Tänään on 28.03.2024, 12:15.

Vimone pami ja kori Red Bullia

Vedonlyöntiblogit. Pelivalintoja ja tarinaa rahapelien maailmasta ja vähän muualtakin.
Vastaa Viestiin
S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Vimone pami ja kori Red Bullia

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

NBA 27.12.2018 (lisäveto)

Lisäveto:

Houston Rockets - Boston Celtics, under 216 1.934 61% 1/5

Linjojen muutokset tässä johtuivat siitä, että Harden oli merkitty epävarmaksi. Itse oletin, että kaikki olisivat tajunneet, että Harden kyllä pelaa, kun mediatkin pitivät tätä ihan selvänä hommana. Harden ei jättäisi pienen vamman takia Celticsin kohtaamista välistä, varsinkin kun pystyi edellisessä matsissa tämän pikkuvamman kanssa pelaamaan tehokkaasti ottelun loppuun. Saa nähdä vaivaako vamma lainkaan, arvioissa on oletuksena, että on täydessä pelikunnossa, mutta ehkä Celticsin hyvä puolustus Smartin johdolla saa hillittyä hirmutikissä olevaa Hardenia. Nyt Harden on merkattu, että odotetaan pelaavan, joten olisi kummallista, mikäli vielä tapahtuisi tämän vuoksi linjoissa muutoksia, kun pelaaminen 100% selviää.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 11. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Vimone pami ja kori Red Bullia

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

NBA 28.12.2018

Sidet:

Indiana Pacers - Detroit Pistons, Indiana -6.5 2.0 57%
Orlando Magic - Toronto Raptors, Toronto -5 1.99 55%
New Orleans Pelicans - Dallas Mavericks, New Orleans -4 1.943 54%
Denver Nuggets - San Antonio Spurs, San Antonio +4.5 1.97 54%
Phoenix Suns - Oklahoma City Thunder, Phoenix +5 1.917 55%
Los Angeles Lakers - Los Angeles Clippers, LA Clippers -5 1.934 55%

Totalit:

Detroit Pistons - Indiana Pacers, over 205 1.99 63% 5/5
Orlando Magic - Toronto Raptors, over 208 2.0 64% 5/5
Washington Wizards - Chicago Bulls, under 213 1.952 59% 4/5
Miami Heat - Cleveland Cavaliers, over 202 1.99 54% 2/5
New Orleans Pelicans - Dallas Mavericks, under 229 1.97 57% 3/5
Minnesota Timberwolves - Atlanta Hawks, under 230 1.943 4/5
Denver Nuggets - San Antonio Spurs, over 215 1.925 63% 5/5
Phoenix Suns - Oklahoma City Thunder, under 226 56% 1.961 2/5
Los Angeles Lakers - Los Angeles Clippers, under 229.5 54% 1.934 2/5

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 28. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Vimone pami ja kori Red Bullia

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

NBA 29.12.2018

Sidet:

New Orleans Pelicans - Houston Rockets, Houston -3 1.961 55%
Memphis Grizzlies - Boston Celtics, Boston -3 1.934 54%
Portland Blazers - Golden State Warriors, Golden State -4 1.934 55%

Totalit:

Atlanta Hawks - Cleveland Cavaliers, under 218.5 1.97 58% 3/5
Memphis Grizzlies - Boston Celtics, over 200.5 1.952 57% 3/5
Utah Jazz- New York Knicks, over 214.5 1.961 63% 5/5
Phoenix Suns - Denver Nuggets, under 215.5 1.98 60% 4/5

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 27. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

30.12.2018 00:25 <Taika> kiitos taas.


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Vimone pami ja kori Red Bullia

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

NBA 30.12.2018

Orlando Magic - Detroit Pistons, over 203.5 1.961 63% 5/5 (alkaa 22:30)
Miami Heat - Minnesota Timberwolves, under 208 1.961 58% 3/5
Dallas Mavericks - Oklahoma City Thunder, over 225 1.943 61% 4/5
Los Angeles Lakers - Sacramento Kings, under 232.5 1.952 58% 3/5

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 40. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

30.12.2018 21:34 <Tailgunner> Kiitos

30.12.2018 23:25 <Hese> Loistava vetopäivä kruunautuu Orlandossa. Kummallekaan

30.12.2018 23:25 <Hese> eimaistu puolustaminen. Ty ja Hyvää Uutta vuotta!

30.12.2018 23:26 <Hese> Toivottavasti jatkat vihjaamista näin.


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Vimone pami ja kori Red Bullia

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

NBA 31.12.2018 (alkaa klo 22)

Indiana Pacers - Atlanta Hawks, over 220 1.961 63% 5/5

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 21. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Vimone pami ja kori Red Bullia

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

NBA 31.12.2018 (osa:2)

Oklahoma City Thunder - Dallas Mavericks, over 222 1.943 60% 4/5
Phoenix Suns - Golden State Warriors, over 229.5 1.934 55% 2/5

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 21. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Vimone pami ja kori Red Bullia

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Vuoden 2019 alun purkautuminen

Aluksi selvennetään, että en ole lopettamassa vihjausta, vaan runkosarja kyllä viedään loppuun ja pudotuspelit katsellaan sitten sen mukaan, että kuinka paljon takissa on vielä täytettä. Tuolla Twitterissä ovat menneet usein höpöttäessä hieman sekaisin vihjaus ja henkilökohtaisen tilin ylläpito. Tuo tilin ylläpito saattaa loppua riippuen millainen meininki sielä jatkossa vallitsee, mutta ainakin nyt näyttää paremmalta, kun pistin tilin lukkoon, enkä ole ottanut uusia seuraajia, kun näistä on vaikea sanoa, että onko kyseessä, joku ilotulitteesta takaraivoonsa saanut jannu, joka kipaisee vain heittämässä jotain paskaa privaan vai onko kyseessä asiallinen oikeasti tilin sisällöstä kiinnostunut henkilö. Lähes kaikki paska on tullut Twitterissä juuri privoina tyypeiltä, jotka eivät seuraa minua, joten yksityisasetuksissa on erinomainen ominaisuus, jolloin vain seuraajat voivat lähettää privaa.

Monet sanovat, että minun pitäisi kasvattaa paksumpi nahka ”kritiikkiä” kohtaan. Tämä on totta, mutta kun alkaa satelee henkilökohtaisia solvauksia, niin en nyt sentään mikään rokotiili ole ja tämä sitten samalla myös alkaa vaikuttamaan vedonlyöntipuolen ”kritiikin” reagointiin, joka suurimmalta osalta on sellaista, joissa lähinnä haukutaan vihjeiden taso tai väitetään minun olevan huijari ja, että esimerkiksi tuollaisia kertoimia/linjoja ei ole koskaan ole ollut saatavilla (nämä voi halutessaan tarkastaa vaikka Oddsportalista). Varsinainen oikeanlainen kritiikki, josta voisi olla jotain hyötyä tai parannusehdotuksia ovat tuttuun tapaan loistaneet poissaolollaan. Kuitenkin se on totta, että tälläiset pitäisi pystyä vain ohittamaan olankohautuksella. Sen olen huomannut, että näiden ”kritiikkiä” esittävien kanssa ei edes kannata pyrkiä keskustelemaan järkevästi, että mistäs nyt tuulee, sillä kun olet käyttänyt aikaasi 20 minuuttia, niin tulee usein jämäkkä päätös keskustelulle tyyliin ”Haista apina vittu” ja thats it, niin tuo täysin hukkaan mennyt aika tuossa syö miestä eniten, kun muutenkin aika kortilla, niin kaiken ylimääräisen ajan käyttäisi mieluisampaan tekemiseen. Henkilökohtaisiin juttuihin liittyvät vittuilut ovat sitten aivan eri maata. Esimerkkejä tälläisistä viesteistä, joita tällä kaudella on tullut, löytyy muun muuassa seuraavanlaisia, nämä eivät ole suoria lainauksia, sillä olen poistanut ne saman tien.

Isänpäivänä sain viestin, jossa toivotettiin mukavaa isänpäivän viettoa ja kyseltiin mitä on suunnitelmissa, että heillä koko perhe koossa ja herkullinen isänpäivälounas alkamassa. Seuraavassa lauseessa olikin sitten, että ainiin, että sun faijas onkin kuollut…ei mulla muuta.

