Voisiko poistaa omasta seurannasta Columbus Blue Jackets-New Jersey Devils pelin, poistin jo seurannasta tuon mutta jos tuon saa pois tuolta sivulta kokonaan häiritsemästä.. Kiitos jo etukäteen.
Mikä on poiston syy?
Oli kirjoitusvirhe kohteessa ja muokkasin sen,oletin että kohde poistu seurannasta joten voidasin kohteen ja poistin seurannasta. Meni vähä säätämiseksi.. Ei tälle oikee mitää järkevää syytä ole poistoon paitsi oma säätäminen!
Pisteitä
Pisteitä yhteensä: 0.Antamasi peukut: 0.
high risk, high reward
backhand, forehand ja PAM PAM PAM!
Minikommentit
02.03.2022 10:32 <JNK86> Jos tuon pystyy vielä merkitä oikeaksi kohteeksi sekin käy
Voisiko poistaa omasta seurannasta Columbus Blue Jackets-New Jersey Devils pelin, poistin jo seurannasta tuon mutta jos tuon saa pois tuolta sivulta kokonaan häiritsemästä.. Kiitos jo etukäteen.
Mikä on poiston syy?
Oli kirjoitusvirhe kohteessa ja muokkasin sen,oletin että kohde poistu seurannasta joten voidasin kohteen ja poistin seurannasta. Meni vähä säätämiseksi.. Ei tälle oikee mitää järkevää syytä ole poistoon paitsi oma säätäminen!
Poistettu.
Jokaisesta muokkauksesta syntyy uusi vihje seurantaan, jotta seurantaa ei voisi manipuloida. Eli jatkossa jos virheitä tulee, niin:
1. virheiden korjaus vihjetagiin
2. virheellisen vihjeen poisto seurannasta
3. jos kohta 2 ei onnistu, niin viestiä tähän ketjuun
korjasin kerran lisättyä kohdetta (New York Yankees - Toronto Blue Jays Over 9,0) lajin osalta. Se korjautui sitten uudeksi vihjeeksi. Vanhan virheellisen vedon poistaminen ei onnistu enää käsipelillä. Saisiko tuon ylimääräisen pois. Kiitos ja anteeksi!
En tiedä mitä pupelsin mutta selvästi jotain. Laitoin yhteen viestiin monta eri vihjettä, jossa yhdessä oli päivämäärä väärin. "Korjasin" sitten tuon päivämäärän, mutta vaihdoin sen vahingossa vääristä vihjeistä, eli niistä jossa se päivämäärä oli oikein.
Nyt seurannassa on nuo kaikki 3 vihjettä (yksi kaksi kertaa) edelleen avoimena, vaikka näiden lisäksi ne kaikki vihjeet on merkattu osuneiksi/hävityiksi juuri kuten kuuluukin.
Sähelsin päivämäärien kanssa tänään klo 8.48 julkaisemani Gasquet/Tsonga - Cabral/Rune vihjeen kanssa. Näkyy nyt tuplana seurannassa. Ensimmäisen niistä voisi poistaa.
korjasin yhden kirjaimen,sanan "laukuakset" vaihdoin sanaan "laukaukset" vihjecafen 28.5 ketjuun,
27.05.202216:21:22 (poistettu viestistä)
27.05.2022 22:00 • • Liverpool-real madrid • pelaajan laukauset yht.eder militao +2
Nyt siellä ketjussa lukee punaisella
"Huom! Vihjaajan vihjeseuranta ei täsmää tämän viestin osalta. Viestistä on poistettu 1 vihje, mutta sitä ei ole poistettu seurannasta."
ja sama kohde on seurannassani nyt kahteen kertaa.
Vihjaajan on korjattava tagissa olevat virheet itse. Operaatio on kaksivaiheinen:
1. korjaa vihjetagissa olevat virheet. Seurantaan ilmestyy uusi vihje.
2. poista virheellinen vihje seurannasta. Jos et voi enää itse poistaa virheellistä vihjettä seurannasta, laita viestiä tähän ketjuun.
Tiedoksi, että systeemi pyöristää tuottosarakkeen arvot kolmannen desimaalin kohdalla ALASPÄIN eli vihjaajan tappioksi. Sen vuoksi panokset kannattaisi asettaa mieluummin välille 0,5-10 kuin 0,05-1.
Vihjaajan on korjattava tagissa olevat virheet itse. Operaatio on kaksivaiheinen:
2. poista virheellinen vihje seurannasta. Jos et voi enää itse poistaa virheellistä vihjettä seurannasta, laita viestiä tähän ketjuun.
Tiedoksi, että systeemi pyöristää tuottosarakkeen arvot kolmannen desimaalin kohdalla ALASPÄIN eli vihjaajan tappioksi. Sen vuoksi panokset kannattaisi asettaa mieluummin välille 0,5-10 kuin 0,05-1.
Tuota vanhaa en pysty itse poistamaan. Tuo panostuksen muutos taitaa sekoittaa edellisten vetojen seurannan?
Pisteitä
Pisteitä yhteensä: 0.Antamasi peukut: 0.
Pinnacle/Veikkaus panokset 0.05-1.00
Muille bookkereille 0.05-0.15
Tuota vanhaa en pysty itse poistamaan.
Poistettu.
Tuo panostuksen muutos taitaa sekoittaa edellisten vetojen seurannan?
Jos panokset jatkossa kymmenkertaistuvat, niin hämäähän se tietysti lukijoita, eikä vihjaaja sellaisella temppuilulla ainakaan tyylipisteitä itselleen kerää. Mutta sääntöjen suhteen se ei olisi ongelma tässä tapauksessa, kun seuranta on plussalla. Tietysti vihjaajan kannattaa myös epäselvyyksien välttämiseksi selvästi tuoda ilmi etukäteen, jos aikoo muuttaa panostasoa.
Minikommentit
02.03.2022 10:32 <JNK86> Jos tuon pystyy vielä merkitä oikeaksi kohteeksi sekin käy