Tänään on 28.03.2024, 21:35.

Betfinal

Keskustelua vedonlyöntiyhtiöt ja rahaliikenne ympärillä.
Vastaa Viestiin
ktunnus
Jäsen
Viestit: 42
Liittynyt: 23.06.2016, 18:44
Pisteitä: 18

Re: Betfinal

Viesti Kirjoittaja ktunnus »

Onko neteller kotiutusten kanssa nyt jotain ongelmia? Itsella kotiutus ollut pending tilassa yli 3 vrk.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Betfinal.com
Jäsen
Viestit: 34
Liittynyt: 08.06.2017, 16:26
Pisteitä: 11

Re: Betfinal

Viesti Kirjoittaja Betfinal.com »

ktunnus kirjoitti:Onko neteller kotiutusten kanssa nyt jotain ongelmia? Itsella kotiutus ollut pending tilassa yli 3 vrk.
Hei,

Ei ole ongelmia mutta en pysty asiaa selvittmään ilman käyttäjätunnustasi. Laita viestiä jussi@betfinal.com niin selvitän mikä vikana.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


ktunnus
Jäsen
Viestit: 42
Liittynyt: 23.06.2016, 18:44
Pisteitä: 18

Re: Betfinal

Viesti Kirjoittaja ktunnus »

Puhuin jo live chatissa jonkun kanssa, ja johtuu kuulemma siita etten ollut ladannut neteller kuvakaappausta (kaikki muut tositteet jo kuukausia sitten). Kukaan ei kysynyt mitaan, joten kaipa sitten taytyy a) olla joko selvannakija, tai b) itse aktiivisesti kysya mika on vinossa.

Mutta palataan asiaan, jos rahoja ei ala kuulua :D

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


bzlizz
Jäsen
Viestit: 10
Liittynyt: 21.10.2017, 01:17
Pisteitä: 0

Re: Betfinal

Viesti Kirjoittaja bzlizz »

Pankkisiirroissa myös ongelmia. Olen odottanut rahoja nyt viisi arkipäivää eikä näy tilillä. Chatissä sanottiin että ovat vaihtaneet bank provideria ja eivät osaa sanoa kauan kotiutuksessa menee. Varovainen arvio oli 10 pankkipäivää ainakin. Minulla on kotiutuksessa kyse nelinumeroisesta summasta. Aiemmin tällä viikolla asiakaspalvelusta asiaa tiedustelin ja silloin kerrottiin että rahat ovat tilillä 3-5 pankkipäivän kuluessa mutta normaalisti aiemmin. Alkaa jo haiskahtaa tämä homma.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

22.12.2017 17:39 <Tenkrat> Ylikertoimen vedonlyöntibonukset sivulla on näiden banneri.

22.12.2017 17:40 <Tenkrat> Ehkä YK pystyisi asiassa auttamaan?

23.12.2017 21:15 <bzlizz> Moderaattorille laitoin nyt viestiä asiasta.


KomeaUros
Jäsen
Viestit: 135
Liittynyt: 26.04.2016, 18:01

Tuotto: +44.89 yks.

Palautus%: 107.27%

Panosten ka: 5.82 yks.

Vetoja: 106

Pisteitä: 53

Re: Betfinal

Viesti Kirjoittaja KomeaUros »

bzlizz kirjoitti:Pankkisiirroissa myös ongelmia. Olen odottanut rahoja nyt viisi arkipäivää eikä näy tilillä. Chatissä sanottiin että ovat vaihtaneet bank provideria ja eivät osaa sanoa kauan kotiutuksessa menee. Varovainen arvio oli 10 pankkipäivää ainakin. Minulla on kotiutuksessa kyse nelinumeroisesta summasta. Aiemmin tällä viikolla asiakaspalvelusta asiaa tiedustelin ja silloin kerrottiin että rahat ovat tilillä 3-5 pankkipäivän kuluessa mutta normaalisti aiemmin. Alkaa jo haiskahtaa tämä homma.
Laita viestiä heidän Suomen yhteyshenkilölle tai pyydä kotiutusta jonnekkin muualle, esim Skrill tai Neteller?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


bzlizz
Jäsen
Viestit: 10
Liittynyt: 21.10.2017, 01:17
Pisteitä: 0

Re: Betfinal

Viesti Kirjoittaja bzlizz »

KomeaUros kirjoitti:
bzlizz kirjoitti:Pankkisiirroissa myös ongelmia. Olen odottanut rahoja nyt viisi arkipäivää eikä näy tilillä. Chatissä sanottiin että ovat vaihtaneet bank provideria ja eivät osaa sanoa kauan kotiutuksessa menee. Varovainen arvio oli 10 pankkipäivää ainakin. Minulla on kotiutuksessa kyse nelinumeroisesta summasta. Aiemmin tällä viikolla asiakaspalvelusta asiaa tiedustelin ja silloin kerrottiin että rahat ovat tilillä 3-5 pankkipäivän kuluessa mutta normaalisti aiemmin. Alkaa jo haiskahtaa tämä homma.
Laita viestiä heidän Suomen yhteyshenkilölle tai pyydä kotiutusta jonnekkin muualle, esim Skrill tai Neteller?
Olen laittanut jussille mutta vastausta en ole saanut.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Viimeksi muokannut bzlizz, 22.12.2017, 19:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Minikommentit


HypeMonster
Avatar
Jäsen
Viestit: 36
Liittynyt: 11.03.2016, 04:03

Tuotto: +593.00 yks.

Palautus%: 178.86%

Panosten ka: 41.78 yks.

Vetoja: 18

Pisteitä: 29

Re: Betfinal

Viesti Kirjoittaja HypeMonster »

Eiköhän odotettavissa ole lisää "anteliaita" reload bonuksia jotta saavat kassaan täytettä ja toivottavasti maksettua osalle jengistä.

Neteller maksutkin kuulemma jumissa tämän threadin postaajan mukaan..

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Betfinal.com
Jäsen
Viestit: 34
Liittynyt: 08.06.2017, 16:26
Pisteitä: 11

Re: Betfinal

Viesti Kirjoittaja Betfinal.com »

Olen joulun vietossa. Yritän hoitaa blizz asiasi huomenna ja katson tilanteen. Neteller kotiutuksissa ei ole ongelmia kuten ylhäältä voi jo kysyjän oman vastauksen lukea vaan dokumentit puuttuivat. Skrill myös toimii ihan normaalisti.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


mwickholm
Jäsen
Viestit: 44
Liittynyt: 24.03.2016, 17:22
Pisteitä: 27

Re: Betfinal

Viesti Kirjoittaja mwickholm »

Sunnuntaina tehty nosto oli tilillä tiistaina, Visalla nostin

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


ktunnus
Jäsen
Viestit: 42
Liittynyt: 23.06.2016, 18:44
Pisteitä: 18

Re: Betfinal

Viesti Kirjoittaja ktunnus »

Betfinal.com kirjoitti:Olen joulun vietossa. Yritän hoitaa blizz asiasi huomenna ja katson tilanteen. Neteller kotiutuksissa ei ole ongelmia kuten ylhäältä voi jo kysyjän oman vastauksen lukea vaan dokumentit puuttuivat. Skrill myös toimii ihan normaalisti.

Ei dokumentit, monikossa, vaan yksi ainoa neteller kuvakaappaus. Kuten jo aiemmin mainittu, kaikki muut dokumentit oli hyvaksytty jo kuukausia sitten.

Keskiviikkona latasin sen puuttuvan, josta kukaan ei maininnut sanallakaan ennen kuin itse live chatin kautta sain selville etta he tarvitsee sellaista. Hiiren hiljaista oli taas seuraavat pari paivaa. Perjantaina kysyin onko tili nyt vahvistettu ja kavi ilmi etta tuota kuvakaappausta ei hyvaksyttykaan, koska tehtavapalkkia ei nakynyt siina. Otin uuden kuvakaappauksen. Noh, eilen kuitenkin vakuutettiin etta rahat tulee 24 tunnin sisalla. Katsotaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


bzlizz
Jäsen
Viestit: 10
Liittynyt: 21.10.2017, 01:17
Pisteitä: 0

Re: Betfinal

Viesti Kirjoittaja bzlizz »

ktunnus kirjoitti:
Betfinal.com kirjoitti:Olen joulun vietossa. Yritän hoitaa blizz asiasi huomenna ja katson tilanteen. Neteller kotiutuksissa ei ole ongelmia kuten ylhäältä voi jo kysyjän oman vastauksen lukea vaan dokumentit puuttuivat. Skrill myös toimii ihan normaalisti.

Ei dokumentit, monikossa, vaan yksi ainoa neteller kuvakaappaus. Kuten jo aiemmin mainittu, kaikki muut dokumentit oli hyvaksytty jo kuukausia sitten.

Keskiviikkona latasin sen puuttuvan, josta kukaan ei maininnut sanallakaan ennen kuin itse live chatin kautta sain selville etta he tarvitsee sellaista. Hiiren hiljaista oli taas seuraavat pari paivaa. Perjantaina kysyin onko tili nyt vahvistettu ja kavi ilmi etta tuota kuvakaappausta ei hyvaksyttykaan, koska tehtavapalkkia ei nakynyt siina. Otin uuden kuvakaappauksen. Noh, eilen kuitenkin vakuutettiin etta rahat tulee 24 tunnin sisalla. Katsotaan.
Miten sulla kävi, saitko rahat ulos?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

23.12.2017 19:00 <ktunnus> Ei vielakaan...

23.12.2017 21:14 <bzlizz> Just. Ihme vetkuttelua! Ei tuo asiakaspalvelu kovin

23.12.2017 21:15 <bzlizz> Luottamusta herätä.

23.12.2017 21:46 <bzlizz> Ihme vetkuttelua. Ei asiakaspalvelu luottamusta herätä.

24.12.2017 01:02 <ktunnus> Rahat tuli nyt.

24.12.2017 02:48 <Betfinal.com> Joo valitettavasti emme pysty kilpailemaan isompien firmojen

24.12.2017 02:48 <Betfinal.com> kanssa rahansiirtojen nopeudessa koska meillä on vähemmän

24.12.2017 02:49 <Betfinal.com> henkilökuntaa. Mutta rahat maksamme kyllä ulos.


Bawdy
Jäsen
Viestit: 1567
Liittynyt: 17.02.2004, 15:17
Pisteitä: 940
Paikkakunta: Lpr

Re: Betfinal

Viesti Kirjoittaja Bawdy »

Tuossa Jouluaaton talletusbonuksen ehdoissa en havainnut maksimipanosta. Jos tuossa nyt sattui olemeen sellainen, niin onko se 50€ vai 100€. Minulla pari vetoa jossa panos hieman yli 50€, kuitenkin alle 55€. Eihän tuo tule viemään mahdollisia voittoja jos tuolta jotain saa kotiutettua.
Liitteet
IMG_2089.PNG

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

25.12.2017 14:43 <ktunnus> Se on 50 e, valitettavasti. Tietysti he voisi vahan joustaa

25.12.2017 14:43 <ktunnus> ottaen huomioon etta kotiutuksetkin on tulleet myohassa

25.12.2017 14:58 <Bawdy> Joop, ei ollut kalenteriluukussakaan mainintaa. Mistä tiedät

25.12.2017 14:59 <Bawdy> että tuo on 50€ näitä todella hankala tietää kun livechatti

25.12.2017 14:59 <Bawdy> On auki todella harvoin ja vain pari tuntia päivässä.

25.12.2017 15:06 <ktunnus> Se mainittiin termeissa siina vaiheessa kun lunastin sen

25.12.2017 15:06 <ktunnus> Se oi vasta illalla joten ehka he lisasi sen siihen

25.12.2017 15:06 <ktunnus> myohemmin paivan aikana

25.12.2017 15:08 <Bawdy> Ok. Voi olla että mennyt ohi. No toivottavasti tuo nyt ei

25.12.2017 15:09 <Bawdy> Jää parin euron panoksen ylittämisestä kiinni.

25.12.2017 16:10 <HypeMonster> kännykällä pelattessa säännöt kiven alla..

25.12.2017 16:21 <Betfinal.com> Pitää laittaa tuosta palautetta eteenpäin.


Betfinal.com
Jäsen
Viestit: 34
Liittynyt: 08.06.2017, 16:26
Pisteitä: 11

Re: Betfinal

Viesti Kirjoittaja Betfinal.com »

Bawdy kirjoitti:Tuossa Jouluaaton talletusbonuksen ehdoissa en havainnut maksimipanosta. Jos tuossa nyt sattui olemeen sellainen, niin onko se 50€ vai 100€. Minulla pari vetoa jossa panos hieman yli 50€, kuitenkin alle 55€. Eihän tuo tule viemään mahdollisia voittoja jos tuolta jotain saa kotiutettua.

Hei,

Säännöissä on sekä suomenkielisissä että englanninkielisissä ollut kyllä alusta asti tuo 50e raja. Voit laittaa minulle viestiä ja välitän asian eteenpäin koska ei taida olla ketään töissä joulunpyhinä. Livechat on meillä auki arkipäivisin klo 15-21. Muuhun aikaan pitää laittaa sähköpostia asiakaspalveluun helpdesk@betfinal.com.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Bawdy
Jäsen
Viestit: 1567
Liittynyt: 17.02.2004, 15:17
Pisteitä: 940
Paikkakunta: Lpr

Re: Betfinal

Viesti Kirjoittaja Bawdy »

Betfinal.com kirjoitti:
Bawdy kirjoitti:Tuossa Jouluaaton talletusbonuksen ehdoissa en havainnut maksimipanosta. Jos tuossa nyt sattui olemeen sellainen, niin onko se 50€ vai 100€. Minulla pari vetoa jossa panos hieman yli 50€, kuitenkin alle 55€. Eihän tuo tule viemään mahdollisia voittoja jos tuolta jotain saa kotiutettua.

Hei,

Säännöissä on sekä suomenkielisissä että englanninkielisissä ollut kyllä alusta asti tuo 50e raja. Voit laittaa minulle viestiä ja välitän asian eteenpäin koska ei taida olla ketään töissä joulunpyhinä. Livechat on meillä auki arkipäivisin klo 15-21. Muuhun aikaan pitää laittaa sähköpostia asiakaspalveluun helpdesk@betfinal.com.
Vastattu yksityisviestillä. Joo tarkempi pitäs olla.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

25.12.2017 19:08 <Betfinal.com> Vastattu


bzlizz
Jäsen
Viestit: 10
Liittynyt: 21.10.2017, 01:17
Pisteitä: 0

Re: Betfinal

Viesti Kirjoittaja bzlizz »

15.12. Vahvistettu maksu eikä rahoja näy eikä kuulu.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


HypeMonster
Avatar
Jäsen
Viestit: 36
Liittynyt: 11.03.2016, 04:03

Tuotto: +593.00 yks.

Palautus%: 178.86%

Panosten ka: 41.78 yks.

Vetoja: 18

Pisteitä: 29

Re: Betfinal

Viesti Kirjoittaja HypeMonster »

bzlizz kirjoitti:15.12. Vahvistettu maksu eikä rahoja näy eikä kuulu.
Käyn tekee talletuksen niin saavat rahoja maksuihin.

Betfinalin edustaja, voisitko sanoa että paljon minun pitää depota että maksut lähtevät liikkellelle? Jos depoon esim. tonnin niin voitteko pistää 200 € maksuun?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Betfinal.com
Jäsen
Viestit: 34
Liittynyt: 08.06.2017, 16:26
Pisteitä: 11

Re: Betfinal

Viesti Kirjoittaja Betfinal.com »

HypeMonster kirjoitti:
bzlizz kirjoitti:15.12. Vahvistettu maksu eikä rahoja näy eikä kuulu.
Käyn tekee talletuksen niin saavat rahoja maksuihin.

Betfinalin edustaja, voisitko sanoa että paljon minun pitää depota että maksut lähtevät liikkellelle? Jos depoon esim. tonnin niin voitteko pistää 200 € maksuun?
Minä sain tiedon tästä asiasta perjantai iltana että maksua ei näy pelaajalla. Valitettavasti silloin oli liian myöhäistä ottaa enään yhteyttä pankkeihin kysyäksemme missä tämä maksu on koska kyseessä pankkisiirto joka meiltä näkyi lähteneenä. Olen tänään ottanut yhteyttä asiasta ja sitä selvitetään parhaillaan. Valitettavasti nämä joulupyhät vaikuttivat nyt asiaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


bzlizz
Jäsen
Viestit: 10
Liittynyt: 21.10.2017, 01:17
Pisteitä: 0

Re: Betfinal

Viesti Kirjoittaja bzlizz »

Betfinal.com kirjoitti:
HypeMonster kirjoitti:
bzlizz kirjoitti:15.12. Vahvistettu maksu eikä rahoja näy eikä kuulu.
Käyn tekee talletuksen niin saavat rahoja maksuihin.

Betfinalin edustaja, voisitko sanoa että paljon minun pitää depota että maksut lähtevät liikkellelle? Jos depoon esim. tonnin niin voitteko pistää 200 € maksuun?
Minä sain tiedon tästä asiasta perjantai iltana että maksua ei näy pelaajalla. Valitettavasti silloin oli liian myöhäistä ottaa enään yhteyttä pankkeihin kysyäksemme missä tämä maksu on koska kyseessä pankkisiirto joka meiltä näkyi lähteneenä. Olen tänään ottanut yhteyttä asiasta ja sitä selvitetään parhaillaan. Valitettavasti nämä joulupyhät vaikuttivat nyt asiaan.
Mtenkäs kävi? Saitko selvyyttä asiaan?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


bzlizz
Jäsen
Viestit: 10
Liittynyt: 21.10.2017, 01:17
Pisteitä: 0

Re: Betfinal

Viesti Kirjoittaja bzlizz »


Minä sain tiedon tästä asiasta perjantai iltana että maksua ei näy pelaajalla. Valitettavasti silloin oli liian myöhäistä ottaa enään yhteyttä pankkeihin kysyäksemme missä tämä maksu on koska kyseessä pankkisiirto joka meiltä näkyi lähteneenä. Olen tänään ottanut yhteyttä asiasta ja sitä selvitetään parhaillaan. Valitettavasti nämä joulupyhät vaikuttivat nyt asiaan.

Voisitko vastata kysymykseen? Miten kävi aioit ottaa yhteyttä maksuosastoon ja selvittää asian 23.12. Olen laittanut jussi@betfinal.com sähköpostia mutta ei kuuluu vastausta myöskään sieltä suunnalta. Saisinko jostain esimerkiksi esimiehesi tai jonkun korkeamman tahon yhteystiedot?

Onko kellään vinkkiä miten tämä asia saadaan kuntoon?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Betfinal.com
Jäsen
Viestit: 34
Liittynyt: 08.06.2017, 16:26
Pisteitä: 11

Re: Betfinal

Viesti Kirjoittaja Betfinal.com »

bzlizz kirjoitti:

Minä sain tiedon tästä asiasta perjantai iltana että maksua ei näy pelaajalla. Valitettavasti silloin oli liian myöhäistä ottaa enään yhteyttä pankkeihin kysyäksemme missä tämä maksu on koska kyseessä pankkisiirto joka meiltä näkyi lähteneenä. Olen tänään ottanut yhteyttä asiasta ja sitä selvitetään parhaillaan. Valitettavasti nämä joulupyhät vaikuttivat nyt asiaan.

Voisitko vastata kysymykseen? Miten kävi aioit ottaa yhteyttä maksuosastoon ja selvittää asian 23.12. Olen laittanut jussi@betfinal.com sähköpostia mutta ei kuuluu vastausta myöskään sieltä suunnalta. Saisinko jostain esimerkiksi esimiehesi tai jonkun korkeamman tahon yhteystiedot?

Onko kellään vinkkiä miten tämä asia saadaan kuntoon?
Vastasin sinulle lauantaina että otan yhteyttä asiasta ja selvitämme sitä. Sinulle on nyt vastattu asiakaspalvelunkin kautta kun juuri asiaa selvitimme. En voi vastata sinulle ennenkuin saan muualta vastauksen ja olin vastannut sinulle että selvitän asiaa. Kerroin myös tuolloin 23.12 että otan yhteyttä heti kun joku on hoitamassa noita asioita mutta kuten ymmärrät niin tässä oli joulu välissä jolloin mahdoton selvittää asiaa minkään tahon kanssa kun eivät ole töissä.

Edit. Sinulle kerrottiin myös että tuo maksu selvisi ja rahat pitäisi näkyä sinulla viimeistään huomenna.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

28.12.2017 17:39 <HypeMonster> saitko bzlizz $$$?

28.12.2017 17:40 <HypeMonster> miksi betfinal haluatte riskeerata maineenne maksuongelmil?

28.12.2017 18:17 <Betfinal.com> Kuten jo aikaisemmin ilmoitin että tuo oli pankkisiirto

28.12.2017 18:17 <Betfinal.com> joka näkyi maksettuna. Joten vasta kun asiakas viime

28.12.2017 18:17 <Betfinal.com> perjantaina ilmoitti meille asiasta pystyimme sitä alkaa

28.12.2017 18:18 <Betfinal.com> tutkimaan. Asia saatiin selvitettyä ja homma on nyt hoidettu


nuhapumppu
Avatar
Jäsen
Viestit: 751
Liittynyt: 17.01.2009, 13:48

Tuotto: +125.50 yks.

Palautus%: 122.41%

Panosten ka: 10.00 yks.

Vetoja: 56

Pisteitä: 461

Re: Betfinal

Viesti Kirjoittaja nuhapumppu »

On tuolla hieman turhaa nysväämistä dokumenttien kanssa.

Ekan noston yhteydessä skrillin screenshot ei kelvannut, koska alareunassa ollut windowsin kello paljasti kuvan yli 3kk vanhaksi. No eipä mitään, oma moka vaikka missään ei sanottukaan että pitäisi olla alle 3kk vanha kuvakaappaus muusta kuin sähkölaskusta. Tuoreempi kuva sisään ja parin päivän päästä rahat tuli skrilliin.
Otin sitten vielä jonkun joulubonuksen ja kierrätin senkin. Nosto skrilliin ja parin päivän päästä tulee pyyntö laittaa kuva luottokortista, vaikka olen kaiken rahaliikenteen hoitanut skrillin kautta... Ja taas kotiutus kestää tuon takia. Turhaa asiakkaan kyykyttämistä...

Bonushuoraamiseen 1x2 kertoimet ihan OK tasoa lätkässä ja futiksessa, mutta eipä nyt mitään ihmeempiä toppeja tuolta löytynyt.

Tuskin tulee kuitenkaan jatkossa enää tuonne pelailtua.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

31.12.2017 17:35 <Tenkrat> Ty. Viittaa kyllä vahvasti siihen että kassa olisi tyhjä?

01.01.2018 13:03 <nuhapumppu> Siitä en tiedä... rahat tuli kuitenkin tilille, joten siltä

01.01.2018 13:03 <nuhapumppu> osin kaikki ok

01.01.2018 13:43 <Tenkrat> Tarvii testata itekkin että miten toimii.


JUTAVA
Jäsen
Viestit: 24
Liittynyt: 16.05.2014, 23:17
Pisteitä: 9

Re: Betfinal

Viesti Kirjoittaja JUTAVA »

nuhapumppu kirjoitti:On tuolla hieman turhaa nysväämistä dokumenttien kanssa.

Ekan noston yhteydessä skrillin screenshot ei kelvannut, koska alareunassa ollut windowsin kello paljasti kuvan yli 3kk vanhaksi. No eipä mitään, oma moka vaikka missään ei sanottukaan että pitäisi olla alle 3kk vanha kuvakaappaus muusta kuin sähkölaskusta. Tuoreempi kuva sisään ja parin päivän päästä rahat tuli skrilliin.
Otin sitten vielä jonkun joulubonuksen ja kierrätin senkin. Nosto skrilliin ja parin päivän päästä tulee pyyntö laittaa kuva luottokortista, vaikka olen kaiken rahaliikenteen hoitanut skrillin kautta... Ja taas kotiutus kestää tuon takia. Turhaa asiakkaan kyykyttämistä...

Bonushuoraamiseen 1x2 kertoimet ihan OK tasoa lätkässä ja futiksessa, mutta eipä nyt mitään ihmeempiä toppeja tuolta löytynyt.

Tuskin tulee kuitenkaan jatkossa enää tuonne pelailtua.
Samanlaista viivytystä minunkin kohdalla, sähköposteihin vastailtiin 3-4 päivän kuluttua ja yli 10 dokumenttia vaadittin, vaikka olin aikaisemmin skrill ja pankkitiedot vahvistanut. Hyvin tuli bonareita tyyliin pari viikossa 100% tai 200% 100€-200€ asti. En tosin uskaltanut ottaa kuin ensimmäisen, pelkäsin "töpseli seinästä" tapahtuvan...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Betfinal.com
Jäsen
Viestit: 34
Liittynyt: 08.06.2017, 16:26
Pisteitä: 11

Re: Betfinal

Viesti Kirjoittaja Betfinal.com »

nuhapumppu kirjoitti:On tuolla hieman turhaa nysväämistä dokumenttien kanssa.

Ekan noston yhteydessä skrillin screenshot ei kelvannut, koska alareunassa ollut windowsin kello paljasti kuvan yli 3kk vanhaksi. No eipä mitään, oma moka vaikka missään ei sanottukaan että pitäisi olla alle 3kk vanha kuvakaappaus muusta kuin sähkölaskusta. Tuoreempi kuva sisään ja parin päivän päästä rahat tuli skrilliin.
Otin sitten vielä jonkun joulubonuksen ja kierrätin senkin. Nosto skrilliin ja parin päivän päästä tulee pyyntö laittaa kuva luottokortista, vaikka olen kaiken rahaliikenteen hoitanut skrillin kautta... Ja taas kotiutus kestää tuon takia. Turhaa asiakkaan kyykyttämistä...

Bonushuoraamiseen 1x2 kertoimet ihan OK tasoa lätkässä ja futiksessa, mutta eipä nyt mitään ihmeempiä toppeja tuolta löytynyt.

Tuskin tulee kuitenkaan jatkossa enää tuonne pelailtua.
Jos et ole ikinä tallettanut luottokortilla meille niin ei kyllä kenenkään pitäisi kysyä kuvaa siitä. Laitatko minulle usernamen niin saisin tähän asiaan selvyyttä että miksi ihmeessä tuota on kysytty jos et ole ikinä sillä tallettanut meille.

Tuo blizz kotiutus käsiteltiin aivan samantien kun saimme siitä tiedon. Emme pystyneet asiaa hoitamaan mitenkään viikonloppuna koska kyseessä oli pankkisiirto eikä mikään nettipankki kotiutus ja heti joulun pyhien jälkeen otin asian hoitaakseni ja kerroin että pelaajalla ei näy kotiutusta ja selvitimme asian pankin kanssa. Aivan normaalisti kyllä asiakkaille joilla dokumentit ovat kunnossa nuo rahat liikkuvat.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Betfinal.com
Jäsen
Viestit: 34
Liittynyt: 08.06.2017, 16:26
Pisteitä: 11

Re: Betfinal

Viesti Kirjoittaja Betfinal.com »

JUTAVA kirjoitti:Samanlaista viivytystä minunkin kohdalla, sähköposteihin vastailtiin 3-4 päivän kuluttua ja yli 10 dokumenttia vaadittin, vaikka olin aikaisemmin skrill ja pankkitiedot vahvistanut. Hyvin tuli bonareita tyyliin pari viikossa 100% tai 200% 100€-200€ asti. En tosin uskaltanut ottaa kuin ensimmäisen, pelkäsin "töpseli seinästä" tapahtuvan...
Jos asiakas lähettää kerralla dokumentit jotka ovat kunnolliset niin emme todellakaan vaadi mitään muuta. Laitatko minulle usernamen maililla niin voisin katsoa asiaa koska muuten minun on mahdotonta asioihin puuttua jos en saa palautetta että mikä on vikana.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Bawdy
Jäsen
Viestit: 1567
Liittynyt: 17.02.2004, 15:17
Pisteitä: 940
Paikkakunta: Lpr

Re: Betfinal

Viesti Kirjoittaja Bawdy »

Ihan Betfinalin puoleta puolueettomana voisin todeta, että tuskin kenelläkään forumilaisella on jäänyt rahoja panttiin/vastausta kysymykseen saamatta. Toki itseäkin nuo jatkuvat reload bonukset ihmetyttävät, mutta jokainen kotiutus on napsunut tilille. Lisä huomiona, että itse tein firmalle tilin jo ennen kuin oli suomalaisille asiakkaille mitään 100% 100€ talletusbonusta vaan se oli tyyliin 100% up to 30€ tjsp.

EDIT Chatista kyselin niin sanoivat, että "bonuksia tullut reilusti loppuvuodesta, mutta asiakkaiden ei todellakaan tarvitse pelätä rahojen perään."

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin