Tänään on 19.03.2024, 04:50.

IS pelivihjeet

Strategiat, kertoimenlaskenta ja muut ohjeet/vinkit tänne.
Vastaa Viestiin
miigs
Jäsen
Viestit: 1345
Liittynyt: 25.03.2014, 21:43

Tuotto: +176.56 yks.

Palautus%: 109.86%

Panosten ka: 1.83 yks.

Vetoja: 977

Pisteitä: 1255

IS pelivihjeet

Viesti Kirjoittaja miigs »

Kiinnostaisi tietää, minkälaisia kokemuksia porukalla on Ilta-Sanomien pelivihjeistä. Tarkoitan siis näitä, jotka saa käyttöönsä Urheilulehden ja Ruutu+ -tilauksen mukana. Onko teidän mielestä enemmän suunnattu "tuulipuvuille", vai onko joku onnistunut peesaamalla pääsemään hyviin palautuksiin? Futisennakoissa näyttäisi olevan tarkat arviot tarjolla 1X2 lisäksi mm. tasoitus- ja maalimäärävetoihin.

Vihjeitä tuonne ovat tehneet ainakin herrat Hakulinen, Koski, Nurkki ja Käenmäki.

Itse olen ollut pesisvetojen kelkassa loppukesän, ja joskus aikaisempina vuosina satunnaisesti, ja ne ovat olleet lyhyen otannan perusteella voitollisia. Myös lukemistani otteluennakoista (pesis ja futis) jäänyt positiivinen kuva.

Laitoin tämän tälle alueelle, kun kyseinen palvelu on oheispalvelu, eikä varsinainen maksullinen vihjepalvelu. Modet voi siirtää, jos tämä paremmin sinne puolelle sopii.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 7. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

13.08.2018 22:15 <Henkka> Hyvä aihe. Itse olen myös sieltä täältä säännöllisen epäsäännöllisesti peesannut

13.08.2018 22:17 <Henkka> vihjeitä. Mitään tarkempaa seurantaa mulla ei ole noista esittää mutta luulen

13.08.2018 22:17 <Henkka> olevani jonkin verran pakkasella.

13.08.2018 22:18 <Henkka> Myös itse mielälläni kuulisin jos jollakin on tarkempaa seurantaa tarjolla.

15.09.2018 19:22 <hanoira> Iltalehdellä on jopa ihan ok tipsejä vaikka harvalla tahdilla tipsejä tuleekin.

15.09.2018 19:23 <hanoira> Seurantaa ei tosin ole, mutta ihan hyvältä vaikuttanut mitä seuannut parisen kk


GeraltR
Jäsen
Viestit: 8
Liittynyt: 21.05.2018, 21:51
Pisteitä: 7

Re: IS pelivihjeet

Viesti Kirjoittaja GeraltR »

Oon peesallu kesän MM-kisoista lähtien. Tarkkoja lukuja juuri nuista ei ole mutta kokonaistulos on hyvin voitolla, joten luulisin että nuokin ovat hyviä. Oon ajatellu et jos ko. herrat laittaa nimensä vihjeiden alle niin ne on varmaan sitten tehty ihan parhaallla tietotaidolla.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 4. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Sari-fani
Jäsen
Viestit: 80
Liittynyt: 14.02.2015, 12:41
Pisteitä: 216

Re: IS pelivihjeet

Viesti Kirjoittaja Sari-fani »

Edelleen, näihinkin pätee sama sääntö; mikä tahansa yleisestä linjasta poikkeava kerroin itse asiassa on ylikerroin. Miten muutoin voit täsmällisesti määritellä termin "ylikerroin" ???? Paitsi, että myös mikä tahansa suuri kerroinkin yksittäisen otteluun tarjottuna on ylikerroin. Näin, koska yleinen linja (kertoimien suuruus) on se, mikä määrittelee normaaliuden. On täysin mahdotonta filosofisesti määritellä jonkin tapauksen "todennäköisyyttä". Tilastollisesti sellainen on toki mahdollista määritellä, mutta maailma on jatkuvassa muutoksessa. On toki täysin mahdollista voittaa päivittäin pelaamalla "normaalissa linjassa" olevia kertoimia. Mutta väittäisin, että silloin "ainoastaan" voitat, ylikertoimista ei voida tällöin puhua.

Ylikerroin on aina ainoastaan yleisestä linjasta poikkeava kerroin, tai poikkeuksellisen suuri kerroin.

Sinänsähän on erittäin hyvä tilanne pelata päivittäin vaikkapa 10 tai 15 "normaalia kerrointa" selvästi yli 100% palautuksella. Mutta ylikertoimia ne siis eivät ole. Näinhän itse toimin. Ainakin saa olla rauhassa. Kurkkujen köhimisiä valitettavan paljon vaan joutuu edelleenkin kuuntelemaan.

Esimerkiksi Sotkamo-Vimpeli parisen viikkoa sitten vierasvoitolle 15-kerroin. Huomasin kyllä, ja oletin Vimpeliltä puuttuvan parhaita pelaajiaan ja/tai motivaatiota kyseiseen otteluun. Kaverini vain mainosti Vimpelin kerrointa ylikertoimena. Hänen mielestään suuri kerroin on synonyymi ylikertoimelle. Ja todella kummalista kyllä, näinhän asia juurikin on. Se on sekä tavanomaisesta kerroinasettelusta poikkeava kerroin, siis minkälaisia kertoimia Vimpeli normaalisti Sotkamo vastaan saa, että se oli todella suuri kerroin. Sattui vielä päättymäänkin Vimpelin voittoon. Kaverini lunasti tonnin verran. Eihän se sinänsä nyt niin kummoistakaan ole, mutta hyvin linjassa termin ylikerroin kanssa. Hän pelaa harvoin mitään, ja siis kun pelaa, se on silloin linjasta poikkeava kerroin. Nousee aina katuojasta pelaamaan jotakin tuollaista, vähän jo niin kuin pakkotilanteessa. Hyvä peluri, vaikka siitä asiasta monikaan ei ole samaa mieltä. Myös markkinalinjasta poikkeavia kertoimia hakevat ammattilaiset sinänsä ovat oikeassa. Loppujen lopuksi on tärkeätä, että termit ovat täsmällisestä määritelty ja ymmärretty oikein.

Ja jos lopputulos olisi se, mikä määrittelee mahdollisen ylikertoimiuden, olisi joka päivä täsmälleen yhtä monta ylikerrointa tarjolla kuin on itse kohteitakin. Sinänsä kaikki jälkipelit ja jälkianalyysit ovat siis täysin turhia.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 13. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

29.08.2018 11:18 <miigs> Tässähän se vastaus tulikin. Kiitos!

29.08.2018 14:40 <Romppanen> Eli oliks nyt niin, että isollakin kertoimella kannattaa painaa Vimpeliä, vaikka

29.08.2018 14:40 <Romppanen> maan parhaiden pelaajien tilalle kentälle kirmaisivat sinä, minä ja ojasta

29.08.2018 14:41 <Romppanen> nostettu kaverisi, koska "Vimpeli on Vimpeli" ja normaalisti se olisi tähän

29.08.2018 14:41 <Romppanen> otteluun suosikki?

29.08.2018 14:43 <Romppanen> Tämä oli kans uutta, että suuri kerroin on synonyymi ylikertoimelle. Kiitos!

29.08.2018 14:45 <Romppanen> Toisin sanoen jokainen lotossa 7 oikein saanut on pelannut ylikerrointa.


hanoira
Jäsen
Viestit: 805
Liittynyt: 14.09.2004, 02:03
Pisteitä: 251

Re: IS pelivihjeet

Viesti Kirjoittaja hanoira »

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 5. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


D2v2
Jäsen
Viestit: 82
Liittynyt: 22.09.2017, 14:34
Pisteitä: 29

Re: IS pelivihjeet

Viesti Kirjoittaja D2v2 »

Viimeistä viedään! Samalla loppuu minunkin IS digilehden tilaus. Toivottavasti Edi ja kumppanit jatkavat vaikuttamista jollakin foorumilla.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 5. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Sari-fani
Jäsen
Viestit: 80
Liittynyt: 14.02.2015, 12:41
Pisteitä: 216

Re: IS pelivihjeet

Viesti Kirjoittaja Sari-fani »

Sari-fani kirjoitti:
29.08.2018, 11:07
Edelleen, näihinkin pätee sama sääntö; mikä tahansa yleisestä linjasta poikkeava kerroin itse asiassa on ylikerroin. Miten muutoin voit täsmällisesti määritellä termin "ylikerroin" ???? Paitsi, että myös mikä tahansa suuri kerroinkin yksittäisen otteluun tarjottuna on ylikerroin. Näin, koska yleinen linja (kertoimien suuruus) on se, mikä määrittelee normaaliuden. On täysin mahdotonta filosofisesti määritellä jonkin tapauksen "todennäköisyyttä". Tilastollisesti sellainen on toki mahdollista määritellä, mutta maailma on jatkuvassa muutoksessa. On toki täysin mahdollista voittaa päivittäin pelaamalla "normaalissa linjassa" olevia kertoimia. Mutta väittäisin, että silloin "ainoastaan" voitat, ylikertoimista ei voida tällöin puhua.

Ylikerroin on aina ainoastaan yleisestä linjasta poikkeava kerroin, tai poikkeuksellisen suuri kerroin.

Sinänsähän on erittäin hyvä tilanne pelata päivittäin vaikkapa 10 tai 15 "normaalia kerrointa" selvästi yli 100% palautuksella. Mutta ylikertoimia ne siis eivät ole. Näinhän itse toimin. Ainakin saa olla rauhassa. Kurkkujen köhimisiä valitettavan paljon vaan joutuu edelleenkin kuuntelemaan.

Esimerkiksi Sotkamo-Vimpeli parisen viikkoa sitten vierasvoitolle 15-kerroin. Huomasin kyllä, ja oletin Vimpeliltä puuttuvan parhaita pelaajiaan ja/tai motivaatiota kyseiseen otteluun. Kaverini vain mainosti Vimpelin kerrointa ylikertoimena. Hänen mielestään suuri kerroin on synonyymi ylikertoimelle. Ja todella kummalista kyllä, näinhän asia juurikin on. Se on sekä tavanomaisesta kerroinasettelusta poikkeava kerroin, siis minkälaisia kertoimia Vimpeli normaalisti Sotkamo vastaan saa, että se oli todella suuri kerroin. Sattui vielä päättymäänkin Vimpelin voittoon. Kaverini lunasti tonnin verran. Eihän se sinänsä nyt niin kummoistakaan ole, mutta hyvin linjassa termin ylikerroin kanssa. Hän pelaa harvoin mitään, ja siis kun pelaa, se on silloin linjasta poikkeava kerroin. Nousee aina katuojasta pelaamaan jotakin tuollaista, vähän jo niin kuin pakkotilanteessa. Hyvä peluri, vaikka siitä asiasta monikaan ei ole samaa mieltä. Myös markkinalinjasta poikkeavia kertoimia hakevat ammattilaiset sinänsä ovat oikeassa. Loppujen lopuksi on tärkeätä, että termit ovat täsmällisestä määritelty ja ymmärretty oikein.

Ja jos lopputulos olisi se, mikä määrittelee mahdollisen ylikertoimiuden, olisi joka päivä täsmälleen yhtä monta ylikerrointa tarjolla kuin on itse kohteitakin. Sinänsä kaikki jälkipelit ja jälkianalyysit ovat siis täysin turhia.
Ennen oli vain yksi muumi. Nyt on kaksi muumia.

Itseluottamus on edelleen kaikki kaikessa. Sitähän nämä Nurmoksen Timot ja Vuoksenmaan Jormatkin aina toistelevat; ennen oli vain yksi muumi. Nyt on kaksi muumia. Se on myös omalla kohdallani ollut se johtolanka.

Ja Millahan on tunnetusti aika kova.

Milla vai Millman ? (Voi tulla luovutusvoitto, vaikka kaikki muutoin olisi kohdillaan).

Aikoinaan koululaisena tuli vuosikausia laitettua kaikki rahat lauantai-vakion isohkoon järjestelmään. Mutta silloin lunastinkin suhteellisen usein. Kyse oli kuitenkin itseluottamuksesta. Mihinkään muuhun ei jäänyt laisinkaan rahaa. Piti etsiä tyhjiä pulloja ja kolikoita, tai käydä myymässä sarjakuvia, postimerkkejä ja vanhoja rahoja divareihin, jotta sai koulupäivinä ostettua ne kaksi vanhaa autoa Valintatalosta koulu -ja kotiruokailuihin lisäksi. Viikonloppusin ei tarvinnut edes niitäkään. Kyse oli itseluottamuksesta. Kyse edelleenkin on siitä, että eilen oli vain yksi muumi. Nyt on kaksi muumia.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 11. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin