Prima poker 5/10nl 6seat
Korttien maita näymmä saa näkymään mitenkään järkevästi täällä, mutta tässä ko. kädessä ei ollut värinvetoa missään vaiheessa vaan 4 ekaa korttia olivat eri maata.
Cards: QTo
Hieman taustaa ennen kättä:
En ole pelannut tässä pöydässä kuin muutaman käden vasta, imagoni muiden silmissä on enemmän LAG kuin TAG.
Bajen on hyvä agressiivinen pelaaja, joka myös osaa foldata käsiä.
Pick69 on erittäin loose-preflop, tainnut pelata jokaisen käden flopille asti vähintään. Eikä erityisen agressiivinen.
PREFLOP:
> bajen posted small blind ($5)
> noon posted big blind ($10)
> Game # 126,145,018 starting.
> Dealing Hole Cards
> pick69 called for $10
> Mr-x folded
> davvee folded
> Adee called for $10
> bajen raised for $30
> noon folded
> pick69 called for $25
> Adee called for $25
Hyvä käsi shortti NL buttonille QTo, harkitsin myös raiseemistä, mutta koska olen raisennu käytännössä jokaisen pelaamanin käden preflop tasapainotan vähän. Bajen tekee normaali-kokoisen raisen ja pick, yllättäen, call, katson että minulla on hyvät implied-oddsit ja paras positio joten callin myöskin.
FLOP:
> Dealing the Flop(J28)
> bajen bet for $30
> pick69 called for $30
> Adee called for $30
Bajen pistää yllättävän pienen betin, tässä vaiheessa luen hänet kohtuulliseen käteen kuten QJ tai AJ, pickillä voi käytännössä olla mitä vain. Callin gutshotin vedolla nutseihin, sillä saan hyvät oddsit jo potista sekä impliedit.
TURN:
> Dealing the turn(A)
> bajen bet for $40
> pick69 folded
> Adee raised for $80
> bajen called for $40
Bajen lyö jälleen silmissäni valuebetsin, joskaan ei kovin hyvällä kädellä vaan edelleen mielessä on QJ tai AJ. Pick foldaa. Turn tuplasi suoran tuovien korttien määrään 8, nyt myös K kelpaaa 9 lisäksi. Miniraiseen kylkeen ja yritän esittää slowplayattua settiä. Ja oletan, että jos river ei tuo apua niin voin ottaa potin alas riverillä isommalla betillä.
RIVER:
> Dealing the river(K)
> bajen checked
> Adee bet for $160
> bajen called for $160
> bajen mucked
> Adee wins $682 with a Straight, Ace high with a Straight, Ace high
Bajen tietenkin checkkaa turn raiseni jälkeen ja itse lyön luonnollisesti kohtuu varman kokoisen valuebetin(olen melko varma, että hän callii tämän verran).
Kommentit kiinnostaa lähinnä preflop ja turn pelistä, olistteko pelanneet eri vai samalla lailla.
Lupaan laittaa tulevaisuudessa myös häviäviä käsiä

Minikommentit