CP-vammastani on tullut useita kommentteja ihan lähtien perinteisestä kouluaikojen ”Vitun separi, tapa ittes” viesteistä. Omaperäisempi viesti oli, joka kylläkin lähinnä nauratti ” Turha edes toivoa, että tuollaiselle vammaiselle pellelle naiset antaisivat pillua edes säälistä, että toivottavasti voit miljoonillasi käydä edes huorissa, mutta sielläkin on varmasti joku raja." Hienoa kuitenkin, että lähettäjällä on luottoa mun duuniin, kun miljoonista puhe, kun vielä itsekin tietäisi, että mihin lipaston perukoille tälläiset paalipinot ovat kätkeytyneet. Lisäksi näitä tulee, jotka heittää jotain, että tuon vamman vuoksi ymmärtää sen, kun vaikutat aika yksinkertaiselta ja tyhmältä. Aivan, kun se vaikuttaisi jotenkin mun älykkyyteen tai jos vaikuttaisi, niin olisin varmaan ilman vammaa melkoinen Suomen Tietoviisas.

Tuo CP-vammani on siis kaikista lievin, joka ei juuri tekemisiäni ole elämässä estänyt, paitsi jongleerauksen ja skrakan solmun tekemisen kanssa. Sitten tulee kaikenkirjavaa settiä, että ihan oikein, että tuollaista kusipäätä on koulussa kiusattu tai vähättelyä ja naureskelua masennuksesta, että varmaan rankkaa siellä keskusta-asunnossa tai mökillä järven rannalla on murehtia ja, että mun masennus olisi loukkaus oikeasti masentuneita kohtaan. Onneksi masennus on voitettu taistelu ainakin toistaiseksi. Pään aukomista tulee myös lääkkeiden käytöstä, jotka nekin olen lopettanut, ei mene enää unipompuloita öisin tai pameja kuin irtokarkkeja.

Vittuilijoilla on kaikenlaista, mihin voi tarttua, kun olen varmasti liian avoimesti kertonut elämäntavoistani ja henkilökohtaisista ongelmista (tosin ei ennen Twitter ollut tuollainen kuin nykyään, jossa oikea keskustelu on kadonnut lähes kokonaan), kun ajatellut, että ehkä näillä höpinöillä olisi apua joillekin samassa tilanteessa oleville. Lisäksi olen pyrkinyt puhumaan vedonlyönnin varjopuolista, vähän yhden miehen taisteluna, näitä SoMen kusettajia vastaan, jotka ovat itse itsensä julistaneet voittaviksi vedonlyöjiksi ja paukuttelevat henkseleitään yksittäisillä osumilla ja tappiot kaikessa hiljaisuudessa lakaistaan maton tai sängyn alle, missä sitä tilaa nyt vielä riittää ja ei muuta, kun uutta matoa koukkuun. Jotkut pyrkivät hieman edes heittää jotain vedonlyöntitermistöä hämyksi, joka asioista tietäville aiheuttaa lähinnä varmasti lähinnä myötähäpeää, mutta eipä se haittaa, kun kohderyhmä on naivit nuoret miehet. Sitten vielä usein korostetaan matkakuvilla julkkisten seurassa kuinka hienoa ja helppoa työtä tämä vedonlyönti onkaan, että kilojen vedot tuosta vain ineen ja ei muuta kuin parhaille paikoille seuraamaan Markkasen tai vaikka Laineen ottelua.

Todellisuudessa täällä palstalla ainakin suuri osa ymmärtää, kuinka normaalia oikeastaan vedonlyöjän duuni on verrattaessa muihin ammatteihin, kun ajatellaan mitä työskentelyä se sisältää, siinä vaan on vähän kaikkea monesta eri ammatista. Kuitenkin ammattina vedonlyönti on usein hitosti aikaa vievää ja tähän kun lisää monien pienempien lajien/sarjojen taistelut limittien ja aikataulujen kanssa, jotta kerkiäisi poimimaan mahdollisimman usein ne parhaat valuet, niin onhan tämä aika raskasta ja usein myös hyvin stressaavaa. Mikäli hommaan ei ole palavaa intohimoa (ei pelkästään urheiluun) ja havittelee hommasta ammattia, niin rahan takia tätä ei kannata tehdä, sillä harva pääsee sellaiseen tulokseen, että työmäärään nähden ei ”kunnon” ammatti olisi parempi vaihtoehto ja myös stressittömämpi ja vähemmän aikaa vievä, eikä tarvitse miettiä varianssia, limittejä, milloin kohteet avataan ja muita juuri vedonlyönnin negatiivisia puolia.

Surullistahan tässä hommassa on, että niin moni uskoo noiden kusettajien myyntipuheisiin, varsinkin mikäli tuollaisella helppoheikillä on paljon seuraajiakin ja, niin niitähän voi ostaa halvalla kuka tahansa. Itse olen saanut muutamankin epätoivoisen yksityisviestin, että mitä voisi tehdä, kun muutama nuorehko jannu on pistänyt näiden sankareiden vihjeisiin kiinni ensiksi omat rahansa, sitten kavereiden ja lopulta kaikki pikavipit, mitä vain saanut irti, kun homma saatiin näyttämän helpolta tieltä ”ryysyistä rikkauksiin”, kun nämä sankaritkin kertoivat isoista voitoistaan, panoksistaan, liikevaihdosta jne.

Siinä sitten yrittää itse jeesiä kertomalla peliriippuvaisuudesta kärsiviä henkilöitä auttavista palveluista, velkajärjestelyn mahdollisuuksista sekä painottaa että ei missään nimessä jäisi vellomaan asian kanssa yksin, että edessä on paljon työtä ja tie tulee olemaan henkisesti takuulla raskas, mutta tilanne on ehdottomasti voitettavissa, kunhan vain mitä pikemmin alkaa yrittämään löytää parannusta tilanteeseen. Näistä pohjamudista kun ottaa ne ensimmäiset askeleet takaisin oikeaan suuntaan, niin ne ovat usein henkisesti hyvinkin merkittäviä ja se valo alkaa näkymään siellä tunnelin päässä. Vastaavasti, mikäli jää vain makaamaan sängyn pohjalle suremaan kohtaloaan, niin sieltä nousu vaikenee nopeasti ja luovutusmentaliteetti kasvaa. Sitten vaan itse jää toivomaan vielä viestiä näiltä kavereilta, että alamäki olisi taittunut. Välillä on tullut ja välillä ei, joissa jälkimmäisissä aina tulee väkisinkin mieleen se pahin skenaario. Välillä on toisia jeesannut jo se, kun yleisesti näistä asioista kirjoitellut. Itselleni nämä ovat tärkeitä asioita, kun olen ollut kuitenkin sen noin 10 vuotta koulukiusattu, sekä myös täysin peliriippuvainen yläaste iässä pelikoneisiin, ennen kuin löysin vedonlyönnin, johon suhtautuminen oli täysin erilainen, enkä saanut sitä tyydytystä yksittäisistä voitoista, vaan huomasin olevani kunnon tilastonörtti ja tyydytys tuli asioiden ja datan tutkimisesta, analyysitapojen kehityksestä sekä varsinkin, kun omasta mielestään omien arvioiden pohjalta löysi hyvän pelikohteen.

Lisäksi minua vedonlyönnissä harmittaa, se että tätä ainoastaan todella perillä asioista olevat ottavat mahdollisena todellisena sijoitusmuotona, kun esimerkiksi on jäänyt kuva, että pörssissä treidaavien duuni otetaan vastaan coolina(?) ja hyvin kovaa taitoa vaativana hommana, jota se toki onkin. Itsehän yritin pörssissä jonkin sortin päivätreidaamista, mutta se osoittautui täysin uhkapelaamiseksi omalla kohdallani. Lähdin tekemään kauppoja ylimielisellä asenteella olla kunnon Hai, mutta lopputulos olikin, että olin nopeasti pohjasakan seassa ryömivä monni.

Kysyttäessä, että mitä teen työkseni, kun vastaan, että olen vedonlyöjä niin aina silloin tällöin miesten varsinkin nuorempien kohdalla tämä aiheuttaa lähinnä kiinnostusta, mutta suurimman osan kanssa puheenaihe vaihtuu nopeasti tai vieressä on salamana tyhjä paikka ja elekielestä huomaa heti, että jassoo tälläinen tapaus kyseessä. Yhden kerrankin sanoessani yhdelle naispuoliselle henkilölle, että olen ammattivedonlyöjä, niin tuli suoraan vastapalloon kysymys, että kuinka paljon oot tappiolla. Nuorempana tämä otti humalassa muutaman kerran kupoliin, niin paljon, että piti vetää kunnon spedemuuvi ja käydä hakemassa pullo tai pari paikan kalleinta skumppaa. Toisinaan tästä tempauksesta seurannut lopputulos oli sama, toisinaan vastapuolen asenne muuttui täysin ja avarikin on lävähtänyt, kun pyytänyt täyttämään kaksi lasia ja, kun vastapuoli oli ottamassa omaansa, niin olin mukamas ihan hämillään, että mitä sä oikein teet, tää toinen on mun kaverille, joka tulee kohta. Ei yhtään lapsellista meininkiä, ei yhtään...

Kuitenkin menneet ovat menneitä ja nyt jatkossa ainakin pyrin jättämään puhumisen henkilökohtaisista asioista vähemmälle, blokkaan suoraan pään aukojat, enkä edes pyri lähtemään purkamaan tilannetta, että mistä saattaisi kiikastaa näissä tapauksissa. Eli jälleen pyritään takaisin siihen hyvään henkiseen olotilaan ja stressitasot alas sekä päivittäin vetojen uppeja tai downeja pyrkiä pohtimaan mahdollisimman vähän. Eli 2019 tavoite olisi mahdollisimman hyvä ja tasainen henkinen tasapaino, alhaisena pysyvä stressitaso, ahkera ja laadukas työnteko ja sen rutiinimaisuus (voitto-, ja tappiopäiviä tulee ja menee ajatusmaailma), unohtamatta vapaa-aikaa ja rentoutumista (valitettavasti en voi varmuudella luvata, kun työnteon osuuden). Katsellaan sitten keväällä, että onko aika korkata se skumppa-, vai Lasolipullo. :shock:

Tuosta lukitusta Twitter-tilistä vielä sen verran, että en ota sinne suoriltaan ketään (tälläkin hetkellä 31 seurauspyyntöä), mutta mikäli joku vaikka aikataulu ilmoitusten vuoksi täältä palstalta haluaa mukaan, eikä ole avannut vielä Twitter-tiliä tai on pistänyt pyynnön, niin voi pistää minikommenttina tähän päivitykseen Twitter-tunnuksensa, niin lisään mukaan (ei privaan). Myös jos joku vakkari pistää suosituksen, niin otan kyllä mukaan. Ei tarkoitus ole tehdä tilistä suljettua, kunhan sinne ei pääsisi pujahtamaan häirikköjä tai muita vakavista mielenterveysongelmista kärsiviä tapauksia. Pienet hipat päässä vielä ok, sillä puhutaan kuitenkin vedonlyönnistä.

Hyvää ja lundekasta vuotta 2019!

Marko Virtanen

Kuva

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 56. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

01.01.2019 12:08 <juspa2> Se on jännä kun jos oot hieman erillainen niin jotkut laukoo heti tuollaisia kom

01.01.2019 12:08 <juspa2> metteja.

01.01.2019 12:09 <juspa2> Muiden kanssa ollaan sitten ihan normaalisti, mutta jos oot hieman erillainen ni

01.01.2019 12:09 <juspa2> heti autotaan päätä,

01.01.2019 12:11 <juspa2> Itellä ollut aina pieni ujous ongelma ja koulussahan mulle tietenkin auottiin

01.01.2019 12:11 <juspa2> päätä.

01.01.2019 12:13 <juspa2> Siis jotkut ei kaikki. Ei nää päänauokjatkaan kyllä ihan normaaleja ole

01.01.2019 12:25 <S.Sukkela> Ohan toi outoa, kun edes tiedä syytä, ehkä se suorapuheisuus ja itsevarmuus

01.01.2019 12:26 <S.Sukkela> betsihommissa. Sit miettinyt, että kun mussa ns. "vikaa" ja pärjännyt imo hyvin

01.01.2019 12:28 <S.Sukkela> elämässä, vaikka rankkaakin ollut, niin eikö tälläinen "viallinen" tapaus saisi

01.01.2019 12:29 <S.Sukkela> joidenkin mielestä pärjätä, vaan elää jollain kuntoutustuella, sinnitellä jne.

01.01.2019 12:30 <S.Sukkela> Tärkeintä kumminkin, että ne jatko tuntee mut henk. koht. niin uskon, että

01.01.2019 12:30 <S.Sukkela> harvalla ainakaan kovin pitkää listaa pahaa sanottavaa.

01.01.2019 13:19 <S.Sukkela> Niinhän ja ohan eräs taho, joka ei voi sietää mitään Ylikertoimeen liittyvää ja

01.01.2019 13:20 <S.Sukkela> tasainen mustamaalaus jokaista siihen liittyvää kohtaan, niin tiedä ny näistä...

01.01.2019 16:11 <Manny Hockey> hyi helvetti toi betsisome on kyl 90% pelkkää affiroskaa

01.01.2019 16:11 <Manny Hockey> ja nyt löytynee viestejä kuinka 2018 oli best ever napsuttelua ja plusua

01.01.2019 17:39 <S.Sukkela> Ja raskaita nää best of 2018 hetket, mitä somet täynnä nyt, ketään kiinnosta.

01.01.2019 18:00 <Tailgunner> Ajatuksia herättävä kirjoitus. Kyllä meitä on moneen junaan.

01.01.2019 18:01 <Tailgunner> Kiitos Marko v2018 vihjeistä ja viesteistä. Onnellista uutta vuotta 2019.

01.01.2019 18:14 <HR Juz> Oon aina ihmetellyt sitä et vittuillaan paskan runin aikana ku pää ei kestä tms

01.01.2019 18:14 <HR Juz> Käsittääkseni sulla ihan hyvä alkukausi, ni herää kysymys et millanen ihminen

01.01.2019 18:15 <HR Juz> alkaa siinä vaiheessa vittuilemaan. Noh ehkä noi vittuiluiden aiheet kertoo

01.01.2019 18:16 <HR Juz> oleellisen... Veikkaisin et sun persoona ja se et sä "reagoit" noihin on isoin

01.01.2019 18:16 <HR Juz> syy. En ole yhtä "tunnettu" enkä kyllä kauheesti vihjaillutkaan pariin vuoteen

01.01.2019 18:17 <HR Juz> mutta en muista oikeastaan koskaan saaneni negatiivista. Erikoinen meno kyllä.

01.01.2019 18:55 <S.Sukkela> Parissa vuodessa SoMet on menneet aimo harppauksen paskempaan suuntaan.

01.01.2019 19:12 <S.Sukkela> Asiat ja mielipiteet ovat rajusti polarisoituneet ja normaalia ja rakentavaa

01.01.2019 19:14 <S.Sukkela> keskustelua on vaikea saada aikaiseksi, ilman että joku pahoittaisi mielensä.

01.01.2019 19:25 <S.Sukkela> Mikäli tietää #metoo kampanjasetin, niin se hyvin tiivistää Twitterin nykytilan.

01.01.2019 19:46 <hanoira> Itse lähdin syksyllä pois Facebookista sen takia kun rupesi vaan ahdistaa Some

01.01.2019 20:54 <S.Sukkela> Facebookkihan tainnut viime aikoina kärsiä reilusta kävijäkadosta, mitä lukenut.

08.01.2019 16:10 <Henkka> Eiköhän nämä katkeruusviestit tule ihan peruskaavan mukaan. Oot tainnut välillä

08.01.2019 16:11 <Henkka> heitellä Porsche ja huvijahtijuttuja niin osalla tilttaa ja pahasti.

08.01.2019 16:12 <Henkka> Voisit kehoittaa näitä huutelijoita seuraamaan nykyvihjeitäsi niin tajuaisivat

08.01.2019 16:13 <Henkka> että nykyään alla on Warre ja soutuvene ;-)

08.01.2019 16:16 <Henkka> Muutama kuvakin kyseisistä menopeleistä voisi rauhoittaa monen mieltä :-)


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Vimone pami ja kori Red Bullia

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Totals - Milwaukee Bucks - Detroit Pistons - peliaika päättynyt

kohde
Milwaukee Bucks - Detroit Pistons
veto
under 218
kerroin
1.952 (Pinnacle)
panos
2 yks.
raja
1.852
todennäköisyysarvio
arvio 54%

Huti: -2.00 yks.

Viime vuoden puolen vihjeet pistän kauden jälkeen tähän seurantasettiin.

EDIT: Korjasin tuon lajin oikein, kun oli väärä kirjoitusjärjestys kuin muissa, niin nyt näkyy kokonaistuloksessa kahdesti tappiona, mutta sillä ei nyt niin väliä kunhan nuo erittelyt kunnossa.

Huom! Vihjaajan vihjeseuranta ei täsmää tämän viestin osalta. Viestistä on poistettu 1 vihje, mutta sitä ei ole poistettu seurannasta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 29. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Vimone pami ja kori Red Bullia

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Sidet - Cleveland Cavaliers - Miami Heat - peliaika päättynyt

kohde
Cleveland Cavaliers - Miami Heat
veto
Miami -6
kerroin
1.952 (Pinnacle)
panos
1.5 yks.
raja
1.852
todennäköisyysarvio
arvio 54%

Osuma! +1.43 yks.

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Sidet - Washington Wizards - Atlanta Hawks - peliaika päättynyt

kohde
Washington Wizards - Atlanta Hawks
veto
Washington -6
kerroin
1.952 (Pinnacle)
panos
1.5 yks.
raja
1.852
todennäköisyysarvio
arvio 54%

Osuma! +1.43 yks.

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Sidet - Brooklyn Nets - New Orleans Pelicans - peliaika päättynyt

kohde
Brooklyn Nets - New Orleans Pelicans
veto
New Orleans ml
kerroin
1.961 (Pinnacle)
panos
1.5 yks.
raja
1.786
todennäköisyysarvio
arvio 56%

Huti: -1.50 yks.

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Sidet - Boston Celtics - Minnesota Timberwolves - peliaika päättynyt

kohde
Boston Celtics - Minnesota Timberwolves
veto
Minnesota +6
kerroin
1.934 (Pinnacle)
panos
1.5 yks.
raja
1.818
todennäköisyysarvio
arvio 55%

Huti: -1.50 yks.

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Sidet - Los Angeles Lakers - Oklahoma City Thunder - peliaika päättynyt

kohde
Los Angeles Lakers - Oklahoma City Thunder
veto
Oklahoma -5.5
kerroin
1.925 (Pinnacle)
panos
1.5 yks.
raja
1.786
todennäköisyysarvio
arvio 56%

Osuma! +1.39 yks.

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Totals - Washington Wizards - Atlanta Hawks - peliaika päättynyt

kohde
Washington Wizards - Atlanta Hawks
veto
under 230.5
kerroin
1.952 (Pinnacle)
panos
3 yks.
raja
1.754
todennäköisyysarvio
arvio 57%

Osuma! +2.86 yks.

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Totals - Brooklyn Nets - New Orleans Pelicans - peliaika päättynyt

kohde
Brooklyn Nets - New Orleans Pelicans
veto
over 229.5
kerroin
1.952 (Pinnacle)
panos
5 yks.
raja
1.562
todennäköisyysarvio
arvio 64%

Osuma! +4.76 yks.

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Totals - Boston Celtics - Minnesota Timberwolves - peliaika päättynyt

kohde
Boston Celtics - Minnesota Timberwolves
veto
under 215
kerroin
1.970 (Pinnacle)
panos
3 yks.
raja
1.724
todennäköisyysarvio
arvio 58%

Huti: -3.00 yks.

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Totals - Chicago Bulls - Orlando Magic - peliaika päättynyt

kohde
Chicago Bulls - Orlando Magic
veto
under 199.5
kerroin
1.990 (Pinnacle)
panos
4 yks.
raja
1.667
todennäköisyysarvio
arvio 60%

Osuma! +3.96 yks.

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Totals - Phoenix Suns - Philadelphia 76ers - peliaika päättynyt

kohde
Phoenix Suns - Philadelphia 76ers
veto
under 227
kerroin
1.990 (Pinnacle)
panos
2 yks.
raja
1.818
todennäköisyysarvio
arvio 55%

Huti: -2.00 yks.

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Totals - Los Angeles Lakers - Oklahoma City Thunder - peliaika päättynyt

kohde
Los Angeles Lakers - Oklahoma City Thunder
veto
over 229
kerroin
1.943 (Pinnacle)
panos
5 yks.
raja
1.587
todennäköisyysarvio
arvio 63%

Huti: -5.00 yks.


Vihjeet yhteensä: panokset 29.50, palautukset 32.32, tulos +2.82 yksikköä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 37. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Vimone pami ja kori Red Bullia

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Sidet - Sacramento Kings - Denver Nuggets - peliaika päättynyt

kohde
Sacramento Kings - Denver Nuggets
veto
Denver -3.5
kerroin
1.934 (Pinnacle)
panos
1.5 yks.
raja
1.786
todennäköisyysarvio
arvio 56%

Osuma! +1.40 yks.

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Sidet - San Antonio Spurs - Toronto Raptors - peliaika päättynyt

kohde
San Antonio Spurs - Toronto Raptors
veto
San Antonio -2
kerroin
1.925 (Pinnacle)
panos
1.5 yks.
raja
1.818
todennäköisyysarvio
arvio 55%

Osuma! +1.39 yks.

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Sidet - Golden State Warriors - Houston Rockets - peliaika päättynyt

kohde
Golden State Warriors - Houston Rockets
veto
Golden State -8
kerroin
1.952 (Pinnacle)
panos
1.5 yks.
raja
1.818
todennäköisyysarvio
arvio 55%

Huti: -1.50 yks.

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Totals - Sacramento Kings - Denver Nuggets - peliaika päättynyt

kohde
Sacramento Kings - Denver Nuggets
veto
under 227
kerroin
1.952 (Pinnacle)
panos
3 yks.
raja
1.724
todennäköisyysarvio
arvio 58%

Huti: -3.00 yks.

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Totals - Golden State Warriors - Houston Rockets - peliaika päättynyt

kohde
Golden State Warriors - Houston Rockets
veto
under 224.5
kerroin
1.952 (Pinnacle)
panos
3 yks.
raja
1.754
todennäköisyysarvio
arvio 57%

Huti: -3.00 yks.


Vihjeet yhteensä: panokset 10.50, palautukset 5.79, tulos -4.71 yksikköä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 23. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Vimone pami ja kori Red Bullia

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

OSA:1

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Sidet - Chicago Bulls - Indiana Pacers - peliaika päättynyt

kohde
Chicago Bulls - Indiana Pacers
veto
Indiana -6.5
kerroin
1.961 (Pinnacle)
panos
1.5 yks.
raja
1.818
todennäköisyysarvio
arvio 55%

Huti: -1.50 yks.

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Totals - Chicago Bulls - Indiana Pacers - peliaika päättynyt

kohde
Chicago Bulls - Indiana Pacers
veto
over 200.5
kerroin
1.961 (Pinnacle)
panos
5 yks.
raja
1.587
todennäköisyysarvio
arvio 63%

Osuma! +4.80 yks.

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Totals - Phoenix Suns - Los Angeles Clippers - peliaika päättynyt

kohde
Phoenix Suns - Los Angeles Clippers
veto
over 233.5
kerroin
1.961 (Pinnacle)
panos
2 yks.
raja
1.818
todennäköisyysarvio
arvio 55%

Huti: -2.00 yks.


Vihjeet yhteensä: panokset 8.50, palautukset 9.80, tulos +1.30 yksikköä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 32. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

04.01.2019 22:35 <Peesaaja> Indiana lähti aika kovaan nousuun. Jotain KP juttuja?


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Vimone pami ja kori Red Bullia

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

OSA:2

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Totals - Minnesota Timberwolves - Orlando Magic - peliaika päättynyt

kohde
Minnesota Timberwolves - Orlando Magic
veto
over 213.5
kerroin
1.980 (Pinnacle)
panos
5 yks.
raja
1.562
todennäköisyysarvio
arvio 64%

Osuma! +4.90 yks.

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Totals - Boston Celtics - Dallas Mavericks - peliaika päättynyt

kohde
Boston Celtics - Dallas Mavericks
veto
under 213
kerroin
1.952 (Pinnacle)
panos
4 yks.
raja
1.667
todennäköisyysarvio
arvio 60%

Osuma! +3.81 yks.

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Totals - Cleveland Cavaliers - Utah Jazz - peliaika päättynyt

kohde
Cleveland Cavaliers - Utah Jazz
veto
over 208
kerroin
1.943 (Pinnacle)
panos
3 yks.
raja
1.724
todennäköisyysarvio
arvio 58%

Push: +0.00 yks.


Vihjeet yhteensä: panokset 12.00, palautukset 20.71, tulos +8.71 yksikköä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 34. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

04.01.2019 23:34 <Taika> kiitos taas marko.


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Vimone pami ja kori Red Bullia

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

OSA:1

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Totals - Denver Nuggets - Charlotte Hornets - peliaika päättynyt

kohde
Denver Nuggets - Charlotte Hornets
veto
under 219
kerroin
1.952 (Pinnacle)
panos
4 yks.
raja
1.667
todennäköisyysarvio
arvio 60%

Huti: -4.00 yks.

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Sidet - Detroit Pistons - Utah Jazz - peliaika päättynyt

kohde
Detroit Pistons - Utah Jazz
veto
Utah -3.5
kerroin
1.980 (Pinnacle)
panos
1.5 yks.
raja
1.786
todennäköisyysarvio
arvio 56%

Osuma! +1.47 yks.


Vihjeet yhteensä: panokset 5.50, palautukset 2.97, tulos -2.53 yksikköä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 37. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

05.01.2019 22:11 <Muikkuz> Osuko syksyn NBA-vedot?

05.01.2019 22:25 <Muikkuz> Tykkäilyjen ja Taikan kiittelyiden määrästä tein johtopäätöksen ja otin minäkin

05.01.2019 22:25 <Muikkuz> nyt ekan vedon peeseihin.

05.01.2019 22:26 <Muikkuz> Hyvä, kun nämä vinkit on nyt seurannan alla, niin ei jatkossa tartte udella.


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Vimone pami ja kori Red Bullia

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

OSA:2

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Totals - San Antonio Spurs - Memphis Grizzlies - peliaika päättynyt

kohde
San Antonio Spurs - Memphis Grizzlies
veto
over 203
kerroin
1.952 (Pinnacle)
panos
5 yks.
raja
1.587
todennäköisyysarvio
arvio 63%

Huti: -5.00 yks.

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Totals - Sacramento Kings - Golden State Warriors - peliaika päättynyt

kohde
Sacramento Kings - Golden State Warriors
veto
over 238.5
kerroin
1.952 (Pinnacle)
panos
3 yks.
raja
1.724
todennäköisyysarvio
arvio 58%

Osuma! +2.86 yks.


Vihjeet yhteensä: panokset 8.00, palautukset 5.86, tulos -2.14 yksikköä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 21. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Vimone pami ja kori Red Bullia

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Totals - Chicago Bulls - Brooklyn Nets - peliaika päättynyt

kohde
Chicago Bulls - Brooklyn Nets
veto
under 208
kerroin
1.943 (Pinnacle)
panos
2 yks.
raja
1.786
todennäköisyysarvio
arvio 56%

Huti: -2.00 yks.

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Totals - Oklahoma City Thunder - Washington Wizards - peliaika päättynyt

kohde
Oklahoma City Thunder - Washington Wizards
veto
over 226
kerroin
1.980 (Pinnacle)
panos
4 yks.
raja
1.667
todennäköisyysarvio
arvio 60%

Huti: -4.00 yks.

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Sidet - Phoenix Suns - Charlotte Hornets - peliaika päättynyt

kohde
Phoenix Suns - Charlotte Hornets
veto
Phoenix ml
kerroin
2.120 (Pinnacle)
panos
1.5 yks.
raja
1.887
todennäköisyysarvio
arvio 53%

Huti: -1.50 yks.


Vihjeet yhteensä: panokset 7.50, palautukset 0.00, tulos -7.50 yksikköä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 26. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Vimone pami ja kori Red Bullia

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

OSA:1

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Sidet - Detroit Pistons - San Antonio Spurs - peliaika päättynyt

kohde
Detroit Pistons - San Antonio Spurs
veto
Detroit +3
kerroin
1.934 (Pinnacle)
panos
1.5 yks.
raja
1.852
todennäköisyysarvio
arvio 54%

Huti: -1.50 yks.

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Sidet - New Orleans Pelicans - Memphis Grizzlies - peliaika päättynyt

kohde
New Orleans Pelicans - Memphis Grizzlies
veto
New Orleans -5.5
kerroin
1.980 (Pinnacle)
panos
1.5 yks.
raja
1.852
todennäköisyysarvio
arvio 54%

Osuma! +1.47 yks.

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Sidet - Houston Rockets - Denver Nuggets - peliaika päättynyt

kohde
Houston Rockets - Denver Nuggets
veto
Denver ml
kerroin
2.010 (Pinnacle)
panos
1.5 yks.
raja
1.818
todennäköisyysarvio
arvio 55%

Huti: -1.50 yks.

Totalit siinä joskus puolenyön jälkeen.

Vihjeet yhteensä: panokset 4.50, palautukset 2.97, tulos -1.53 yksikköä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 23. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

08.01.2019 00:27 <Taika> ja sata fania mylleröi malttamattomina :D


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Vimone pami ja kori Red Bullia

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

OSA:2

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Totals - New Orleans Pelicans - Memphis Grizzlies - peliaika päättynyt

kohde
New Orleans Pelicans - Memphis Grizzlies
veto
over 214.5
kerroin
1.952 (Pinnacle)
panos
2 yks.
raja
1.852
todennäköisyysarvio
arvio 54%

Huti: -2.00 yks.

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Totals - Milwaukee Bucks - Utah Jazz - peliaika päättynyt

kohde
Milwaukee Bucks - Utah Jazz
veto
over 222
kerroin
1.952 (Pinnacle)
panos
5 yks.
raja
1.587
todennäköisyysarvio
arvio 63%

Huti: -5.00 yks.

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Totals - Houston Rockets - Denver Nuggets - peliaika päättynyt

kohde
Houston Rockets - Denver Nuggets
veto
under 216
kerroin
1.952 (Pinnacle)
panos
3 yks.
raja
1.754
todennäköisyysarvio
arvio 57%

Huti: -3.00 yks.

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Totals - Portland Blazers - New York Knicks - peliaika päättynyt

kohde
Portland Blazers - New York Knicks
veto
over 221.5
kerroin
1.952 (Pinnacle)
panos
5 yks.
raja
1.538
todennäköisyysarvio
arvio 65%

Huti: -5.00 yks.


Vihjeet yhteensä: panokset 15.00, palautukset 0.00, tulos -15.00 yksikköä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 24. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

08.01.2019 10:54 <Taika> kiitosta kuuluu antaa (pyyteettömän) työn raskaan raatajalle vaikeinakin aikoi

08.01.2019 10:54 <Taika> na. ja vallankin silloin!

08.01.2019 13:00 <Pekka4082> Näinhän se on, silloin kyllä selkään taputtelijoita riittää kun kulkee (ihan mis

08.01.2019 13:00 <Pekka4082> sä tahansa) mutta kun on vaikeampaa niin on aika hiljaista.

08.01.2019 13:01 <Pekka4082> Esim Huuhkajien taival ollut sellaista kun GH:t taas syksyllä kaivautuivat

08.01.2019 13:02 <Pekka4082> koloistaan.

08.01.2019 14:26 <Muikkuz> Onko todella niin, että kellään ei ole mitään hajua syksyn vetojen menestyksestä

08.01.2019 14:26 <Muikkuz> ?

08.01.2019 14:27 <Muikkuz> Ainakin kertoimet tuntuis näppituntumalta heiluvan yli tuon reilun yhden

08.01.2019 14:27 <Muikkuz> prosentin pitkän ajan tuotto-odottaman.

08.01.2019 14:28 <Muikkuz> Ja senhän tietää, miten siinä käy, kun vain puoliin kertoimista kerkiää...

08.01.2019 14:28 <Muikkuz> Terveisin nimimerkki 0/6 oikein.


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Vimone pami ja kori Red Bullia

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Totals - Oklahoma City Thunder - Minnesota Timberwolves - peliaika päättynyt

kohde
Oklahoma City Thunder - Minnesota Timberwolves
veto
over 228
kerroin
1.980 (Pinnacle)
panos
5 yks.
raja
1.587
todennäköisyysarvio
arvio 63%

Thibs sai kenkää ja uusi koutsi Ryan Saunders on sanonut nostavansa joukkueen pelin tempoa, joka sopiikin hyvin, kun huomioi joukkueen pelaajamateriaalin.

Osuma! +4.90 yks.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 32. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

08.01.2019 18:44 <Peesaaja> Muikkuz: Tasapanoksin 340 vetoa pal. 96,87%

08.01.2019 18:56 <Muikkuz> No voihan räkä!


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Vimone pami ja kori Red Bullia

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Pistetään tännekin mitä Twitterin puolella tuossa jokunen tunti sitten laitoin, niin enää en ilmoittele Twitterissä, että vihjeet tulossa silloin ja silloin. Jatkossa vihjeitä saattaa tulla milloin tahansa ja entistä useammin puolenyön jälkeen lähempänä otteluita. Itselläni on jäänyt osittain päälle tuollainen maksullisten vihjepalveluiden palvelukulttuuri, joka on jäänyt mieleeni ns. oikeaksi tavaksi jakaa myös ilmaisvihjeitä, kun kuitenkin olikos niitä maksullisia kausia kymmenkunta.

Nyt täysin itsekkäistä syistä teen nämä muutokset, sillä tämä on kuitenkin minun ammattini, jolla pitäisi oma leipäkin tienata, niin tuo tyyli ei ole siitä näkökulmasta itselleni maksimaalinen, kun olen aina pyrkinyt saamaan vihjeet julkaistua viimeistään klo 22-23, jotta aikaisemmin nukkumaan menevätkin halukkaat peesaajat mahdollisimman hyvin olisivat vielä olleet hereillä. Itse olen vetänyt kohteet hyvissä ajoin pois alta, kun olen ne vihjannut, jotta kerroin mahdollisesti pääsisi palautumaan, ellei kysymys ole ollut erityistapauksesta, jossa voin hyvällä syyllä odottaa kertoimen vain kehittyvän peesaajan kannalta vääjäämättä huonompaan suuntaan. Yleisesti ottaenhan tämä tulema toimintamalli, ei eroa muista, jotka ilmaiseksi vihjailevat, että ehkä minun kohdallani peesaajat ovat tottuneet erilaiseen toimintamalliin.

Kuten varmaan yllä olevista Sulmin sopuliseteistä, jossa hän tarttui hanakasta tähän railakkaaseen ja nopeaan viime aikojen tappioputkeen, jota toki ei olla salailtu millään tapaa. Nyt, kun kausi on näinkin pitkällä ja tulos ei edes plussan puolella (onneksi ei vielä pahasti tappiollakaan) minun siirrettävä painopiste selkeästi enempi itseeni ja tämä tapahtuu valitettavasti peesaajille aikaisemmin tarjotun ”lisäpalvelun” kustannuksella.

Henkilökohtaisesti tämä vaikuttaa päivittäiseen aikatauluun vähentäen kiirettä saada arviot valmiiksi reilusti ennen puolta yötä, jolloin ehdin pitää useammin ja pidempiä rentoutumiseen tarkoitettuja taukoja. Lisäksi vielä, kun eletään NBA-kauden noin puoliväliä, niin pelaajilla alkaa olla kaikenlaista pikkuvaivaa, joista on oikeasti usein todella vaikea arvioida, että pelaavatko tälläiset pelaajat vai ei, eli pelaajien pelaamisen painotuksissa on selkeää riskiä. Loppukaudesta taas näiden epävarmojen pelaajien pelaamisen arviointi on paljon helpompaa, sillä tuolloin usein ratkaisee millaisissa asetelmissa joukkue on sarjataulukossa ja mitkä sen tavoitteet ovat, että päästetäänkö 90% pelikuntoinen pelaaja parketille vai ei.

-Marko

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 21. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


skasi
Jäsen
Viestit: 642
Liittynyt: 28.11.2011, 12:01

Tuotto: +57.05 yks.

Palautus%: 110.73%

Panosten ka: 3.47 yks.

Vetoja: 153

Pisteitä: 1509

Re: Vimone pami ja kori Red Bullia

Viesti Kirjoittaja skasi »

Simo Sulmi kirjoitti:
08.01.2019, 19:57
Ja pakko vielä Markolta kysyä, et onko tää joku helvetin kilpailu kellä enemmän peukkuja perseessä tai isompi (palautusprosentti)
Simo Sulmi kirjoitti:
08.01.2019, 21:55

* Ollaankos tässä joku iltalehti, että kerätään jotain klikkauksia vai pyritään antamaan realistisia arvioita pelattavista kohteista?
Hyviä kysymyksiä molemmat.

Mutta tämän blogin ehkä tärkein kysymys on jäänyt ilman vastausta. Sukkela on kymmeniä kertoja kertonut omasta ajankäytöstään, siksi tähän kysymykseen ei ole vastattu. Korjaan tilanteen ja vastaan Sukkelan puolesta.

Kysymyshän on tietenkin jouluaattona käyttäjänimi _R2_ esittämä pohdinta minikommenteissa:
24.12.2018 10:50 <_R2_> Detroit oli 3pts perässä kun kellossa oli joku 5 sekuntia, miksi ihmeessä lähtiv
24.12.2018 10:51 <_R2_> ät hakemaan 2 pisteen koria, kun ei sillä olisi päässyt kuin 1 pisteen päähän?
24.12.2018 10:55 <_R2_> Tässä vielä tilanne: https://www.youtube.com/watch?v=OdptxPy-4IM noin 9 min kohd

Jokainen tämän pohdinnan lukenut on varmasti miettinyt kuumeisesti, miksi Sukkela ei ole vastannut tähän?
Syy on jo mainittu ajankäyttö. Joka ikiselle kysymykselle ei ole aikaa. Odotus on nyt ohi, ja vastaus kysymykseen on:

Täysin tarkkaa vastausta en osaa antaa. Se vaatisi kyvyn lukea ajatuksia. Jokaisen pelaajan ja valmentajan ajatusten lukeminen riittäisi todennäköisesti riittävän kattavan vastauksen antamiseen, jotta olisitte tyytyväisiä.

Väitän, että Detroit ei varsinaisesti _lähtenyt_ hakemaan 2 pisteen koria. Väsyneenä ihmiset tekevät huonoja päätöksiä, ja ottelun lopussa ollaan väsyneitä. Atlantan puolustus pelaa _tietenkin_ 3 pisteen uhkaa pois, jolloin Langston Gallaway:lle avautuu väylä korille ajoon. Gallaway vastaanottaa syötön, ajaa korille, hakee kontaktin puolustajaan, jolloin avautuu mahdollisuus 3 pisteen peliin. Kori + puolustajan virhe= 2 pistettä ja Gallaway vapaaheittoviivalle yrittämään lisäpistettä.

Oli totuus mikä tahansa, fakta on se, että ihminen _ei ole täydellinen_. Toisin sanoen, ihmiset tekevät virheitä. Jopa niin kutsutut ammattilaiset tekevät virheitä, vaikka kuinka tekisi mieli kuvitella, että näin ei ole. Niin ihmisiä kun olemme, teemme virheitä.

Ehkä Detroitin koko organisaatio luuli, että tilanne olisi 96-93 sijaan 95-93, jolloin 2 pistettä "riittäisi"? Ei kai nyt tuon tason ammattilaiset voi olla niin kujalla, etteivät tietäisi pelitilannetta ottelun lopussa? :D Eikai?

J.R. Smith on ainakin sitä mieltä, että virheitä sattuu ja tapahtuu. Katsokaa vaikka:
https://www.youtube.com/watch?v=aeO0XZUsIOE

Kyseessä on viime vuoden ensimmäisen finaaliottelun viimeiset 4.7 sekuntia. J.R. Smith ei tiennyt levypallon nappaamisen jälkeen, että ottelutilanne on tasan. J.R. Smith luuli, että hänen joukkueensa johtaa, ja hänen aikomus oli kuluttaa kellosta aika pois. Siksi hän juoksee kohti omaa päätyään.

Tämä väärä luulo maksoi J.R. Smithille todella paljon. Nyt kun olemme yhtä mieltä siitä, että ammatilaisetkin tekevät virheitä, voidaankin miettiä, mitä tästä ottelusta jäi jälkipolville kerrottavaa?

Golden State:n jatkoaikavoitto? George Hillin epäonnistunut vapaaheitto 4.7 sekuntia ennen päätössummeria? J.R. Smithin mahtava levypallo epäonnistuneen vapaaheiton jälkeen? Vai tuo mitä tapahtuu voitetun levypallon jälkeen?

Käytännössä kaikki, ketkä seuraavat NBA:ta, muistavat tuosta ottelusta J.R. Smithin mokauksen. Nuo ~4 sekuntia tulevat todennäköisesti olemaan J.R. Smithin uran ikimuistoisin hetki. Hänen lopetettuaan uransa, ihmiset ketkä näkevät Smithiä kaupungilla, muistavat hänen epäonnistumisensa, ja sen, miten se vaikutti LeBronin Cavaliersin mahdollisuuteen voittaa voittamaton Golden State. Vitun Smith, sanoisi joku.

Jos et osaa lukea rivien välistä, niin tiivistän alle mitä yritän hakea takaa:

-Marko Virtanen aka S.Sukkela on ahkera ihminen, joka tekee arvioita NBA:han. Analyysiprosessi on aikaavievä, jolloin turhiin kysymyksiin ei jää aikaa vastata.

-Arvio, on sanansa mukaisesti arvio. Se ei ole sama kuin totuus. Tai "auringontarkka" totuus tms. Toivon että ymmärrätte.
Mielipide, minkä Simo Sulmi ilmaisi S.Sukkelan _arviosta_ on mielipide. Mielipide otettiin vastaan, vaikka ei ole tavanomaista, että mielipiteitä kirjoiteltaisiin blogeihin, mitkä on tehty arvioiden julkaisuja varten.

-Marko Virtanen on ihminen. Hän tekee myös virheitä. Hän myös väsyy.

Mitä enemmän väsytätte Virtasta puuduttavilla kysymyksillänne, sen enemmän hän tekee virheitä.

Mitä me tästä opimme?

Luota koneeseen.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 12. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

09.01.2019 00:09 <Muikkuz> Tässä on vielä miltei kolme tuntia hyvää kinasteluaikaa jäljellä.

09.01.2019 00:09 <Muikkuz> Kaikki kerkiää valita oman puolensa.

09.01.2019 00:10 <Muikkuz> Henkka on ainoana ilmoittanut ottavansa iskuja vastaan tappelun molemmilta

09.01.2019 00:10 <Muikkuz> osapuolilta. Kummalla puolella skasi on?

09.01.2019 00:10 <Muikkuz> Minä kerkesin jo mitään ajattelematta veikata overia heti vinkin jälkeen.

09.01.2019 00:12 <Skoremon> Mä toivon että tulee tasan 228 pistettä.

09.01.2019 00:14 <hanoira> Minä otin underia.. 219,5 oma arvausraja

09.01.2019 00:26 <skasi> ¯\_(ツ)_/¯

09.01.2019 09:48 <_R2_> Kiitos asiantuntevasta vastauksesta, noita samoja juttuja pohdin itsekkin vaikka

09.01.2019 09:51 <_R2_> en koripallossa paljoa ymmärrä. Ihmettelen kuitenkin dissausta, eikö kyseisten

09.01.2019 09:52 <_R2_> tilanteiden analysointi ole ihan suotavaa jos arvioita tekee?

09.01.2019 23:45 <skasi> Jos aikaa riittää niin miksipäs ei. Suosittelen silti käyttämään aikasi paremmin


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Vimone pami ja kori Red Bullia

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Jos et osaa lukea rivien välistä, niin tiivistän alle mitä yritän hakea takaa:

-Marko Virtanen aka S.Sukkela on ahkera ihminen, joka tekee arvioita NBA:han. Analyysiprosessi on aikaavievä, jolloin turhiin kysymyksiin ei jää aikaa vastata.

-Arvio, on sanansa mukaisesti arvio. Se ei ole sama kuin totuus. Tai "auringontarkka" totuus tms. Toivon että ymmärrätte.
Mielipide, minkä Simo Sulmi ilmaisi S.Sukkelan _arviosta_ on mielipide. Mielipide otettiin vastaan, vaikka ei ole tavanomaista, että mielipiteitä kirjoiteltaisiin blogeihin, mitkä on tehty arvioiden julkaisuja varten.

-Marko Virtanen on ihminen. Hän tekee myös virheitä. Hän myös väsyy.

Mitä enemmän väsytätte Virtasta puuduttavilla kysymyksillänne, sen enemmän hän tekee virheitä.

Mitä me tästä opimme?

Luota koneeseen.
Tuo koripallokysssäri oli multa mennyt ohi, mutta siinähän se vastaus tulikin. Syy miksi välillä menee ohi on, kun postaan vaan vihjeet ja enkä edes kato onko tullut muuta, jos olo ettei kestä vittuilua ja kettuilua, jota on tullut varsinkin Twitterissä kauden alusta tähän lähtien, kuten tuossa joku aika sitten kirjoitinkin. En pidä tuollaisia kysymyksiä turhina, vaan tuollaisiin on nopea vastata, kun tuolloin taisin itsekin tuota hämmästellä.

En vain jaksaisi täälläkin pään aikomista, koska Sulmin ensimmäiseen vihjeen kritiikkiin vastasin mielestäni minikommenteissa aivan asiallisesti, josta kuitenkin otti itseensä ja sitten sen jälkeen ei tullutkaan mitään hyödyllistä kummankaan suusta muille lukijoille.

En vain ymmärrä miksi Sulmi on valinnut minut silmätikukseen ja valehtelee minun tuloksistani ja on piilokettuillut monessakin välissä, jonka ovat vakkaritkin huomanneet, kuten muun muuassa oli tämä ketju:

viewtopic.php?f=9&t=50223

Itse en ole mielestäni missään kohtaa ollut alkava osapuoli näissä "välien selvittelyissä" ja en usko tuntevani kyseistä henkilöä muistakaan yhteyksistä. Silloin aikoja sitten oli Sulmin aikaisemman nimimerkin ralfonzerin kanssa aikamoinen kinastelu (en muista johtiko se nimimerkin vaihtoon), vai vasta kun olikos parin tuhannen vedon jälkeen oli Ylikertoimen seurannan kassa loppu.

Vaikuttaisi vähän siltä, että peukut, jotka ainakin mulle ovat yhdentekeviä ja status, jonka olen saavuttanut kirjoittelemalla tällä palstalle sen koko olemassa olon ajan erimuotoisista asioista (ja sitä ennen jonkun aikaa Jalin palstalle); vihjeitä pääasiassa NBA:n, mutta myös jonkin verran tennikseen ja lähes vuosittain vuoden herkku, eli Euroviisut, olevan jonkinmoinen ongelma. Tuosta sai vähän sellaisen kuvan, kun hänen piti korostaa omaa sijoitustaan 6kk top-listalla, jossa noin 400 vetoa, eli onko jonkun aseman saavuttaminen tällä palstalla kenties merkittäväkin asia hänelle.

Itse en ole koskaan elvistellyt tai kerskunut voitoillani, kun tuo "NBA-jumala" teema on toistunut useassa yhteydessä Sulmilta. Mielestäni olen ansainnut asemani tällä palstalla voitollisilla vihjeillä, sekä myös sillä, että olen kirjoittanut useita blogitekstejä, jotka ovat kiinnostaneet väkeä ja ennen kaikkea ollut mahdollisimman avoin ja rehellinen sillä, mahdoton sitä muuten on saavuttaa muiden ammattilaisten ja puoliammattilaisten keskuudessa. Eli mikäli haluaa saada näkyvyyttä, statusta ja vaikka sitten niitä peukkuja, se vaatii pitkäjänteistä laadukasta työtä ja varsinkin rehellistä meininkiä seurannoissa ja muutenkin, että kohtelee muita täällä kunnioittavasti.

Kyllähän tälläinen jatkuva nega on kuluttavaa, varsinkin kun olen todennut, että en osaa vain ohittaa näitä olankohautuksella, kuten pitäisi ja sitten jokku mässäilee, jopa mun vammalla, masennusasioista jne. ja nyt näköjään mun työntekokin jo kyseenalaistetaan, no sitä ei ole tainnut ennen käydä. En vain tiedä mistä tuo katkeruus sitten johtuu, itselläni ei ole Sulmi hetkeäkään mielessä ennen, kun pamahtaa yleensä joku vittuilu, sillon kun ite olen sielä kuopan pohjalla, mutta tokihan helpoin on lyödä jo valmiiksi maassa makaavaa.

Tämä keskustelu on loppu ainakin omalta osalta tähän mm. kävi tuossa Okla matsissa nyt tällä kertaa miten vaan ja pyrin saamaan tappiokautta vaihtumaan nousukauteen, toivottovasti mahdollisimman vähällä valehtelulla mun tekemisistä tai vittuilulla.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 18. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


skasi
Jäsen
Viestit: 642
Liittynyt: 28.11.2011, 12:01

Tuotto: +57.05 yks.

Palautus%: 110.73%

Panosten ka: 3.47 yks.

Vetoja: 153

Pisteitä: 1509

Re: Vimone pami ja kori Red Bullia

Viesti Kirjoittaja skasi »

Vedonlyönti = kilpailua.

Kohde: OKC - Minnesota Timberwolves.

S.Sukkela: over 228 63% Raja 1.587
Simo Sulmi kirjoitti:
08.01.2019, 19:07
Hyvästä kirjoitustyylistä +, vihjeistä +-

Mutta kun ei tuo chatti "yllättävästi" aukea niin peesaajille tuohon edelliseen vetoon varoituksen sana - Minnesota ei ole niin nopeasti hyökkäyksiin lähtevä tiimi, että tässä hyökkäysten määrä olisi äärettömän iso. Lisäksi Oklahoman penkkitiimi on ns. aikaansaamatonta paskaa, jotka ei kolkeilla juhli ja rautoihin paukkuu. Ite näin tämän pelin sellasena noin 215 pisteen mättönä ja vetelisin 228 linjaan underia, mitä vihjaaja vetää yli 60-pinnasena overina :/ Saa nähdä kumpi oikeassa, ja Marko älä suutu/hermostu - tää keskustelupalstahan on juuri sitä varten, että voi keskustella (asialliseen sävyyn) ja tuoda omia näkemyksiä esiin. Tää on mun näkemys - vastike vihjattaviin ja niitä varmaankin saa olla. Kun tuo Chattitoiminto not work niin mukavahan se on sitten tänne kirjoitella mistä jengi lukee näitä! :)
Ootte eri mieltä tästä kohteesta. Ei ihme. Valmentajan vaihtuessa näkemyseroja syntyy helposti.
Palstan lukijana ja peesaajana oon kiitollinen molempien näkemyksistä. Kiitos.
Se, että voitollista vedonlyöntiä pystyy edes harjoittamaan, perustuu näkemyseroihin.

Ammattilaiset= useammin oikeassa, kuin väärässä.
Tappiolliset pelaajat= useammin väärässä, kuin oikeassa.

S.Sukkelan nba totals osaamisen kiistäminen on aika turhauttavaa. Takana oleva rekordi on osoitus siitä, että kyseessä on pakko olla jo taitoa eikä pelkkää tuuria.

Biittaako S.Sukkela markkinat tällä kaudella? En osaa sanoa.
Tekeekö hän helvetisti töitä sen eteen, että biittaisi? Tietääkseni kyllä. Hieno homma meidän muiden kannalta.

Jos sulla on jakaa jotain vinkkejä, mihin sijoittaa niin aivan varmasti kaikki kuuntelee Sukkelasta lähtien.

Muuten, suosittelen lukemaan noi kirjoittamasi viestit yöunien jälkeen läpi, ja katselemaan vähän peiliin ja miettimään kuka veti herneet nenään, kuka haluaa huomiota, kuka on kateellinen ja kenelle jne jne :D Okei nyt riittää mullekin hyvää yötä ja voitollista vuotta 2019 !!! Cama YK !!! Cama Kaikki !! :D

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 5. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

09.01.2019 01:19 <MacGyver> Totalsien all time statsit 2003-2019 ois kyllä kova. Vetoja lähemmäs 10000?

09.01.2019 01:22 <skasi> 15 vuotta markkinan riepottelua ja nyt yhtäkkiä kaikki osaaminen kiinni yhdestä

09.01.2019 01:23 <skasi> ottelusta :D Ei oo helppoo todistaa olevansa voitollinen vedonlyöjä.


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Vimone pami ja kori Red Bullia

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Totals - Philadelphia 76ers - Washington Wizards - peliaika päättynyt

kohde
Philadelphia 76ers - Washington Wizards
veto
under 227.5
kerroin
1.943 (Pinnacle)
panos
3 yks.
raja
1.724
todennäköisyysarvio
arvio 58%

Huti: -3.00 yks.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 10. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Vimone pami ja kori Red Bullia

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Totals - Phoenix Suns - Sacramento Kings - peliaika päättynyt

kohde
Phoenix Suns - Sacramento Kings
veto
under 228.5
kerroin
1.952 (Pinnacle)
panos
2 yks.
raja
1.818
todennäköisyysarvio
arvio 55%

Osuma! +1.90 yks.

Vedonlyöntivihje: - NBA 2018-19 Sidet - Los Angeles Clippers - Charlotte Hornets - peliaika päättynyt

kohde
Los Angeles Clippers - Charlotte Hornets
veto
LA Clippers -6.5
kerroin
1.925 (Pinnacle)
panos
1.5 yks.
raja
1.786
todennäköisyysarvio
arvio 56%

Osuma! +1.39 yks.


Vihjeet yhteensä: panokset 3.50, palautukset 6.79, tulos +3.29 yksikköä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 7. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Vimone pami ja kori Red Bullia

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Simo Sulmi kirjoitti:
09.01.2019, 01:57
. En vain tiedä mistä tuo katkeruus sitten johtuu, itselläni ei ole Sulmi hetkeäkään mielessä ennen, kun pamahtaa yleensä joku vittuilu, sillon kun ite olen sielä kuopan pohjalla, mutta tokihan helpoin on lyödä jo valmiiksi maassa makaavaa

* Ei tässä myt paskota sun hommii millään lailla.. Kuoppaa on kaivettu Itse kukin.. Ja oon ihan vitun pettyny ku tuun Manseen moikkaa äijää et eikö kumpikaan sit tarjoo _/ Vahvat persoonat joskus menee ristiin ja kattellaas ny se Minnesota peli ;) All the best 4u marko..... Liennytys - LOL
Eikun mä haluisin oikeasti tietää, että mistä sun selkeä vihamielisyys mua kohtaan johtuu, kun tänäänkin mun mielestä vastasin ilman mitään vittuilua sun kritiikkiin minikommenteissa ja sitten sä sanoit, että mä vedin herneen nenään vastauksessa, jossa olit jo selvästi ärsyyntynyt. Lisäksi et voi kieltää, ettet olisi heittänyt mulle tarkoituksella piilokettuilua. Voit sanoa suoraan mikä mussa vituttaa ja selvitetään sillä nyt asia, mulle sää oot yks vakkarikirjoittaja, ei mitään henkilökohtaista, ennen kun tulee aina ihan puskista joka hyökkäys mua kohtaan.

Ymmärtäisin, jos kerskuisin osumilla ja lakaisisin tappiot maton olle, mutta mielestäni jatkuvasti varoittelen henkilöitä ylipanostamasta ja kertonut swingeistä ja, että koko kausi ei voi olla alkukauden veroista juhlaa. Tämän teen, kun tiedän, että mulla on paljon harrastelijoita peesaajina, joille pyrin jatkuvasti opettamaan oikeaoppista vedonlyöntiä.

Mitä tulee ylisuuriin arvioihin, niin senkin olen useasti selittänyt, kun en smoothaile arvioita, mutta samaa tekee muutkin tämän palstan näkyvimmät henkilöt, kuten muun muuassa Mutanen ja Manny, mutta nämä ei sinua ärsytä kuten minun kohdallani tekee.

En ole koskaan ollut epärehellinen seurannoissa tai jättänyt niitä julkaisematta. Maksullisissakin on joka kaudesta täysin julkinen seuranta.

Ärsyttääkö mun suosio? En ole koskaan mitenkään mainostanut itseäni valheellisilla asioilla ja esittelemällä tyyliin jotain matkakuvia joissa heittelen yläfemmaa julkkisten seurassa, joiden seurauksena olisi tullut kasapäin väkeä seuraan, että komeeta luksuselämää elää tuo jannu. Kuvia kyllä sotkuisesta kämpästäni oon laittanut ja muuta turhaa, mutta en ole ikinä, esittänyt vedonlyöntiä kuin hyvin rankkana, aikaa vievänä ja usein hyvinkin stressaavana työntekona.

Oletko joskus hävinnyt vihjeisiini?

En koskaan puhu rahasta, panosten koosta tai voitoista kuin yksikköinä, koska se varmasti ärsyttäisi jotakuta ja vedonlyönnissä riittää yhtä hyvin ne yksiköt sekä buukkeri mihin pelaa, jotta tietää paljonko saa rahaa sisään.

Onko se joku piirre mun luonteessa? Itselleni tärkeimpiä arvoja on rehellisyys ja suorapuheisuus, joka varmasti näkyy mikäli olet lukenut blogia, tosin liiankin paljon, kun sillä olen antanut vittuilijoille apuvälineitä. Liialliselta tuntuva itsevarmuus työtäni kohtaan? Tässä hommassa ei pärjää mikäli ei luota tekemiseensä.

Mä en ole antanut sulle varoitusta tai poistanut minikommentteja, se ei kuulu mun hommiin, enkä tiedä ookko hakenut clubiin ja saanut vastaukseksi, että katsotaan myöhemmin tai muuta palstaan liittyvää.

Vai tunnetaanko me jostain, tai oot jonkun jonka mä tunnen kaveri joka ei pidä musta?

Vai onko se ralfonzerin kanssa kina jättänyt jonkun kaunan?

Voit ihan suoraan sanoa, että mikä mussa vituttaa, koska aivan selkeästi joku seikka. Anna tulla vaan ihan suoraan ei haittaa, kunhan tälläiset tämän päivän menot ja piilokettuiluit loppuisivat?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 21. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin