Tänään on 28.03.2024, 17:07.

Vedonlyönti työkalut

Strategiat, kertoimenlaskenta ja muut ohjeet/vinkit tänne.
Vastaa Viestiin
Shipper
Jäsen
Viestit: 125
Liittynyt: 20.05.2016, 12:19

Tuotto: -446.75 yks.

Palautus%: 91.71%

Panosten ka: 11.42 yks.

Vetoja: 472

Pisteitä: 1

Vedonlyönti työkalut

Viesti Kirjoittaja Shipper »

Vedonlyöntiin näyttäisi olevan tarjolla kaiken maailman apu työkaluja ja ohjelmia. Kuten BetEngine, betangel, Bfbotmanager. Ja sitten ainakin Betfairilla ja pinnaclella näyttäisi olevan omat API jos halua koodata jotakin omaa työkalua(?)

Kysymys kuuluukin, onko näistä hyötyä, onko muilla foorumilaisilla kokemusta jostakin vastaavasta tai itse esim luonut oman työkalun API avulla.

Miksi joo miksi ei? Kannataako perehtyä vai huuhaata? :shock:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

15.11.2016 22:24 <montuttaja> Mä olen itselleni koodannut seurantaohjelman Pinnaclen API:a

15.11.2016 22:25 <montuttaja> hyödyntäen. Hakee klikkauksella sinkut&rekat+laskee tilastot

15.11.2016 22:25 <montuttaja> kyllä nuo tutustumisen arvoisia imo ovat


Muikkuz
Jäsen
Viestit: 231
Liittynyt: 20.05.2016, 01:31
Pisteitä: 531
Paikkakunta: Oulu

Re: Vedonlyönti työkalut

Viesti Kirjoittaja Muikkuz »

Minulle olisi tarvetta systeemille, jossa näkisi vierekkäin Veikkauksen ja Pinnaclen ja vaikkapa Oddsportalin parhaimmat NHL-kertoimet. Kirjoitinkin toiseen ketjuun, miten vaivalloista jo Veikkauksen ja Pinnaclen kertoimien vertailu on. Olisi mukava, jos nappulan painalluksella saisi kertoimet Exceliin tai internetin ruudulle. Tässä touhussa on ihan tarpeeksi käsitöitä ilman kertoimien vertailuakin.
Noista mainitsemistasi työkaluista minulla ei ole kokemusta mutta olettaisin, että Veikkaus ei ole hirveän monessa mukana.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


TuomasQ
Jäsen
Viestit: 23
Liittynyt: 26.01.2016, 12:16

Tuotto: -38.82 yks.

Palautus%: 59.98%

Panosten ka: 4.41 yks.

Vetoja: 22

Pisteitä: 3

Re: Vedonlyönti työkalut

Viesti Kirjoittaja TuomasQ »

Veikkauksella ainakin pystyy käyttää API:a siihen, että laittaa automaattisesti betsit sisään, kun eka on ite laskenu rajat. Tällähetkellä käytössä siis betsikone, joka laskee statseista automaattisesti kertoimet ja laittaa betsit sisään juuri rajapinnan avulla.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Muikkuz
Jäsen
Viestit: 231
Liittynyt: 20.05.2016, 01:31
Pisteitä: 531
Paikkakunta: Oulu

Re: Vedonlyönti työkalut

Viesti Kirjoittaja Muikkuz »

Olisiko TuomasQ'lla tai jollakulla muulla osaamista ja aikaa tehdä sellainen apuväline, missä näkyisi rinnan Veikkauksen, Pinnaclen ja Matchbookin NHL-kertoimet? 1X2, moneyline, aasialainen tasoitusveto+0 ja +0,5 ei näy Oddsportalissa selkeästi, koska tiedot on lukuisilla eri välilehdillä. Ja Veikkauksen kertoimia ei ollenkaan. Monilta forumin vinkkaajilta välillä unohtuu Veikkauksen kertoimet täysin, vaikka olisi kärkikerroin tarjolla. Itse osaan värkätä Excelissä juttuja, mutta internetin ja Excelin välinen tiedonkulku on minulle täysin tuntematonta maastoa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin