Tänään on 16.04.2024, 23:48.

MM-jääkiekko 8.5.

Eurooppalainen jääkiekkoilu.
Viestiketju Lukittu
pösilö
Jäsen
Viestit: 1363
Liittynyt: 16.12.2004, 19:14
Pisteitä: 26

MM-jääkiekko 8.5.

Viesti Kirjoittaja pösilö »

Muutama kohde ilman % ja arviota.

Centre:
DENMARK AUSTRIA 4.45 4.75 1.55


Pinnacle:
Russia +0.5 1.769 Czech Republic -0.5 2.20

Näitä itse pelaan ja epäilen että osasta saa jopa suretusta kun muut toimistot lykkäävät kertoimensa pihalle.
Laittakaahan arvioita?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


pösilö
Jäsen
Viestit: 1363
Liittynyt: 16.12.2004, 19:14
Pisteitä: 26

Viesti Kirjoittaja pösilö »

Ja laitetaan nyt tuo Pinnaclen usa vielä mukaan:
USA +0.5 1.952 Sweden -0.5 1.952



[/b]

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


JussiQ
Avatar
Jäsen
Viestit: 11549
Liittynyt: 25.02.2003, 18:55

Tuotto: +29.24 yks.

Palautus%: 103.49%

Panosten ka: 0.34 yks.

Vetoja: 2474

Pisteitä: 6215
Paikkakunta: Eura

Viesti Kirjoittaja JussiQ »

Usa - Ruotsi

+0,5 USA tullut jo alaspäin, nyt 1,86.
Otetaan ml USA 2,53 5/10. Arvio 47%

Edit. ml laski heti 2,43 mut +0,5 nyt taas 1,926

Edit2. Pakko korjata arviota vähän, ei 5 maalia kanadan verkkoon ihan sattumaa ole. 41-23-36 -> 44-23-33. Siltikin Usaa vetoihin. Saattaa nousta tuostakin vielä mitä nyt on.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Viimeksi muokannut JussiQ, 08.05.2005, 00:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Minikommentit


pösilö
Jäsen
Viestit: 1363
Liittynyt: 16.12.2004, 19:14
Pisteitä: 26

Viesti Kirjoittaja pösilö »

Tuo +0.5 usa tulee kokoajan ylöspäin....nyt jo 2.01
Tyrkätään sitä tasaisesti ja jos sveamammat iskee vielä lisää häkkejä kanadan verkkoon niin lisätään kertoimen nousun myötä panosta. Ei Ruotsia tuohon saa 50% tai edes lähelle suosikiksi sinikeltaiset lasit päässäkään.

Niin ja laitetaan vielä % tohon usan +0.5 mitkä on mulla 57%

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


pösilö
Jäsen
Viestit: 1363
Liittynyt: 16.12.2004, 19:14
Pisteitä: 26

Viesti Kirjoittaja pösilö »

Pinnacle:Finland +0.5 2.460 Canada -0.5 1.633

Pakko tyrkätä tuohon vielä veto. ei kanukeista saa 60% suosikkia sitten millään.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Bawdy
Jäsen
Viestit: 1567
Liittynyt: 17.02.2004, 15:17
Pisteitä: 940
Paikkakunta: Lpr

Viesti Kirjoittaja Bawdy »

Veikkaus:
Ruotsi - USA 2.10 55%

Lisää kohteesta Veikkaus-osiossa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Manku
Jäsen
Viestit: 275
Liittynyt: 01.02.2003, 01:02
Pisteitä: 4
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja Manku »

pösilö kirjoitti:Pinnacle:Finland +0.5 2.460 Canada -0.5 1.633

Pakko tyrkätä tuohon vielä veto. ei kanukeista saa 60% suosikkia sitten millään.
Itselleni maistuu erittäin hyvin Nordicbetin antama 1,7 kerroin Kanadan voitolle. Jos katselee joukkueiden lähtöasemia turnaukseen, niin kyllä Kanada oli tälläkin palstalla rankattuna lähes jokaisella kahden parhaan joukossa, kun taas Suomi oli pääosin sijoilla 5-6. Joukkueiden pelitkään eivät ole aiheuttaneet järkyttäviä muutoksia voimatekijöihin. AINOA asia mikä mielestäni laskee melko huomattavasti Kanadan prosentteja on alle 18 tunnin valmistautumisaika Ruotsi-tappion jälkeen. Kanadalla on kuitenkin ratkaisijoita yksinkertaisesti huomattavasti enemmän kuin Suomella. Vaikka Brodeur ei huomenna pelaisikaan, niin pidän silti Luongoakin Bäckströmiä parempana maalivahtina... :roll:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


pösilö
Jäsen
Viestit: 1363
Liittynyt: 16.12.2004, 19:14
Pisteitä: 26

Viesti Kirjoittaja pösilö »

Tokihan kanada tuohon peliin lähtee selkeänä suosikkina. Mulla tuo arvio perustuu siihen että en saa millään 7 "jääkiekkomaasta" suomi, ruotsi, kanada, usa, tsekki, slovakia ja venäjä sellaista paria, että joku olisi 60% suosikki suoraan voittoon puolueettomalla kentällä!
joku 56-58% olis varmaan maximi, jonka voisi luvata jos jokin maa olisi pelannut täysin paskasti ja jokin taas kovassa hurmoksessa. Kuitenkin kanukit otti tänään käkeen sveduilta ja vaikkei siitä % arviota paljon uskalla pudottaa, niin 55% on mun maksimi tolle suoralle voitolle. Siksipä mulle maistuukin parhaiten suomen +0.5 kertoimella 2.46. Rajakerroin näillä alustavilla pohdinnoilla siihen 2.23

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


JussiQ
Avatar
Jäsen
Viestit: 11549
Liittynyt: 25.02.2003, 18:55

Tuotto: +29.24 yks.

Palautus%: 103.49%

Panosten ka: 0.34 yks.

Vetoja: 2474

Pisteitä: 6215
Paikkakunta: Eura

Viesti Kirjoittaja JussiQ »

Tanska - Itävalta 2 -1,5 2,75 41% Nordicbet 3/10
Kanada - Suomi 2 +0,5 2,56 44% Pinnacle 3/10
Ruotsi - Usa u5,0 2,20 50% Pinnacle 3/10

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


zz
Jäsen
Viestit: 42
Liittynyt: 03.03.2005, 23:13
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja zz »

Näyttäisi tulevan mielenkiintoinen vedonlyöntipäivä..

Canada-Suomi 55-21-24 Canadaa painaa varmasti eilinen peli ja lyhyt valmistautumisaika,Suomella mahdollisesti Niemi,Timonen ja Peltonen sivussa,tuskinpa kuitenkaan ainakaan kaikki kolmikosta lasaretin puolella,poissaolijat parhaimmasta päästä,eli kannattaa tsekata kokoonpanot.Itse vedin kuitenkin jo Suomea koska ilmaa kertoimessa riittävästi

Venäjä-Tsekki 35-22-43 Tässäkin eilinen peli painaa toista joukkueista,eli Tsekkiä.Venäjä ollut kuitenkin sen verran vaisu että Tsekin suosikkiasema silti oikeutettu.Venäjää tuntuisi pääsevän pelaamaan ainakin +0,5 tai ml muodossa

Ruotsi-Usa 44-22-34 Taas sama virsi,eli Ruotsilla eilen peli,Usalla ei.Tasoeroa en näe joukkueilla olevan niin paljoa kuin kertoimet antavat ymmärtää.Hyvää peliä saa jenkeille

Tanska-Itävalta 26-20-54 Tanskalle Slovenia tappio oli varmasti kova järkytys ja nyt näyttöhalut korkealla isäntiä vastaan.Loppujen lopuksihan Itävalta ei materiaaliltaan kauheasti parempi ole ja pientä peliä saa tähänkin Centren suorasta 4,45

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


pösilö
Jäsen
Viestit: 1363
Liittynyt: 16.12.2004, 19:14
Pisteitä: 26

Viesti Kirjoittaja pösilö »

zz kirjoitti:Näyttäisi tulevan mielenkiintoinen vedonlyöntipäivä..

Canada-Suomi 55-21-24 Canadaa painaa varmasti eilinen peli ja lyhyt valmistautumisaika,Suomella mahdollisesti Niemi,Timonen ja Peltonen sivussa,tuskinpa kuitenkaan ainakaan kaikki kolmikosta lasaretin puolella,poissaolijat parhaimmasta päästä,eli kannattaa tsekata kokoonpanot.Itse vedin kuitenkin jo Suomea koska ilmaa kertoimessa riittävästi

Venäjä-Tsekki 35-22-43 Tässäkin eilinen peli painaa toista joukkueista,eli Tsekkiä.Venäjä ollut kuitenkin sen verran vaisu että Tsekin suosikkiasema silti oikeutettu.Venäjää tuntuisi pääsevän pelaamaan ainakin +0,5 tai ml muodossa

Ruotsi-Usa 44-22-34 Taas sama virsi,eli Ruotsilla eilen peli,Usalla ei.Tasoeroa en näe joukkueilla olevan niin paljoa kuin kertoimet antavat ymmärtää.Hyvää peliä saa jenkeille

Tanska-Itävalta 26-20-54 Tanskalle Slovenia tappio oli varmasti kova järkytys ja nyt näyttöhalut korkealla isäntiä vastaan.Loppujen lopuksihan Itävalta ei materiaaliltaan kauheasti parempi ole ja pientä peliä saa tähänkin Centren suorasta 4,45

Eipä mulla ole noihin tanskan, usan ja kanukkien % arvioon nokan koputtamista. omat % on +-1 Zz: prossien kanssa.
Tsekki-Venäjä peliin mulla on kuitenkin isompi heitto. Mun % arvioissa Tsekki oli kisojen ennakkoon 2 mestarisuosikki kanukkien ohella, ja silloin ehkä % olis ollu noi mitä ilmoitit. Nyt kuitenkin tilanne on kääntynyt siten, että mun mittarissa venäjä on ollut kisojen tähänastisesti suurin pettymys. Tuskaisia voittoja pikkumaista ja vaisua peliä. kruunu oli se että meinas tulla sveitsiltä tukkaan ja saatiin pelastettua vain 1 pinna. Tsekkien tasosta ei kertonut alkulohko yhtään mitään. tsekkien alkulohko oli ainut , mistä voisi sanoa että voitto oli arvottu jo ennen kisoja. kolme hohdotonta voittoa ja sitten pikkuveljeä 5-1 pataan. Tosta pelistä vois sanoa että kun pyöritetään 3 goolia 1.5 min ja tilanne 5-1 voi lähteä viimeseen erään aika levollisin mielin ilman kaikkea puristusta. Sillä että tsekki pelas kanssa eilen ei ole samanlaista merkitystä kuin kanadalle ja ruotsille, jotka tappeli täysillä loppuun asti. Mun % arvio on tsekille 48% ja sain sillä pienellä pinaclelle peliä(2.2). Nyt näyttäis olevan tsekkien kerroin pinnyllä 2.11 että aikalailla siinä ja siinä on kun mun rajakerroin on 2.09.
Silti tuo on huomattavasti parempi vaihtoehto kuin masentava venäjä. Jotenki on ruvennu tuntumaan taas siltä että Yashin ja kumppanit ei viitti edes kusta jos siitä ei makseta tarpeeks.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Mika Ässä
Jäsen
Viestit: 5609
Liittynyt: 05.05.2004, 19:39
Pisteitä: 9
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mika Ässä »

mun, päivän eka klo 13:15 alkava putoamislohkon peli:

Tanska Itävalta 25 23 52 o/u 5,5 43 57

samoilla linjoilla %-arvioissa muiden kanssa. itävalta mun papereissa luokkaa parempi, johtuen kotiedusta ja pikkasen paremmasta materiaalista. oon pudottanut sen kisojen keskikastista enää hieman kovemmaksi kuin alemman kaskitason joukkueet, mikä sekin voi olla liikaa. ja tanska pudonnut mun rankingeissa alemman keskitason joukkueesta sinne hieman rupuja kovemmaksi.
edelleen saa pelata kumpaan suuntaan haluaa, tai molempiin, niukkoja ylikertoimia tarjolla kun centre antaa tanskasta 4,45 ja mun raja siinä on tasan 4,00. ja nordicbetin itävalta -1,5 maalia kertoimella 2,75 on myös pieni ylikerroin, mun arvio siihen 39% eli kerroinraja 2,56.
tanskalle pitäisi saada voitto jos mielii säilyä, tasurikin olisi lopullinen niitti kun joukkueella on 0 pistettä ja viimeisessä pelissä tulee vastaan paljon itseään kovempi, myös alisuorittanut saksa. jos tanska häviää, niin slovenia ja itävalta on molemmat 2 pisteessä, ja kun keskinäiset pelit ratkaisee, tanska on niiden perässä eli pudonnut.
itävalta on 1 pisteessä, tasuri on sillekin yhtä suuri katastrofi mitä joukkueelle on koko kisoissa lähes jokainen ilman voittoa mennyt peli ollut, viimeisessä ottelussa vastaan tulee etukäteen kisojen heikoimman materiaalin omaava, mutta nyt putoamislohkon johdossa oleva slovenia. itävalta voi vaikka hävitä nyt, ja säilyy vielä jos voittaa slovenian. muttei varmasti halua laittaa hommaa ihan niin jännäksi.

edit: tekstiä lisätty ja muokattu

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Mika Ässä
Jäsen
Viestit: 5609
Liittynyt: 05.05.2004, 19:39
Pisteitä: 9
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mika Ässä »

laitoin tuossa tasurille peräti 23%, se voi olla liikaa arvioitu, kun tasuriin kumpikaan ei ole oikein tyytyväinen. mutta kun kyseessä on tällainen PAINEpeli, niin vähämaalista panikointia on luvassa. ja eikös molemmilla vielä tasurilla elä säilymismahkut, jos voittavat vikat pelit?
korjatkaa jos meni pieleen.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


pösilö
Jäsen
Viestit: 1363
Liittynyt: 16.12.2004, 19:14
Pisteitä: 26

Viesti Kirjoittaja pösilö »

Oma vaatimaton mielipiteeni on että toi 23% tasurille on aika kohillaan. Itse laittasin 22% siitä sen yhden % tanskalle koska kyllä tanska aika täysillä tuota 2 pinnaa lähtee yritämään. Tasuri tästä tietäisi että saksalta pitäisi ottaa kanssa pinnaa...tai mahd kaks.
Tämän näkemyksen turvin saisin Over 5.5 peliinkin prossat 45% ja pientä peliä esim nordicille kertoimella 2.3

Tuolla pinnaclella menee touhu hurjaksi ku massat painavat vaahteralehtiä alas. Nyt saa jo Suomelle +0.5 2.620 kertoimen ja lisäpanostus lähtee ainaki itseltä siihen.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Mika Ässä
Jäsen
Viestit: 5609
Liittynyt: 05.05.2004, 19:39
Pisteitä: 9
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mika Ässä »

4 muuta peliä:

Canada Finland 55 23 22 o/u 5,5 40 60
Sweden USA 42 23 35 o/u 5,5 43 57
Czech Republic Russia 39 25 36 o/u 5,5 41 59
Slovakia Switzerland 67 18 15 o/u 5,5 45 55

-suomelle plussaa kanadan eilispelin rasituksesta
-samoin usalle plussaa ruotsin rasituksesta. tasoeroa on ruotsin hyväksi, mutta näen että ruotsilla alla huippupeli, kasassa 6 pojoa, ei välttämättä samanlaista rutistusta heti perään. usalla taas heikommat otteet, pistetarve tästä pelistä selvästi suurempi vain 3 pistettä, motivoi syttymään tähän peliin. ei lähelläkään 50% suosikki sinikeltaiset, ja usan puolesta lyön vedot
-tsekki-venäjä samanmoiset perustelut, venäjällä alla 1 lepopäivä, hampaankolossa sveitsi-pelin mokasta, pistetarve suurempi tästä pelistä kuin tsekeillä. ja tsekeillä eilen iltapeli, josta upea 5-1 voitto kaikkein sytyttävintä vastustajaa vastaan eli slovakkeja.

mulle riittää näemmä tarjolla olevat suomen, usan ja venäjän kertoimet, suorat voitot pikku panoksella ja tasoituksia vähän enemmän. jotain poimintoja joista pähkäilen vielä lisää, plus katon tarkemmin mitä muut ovat sanoneet:

venäjä betandwin 3,00
suomi unibet 4,90
USA 3,50 EXPEKT (NAM-NAM!!)

listaan tähän vielä parhaat mainitut tasoitukset:
pösilö kirjoitti: Pinnacle:
Suomi +0.5 2.620 ja lisäpanostus lähtee ainaki itseltä siihen.
Russia +0.5 1.769
USA +0.5 1.952

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Mika Ässä
Jäsen
Viestit: 5609
Liittynyt: 05.05.2004, 19:39
Pisteitä: 9
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: MM-jääkiekko 8.5.

Viesti Kirjoittaja Mika Ässä »

pösilö kirjoitti: Pinnacle:
Russia +0.5 1.769 Czech Republic -0.5 2.20
ja kun katoin tarkemmin, niin tuo Pösilön vihjehän oli TSEKKI kertoimella 2,20. olen tässä vähän omilla linjoillani, pidän venäjää kovana porukkana joka on ollut hieman, tai pahastikin, alavireinen. nyt alkaa olla korkea aika syttyä ja nousta omalle tasolle jos siihen meinaa pystyä, materiaaliahan joukkueella riittää vaikka mihin.
ja Pinnaclen kerroin Venäjä +0,5 maalia on nyt 1,83.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Mika Ässä
Jäsen
Viestit: 5609
Liittynyt: 05.05.2004, 19:39
Pisteitä: 9
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mika Ässä »

Bawdy kirjoitti: Ruotsi painostanut turnauksessa joka ottelussa, USA oli hätää kärsimässä Suomea ja Latviaa vastaan ja pelaamattomuus näkyy hyvin monella pelaajalla, eikä kovassa pelitemmossa jenkit pysy mukana.
55% - 20% - 25%
poimin tämän tuolta Veikkauksen pelit -osiosta, ja Bawdylla on hyvät pointit jotka pitää kyllä paikkansa. mun papereissa Ruotsi ja USA oli ennen kisoja aika tasoissa, näillä samoilla perusteluilla kuin Bawdy sanoi, oon saanut niiden välille nyt puoli luokkaa eroa. Ruotsi lähellä kisojen parhaita, USA ylempää keskitasoa. Ruotsi on ollut hyvä muttei se tuosta nähdystä, Suomi ja Kanada pelit, voi enää paljon parantaa. USA:lla tuo kauden pelaamattomuus näkyy, mutta uskon että materiaalissa on varaa parantaa otteita, jopa selvästi.
näkemyserojahan nämä ovat, miten paljon kukin korjailee arvioitaan 4 pelin perusteella, tai Ruotsin kohdalla miten kovaksi arvostaa joukkueen 2 pelin jälkeen, kun ei Ukraina ja Tanska voitoista juuri mitään osviittaa saa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Mika Ässä
Jäsen
Viestit: 5609
Liittynyt: 05.05.2004, 19:39
Pisteitä: 9
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mika Ässä »

kisat alkoi hyvin, usealla osumalla, mutta sen jälkeen on tullut lunta tupaan joka päivä. esim. kaikki mun arvioimat under-pelit on menneet overeiksi ja päinvastoin :evil:
no, otos on toki pieni, en aio muuttaa perusideoita miten otteluihin %-arvioita teen. mutta osasyy on pieleen menneellä alkurankingilla, sen näkee jo nyt. normaalisti alan käydä jääkiekon MM-kisajoukkueita läpi 1kk ennen kisoja, nyt aloin hyvä jos 1 vko ennen kisoja.
en edelleenkään tiedä mitään muuta keinoa nousta pohjalta kuin ahkeruudella. joten mä tutkin näitä joukkueita joka päivä uudestaan, käyn läpi monelta eri kantilta, luen omia muistiinpanoja ja vertailen muiden näkemyksiin, täällä foorumilla ja muutamassa muussa vastaavassa paikassa jossa pelureita kokoontuu. ja mun jos kenen on syytäkin tehdä niin, esim. tuo ruotsi-suomi peli, jossa sain suomen suosikiksi, saattaa olla huonoin, eli eniten pieleen mennyt arvio, mitä oon koskaan tehnyt jääkiekon MM-kisoissa yksittäiseen otteluun. kaikilla muilla pelureilla/vihjaajilla joiden lukemia näin, oli siinä ruotsi suosikki, samoin kaikilla bookkereilla, joten se mun arvio 38-23-39 saattoi jopa olla MAAILMAN HUONOIN siihen otteluun tehty todennäköisyysarvio. saavutus sekin :shock:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Bawdy
Jäsen
Viestit: 1567
Liittynyt: 17.02.2004, 15:17
Pisteitä: 940
Paikkakunta: Lpr

Viesti Kirjoittaja Bawdy »

Jos, nyt itsekin pohtii kisoja niin KAIKKI isojen -ja pikkumaiden väliset handicapit metsään, itse en osannut hahmottaa oikein kuinka paljon pienet ovat ottaneet suuria kiinni viime vuosien aikana, etenkin vanhan Neuvostoliiton pikkumaat ovat olleet todella positiivisia yllätyksiä. Taas suurmaiden kohtaamisissa lähes järjestään joka kohde oikein, pahimmat pettymykset olleet Slovakia, Venäjä ja USA. Suomelta en ihmeellistä odottanutkaan, vaikka toki parannusta voi tulla.
Tällä hetkellä en ole seurannutkaan muita sarjoja ja tilastoja tosissaan kuin latkän MM-kisoja.
Tämän hetkinen arvio "suurmaista":

A Kanada
B+ Tsekki
B+ Ruotsi
C Venäjä
C- Slovakia
C- Suomi
C- USA

Kanada edelleen suurin mestarisuosikki. Joukkue tulee parantamaan vielä otteitaan ja etenkin maalivahtipeliä pakko parantaa. Jäähyjä ollut liikaa.

Tsekki jyrää materiaalillaan ja Ruotsi tasaisuudellaan. Tsekin ainoa kysymysmerkki voi olla yhteispeli, eilinen Slovakia peli osoitti jo kuinka paljon joukkueessa on taitoa. Ruotsi on taas todella väkevä hyökkäyspäässä ja etenkin maalin edessä. Puolustuspää ollut todella haavoittuvainen joka ottelun erien aluissa, luulenkin että valmennut kiinnittää tuohon erityisesti huomiota tämän illan otteluun.

Venäjä edelleen itselle kysymysmerkki, joukkue taiteilee ja sooloilee aivan turhaan. Hyvin saman tyylinen porukka kuin Tsekki, mutta toverit eivät ole vielä löytäneet yhteistä säveltä. Venäjällä ei ole ollut kunnon maalivahtia Tretjakin jälkeen ja tämä voi myös kostautua.

Slovakialla, USAlla ja Suomella on jokaisella erillainen ongelma.

Slovakialla se, että hyviä maalintekijöitä on liikaakin ja ns. likaisentyön tekeminen jää paitsi kokonaan. Pelihuumorin löytäessään hyökkäys kyllä pärjää lähes mille maalle vain vertailussa.
USAlla taas liikaa juuri likaisentyön tekijöitä ja pelinjärjestelijöitä, maalin tekeminen ollut tuskaa eikä oma maalivahtikaan vakuuta. Jenkit pääsevät alueelle hyvin, mutta ratkaisijoita uupuva joukkue voi kaatua juuri siihen, että maaleja ei saada edes hyvistä paikoista.
Suomen ongelma on selvä. Materiaali ei riitä muiden suurmaiden haastamiseen ja maalivahti ongelma on silmiin pistävä. Tänään voi tulla rumat lukemat nikkareita vastaan, varsinkin kun Kanada on nyt ärsytetty eilisestä Ruotsi-tappiosta ja joukkue tulee parantamaan peliä ottelu ottelulta.

Vetoja aion itse lyödä niin pitkään Suomea, Slovakiaa ja jenkkejä vastaan kun kertoimet pysyvät noinkin korkeina vastustajilla.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Mamba
Jäsen
Viestit: 595
Liittynyt: 11.03.2003, 17:18

Tuotto: +19.96 yks.

Palautus%: 102.00%

Panosten ka: 5.91 yks.

Vetoja: 169

Pisteitä: 208
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Mamba »

Mun arviot

8.5.2005 Slovakia - Sveitsi 72% 17% 11%
O/U 5.5 49% 51%

8.5.2005 Kanada - Suomi 57% 20% 23%
O/U 5.5 43% 57%

8.5.2005 Tsekki - Venäjä 43% 23% 34%
O/U 5.5 39% 61%

8.5.2005 Ruotsi - USA 44% 23% 33%
O/U 5.5 41% 59%

Slovakialle, Kanadalle, Tsekille ja Ruotsille miinusta rasituksesta kun pelasivat eilisiltana.

Eilen huilanneille Suomelle ja Usalle peliä tasoituksella.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


pösilö
Jäsen
Viestit: 1363
Liittynyt: 16.12.2004, 19:14
Pisteitä: 26

Viesti Kirjoittaja pösilö »

Tainnu ottaa aika koville eilinen kanukkien ja svedupetterien kohtaaminen kanukeille....ja miksei myös ruottalaisille?!
Osalla toimistoista ruotsin kertoimet on lähteny nousuu ja usan laskuun, mutta ladbrokes antaa vielä tuupata usaa +0.5 tasotuksella kertoimella 2.0 Sinne siis peliä jos jäi päivällä pelaamatta :wink:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


200% 60€ vedonlyöntibonus Ninjacasino.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Viestiketju Lukittu