Tänään on 19.03.2024, 05:58.

S.Sukkelan kurrejahti - ansojen virittelyä

Vedonlyöntiblogit. Pelivalintoja ja tarinaa rahapelien maailmasta ja vähän muualtakin.
Vastaa Viestiin
S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

S.Sukkelan kurrejahti - ansojen virittelyä

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Avaan uuden blogin loppukaudeksi, jotta saan ns. uuden alun puhtaalta pöydältä loppukauteen. Olen nyt parina viime päivänä käynyt psykologin juttusilla, selvittämässä hieman tilannetta, jonka lähinnä tuo Twitterissä tapahtunut jatkuva vittuiluviestien tulva on saattanut saada aikaan ja muutenkin jeesiä henkisen hyvänolon saavuttamiseen, sen ylläpitoon sekä maksimoimiseen.

Juttelua on riittänyt sellaiset 6 tuntia ja sitäkin paljon reilummin kaffetta. Huomannut nyt tässä kuinka paljon eri asioita tämänkin työn kokonaisuuteen liittyy merkittävällä tavalla muuta kuin se herääminen ja arvioiden laskeminen, vaikka olenkin puhunut paljon rentoutumisesta ja vapaa-ajan tärkeydestä, niin nämä kuitenkin tuntuvat helposti luisuvan huonoina aikoina sivuraiteille tai vaikka sitä vapaa-aikaa ottaisi ei sillä ole näinä aikoina ollut toivottua vaikutusta, eli mielenhallinta oli suurimmassa määrin eri muodoissa terapiasessioiden ydin.

Lisäksi, kun olen antanut tilapäisesti ilman asuntoa jääneelle ystävälleni asuinpaikan, niin kauden alussa olisi pitänyt tätäkin miettiä paremmin. Molemmat ovat tottuneet asumaan yksin ja itselläni on tämä työ ja hän tekee kolmivuorotyötä ja molemmat kärsineet usein univaikeuksista ja olen itse viime aikoina sekoillut melkoisesti sen kanssa, että mikä olisi optimi vuorokausirytmi, josta keskusteltiin myös psykologin kanssa, kun itselleni aikataulut ja niistä kiinni pitäminen on hyvin tärkeää ja stressaannun nopeasti, mikäli tietyt rutiinit eivät jonain päivänä onnistu. Mitään riitoja ei ole ollut kämppiksen kanssa, mutta kun on asunut sen viimeiset 15 vuotta yksin, niin onhan tämä hyvin outoa ja asettanut haasteita (osa arvaamattomia, joita ei edes ajatellut lainkaan, kun hän muutti tänne jo selkeästi ennen kauden alkua, kuten esim. oman ajan järjestäminen molemmille, kun asuntoni on kuitenkin kooltaan vain 69m2 kaksio ja saman katon alla kaksi introverttiä luonnetta). Mikäli NBA-kausi pelattaisiin kesällä, niin tätä ongelmaa ei olisi, kun on kesämökki, jonne pääsisi aina, kun seinät tuntuvat alkamaan kaatumaan päälle, mutta se ei ole talviasuttava. Toisaalta moni ammattivedonlyöjä on naimisissa ja lapsiakin, joten tämä varmasti on vain järjestely (kuten työhuone) ja totuttelu kysymys, mutta ainakaan tällä kertaa tähän ei jää aikaa, sillä hän muuttaa jo maaliskuun aikana muualle.

On muuten tuo kolmivuorotyö btw kanssa aika karua hommaa ja itse ihmettelen, miten siinä edes teoriassa voi saada minkäänlaista tasapainoa unirytmiin ja sen vaikuttamatta negatiivisesti elämään sitä kautta. Ilman unilääkkeiden käyttöä itse olisin nopeasti loppuunpalanut, kun miettii, että viikossa voi alla ensiksi kaksi aamuvuoroa 07-15 sen perään kolme yötä 21-07, yksi vapaapäivä ja sitten vaikka pari päivävuoroa 13-21, jonka perää taas jotain muuta.

Lisäksi merkittäväksi keskustelun aiheeksi muodostui se ajatusmaailma, mistä jo vuosia sitten kirjoitin etusivun ”Tieto ei lisää tuskaa” Blogijutussa, jossa pääpointti oli se, että itselleni syntyy paljon negatiiviisia tuntemuksia, että mitäköhän peesaajat ajattelevat tappioputkien aikaan vihjeistä, vaikka kyllä järjellä tiedostan, että suurin osa ymmärtää varianssit ja, että huonojakin vetoja sattuu väkisinkin tasaisin väliajoin mukaan jne, mutta tunteet ajavat lähes poikkeuksetta järjen ylitse. Myötäelän liikaa peesaajien matkassa, joka tietenkin voittojen aikaan on hienoa, mutta tappiohetkillä selvästi rankempaa, kuin tapauksessa, jossa en vihjaisi lainkaan. Minun pitäisi enemmän luottaa peesajien vedonlyönnin ymmärtämiseen ja ottaa vähemmän paineita ja murhetta tästä omalle kontolleni, kun kuitenkin, niin kauan ja usein olen pyrkinyt valistamaan oikeaoppiseen vedonlyöntiin. Väkisinkin isoon joukkoon mahtuu mukaan henkilöitä, joita nämä opit eivät kiinnosta, mutta tästä minun pitäisi vain osata ajatella, että olen parhaani tehnyt ja mikäli oikeaoppinen vedonlyönti ei kiinnosta, vaan pikemminkin enemmän uhkapelimäinen, niin tähän en vain millään tapaa voi vaikuttaa, sillä jos ei ole halua oppia, niin siihen en voi ketään pakottaa. Tämä kuitenkin liittyy lähes asiaan kuin asiaan elämässä yleisestikin, että valistaa ja kehottaa voi, mutta pakottamaan ei ketään mihinkään pysty, mikäli sitä omaa halua tai kiinnostusta ei löydy.

Eli olen saanut mielestäni nyt paljon järkeviä ajatuksia ja neuvoja omiin ajatusmalleihin, jotka nyt pyrin pistämään käytäntöön ja katsotaan miten ne toimivat ja kuinka ne onnistun sisäistämään. Useat neuvot ja ajatukset olivat melkoisen itsestäänselviä näin jälkikäteen ajateltuna, mutta sen vasta itse oikeasti hiffaa, kun asian sulle joku kokenut taho järkevästi, rauhallisesti ja yksityiskohtaisesti selittää.

Nyt on sitten tiedossa seuraavanlaisia muutoksia, jotka näkyvät ulospäin:

1) Uusi blogi. Kauden lopussa toki koko kauden seurannassa molempien blogien vihjeet yhdistetään.

2) Työtaakaan vähentäminen, jättämällä sidejen arvioiden teon tauolle ja keskitän tuosta vapautuneesta ajasta osan totaleihin, sillä tämän kauden tähän astisesta tuloksesta huolimatta, niin uskon tuon olevan vahvin osa-alueeni edelleen selkeästi. Myös vapaa-aikaan sijoitan osan ajasta, kun arvioin, että keskimäärin työmäärä vähenee noin 3-4 tuntia vuorokaudessa jättämällä sidet pois. Näistä on ollut hyvä tunne, joten en todellakaan aio heittää pois viime kesän sideihin kohdistunutta suurta määrää kehitystyötä, vaan jatkan sitä tulevana kesänä.

3) Twitter jää nyt määrittelemättömäksi ajaksi täysin tauolle, jotta saisin täyden työrauhan loppukauden arvioita varten. Tällä hetkellä hieman vaikuttaisi, että kaikki vittuiluviestit ovat saattaneet tulleet samalta henkilöltä, vaikka kirjoitustyyliä ja sanastoa onkin viesteistä pyritty muuntelemaan selkeästi, mutta kuulemma pienet yksityskohdat viittaisivat siihen, että kyseessä olisi sama kirjoittaja kaikkien viestien takana, jotka olin säilyttänyt. Tämä selittäisi myös sen miksi aikaisemmalla kausilla meininki ei ole ollut vastaavaa. Se kuka on viestien takana, on arvoitus ja siihen tässä vaiheessa on edes turha kuluttaa aikaa. Varmaankin joku minulle täysin katkeroitunut henkilö tai, joku henkisesti sairas tyyppi (tai molempia), joka on jostain syystä valinnut juuri minut kohteekseensa, sillä niin paljon vaivaa tuohon hommaan on nähty, joten perustrollaus ei ole kyseessä.

Kausi siis jatkuu tällä puolella ja omalta osaltani ainoastaan vihjeiden muodossa, enkä tule lukemaan edes täälläkään privaviestejä tai muuta mahdollista kommentointiakaan, kun aina on mahdollista, että homma siirtyy tälle puolelle, paitsi nyt pari seuraavaa päivää mikäli tämä teksti herättää jossain kysymyksiä, kommentteja tai mielipiteitä. Eli tämän jälkeen minulta on turha kysellä mitään fiksuakaan, sillä en lue blogiini tulleita palautteita, kysymyksiä tai kommentteja, vaan ainoastaan postaan vihjeet ja merkkaan tulokset seurantaa varten.

Loppukauden osalta toivottavasti rentous palaa duuniin ja pystyn ottamaan haltuun saamani neuvot, joka teoriassa on helppoa, mutta käytännön onnistumisen näyttää vain tulevaisuus. Nämä henkisen puolen asiat ovat aina niin vaikeita, kun mitään ei pysty varmaksi sanomaan, että onko mitkä asiat mahdollisesti vaikuttaneet työn laatuun tai eivät, sillä näitä on usein hyvin vaikea itse tiedostaa suuntaan tai toiseen.

Eli edelleen kaikki samat neuvot peesaamisessa, panostamisessa ja kassanhallinnassa ovat luonnollisesti voimassa, joita olen toistellut koko kauden ajan, niin huonoina kuin hyvinäkin aikoina. Runkosarjasta on kuitenkin lähes puolet jäljellä, joten luonnollisesti loppukauden ajan lähdetään hakemaan loistavaa tulosta hieman uusin keinoin ja toivottavasti itselle hieman lempeämmällä ajatusmaailmalla varustettuna. Eli ajatellaan tuttuun tyyliin vedonlyöntiä pitkäjänteisenä sijoitusmuotona, eikä uhkapelaamisena, josta hakea voimakkaita tunnetiloja ja fiiliksiä. Mikäli peesaa harrastusmielessä, niin siinäkään ei ole mitään väärää, kunhan pitää tässäkin panostason sopivana ja muistaa, että varmoja kohteita ei ole ja on erityisen tarkkana, että homma pysyy hanskassa, eikä karkaa uhkapelaamisen puolelle.

EDIT: Tässä ei nyt kannata sen enempää pohtia sitä, että onko minun edes järkeä vihjata, kun tuo tälläisiä tuntemuksia. Ei varmasti kannata mikäli tämä on joka kausi tälläistä, mutta tässä hyvin luultavammin puhutaan yhdestä yksittäisestä häiriköstä, eikä mitään tälläistä ole aikaisemmin ollut. Olen myös useasti kirjoittanut myös mitä hyviä puolia tässä on, että ei asia noin yksiselitteinen ole. Mielestäni ihmisen kuuluu kokoajan kehittää itseään, eikä vain fyysisiä taitoja, vaan yhtäläisesti henkisiä ominaisuuksia ja taitoja, jotka itse koen selvästi omaksi heikkoudeksi. Mikäli tuntee olevansa joka osa-alueelta valmis paketti, niin sehän on hienoa, mutta itse näen itsessäni vielä monella eri osa-alueella paljonkin parannettavaa, niin vedonlyöntiin liittyvään ja paljon paljon sen ulkopuolisissakin asioissa.

Lisäksi mikäli väki pohtii minun psykologilla käyntiä, niin tämän ei pitäisi nykypäivänä olevan mikään hämmästelyn kohde tai, ehkä sitten koen asian eri tavalla kun olen käyttänyt usein ennenkin, kuten niinkin vähäpätöiseltä kuulostavassa asiassa, kuin esiintymisjännityksen hoidossa. Psykologia ja psykiatria ei pidä sekoittaa toisiinsa, sillä ensiksi mainittu ei ole lääkäri, eikä voi määrätä lääkereseptejä, kun taas jälkimmäisen puheille mennään selvästi akuutimmasssa avun tarpeessa, kuten vaikkapa mikäli kärsii masennuksesta ja lääkäri silloin katsoo tarvittavan hoidon, johon useimmiten sisältyy lääkitys.

Psykologin kanssa sen sijaan keskustellaan ja voidaan tehdä erilaisia harjoitteita, kuten rentoutumisharjoituksia jne. Pääpaino on kuitenkin keskustelulla, sillä psykologi on kouluttautunut juuri jeesaamaan erilaisissa ongelmatilanteissa, jotka eivät vaadi lääkehoitoa. Nykyäänhän käsittääkseni useilla kouluilla ja työpaikoilla on psykologi tai saa ainakin tälläiselle lähetteen mikäli, joku asia painaa mieltä tai ahdistaa koulussa tai työpaikalla. Parissuhdeterapeutit taitavat monet olla koulutukseltaan psykologeja samoin, kuten kaikissa isoissa onnettomuuksien jälkeisessä tarjottavassa kriisiavussa. Lisäksi tietenkin on urheilupsykologeja, joiden tehtävä on pitää urheilijan pääkopasta huolta. Mielestäni on parempi puhua mieltä painavista asioista koulutetulle ammattilaiselle, kuin että purkaisi huonoa oloaan omaan ystävään, jolla ei ole minkäänlaista koulutusta tai valmiutta auttaa asiassa. Omassa ystäväpiirissä hyvin harva edes harrastaa vedonlyöntiä, niin tästä olisi vain mahdollisesti haittaa tälle ystävälle, kun toki jokainen frendi haluaisi auttaa, mutta mitä sanoa silloin, kun ei ymmärrä ongelmaa. Itse olen pyrkinyt mm. auttamaan koulukiusaamisen uhreja sekä peliriippuvaisia, sillä näistä itselläni on kokemusta. Vastaavasti taas esimerkiksi, mikäli joku ystäväni joutuisi esimerkiksi perheväkivallan kohteeksi, niin ainoa mitä osaisin tehdä on tukea henkisesti, sekä neuvomaan kääntymään ammattiauttajan puoleen, jos hän on valmis siihen.

Terveisin oravarankkuri, jolla saalista riittäisi vapaana vilistämässä,

Marko ”S.Sukkela” Virtanen

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 71. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

30.01.2019 14:19 <Muikkuz> Voimia ja tsemppiä! Eiköhän ne asiat siitä vielä lutviudu.

30.01.2019 14:19 <Muikkuz> Luettuani kirjoituksesi mulle tuli ekana mieleen tämä kohtaus Snatch-elokuvasta

30.01.2019 14:19 <Muikkuz> https://youtu.be/knxL8SkfAuA

30.01.2019 14:21 <Muikkuz> Älä turhaan murehdi toisten rahoista!

30.01.2019 14:44 <Taika> just näin marko! jos sallitaan sanoa, niin uskon, että juuri ambivalentti suhde

30.01.2019 14:44 <Taika> julkisuuteen aiheuttaa suurimman häiriön. oot varmasti parhaimmillasi saadessa

30.01.2019 14:45 <Taika> si keskittyä vain ja ainoastaan siihen mistä pidät, eli analyysien tekoon.

30.01.2019 14:45 <Taika> julkisuudessa kaiken setviminen ja selittäminen vie pomminvarmasti hirvittävän

30.01.2019 14:46 <Taika> määrän energiaa.

30.01.2019 14:46 <Taika> twitter vituksiin ja käyrä pystyyn.

30.01.2019 14:46 <Taika> tsemppiä ja kiitos tähän astisesta!!

30.01.2019 14:55 <GeraltR> Tsemppiä!!

30.01.2019 15:16 <fouba> kaikella rakkaudella jos sä laitat ilmaisvihjeitä verkkoon ja päädyt psykiatrin

30.01.2019 15:16 <fouba> pakeille siitä huonon palautteen seurauksena niin kannattaa tosiaan miettiä

30.01.2019 15:17 <fouba> onko tämän jatkaminen sen arvoista..:)

30.01.2019 15:22 <S.Sukkela> Ilmaisvihjeitä sekä maksullisia olen pistänyt kohta sen 20 vuotta joista on ollu

30.01.2019 15:24 <S.Sukkela> voitollisia se 16-17 kpl. Tämän kauden Twitterpommitus tuli vaan niin puskista.

30.01.2019 15:25 <S.Sukkela> Lisäksi olen käynyt usein ennenkin psykologilla, se voi auttaa monessa asiassa,

30.01.2019 15:28 <S.Sukkela> vaikka ehkä joillain on vielä mielikuva, että aivan sekopäät ja hullut siä käy.

30.01.2019 15:29 <Manny Hockey> näkeekö jostain seurantaa tai yhteenvetoa vedoista?

30.01.2019 15:30 <Manny Hockey> vaikka viimeiset kolme kautta erikseen ja yhteen

30.01.2019 15:30 <Manny Hockey> totalsit kiinnostaa siis

30.01.2019 15:32 <S.Sukkela> Maksullisesta ketjusta löytynee kaikki ne, ilmaisvihjeet aika sikin sokin ja

30.01.2019 15:33 <S.Sukkela> viime kaudesta on turha puhua, kun oli vaan pieni määrä julkisesti vihjattuja

30.01.2019 15:34 <S.Sukkela> totaleita, kun vihjaamisesta aikalailla välivuosi.

30.01.2019 15:37 <S.Sukkela> Viime kaudesta siis vain oma henk. koht. seuranta olemassa ja siitä turha lähteä

30.01.2019 15:38 <S.Sukkela> miettimään, että mitä vihjeet oisivat tuottaneet kun omassa toki aina paljon

30.01.2019 15:39 <S.Sukkela> reilummin kohteita, kun osa ei ole enää vihjaushetkellä pelikelpoisia.

30.01.2019 15:44 <Manny Hockey> ei löytynyt kuin 2016 päivitetty. paljon omat vedot viime kausi?

30.01.2019 15:45 <Manny Hockey> mulla ei oo minkäänlaista käsitystä viime kausien tuloksista

30.01.2019 15:45 <Manny Hockey> satunnaisena blogin seuraajan on voinu mennä ohi jos oot ennen kautta kertonut

30.01.2019 15:50 <Hanoira79> Tsemiä! Itsekullakin voimavarat on välillä vähissä. Hyvä että oot "uskaltanut"

30.01.2019 15:50 <Hanoira79> Hakea apua.

30.01.2019 15:50 <Hanoira79> 3-vuorotyötä oon tehnyt joskus 10 vuotta sitten parisen vuotta ja oli kyllä pers

30.01.2019 15:51 <Hanoira79> Iistä ja uupu ihan totaalisesti

30.01.2019 16:01 <S.Sukkela> Oma viime kausi totalit ~110%, mutta hyvin vaikea sanoa mitä se olisi ollut jos,

30.01.2019 16:02 <S.Sukkela> oisin vihjannut, kun usein itselläni 0.5-1p parempi linja kuin vihjeessä sekä

30.01.2019 16:03 <S.Sukkela> moni aikaisin poimittu veto muuttunut pelikelvottomaksi, kun earlyistä päätös-

30.01.2019 16:04 <S.Sukkela> linjaan ero monesti useita pisteitä.

30.01.2019 16:07 <S.Sukkela> Juu Hanoira, kämppis tuli just ihan naattina aamuvuorosta ja suoraan sänkyyn.

30.01.2019 16:08 <S.Sukkela> Vielä vanhustenhoitoalalla töissä, niin siellä aikamoinen kuormitus päällä.

30.01.2019 16:11 <S.Sukkela> Vielä seurantaan niin tällä kaudella itellä ~3% parempi kuin vihjeseurannassa

30.01.2019 16:12 <S.Sukkela> muutamassa isossa kohteessa ollut juuri se yksi piste voiton/tappion erona.

30.01.2019 16:13 <Hanoira79> Jälkeenpäin ku katsoo niin siinä vaaditaan robottimaista toimintaa ihmiselle

30.01.2019 16:14 <S.Sukkela> Hanoira kyllä sitä mielummin puhun ammattilaiselle kuin kuormitan huolillani

30.01.2019 16:16 <S.Sukkela> frendejä, joilla ei todellisia valmiuksia auttaa, kun eivät tunne alaa.

30.01.2019 16:16 <Hanoira79> 👍

30.01.2019 16:18 <Henkka> Nyt kyllä Sukkela liikkuu vähän vaarallisilla vesillä. Julkisesti täällä

30.01.2019 16:19 <Henkka> huutelee 110% paltseista. Jos tää selvästi todella kaheli vainoaja lukee näitä

30.01.2019 16:20 <Henkka> niin jossain saattaa räjähtää. Varsinkin jos on ite joskus näihin omaisuutensa

30.01.2019 16:21 <S.Sukkela> fouballe tiedoksi muuten että psykologin ja psykiatri ovat eri asiat. Psykologin

30.01.2019 16:21 <Henkka> menettänyt. Ite en ainakaan löisi täällä gasolia liekkeihin.

30.01.2019 16:22 <S.Sukkela> vaan jutellaan, kun psykiatrilta saa kaikki mömmöt mm. uni/masennus/psykoosi jne

30.01.2019 16:24 <S.Sukkela> Henkka, juu ei hirveen mieluinen puheenaihe ei julkiset seurannat tai raha,

30.01.2019 16:24 <S.Sukkela> noihin nämä kettuilijat kyllä hanakasti tarttuvat.

30.01.2019 16:26 <S.Sukkela> Täällä kumminkin moderointi toisin kuin Twitterissä jota en enää avaa hetkeen.

30.01.2019 16:40 <Muikkuz> Sinä tarttisit sihteerin välikädeksi julkistamaan vihjeet ja ottamaan yleisön

30.01.2019 16:40 <Muikkuz> palautteen vastaan.

30.01.2019 16:48 <Taika> managerin.

30.01.2019 16:53 <Muikkuz> Sihteeri silittämään päätä, kun on menny hyvin, ja managerin potkimaan munille,

30.01.2019 16:54 <Muikkuz> kun on huonompi jakso menossa.

30.01.2019 17:34 <roskat> vai toisin päin muikkuz

30.01.2019 17:48 <Manny Hockey> huipputulos 110%. en sinuna välittäis vihjeiden tuloksesta ja peesaajien rahoist

30.01.2019 19:01 <Muikkuz> Joo, roskat, mieluumminhan sitä potkii manageria munille kuin toisinpäin!

30.01.2019 19:01 <Muikkuz> Mikä tahansa parempi kuin henkinen tuska.

30.01.2019 19:35 <Wiltord> Kannattanee miettiä tarkkaan mitkä ovat vihjaamisen hyödyt vs. haitat?

30.01.2019 19:37 <Wiltord> Jos peesaajien tappiot luo tuskoo, niin eikö se kannata olla vihjailematta?

31.01.2019 02:43 <TommiK> Jos peesaajaat onnistuvat tuhoamaan Sukkelan vihjeillä merkittävän paljon rahaa

31.01.2019 02:43 <TommiK> niin todennäköisesti he tuhoaisivat saman määrän rahaa kaikella muullakin.

31.01.2019 04:58 <roskat> joo ja ei oo niin yksinkertasta olla välittämättä mitä muut ajattelee tiedän mut

31.01.2019 04:59 <roskat> camoon, sillä ei oo vittu mitään väliä mitä muut ajattelee


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: S.Sukkelan kurrejahti - ansojen virittelyä

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Blogi:2 - Miami Heat - Chicago Bulls - peliaika päättynyt

kohde
Miami Heat - Chicago Bulls
veto
over 207
kerroin
1.943 (Pinnacle)
panos
3 yks.
raja
1.724
todennäköisyysarvio
arvio 58%

Huti: -3.00 yks.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 16. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: S.Sukkelan kurrejahti - ansojen virittelyä

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Blogi:2 - Minnesota Timberwolves - Memphis Grizzlies - peliaika päättynyt

kohde
Minnesota Timberwolves - Memphis Grizzlies
veto
over 208
kerroin
1.961 (Pinnacle)
panos
3 yks.
raja
1.754
todennäköisyysarvio
arvio 57%

Huti: -3.00 yks.

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Blogi:2 - New Orleans Pelicans - Denver Nuggets - peliaika päättynyt

kohde
New Orleans Pelicans - Denver Nuggets
veto
under 226.5
kerroin
1.934 (Pinnacle)
panos
3 yks.
raja
1.754
todennäköisyysarvio
arvio 57%

Osuma! +2.80 yks.

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Blogi:2 - Washington Wizards - Indiana Pacers - peliaika päättynyt

kohde
Washington Wizards - Indiana Pacers
veto
under 218
kerroin
1.943 (Pinnacle)
panos
3 yks.
raja
1.724
todennäköisyysarvio
arvio 58%

Osuma! +2.83 yks.

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Blogi:2 - Sacramento Kings - Atlanta Hawks - peliaika päättynyt

kohde
Sacramento Kings - Atlanta Hawks
veto
over 236.5
kerroin
1.970 (Pinnacle)
panos
2 yks.
raja
1.818
todennäköisyysarvio
arvio 55%

Osuma! +1.94 yks.


Vihjeet yhteensä: panokset 11.00, palautukset 15.57, tulos +4.57 yksikköä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 14. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: S.Sukkelan kurrejahti - ansojen virittelyä

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Blogi:2 - Orlando Magic - Indiana Pacers - peliaika päättynyt

kohde
Orlando Magic - Indiana Pacers
veto
under 209
kerroin
1.961 (Pinnacle)
panos
3 yks.
raja
1.724
todennäköisyysarvio
arvio 58%

Osuma! +2.88 yks.

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Blogi:2 - Detroit Pistons - Dallas Mavericks - peliaika päättynyt

kohde
Detroit Pistons - Dallas Mavericks
veto
under 206.5
kerroin
1.980 (Pinnacle)
panos
3 yks.
raja
1.754
todennäköisyysarvio
arvio 57%

Osuma! +2.94 yks.

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Blogi:2 - San Antonio Spurs - Brooklyn Nets - peliaika päättynyt

kohde
San Antonio Spurs - Brooklyn Nets
veto
under 227
kerroin
1.961 (Pinnacle)
panos
2 yks.
raja
1.818
todennäköisyysarvio
arvio 55%

Huti: -2.00 yks.


Vihjeet yhteensä: panokset 8.00, palautukset 11.82, tulos +3.82 yksikköä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 21. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: S.Sukkelan kurrejahti - ansojen virittelyä

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Blogi:2 - New York Knicks - Boston Celtics - peliaika päättynyt

kohde
New York Knicks - Boston Celtics
veto
under 215
kerroin
1.980 (Pinnacle)
panos
2 yks.
raja
1.818
todennäköisyysarvio
arvio 55%

Osuma! +1.96 yks.

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Blogi:2 - Utah Jazz - Atlanta Hawks - peliaika päättynyt

kohde
Utah Jazz - Atlanta Hawks
veto
under 226.5
kerroin
1.934 (Pinnacle)
panos
3 yks.
raja
1.724
todennäköisyysarvio
arvio 58%

Huti: -3.00 yks.


Vihjeet yhteensä: panokset 5.00, palautukset 3.96, tulos -1.04 yksikköä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 14. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: S.Sukkelan kurrejahti - ansojen virittelyä

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Blogi:2 - Detroit Pistons - Los Angeles Clippers - peliaika päättynyt

kohde
Detroit Pistons - Los Angeles Clippers
veto
under 215.5
kerroin
1.990 (Pinnacle)
panos
2 yks.
raja
1.852
todennäköisyysarvio
arvio 54%

Osuma! +1.98 yks.

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Blogi:2 - Orlando Magic - Brooklyn Nets - peliaika päättynyt

kohde
Orlando Magic - Brooklyn Nets
veto
over 220.5
kerroin
1.970 (Pinnacle)
panos
4 yks.
raja
1.639
todennäköisyysarvio
arvio 61%

Huti: -4.00 yks.

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Blogi:2 - Charlotte Hornets - Chicago Bulls - peliaika päättynyt

kohde
Charlotte Hornets - Chicago Bulls
veto
over 215
kerroin
1.961 (Pinnacle)
panos
3 yks.
raja
1.724
todennäköisyysarvio
arvio 58%

Osuma! +2.88 yks.

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Blogi:2 - Miami Heat - Indiana Pacers - peliaika päättynyt

kohde
Miami Heat - Indiana Pacers
veto
under 203
kerroin
1.980 (Pinnacle)
panos
3 yks.
raja
1.754
todennäköisyysarvio
arvio 57%

Osuma! +2.94 yks.

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Blogi:2 - San Antonio Spurs - New Orleans Pelicans - peliaika päättynyt

kohde
San Antonio Spurs - New Orleans Pelicans
veto
under 229.5
kerroin
1.943 (Pinnacle)
panos
3 yks.
raja
1.724
todennäköisyysarvio
arvio 58%

Osuma! +2.83 yks.

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Blogi:2 - Golden State Warriors - Los Angeles Lakers - peliaika päättynyt

kohde
Golden State Warriors - Los Angeles Lakers
veto
under 235.5
kerroin
1.990 (Pinnacle)
panos
2 yks.
raja
1.852
todennäköisyysarvio
arvio 54%

Osuma! +1.98 yks.

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Blogi:2 - Minnesota Timberwolves - Denver Nuggets - peliaika päättynyt

kohde
Minnesota Timberwolves - Denver Nuggets
veto
over 220.5
kerroin
1.943 (Pinnacle)
panos
5 yks.
raja
1.587
todennäköisyysarvio
arvio 63%

Huti: -5.00 yks.

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Blogi:2 - Phoenix Suns - Atlanta Hawks - peliaika päättynyt

kohde
Phoenix Suns - Atlanta Hawks
veto
over 235
kerroin
1.943 (Pinnacle)
panos
3 yks.
raja
1.754
todennäköisyysarvio
arvio 57%

Huti: -3.00 yks.


Vihjeet yhteensä: panokset 25.00, palautukset 25.61, tulos +0.61 yksikköä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 24. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: S.Sukkelan kurrejahti - ansojen virittelyä

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Blogi:2 - New York Knicks - Memphis Grizzlies - peliaika päättynyt

kohde
New York Knicks - Memphis Grizzlies
veto
over 201
kerroin
2.000 (Pinnacle)
panos
4 yks.
raja
1.667
todennäköisyysarvio
arvio 60%

Huti: -4.00 yks.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 17. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: S.Sukkelan kurrejahti - ansojen virittelyä

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Blogi:2 - Brooklyn Nets - Milwaukee Bucks - peliaika päättynyt

kohde
Brooklyn Nets - Milwaukee Bucks
veto
over 229
kerroin
1.943 (Pinnacle)
panos
3 yks.
raja
1.724
todennäköisyysarvio
arvio 58%

Huti: -3.00 yks.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 11. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: S.Sukkelan kurrejahti - ansojen virittelyä

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Totals - Indiana Pacers - Los Angeles Lakers - peliaika päättynyt

kohde
Indiana Pacers - Los Angeles Lakers
veto
over 217.5
kerroin
1.961 (Pinnacle)
panos
3 yks.
raja
1.695
todennäköisyysarvio
arvio 59%

Osuma! +2.88 yks.

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Totals - New York Knicks - Detroit Pistons - peliaika päättynyt

kohde
New York Knicks - Detroit Pistons
veto
over 207
kerroin
1.961 (Pinnacle)
panos
3 yks.
raja
1.724
todennäköisyysarvio
arvio 58%

Huti: -3.00 yks.


Vihjeet yhteensä: panokset 6.00, palautukset 5.88, tulos -0.12 yksikköä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 15. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: S.Sukkelan kurrejahti - ansojen virittelyä

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Blogi:2 - Chicago Bulls -New Orleans Pelicans - peliaika päättynyt

kohde
Chicago Bulls -New Orleans Pelicans
veto
under 226
kerroin
1.980 (Pinnacle)
panos
3 yks.
raja
1.754
todennäköisyysarvio
arvio 57%

Huti: -3.00 yks.

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Blogi:2 - Milwaukee Bucks - Washington Wizards - peliaika päättynyt

kohde
Milwaukee Bucks - Washington Wizards
veto
under 230
kerroin
1.961 (Pinnacle)
panos
2 yks.
raja
1.818
todennäköisyysarvio
arvio 55%

Huti: -2.00 yks.

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Blogi:2 - Golden State Warriors - San Antonio Spurs - peliaika päättynyt

kohde
Golden State Warriors - San Antonio Spurs
veto
under 232
kerroin
1.952 (Pinnacle)
panos
3 yks.
raja
1.724
todennäköisyysarvio
arvio 58%

Huti: -3.00 yks.


Vihjeet yhteensä: panokset 8.00, palautukset 0.00, tulos -8.00 yksikköä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 14. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: S.Sukkelan kurrejahti - ansojen virittelyä

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Blogi:2 - Oklahoma City Thunder - Memphis Grizzlies - peliaika päättynyt

kohde
Oklahoma City Thunder - Memphis Grizzlies
veto
over 212.5
kerroin
1.952 (Pinnacle)
panos
4 yks.
raja
1.667
todennäköisyysarvio
arvio 60%

Huti: -4.00 yks.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 28. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

08.02.2019 06:21 <Velho> 14.1 Bruno Caboclo misses dunk 95 - 117 :(

08.02.2019 06:24 <Velho> Löytyykö joltain videopätkää tuosta suorituksesta?

08.02.2019 18:57 <Han> oli sen luokan rävellys brunolta, että en suosittele katsottavaksi kenelläkään

08.02.2019 18:58 <Han> sukkelan peesaajalle :D


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: S.Sukkelan kurrejahti - ansojen virittelyä

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Blogi:2 - Detroit Pistons - New York Knicks - peliaika päättynyt

kohde
Detroit Pistons - New York Knicks
veto
over 206.5
kerroin
1.952 (Pinnacle)
panos
4 yks.
raja
1.639
todennäköisyysarvio
arvio 61%

Osuma! +3.81 yks.

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Blogi:2 - Brooklyn Nets - Chicago Bulls - peliaika päättynyt

kohde
Brooklyn Nets - Chicago Bulls
veto
over 224
kerroin
1.952 (Pinnacle)
panos
4 yks.
raja
1.667
todennäköisyysarvio
arvio 60%

Osuma! +3.81 yks.


Vihjeet yhteensä: panokset 8.00, palautukset 15.62, tulos +7.62 yksikköä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 16. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: S.Sukkelan kurrejahti - ansojen virittelyä

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Blogi:2 - New Orleans Pelicans - Minnesota Timberwolves - peliaika päättynyt

kohde
New Orleans Pelicans - Minnesota Timberwolves
veto
under 231.5
kerroin
1.952 (Pinnacle)
panos
3 yks.
raja
1.724
todennäköisyysarvio
arvio 58%

Huti: -3.00 yks.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 17. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: S.Sukkelan kurrejahti - ansojen virittelyä

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Blogi:2 - Washington Wizards - Cleveland Cavaliers - peliaika päättynyt

kohde
Washington Wizards - Cleveland Cavaliers
veto
over 220.5
kerroin
1.952 (Pinnacle)
panos
3 yks.
raja
1.754
todennäköisyysarvio
arvio 57%

Osuma! +2.86 yks.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 7. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: S.Sukkelan kurrejahti - ansojen virittelyä

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Blogi:2 - Atlanta Hawks - Charlotte Hornets - peliaika päättynyt

kohde
Atlanta Hawks - Charlotte Hornets
veto
under 229
kerroin
1.970 (Pinnacle)
panos
3 yks.
raja
1.724
todennäköisyysarvio
arvio 58%

Huti: -3.00 yks.

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Blogi:2 - Chicago Bulls - Washington Wizards - peliaika päättynyt

kohde
Chicago Bulls - Washington Wizards
veto
over 226
kerroin
1.961 (Pinnacle)
panos
4 yks.
raja
1.667
todennäköisyysarvio
arvio 60%

Osuma! +3.84 yks.


Vihjeet yhteensä: panokset 7.00, palautukset 7.84, tulos +0.84 yksikköä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 10. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: S.Sukkelan kurrejahti - ansojen virittelyä

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Blogi:2 - New York Knicks - Toronto Raptors - peliaika päättynyt

kohde
New York Knicks - Toronto Raptors
veto
over 215.5
kerroin
1.990 (Pinnacle)
panos
3 yks.
raja
1.724
todennäköisyysarvio
arvio 58%

Huti: -3.00 yks.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 8. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: S.Sukkelan kurrejahti - ansojen virittelyä

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Blogi:2 - Detroit Pistons - Washington Wizards - peliaika päättynyt

kohde
Detroit Pistons - Washington Wizards
veto
over 223
kerroin
1.980 (Pinnacle)
panos
3 yks.
raja
1.724
todennäköisyysarvio
arvio 58%

Osuma! +2.94 yks.

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Blogi:2 - Chicago Bulls - Milwaukee Bucks - peliaika päättynyt

kohde
Chicago Bulls - Milwaukee Bucks
veto
over 227.5
kerroin
2.000 (Pinnacle)
panos
4 yks.
raja
1.667
todennäköisyysarvio
arvio 60%

Huti: -4.00 yks.

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Blogi:2 - Minnesota Timberwolves - Los Angeles Clippers - peliaika päättynyt

kohde
Minnesota Timberwolves - Los Angeles Clippers
veto
over 229.5
kerroin
1.943 (Pinnacle)
panos
2 yks.
raja
1.818
todennäköisyysarvio
arvio 55%

Osuma! +1.89 yks.


Vihjeet yhteensä: panokset 9.00, palautukset 9.83, tulos +0.83 yksikköä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 16. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: S.Sukkelan kurrejahti - ansojen virittelyä

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Blogi:2 - Oklahoma City Thunder - Portland Blazers - peliaika päättynyt

kohde
Oklahoma City Thunder - Portland Blazers
veto
over 229.5
kerroin
1.952 (Pinnacle)
panos
2 yks.
raja
1.786
todennäköisyysarvio
arvio 56%

Osuma! +1.90 yks.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 9. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: S.Sukkelan kurrejahti - ansojen virittelyä

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Blogi:2 - Cleveland Cavaliers - New York Knicks - peliaika päättynyt

kohde
Cleveland Cavaliers - New York Knicks
veto
over 209
kerroin
1.952 (Pinnacle)
panos
3 yks.
raja
1.724
todennäköisyysarvio
arvio 58%

Osuma! +2.86 yks.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 7. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: S.Sukkelan kurrejahti - ansojen virittelyä

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Blogi:2 - Indiana Pacers - Milwaukee Bucks - peliaika päättynyt

kohde
Indiana Pacers - Milwaukee Bucks
veto
under 220
kerroin
1.952 (Pinnacle)
panos
2 yks.
raja
1.818
todennäköisyysarvio
arvio 55%

Osuma! +1.90 yks.

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Blogi:2 - Toronto Raptors - Washington Wizards - peliaika päättynyt

kohde
Toronto Raptors - Washington Wizards
veto
over 233
kerroin
1.961 (Pinnacle)
panos
2 yks.
raja
1.818
todennäköisyysarvio
arvio 55%

Osuma! +1.92 yks.

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Blogi:2 - Chicago Bulls - Memphis Grizzlies - peliaika päättynyt

kohde
Chicago Bulls - Memphis Grizzlies
veto
over 207.5
kerroin
1.990 (Pinnacle)
panos
3 yks.
raja
1.724
todennäköisyysarvio
arvio 58%

Osuma! +2.97 yks.

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Blogi:2 - Denver Nuggets - Sacramento Kings - peliaika päättynyt

kohde
Denver Nuggets - Sacramento Kings
veto
over 231
kerroin
1.970 (Pinnacle)
panos
3 yks.
raja
1.754
todennäköisyysarvio
arvio 57%

Osuma! +2.91 yks.

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Blogi:2 - Los Angeles Clippers - Phoenix Suns - peliaika päättynyt

kohde
Los Angeles Clippers - Phoenix Suns
veto
over 230
kerroin
1.970 (Pinnacle)
panos
4 yks.
raja
1.667
todennäköisyysarvio
arvio 60%

Osuma! +3.88 yks.


Vihjeet yhteensä: panokset 14.00, palautukset 27.59, tulos +13.59 yksikköä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 15. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

14.02.2019 09:43 <Hanuman> ty

14.02.2019 16:14 <S.Sukkela> All-Stars -tauko alkaa huomenna. Seuraavat vihjeet 21.2.


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: S.Sukkelan kurrejahti - ansojen virittelyä

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Blogi:2 - Charlotte Hornets - Washington Wizards - peliaika päättynyt

kohde
Charlotte Hornets - Washington Wizards
veto
over 231
kerroin
1.952 (Pinnacle)
panos
2 yks.
raja
1.818
todennäköisyysarvio
arvio 55%

Osuma! +1.90 yks.

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Blogi:2 - Orlando Magic - Chicago Bulls - peliaika päättynyt

kohde
Orlando Magic - Chicago Bulls
veto
over 217
kerroin
1.970 (Pinnacle)
panos
5 yks.
raja
1.587
todennäköisyysarvio
arvio 63%

Osuma! +4.85 yks.

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Blogi:2 - New York Knicks - Minnesota Timberwolves - peliaika päättynyt

kohde
New York Knicks - Minnesota Timberwolves
veto
over 222.5
kerroin
1.980 (Pinnacle)
panos
5 yks.
raja
1.562
todennäköisyysarvio
arvio 64%

Huti: -5.00 yks.

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Blogi:2 - Memphis Grizzlies - Los Angeles Clippers - peliaika päättynyt

kohde
Memphis Grizzlies - Los Angeles Clippers
veto
over 214
kerroin
1.961 (Pinnacle)
panos
3 yks.
raja
1.724
todennäköisyysarvio
arvio 58%

Osuma! +2.88 yks.


Vihjeet yhteensä: panokset 15.00, palautukset 19.64, tulos +4.64 yksikköä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 17. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: S.Sukkelan kurrejahti - ansojen virittelyä

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Blogi:2 - Dallas Mavericks - Denver Nuggets - peliaika päättynyt

kohde
Dallas Mavericks - Denver Nuggets
veto
under 223
kerroin
1.952 (Pinnacle)
panos
3 yks.
raja
1.724
todennäköisyysarvio
arvio 58%

Osuma! +2.86 yks.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 7. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

23.02.2019 15:28 <Han> Hyvää nousua, onkohan kauden tulos tällä hetkellä taas jo plussalla?


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: S.Sukkelan kurrejahti - ansojen virittelyä

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Blogi:2 - Cleveland Cavaliers - Memphis Grizzlies - peliaika päättynyt

kohde
Cleveland Cavaliers - Memphis Grizzlies
veto
over 205.5
kerroin
1.970 (Pinnacle)
panos
5 yks.
raja
1.587
todennäköisyysarvio
arvio 63%

Osuma! +4.85 yks.

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Blogi:2 - Charlotte Hornets - Brooklyn Nets - peliaika päättynyt

kohde
Charlotte Hornets - Brooklyn Nets
veto
over 228
kerroin
1.961 (Pinnacle)
panos
3 yks.
raja
1.724
todennäköisyysarvio
arvio 58%

Osuma! +2.88 yks.

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Blogi:2 - New Orleans Pelicans - Los Angeles Lakers - peliaika päättynyt

kohde
New Orleans Pelicans - Los Angeles Lakers
veto
over 233
kerroin
1.952 (Pinnacle)
panos
2 yks.
raja
1.786
todennäköisyysarvio
arvio 56%

Osuma! +1.90 yks.


Vihjeet yhteensä: panokset 10.00, palautukset 19.64, tulos +9.64 yksikköä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 24. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: S.Sukkelan kurrejahti - ansojen virittelyä

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Blogi:2 - Denver Nuggets - Los Angeles Clippers - peliaika päättynyt

kohde
Denver Nuggets - Los Angeles Clippers
veto
over 233
kerroin
1.943 (Pinnacle)
panos
3 yks.
raja
1.724
todennäköisyysarvio
arvio 58%

Huti: -3.00 yks.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 12. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: S.Sukkelan kurrejahti - ansojen virittelyä

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Blogi:2 - Charlotte Hornets - Golden State Warriors - peliaika päättynyt

kohde
Charlotte Hornets - Golden State Warriors
veto
over 232.5
kerroin
1.961 (Pinnacle)
panos
3 yks.
raja
1.724
todennäköisyysarvio
arvio 58%

Huti: -3.00 yks.

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Blogi:2 - Miami Heat - Phoenix Suns - peliaika päättynyt

kohde
Miami Heat - Phoenix Suns
veto
over 216
kerroin
1.990 (Pinnacle)
panos
3 yks.
raja
1.754
todennäköisyysarvio
arvio 57%

Osuma! +2.97 yks.

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Blogi:2 - Minnesota Timberwolves - Sacramento Kings - peliaika päättynyt

kohde
Minnesota Timberwolves - Sacramento Kings
veto
over 238
kerroin
1.961 (Pinnacle)
panos
3 yks.
raja
1.754
todennäköisyysarvio
arvio 57%

Huti: -3.00 yks.

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Blogi:2 - Memphis Grizzlies - Los Angeles Lakers - peliaika päättynyt

kohde
Memphis Grizzlies - Los Angeles Lakers
veto
over 221
kerroin
1.961 (Pinnacle)
panos
5 yks.
raja
1.587
todennäköisyysarvio
arvio 63%

Huti: -5.00 yks.


Vihjeet yhteensä: panokset 14.00, palautukset 5.97, tulos -8.03 yksikköä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 18. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin