Tänään on 19.04.2024, 22:52.

Missä ajassa pystyt kaksinkertaistamaan pelekassasi?

Strategiat, kertoimenlaskenta ja muut ohjeet/vinkit tänne.
Vastaa Viestiin
mutanen_aapo
Jäsen
Viestit: 3559
Liittynyt: 14.01.2004, 15:48

Tuotto: +115.89 yks.

Palautus%: 101.01%

Panosten ka: 6.84 yks.

Vetoja: 1671

Pisteitä: 4460
Paikkakunta: Fin/Ita

Missä ajassa pystyt kaksinkertaistamaan pelekassasi?

Viesti Kirjoittaja mutanen_aapo »

Kyselisin vaan että missä ajassa pystytte/on yleensä mahdollista kaksinkertaistaa pelikassa? Tietysti se riippuu vetojen määrästä ym. mutta noin yleensä..

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


gary
Jäsen
Viestit: 520
Liittynyt: 14.01.2003, 09:36
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja gary »

Paha kysymys noilla lähtötiedoilla, mutta voit itse simuloida tuolta....

http://www.drpunter.com/tools/betsim.php

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Sputnik
Jäsen
Viestit: 976
Liittynyt: 16.01.2003, 20:54
Pisteitä: 0
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sputnik »

Yks veto riittää, jos se vaan osuu...

Tätä vastausta tässä varmaan haettiinkiin :lol:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Life is a game. Money is how we keep score.

Minikommentit


Lucky Luke
Jäsen
Viestit: 34
Liittynyt: 12.06.2004, 12:45
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja Lucky Luke »

2-7 kuukautta, riippuen joka kuun pelikassan suuruudesta. Ja pelikassa taas riippuu erinäisistä muista laskuista. Toki täyspäiväistä työtä tämä,n 40 h viikossa ja kaikki viikonloput "töissä".

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


playornot
Jäsen
Viestit: 107
Liittynyt: 11.02.2005, 21:42
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja playornot »

Niin mutta kivaahan tämä on vaikka hermoja raastavaa kyllä joskus :)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


KR
Jäsen
Viestit: 564
Liittynyt: 23.01.2004, 15:52

Tuotto: -1.50 yks.

Palautus%: 0.00%

Panosten ka: 1.50 yks.

Vetoja: 1

Pisteitä: 260

Viesti Kirjoittaja KR »

Lucky Luke kirjoitti:2-7 kuukautta, riippuen joka kuun pelikassan suuruudesta. Ja pelikassa taas riippuu erinäisistä muista laskuista. Toki täyspäiväistä työtä tämä,n 40 h viikossa ja kaikki viikonloput "töissä".
Kerropa minulle vasta-alkajalle (kassankasvattamisvauhdin suhteen) esim. minkälaisilla panos/kassa suhteilla pelaat ja esim montako vetoa tuohon 2 kuukauteen mahtuu? Tyypillinen kerrointaso jne...? On aika hurja tahti tuo 2kk kassan tuplaamiseen!

Itselläni ei ole kuukausikassoja erikseen, vain yksi kassa joka "elää" pelien onnistumisen mukaan. Valaisetko tuotakin hieman lisää?

-kr-

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

@Rajainmaki

Minikommentit


linkku
Jäsen
Viestit: 335
Liittynyt: 04.06.2003, 22:40
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja linkku »

Oma kirjanpito Englannin sarjoista alkaen kauden alusta (kassan kasvu, palautus%, vetojen lkm)

Premier 0,95 - 98% - 130
Championship 1,67 - 111% - 211
League1 1,40 - 106% - 248
League2 0,74 - 92% - 133

Yhteensä 1,74 - 104% - 722

Eli ei tarvitse tuon palautus% paljon päälle 100% olla niin pääsee suht hyvin jo melko hyvään tulokseen kassan kasvussa. Tässä huomataaan kassan kierron tärkeys.

L

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


opalloil
Jäsen
Viestit: 106
Liittynyt: 28.05.2003, 23:34
Pisteitä: 96

Viesti Kirjoittaja opalloil »

edellis vuoden tavoite oli kassan tuplaaminen 31.12-2004 kassa
näytti lukemaa muistaakseni 1,93, katsoin peiliin sekä tuumasin mikä meni vikaan,
vai menikö? opin pelivuonna 2004 jälleen paljon ja mielestäni tästä on hyvä jatkaa
vedonlyöntiä ja oppia taas uutta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Lucky Luke
Jäsen
Viestit: 34
Liittynyt: 12.06.2004, 12:45
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja Lucky Luke »

Alkuviikkojen jälkeen vetojen kirjaaminen on jäänyt väliin johtuen suurehkosta määrästä. Ja lisäksi kun en mikään ohjelmoija ole, en osaa laskimesta kerätä tietoa muistiin automaattisesti.

Panokset ovat n. 50000 eur viikossa, vetoja tulee karkeasti yli 1000 viikossa, eli lyhyellä matematiikalla keskimääräinen panos 50. Todellisuudessa yhteen kohteeseen satsaus vaihtelee 5-10000 euron välillä riippuen vähän lajista, tennistä esim pitää pelata yleensä isolla rahalla.

Systeemiä kun en viitsi kertoa vieläkään, anteeksi kovasti, koska bookkerit usein katkovat kohdetta yli 5000 euron panostuksen jälkeen (kokeillut myös kavereiden tilien kautta, eli ei vain henkkoht panosrajat).Eli jos muutkin pelaavat samaa merkkiä ne voi sulkea sen ennenkuin olen tarpeeksi satsannut.

KR:lle Eli mun pelikassa elää ruokalaskujen, polttoainelaskujen jne mukaan. Pelaan melkein joka pennin kahtena päivänä viikossa, jos sattuu esim suuri ruokalasku ja bensalasku samaan hetkeen, se vähentää kassaa ja siten myös voitot jäävät pienemmiksi. Myös jos samalla bookkerilla on hävinnyt parissa päivässä useita tuhansia,kestää ennenkuin sinne saa siirrettyä lisää ja pääsee pelaamaan ja voittamaan. Rahansiirtojen välillä ei tietenkään pääse pelaamaan(jatkuvasti useite tuhansia liikkumassa bittimaailmassa. Muutamia esimerkkejä mainitakseni.

Loppujen lopuksi tämä ammattipelaaminenkaan ei ole niin herkkua kuin luulin. Aikaa menee ihmeen paljon ja muutenkin ei oikein saa päivän mittaan mitään tehtyä. Ja kaiken lisäksi pidin edellisestä päivätyöstä, harmi ettei se taloudellisesti ollut ihan näin kannattavaa.

Taitoa ja onnea vaan kaikille jatkossa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Peoplez
Jäsen
Viestit: 234
Liittynyt: 05.01.2004, 22:20
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Peoplez »

Aika mielenkiintoinen "ammattipelaaja" tuo Lucky Luke jos joutuu pelikassastaan ostamaan ruokaa ja bensaa. Jotenkin musta tuntuu ettei ravintolanomistajakaan ota firman tililtä rahaa omiin ruokamenoihinsa. Tai no mistä sitä tietää, ehkäpä jotkut ottavatkin :D Eikö olisi kuitenkin järkevämpää Luke erottaa pelikassa ihan omaksi jutukseen joka on VAIN pelaamista varten. Sitten vaikka kuukausittain tai vuosittain otat siitä rahaa ELÄMISEEN. Vähän kuin maksaisit itsellesi palkkaa. Näin mun mielestä olisi paljon järkevämpää tehdä ja niin tulen tekemään jos joskus vedonlyönnillä itseni pystyn elättämään mutta tällä hetkellä se ei ole realistinen ajatus.

Jokatapauksessa hyvät jatkot vaan sulle eikä tarkoitus ole vittuilla!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Lucky Luke
Jäsen
Viestit: 34
Liittynyt: 12.06.2004, 12:45
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja Lucky Luke »

Mulla kun vaan voittojen suuruus riippuu pelatusta summasta, niin haluaa pitää jokaisen euron kasvamassa korkoa ahne kun on.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


GooRio
Avatar
Jäsen
Viestit: 1298
Liittynyt: 27.06.2003, 23:11
Pisteitä: 239

Viesti Kirjoittaja GooRio »

Lucky Luke kirjoitti:Todellisuudessa yhteen kohteeseen satsaus vaihtelee 5-10000 euron välillä riippuen vähän lajista, tennistä esim pitää pelata yleensä isolla rahalla.
Ihan uteliaisuuttani kysyn mitkä firmat ottavat vastaan 10k vetoja? Sanoit tuolla toisessa ketjussa, ettet vielä Fairille ole paljon pelaillut ja mulle ei tule kuin Pinnacle mieleen joka noita summia ottaa vastaan ja niitäkin vain harvoihin lajeihin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Muistetaan kuitenkin, että kyllä Jakke on tuonut vuosien varrella hiukan massiakin ja iloa elämään

Minikommentit


Lucky Luke
Jäsen
Viestit: 34
Liittynyt: 12.06.2004, 12:45
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja Lucky Luke »

Will hill ainakin, williamssia tenniksessä ainakin pelasin yli 9000 euroa. Paf antaa pelata ainakin 8000 tonniin asti, kohteesta riippuen.n Missäköhän mä oon sanonut etten pelaa betfairilla, se on mulla aloitussivunakin.. ja pisteitä nyt 23500 betfairilla komissio 3,5% ja laskee joka kuukausi.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Lucky Luke
Jäsen
Viestit: 34
Liittynyt: 12.06.2004, 12:45
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja Lucky Luke »

Pahoittelen kovasti kun en vihjaile mitään. Pelaan n. 90% livematseja ja kun jokin kerroin on poskellaan, en ehdi siitä tänne kirjoittamaan kun bookkerit on ehtineet muuttaa kertoimet. Ja niitä pieniä kerroinvirheitä tulee joka matsissa melkein kymmenen. Loput kymmenen prossaa peleistä on liian mututuntumaa, jotta uskaltaisin kehottaa muita laittamaan rahansa kiinni. En ole seurannut livejen ja tavallisten vetojen palautuksia,niitä vetoja tulee ihan liikaa ja aika on rajallista. Tämäkin selittely on aivan turhaa ajankäyttöä, enkä kaipaa nettirespectiä pennin vertaa. Mulle voi numeronsa lähettää niin voi oikeassa elämässä vaikka kasvotusten kuulumisia vaihtaa.

Tämä kerrottakoon kaikille ketkä mun vihjaamisesta olivat "huolissaan".

Täällä tää teksti vissiin on parhaiten pois jaloista. Sorry vaan modet ja ketjun aloittaja tästä rumbasta, en kirjoita yleiselle enää.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


jonesi
Avatar
Jäsen
Viestit: 221
Liittynyt: 24.01.2004, 19:12

Tuotto: -123.69 yks.

Palautus%: 88.81%

Panosten ka: 4.51 yks.

Vetoja: 245

Pisteitä: 18

Viesti Kirjoittaja jonesi »

musta on ainakin todella mielenkiintoista lukea lycky sun juttuja. Yleensäkin kaikki ne toimintamallit joilla vedonlyönnissä voi pärjätä ja tehdä rahaa on kiinnostavia...
ja eriävistä mielipiteistä parhaat keskustelut syntyy ja yleensä niiden kautta osapuolet saavat uusia näkökulmia ja täten kehitystä tapahtuu

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Patessi
Jäsen
Viestit: 72
Liittynyt: 23.11.2004, 06:38
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Patessi »

Taikuri hämmästyi itsekin kun Notts Countyn upean 1-3 voiton Yeovilista myötä totesin, että pelikassa oli tuplaantunut tasan 10 päivässä 18.3-28.3. Vetojen määrä tänä aikana oli 90 ja kaikki niistä menivät Betfairille. Tuotto 203%.
Kertokaas ammatiksenne pelaavat, että onko tällaisen vauhdin uusiminen vastaisuudessakin realistista, vai kävikö nyt vain hillittömän hyvä tuuri näitten 90 vedon aikana?
En ole pitänyt kirjaa siitä, että miten paljon kassan olisi matemaattisesti PITÄNYT kasvaa. Pelien analyyseihin menee niin paljon aikaa ja vaivaa, ettei jaksaa enää pitää kirjaa pelien onnistumisesta tarkemmin. Riittää kun näkee pelikassan kasvavan.

EDIT: siis tietenkin tänäänhän on 29.3 eli päiviä oli 11. :D

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Neo
Avatar
Jäsen
Viestit: 3597
Liittynyt: 19.01.2003, 18:32

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 3193
Paikkakunta: Norge
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Neo »

Patessi kirjoitti:Taikuri hämmästyi itsekin kun Notts Countyn upean 1-3 voiton Yeovilista myötä totesin, että pelikassa oli tuplaantunut tasan 10 päivässä 18.3-28.3. Vetojen määrä tänä aikana oli 90 ja kaikki niistä menivät Betfairille. Tuotto 203%.
Kertokaas ammatiksenne pelaavat, että onko tällaisen vauhdin uusiminen vastaisuudessakin realistista, vai kävikö nyt vain hillittömän hyvä tuuri näitten 90 vedon aikana?
En ole pitänyt kirjaa siitä, että miten paljon kassan olisi matemaattisesti PITÄNYT kasvaa. Pelien analyyseihin menee niin paljon aikaa ja vaivaa, ettei jaksaa enää pitää kirjaa pelien onnistumisesta tarkemmin. Riittää kun näkee pelikassan kasvavan.

EDIT: siis tietenkin tänäänhän on 29.3 eli päiviä oli 11. :D
Sanotaan nyt näin että oma tavoitteeni on saada pelikassa 2-3 kertaiseksi vuoden 2005 aikana. 3 kuukauden jälkeen on 1060 vetoa kasassa vaikka nyt on ollut vähän hiljaisempi jakso (joku 1200 olisi normaalisti), mutta varmaan ~4500-5000 vetoa tulee tänä vuonna yhteensä. Tällä hetkellä olen vielä ihan oikeassa vauhdissa, mutta ei toi tavoite mitenkään helposti kyllä tule.

Toki riippuu miten edullisia kohteita löytää ja miten härskisti panostaa, mutta tuosta hakisin suuruusluokkaa kysymykseen "kävikö nyt vain hillittömän hyvä tuuri näitten 90 vedon aikana?" :D Eli vastaus: kävi todennäköisesti hillittömän hyvä tuuri sekä todennäköisesti myös ylipanostit kovasti. Jos saat kassan tuplaantumaan 90 vedossa niin muista, että seuraavan 90 vedon aikana voit saada sen myös puolittumaan.

T: Neo

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Patessi
Jäsen
Viestit: 72
Liittynyt: 23.11.2004, 06:38
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Patessi »

Tietysti löysin jatkuvasti edullisia kohteita etenkin Bundesliigasta ja Englannin alasarjoista, maaotteluista pidin näppini erossa, kun en koe niissä pystyväni riittävän hyvään analyysiin.

mutta

välillä tuntui että ylipanostin, mikä saattoi pitää paikkansa, sillä suosikeille oli Kellyjakajana 3. Altavastaajille jakaja taas oli 5-7 fiiliksen mukaan. Käytätkö itse vaihtelevia jakajia, vai onko se liikesalaisuus? :)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


gary
Jäsen
Viestit: 520
Liittynyt: 14.01.2003, 09:36
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja gary »

Varottavana esimerkkinä voin kertoa oman tapauksen. Minä teen päävedot Eng. Championshipiin, josta on mulla tarkka kirjanpito, joka kertoo kassan kasvaneen syys-helmikuun välillä 129 vedon aikana 4.85-kertaiseksi. Tulos on mainio, mutta maaliskuun alussa samalla systeemillä kassa on kutistunut sen verran, että se on "enää" 3.3-kertainen. Kun panostus on ollut kelly/4 sekä systeemi on ollut sama koko ajan, niin sen pitäisi kertoa em. kassan vaihtelu kuuluu asiaan, joten varaudu siihen. Täytyy muistaa vetojen määrä pitäisi olla tuhansissa kuten Neolla, jotta voi sanoa ovat vedot edes voitollisia ..siis kassan perusteella.

Itse käytän kelly/4 paremmissa arvioissa ja muissa kelly/6, joka vaikuttaa ok:lta, mutta täytyy kauden päätyttyä kellyt ajaa testiradan eli kauden ottelut läpi uudestaan, jotta voi optimoida jakajan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Neo
Avatar
Jäsen
Viestit: 3597
Liittynyt: 19.01.2003, 18:32

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 3193
Paikkakunta: Norge
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Neo »

Patessi kirjoitti:välillä tuntui että ylipanostin, mikä saattoi pitää paikkansa, sillä suosikeille oli Kellyjakajana 3. Altavastaajille jakaja taas oli 5-7 fiiliksen mukaan. Käytätkö itse vaihtelevia jakajia, vai onko se liikesalaisuus? :)
En käytä Kellyä ollenkaan, eräänlaista tasavoitto-systeemiä. Jos tasavoitto on 100 euroa niin kertoimelle 2,00 panos on 50 €, kertoimelle 4,00 25 € jne = mitä todennäköisempi kohde sen enemmän panosta. Tuota sitten hieman modataan kohteen edullisuuden (odotusarvo) mukaan, välillä 0,75x välillä 1,5x välillä 2x.

Tähän mennessä olen saanut Kellyllä aikaan vain huonoja tuloksia, joten tuohon olen päätynyt.

T: Neo

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Eetvartti
Jäsen
Viestit: 589
Liittynyt: 03.06.2003, 10:52
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja Eetvartti »

Neo kirjoitti: En käytä Kellyä ollenkaan, eräänlaista tasavoitto-systeemiä. Jos tasavoitto on 100 euroa niin kertoimelle 2,00 panos on 50 €, kertoimelle 4,00 25 € jne = mitä todennäköisempi kohde sen enemmän panosta. Tuota sitten hieman modataan kohteen edullisuuden (odotusarvo) mukaan, välillä 0,75x välillä 1,5x välillä 2x.

Tähän mennessä olen saanut Kellyllä aikaan vain huonoja tuloksia, joten tuohon olen päätynyt.

T: Neo
Mulla on melkein vastaavanlainen panostus systeemi käytössä sen takia kyselen.

Sen verran kiinnosti tuo sun modaus juttusi, että jos modailet panosta odotusarvon mukaan niin millä perusteella.
Ymmärrän kyllä, että esim. jos kerroin on 2 ja prosentit 60% eli OA=1.2 niin kerrot vaikka 2x tuo panokses. Mutta jos kerroin on 4 ja todennäköisyys on 30% eli OA on edelleen 1.2 niin annatko tällekkin panos x 2 vai annatko 0,75? Eli onko tuo panostuskerroin riippuvainen OA suuruudesta vai huomioitko myös kohteen osumistodennäköisyyden eli OA:han noissa kahdessa on sama, mutta todennäköisyys eri....vähän sekavaa tekstiä, mutta toivottavasti ymmärrät mitä ajan takaa.... :roll:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Seuranta Päivitetty: 23.01.2007

Minikommentit


Neo
Avatar
Jäsen
Viestit: 3597
Liittynyt: 19.01.2003, 18:32

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 3193
Paikkakunta: Norge
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Neo »

No käytännössä minulla on tällainen taulukko Excelissä:

Koodi: Valitse kaikki

      tasavoitto: 100 EUR
      
                    panos
                   1x    1,25x 1,5x  2x
      kerroin
      ...
      1,8           56    69    83    111
      1,9           53    66    79    105
      2,0           50    63    75    100
      2,1           48    60    71    95
      2,2           45    57    68    91
      ...  
Eli mitä todennäköisempi kohde niin sen enemmän tulee panosta vaikka odotusarvo olisi sama = ollaan siis lähellä myös Kelly-panostuksen ideaa 8) Siinäkin saat ihan eri panoksen jos sulla on 1,20 odotusarvo ja todennäköisyys 20% vrt 1,20 oa ja todennäköisyys 70%. Sama idea minulla.

1x...1.25x...1.5x....2x voisi yhtä hyvin korvata vaikka odotusarvolla, eli 1,25x tulee kun oa on vähintään vaikkapa 1,10 ja 1,5x tulee kun oa on vähintään 1,15 ja niin edelleen.

Itse valitsen tuon kertoimen riippuen täysin sarjasta ja mutusta. Jos on tykkikohde esim Premieriin niin vedän surutta suurimman kertoimen mukaan, mutta jos peli on sellaiseen sarjaan mistä en itse ole perillä (mutta lähteet suosittaa pistämään vedon) voin käyttää yhtä edullisessa pelissä vain 1x kerrointa.

Tavallaan tätä voisi kutsua tasapanostuksen ja kellyn välimuodoksi. Tasapanostus on huono, koska minusta ei ole mitään järkeä vetää kerrointa 10,00 ja kerrointa 1,20 samalla panoksella vaikka molemmat olisivat voitollisia vetoja. Tulos on selvästi parempi mielestäni silloin, kun vetää todella isoja altavastaajia selvästi pienemmällä laakilla.

Kelly taas on huono, jos arviot ei ole todella tarkat joka sarjaan. Ei tarvitse odottaa kun kesään ja Suomen alasarjoihin, niin saa olla aika jeesus että vetää Kellyllä jotain 2-divarin Etelä-lohkoa. Kukaan ei niin hyviä arvioita voi tehdä - siellä on paljon hyviä vetoja mutta Kellyä käyttämällä tulisi virhemarginaalista johtuen tuho. Itselle tulee tosi paljon tällaisia vetoja eri lajeihin ja sarjoihin = tiedän että on varmasti kannattava veto, mutta %-arvio voi sisältää virhettä aika reilusti. esimerkki: kerroin 2,20 ja arvio on 55-60%

Maailma on varmasti täynnä parempia panostustapoja enkä omaani tässä aio sen enempää hehkuttaa, toimii minulla ja hyvä niin 8) Kunhan selvensin miten itse toimin.

T: Neo

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Mikezu
Jäsen
Viestit: 253
Liittynyt: 05.02.2004, 17:01
Pisteitä: 22

Viesti Kirjoittaja Mikezu »

Olet Neo ilmeisesti suhteuttanut tasavoittosummasi pelikassaasi? Vai repäisetkö summan hatusta? :)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Neo
Avatar
Jäsen
Viestit: 3597
Liittynyt: 19.01.2003, 18:32

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 3193
Paikkakunta: Norge
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Neo »

Mikezu kirjoitti:Olet Neo ilmeisesti suhteuttanut tasavoittosummasi pelikassaasi? Vai repäisetkö summan hatusta? :)
Kunhan repäisin tasaluvun 100 euroa.

Tuossa tasavoittotaktiikassahan tulee vielä kysymys, mikä on se "tasavoitto" -summa josta panokset lasketaan. Vähän makuasia toki, itse lasken niin että yleismipiin vetoihin eli 1,80 - 2,20 -kertoimisiin (kun pelaa pääasiassa AHC niin suurin osa uppoaa tuohon väliin) menee vähän yli 1% kassasta per veto. Jolloin toi yllä oleva esimerkki olisi panostus 4500-5000 euron kassalla.

Pääasia minusta että ei törkeästi ylipanosta joka kohteeseen, muuten tulee pahana päivänä itku silmään kun puolet kassasta katoaa. Itsekin olen saanut putkia, jossa 30 singlestä on osunut alle 5 vetoa. Mun mielestä joku 2% "normaaliin vetoon" alkaa olla jo hieman liikaa - kun miettii millaiset panokset tulee edullisempiin peleihin ja kuinka paljon alkaa olla esim lauantaisin kassaa kiinni kun vetoja tulee helposti 30-50 kpl.

Mutta ei tästä sen enempää - kun en ole todellakaan mikään optimaalisen panostuksen asiantuntija.
T: Neo

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


dapple
Jäsen
Viestit: 595
Liittynyt: 14.01.2003, 00:41
Pisteitä: 0
Paikkakunta: nousu. vesi,

Viesti Kirjoittaja dapple »

... tuon panostustavan, "fixed profits staking", esittely löytyy Joseph Buchdahl´in kirjasta - Fixed Odds Sports Betting: statistical forecasting and risk management, kustantanut High Stakes(.co.uk), googlella saa jotain pientä infoa kirjasta... kaveri pyörittää sivustoa .football-data.co.uk .

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


200% 60€ vedonlyöntibonus Ninjacasino.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin