Tänään on 19.03.2024, 09:08.

Henkalle tiedoksi

Pelaamisen ja vihjaamisen seurantaan.
Vastaa Viestiin
S.Mäenala
Avatar
Jäsen
Viestit: 1190
Liittynyt: 18.01.2011, 19:17
Pisteitä: 3732
Paikkakunta: Kamppi

Henkalle tiedoksi

Viesti Kirjoittaja S.Mäenala »

Kuva

return-% 103,55

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 15. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

16.09.2016 09:27 <mikko> :D

16.09.2016 09:42 <S.Mäenala> ;)

16.09.2016 10:30 <E.Clipperton> :D

16.09.2016 12:03 <Henkka> Ty :DD

16.09.2016 12:09 <Henkka> Mut varo vaan ettei Tomppa tuu ja hiljennä sua jos ilman

16.09.2016 12:10 <Henkka> lupia tuuttailet kaiken kansan nähtäväksi ;)

16.09.2016 13:45 <S.Mäenala> .. siis tää on mun omien kuviokelluntavetojen seuranta, tais

16.09.2016 13:45 <S.Mäenala> jäädä mainitsematta.

16.09.2016 14:42 <TommiK> Miksi tää piilottamisfunktio on olemassa, jos sitä ei

16.09.2016 14:42 <TommiK> kunnioiteta? FeelsBadMan :(

16.09.2016 14:45 <TommiK> Ei pikkupojat enää uskalla hiekkalaatikolle, kun isot tönii.

16.09.2016 14:49 <TommiK> Kuviokelluntaviittaus vaikutti inhottavalta. Enemmän näihin

16.09.2016 14:51 <TommiK> saa hiluja sisään kuin hiihtosuunnistukseen. Vääräleuat :(

16.09.2016 15:04 <TommiK> Toi skaala on kyl kummallinen. Ei olle noin kovat miikat!!11

16.09.2016 15:06 <TommiK> 104.56% näyttäs oma nyt. Että mitäköhän tuosta nyt puuttuu?


S.Mäenala
Avatar
Jäsen
Viestit: 1190
Liittynyt: 18.01.2011, 19:17
Pisteitä: 3732
Paikkakunta: Kamppi

Re: Henkalle tiedoksi

Viesti Kirjoittaja S.Mäenala »

TommiK kirjoitti: <TommiK> Miksi tää piilottamisfunktio on olemassa, jos sitä ei
<TommiK> kunnioiteta? FeelsBadMan :(
<TommiK> Ei pikkupojat enää uskalla hiekkalaatikolle, kun isot tönii.
<TommiK> Kuviokelluntaviittaus vaikutti inhottavalta. Enemmän näihin
<TommiK> saa hiluja sisään kuin hiihtosuunnistukseen. Vääräleuat :(
Vihjeketjuihin vihjatut vedot on tarkoitettu peesattaviksi.
Peesaamisen kannattavuutta on jokseenkin mahdoton arvioida jos vihjaajan vetoseuranta ei ole käytettävissä.
Samalla tavoin oikean panostason määrittämiseksi on välttämätöntä että vihjeessä on mainittu rajakerroin tai osumistodennäköisyys.

Oletko huomannut että näiden ketjujen nimissä esiintyy sana vihje?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Viimeksi muokannut S.Mäenala, 16.09.2016, 15:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Minikommentit

16.09.2016 15:22 <TommiK> Meinasi jäädä tämä muokkaus huomaamatta! Olen huomannut.

16.09.2016 15:23 <TommiK> Kirjoittaa en osaa kovin hyvin, mutta luen melko sujuvasti.

16.09.2016 15:24 <TommiK> Aika spedeä väittää ettei noista ole kellekään mitään hyötyä

16.09.2016 15:29 <TommiK> Mutta nyt happea kaikille. Naurattaa jo liikaa tämä ajojahti

16.09.2016 15:36 <TommiK> Ja jos et Ässä _huomannut_ niin siellä on kaikissa rajat.

16.09.2016 16:33 <TommiK> Mutta miksi piilottamisfunktio on ylipäätään olemassa?

16.09.2016 16:35 <TommiK> Poistoon vaan koko ominaisuus, jos tämmöstä kopua aiheuttaa.


TommiK
Avatar
Jäsen
Viestit: 2567
Liittynyt: 04.03.2014, 13:21

Tuotto: +271.70 yks.

Palautus%: 101.90%

Panosten ka: 4.07 yks.

Vetoja: 3517

Pisteitä: 6732
Paikkakunta: 110,998%

Re: Henkalle tiedoksi

Viesti Kirjoittaja TommiK »

S.Mäenala kirjoitti:
TommiK kirjoitti: <TommiK> Miksi tää piilottamisfunktio on olemassa, jos sitä ei
<TommiK> kunnioiteta? FeelsBadMan :(
<TommiK> Ei pikkupojat enää uskalla hiekkalaatikolle, kun isot tönii.
<TommiK> Kuviokelluntaviittaus vaikutti inhottavalta. Enemmän näihin
<TommiK> saa hiluja sisään kuin hiihtosuunnistukseen. Vääräleuat :(
Vihjeketjuihin vihjatut vedot on tarkoitettu peesattaviksi.
Peesaamisen kannattavuutta on jokseenkin mahdoton arvioida jos vihjaajan vetoseuranta ei ole käytettävissä.
Samalla tavoin oikean panostason määrittämiseksi on välttämätöntä että vihjeessä on mainittu rajakerroin tai osumistodennäköisyys.
Vaikuttaa vähän sivullekirjoitaneen aliarvioimiselta taas mut totahan isot pojat toitottaa nyt monesta tuutista. Isojen poikien pitäs vaan tietää, että otoskoko on vielä niin naurettavan pieni, että mihinkään höntyilyyn ole vielä tarvetta. Olen kertonut, että seurantani on viimeistään tuhannen kohdalla käytettävissä niin on kaikilla realistisempi kuva osaamisesta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 4. Antamasi peukut: 0.

Mites on Tommi, kestääkö sinun seuranta varianssin?
MM 2018, EM 2021 yksiköt 1-10, muuten 1-5

Minikommentit


S.Mäenala
Avatar
Jäsen
Viestit: 1190
Liittynyt: 18.01.2011, 19:17
Pisteitä: 3732
Paikkakunta: Kamppi

Re: Henkalle tiedoksi

Viesti Kirjoittaja S.Mäenala »

Kyllähän tässä tuntee itsensä lähes koulukiusaajaksi...

Korjataan kuitenkin seurantatilanne kun alkuperäisestä tosiaankin puuttui muutama veto.
Botti ei ollut huomioinut että asianomaisella on 2 erillistä blogia.

Kuva

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 10. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

18.09.2016 16:29 <TommiK> Vastaisitko vielä miksi piilottamisfunktio on olemassa, jos

18.09.2016 16:29 <TommiK> siitä tällainen kohina syntyy. Tämähän on aivan turhaa :(

18.09.2016 18:00 <TommiK> EM-kisat näemmä puuttuu vielä mut ei olennaista. Pieni plus.


skasi
Jäsen
Viestit: 642
Liittynyt: 28.11.2011, 12:01

Tuotto: +57.05 yks.

Palautus%: 110.73%

Panosten ka: 3.47 yks.

Vetoja: 153

Pisteitä: 1509

Re: Henkalle tiedoksi

Viesti Kirjoittaja skasi »

Sen verran alas painettu suosikki tässä väännössä, että mun silmiin Tommin puolustaminen alkaa olla jo ylikerroin.

Kuten kaikki varmasti huomasivatkin, asetin seurantani yksityiseksi. Tommin ja foorumin ilmapiirin tukemiseksi. #prayforTommiK

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 9. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

18.09.2016 15:31 <depro> #jesuisihmespede

18.09.2016 16:28 <TommiK> Itse rukoilen deporon puolesta.

18.09.2016 16:28 <TommiK> Kaikki yhden ja yksi kaikkien puolesta.


S.Mäenala
Avatar
Jäsen
Viestit: 1190
Liittynyt: 18.01.2011, 19:17
Pisteitä: 3732
Paikkakunta: Kamppi

Re: Henkalle tiedoksi

Viesti Kirjoittaja S.Mäenala »

TommiK kirjoitti:<TommiK> Vastaisitko vielä miksi piilottamisfunktio on olemassa, jos
<TommiK> siitä tällainen kohina syntyy. Tämähän on aivan turhaa :(
Silloin kun asiasta vuosia sitten keskusteltiin, piilotusnappulaa perusteltiin lähinnä sillä että kaikilla ei ole taulukkolaskentaohjelmaa käytössään ja foorumin vetoseurannalla tälläinen työkalu haluttiin asettaa jäsenten käyttöön.
Perusajatus oli ilmeisesti se että
- oman blogin suojissa voisi touhuta rauhassa omiaan ilman että on siitä mihinkään suuntaan tilivelvollinen, ja että
- vihjeketjuihin vihjaajien tulisi pitää seurannat näkyvissä, koska se on vihjeiden peesaamisen kannalta välttämätöntä.

Vastustin tuolloin piilotusmahdollisuutta ja vastustan sitä tänään vielä vahvemmin.
Jos asia olisi minun päätettävissäni, poistaisin piilotusmahdollisuuden heti.

Perusteluni ovat seuraavat:

1. Foorumilla on hyvin tulikivenkatkuisesti arvosteltu erästä Jormaa siitä että hänen firmansa vihjeistä ei ole julkista seurantaa.
On melkoisen tekopyhää ja täydellistä kaksinaismoraalia että oman foorumin vihjeketjuihin saa sitten ilman minkäänlaista seurantoja heitellä vihjeitä ihan vapaasti.

2. Nykyisin netti on pullollaan ilmaisia taulukkolaskentaohjelmia eikä sellaisen puuttumisella voida enää asiaa perustella.
Tämä perustelu kuulosti alunalkaenkin hyvin ontolta.
Alla muutama linkki uusavuttomille:

https://apps.google.com/products/sheets/
https://www.openoffice.org/product/calc.html
http://lmgtfy.com/?q=free+spreadsheet+programs

3. Kuinka joku, joka ei omin avuin pysty edes pitämään kirjaa vedoistaan, ikimaailmassa voi kuvitella pystyvänsä voitolliseen vedonlyöntiin.
Tälläisten kansalaisten pitäisi pysyä hyvin kaukana vedonvälittäjien myyntikojuista.

Jos Sinä haluat vetäytyä oman plogisi turvaan höpisemään itsesi kanssa, saat postitella sinne vetoja kuinka paljon tahansa ilman että minä tulen Sinun rauhaasi häiritsemään.
Mutta jos kirjoitat vihjeketjuihin, minä yritän mahdollisuuksieni puitteissa tarjota peesaajille heidän tarvitsemaansa informaatiota.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 11. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


TommiK
Avatar
Jäsen
Viestit: 2567
Liittynyt: 04.03.2014, 13:21

Tuotto: +271.70 yks.

Palautus%: 101.90%

Panosten ka: 4.07 yks.

Vetoja: 3517

Pisteitä: 6732
Paikkakunta: 110,998%

Re: Henkalle tiedoksi

Viesti Kirjoittaja TommiK »

S.Mäenala kirjoitti:
TommiK kirjoitti:<TommiK> Vastaisitko vielä miksi piilottamisfunktio on olemassa, jos
<TommiK> siitä tällainen kohina syntyy. Tämähän on aivan turhaa :(
Silloin kun asiasta vuosia sitten keskusteltiin, piilotusnappulaa perusteltiin lähinnä sillä että kaikilla ei ole taulukkolaskentaohjelmaa käytössään ja foorumin vetoseurannalla tälläinen työkalu haluttiin asettaa jäsenten käyttöön.
Perusajatus oli ilmeisesti se että
- oman blogin suojissa voisi touhuta rauhassa omiaan ilman että on siitä mihinkään suuntaan tilivelvollinen, ja että
- vihjeketjuihin vihjaajien tulisi pitää seurannat näkyvissä, koska se on vihjeiden peesaamisen kannalta välttämätöntä.

Vastustin tuolloin piilotusmahdollisuutta ja vastustan sitä tänään vielä vahvemmin.
Jos asia olisi minun päätettävissäni, poistaisin piilotusmahdollisuuden heti.

Perusteluni ovat seuraavat:

1. Foorumilla on hyvin tulikivenkatkuisesti arvosteltu erästä Jormaa siitä että hänen firmansa vihjeistä ei ole julkista seurantaa.
On melkoisen tekopyhää ja täydellistä kaksinaismoraalia että oman foorumin vihjeketjuihin saa sitten ilman minkäänlaista seurantoja heitellä vihjeitä ihan vapaasti.

2. Nykyisin netti on pullollaan ilmaisia taulukkolaskentaohjelmia eikä sellaisen puuttumisella voida enää asiaa perustella.
Tämä perustelu kuulosti alunalkaenkin hyvin ontolta.
Alla muutama linkki uusavuttomille:

https://apps.google.com/products/sheets/
https://www.openoffice.org/product/calc.html
http://lmgtfy.com/?q=free+spreadsheet+programs

3. Kuinka joku, joka ei omin avuin pysty edes pitämään kirjaa vedoistaan, ikimaailmassa voi kuvitella pystyvänsä voitolliseen vedonlyöntiin.
Tälläisten kansalaisten pitäisi pysyä hyvin kaukana vedonvälittäjien myyntikojuista.

Jos Sinä haluat vetäytyä oman plogisi turvaan höpisemään itsesi kanssa, saat postitella sinne vetoja kuinka paljon tahansa ilman että minä tulen Sinun rauhaasi häiritsemään.
Mutta jos kirjoitat vihjeketjuihin, minä yritän mahdollisuuksieni puitteissa tarjota peesaajille heidän tarvitsemaansa informaatiota.
Kiitos verrattaen asiallisesta vastauksesta, vaikka edelleen halveksunta ja ylimielisyys sieltä rivien välistä paistaakin. Tuohon loppuun haluaisin tarttua kun se kaikkein nauratti. Minullahan on forumin tarjoama työkalu seurantaan, joten en edes tarvitsisi omaa (sellainenkin toki on). Ymmärtänet, että tässäkin on kyse valinnasta eikä osaamisesta. Minusta on jopa reilumpaa pitää seuranta alhaisella otoskoolla piilossa, niin ei yllätä vauhtisokeus kokemattomampaa peesaajaa. Juuri otoskoon pienuus tekee esim. vertauksen Jormaan hyvin ontuvaksi. Vaikka vihjeitteni laatu on pienen otoskoon vuoksi kanssaforumisteille mysteeri, jokaisessa niissä on kerroinraja. Sanallisia perusteluitakin silloin kuin kohde sitä mielestäni vaatii. Vaikka sanakäänteet ovat monesti mukahassuja, niissä jokaisessa on taustalla paljon työtä ja dataa. Ei minun tarvitsisi, mutta koen silti pientä vastuuta jokaisesta peesistä ja koen aidosti vihjeitteni tuovan lisäarvoa edes yhdelle yksinäiselle sielulle. Yllättävän paljon noita peukkuja kertyyki. Osa toki ironisia. Oikeaa dataa on vuosien varrelta kuitenkin vain minulla ja voisin selitellä tänne ympärilööperit siitä kuinka on 4200 kutia 109% palautuksella jenkkisarjoihin. Annetaan ajan tehdä työtä ja näyttää osasiko nöösipoika käyttää Exceliä.

Tää viesti on kyllä vähän heikosti jäsennelty, mutta eiköhän tuosta pääpointtini tulleet ilmi. Edelleen olen sitä mieltä, että yksittäinen seuranta on aiheuttanut jo naurettavat mittasuhteet. Mää mikään Sukkela oo.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 28. Antamasi peukut: 0.

Mites on Tommi, kestääkö sinun seuranta varianssin?
MM 2018, EM 2021 yksiköt 1-10, muuten 1-5

Minikommentit


S.Mäenala
Avatar
Jäsen
Viestit: 1190
Liittynyt: 18.01.2011, 19:17
Pisteitä: 3732
Paikkakunta: Kamppi

Re: Henkalle tiedoksi

Viesti Kirjoittaja S.Mäenala »

TommiK kirjoitti:...
Edelleen olen sitä mieltä, että yksittäinen seuranta on aiheuttanut jo naurettavat mittasuhteet. Mää mikään Sukkela oo.
Tehdäänpäs nyt pari asiaa selväksi ennenkuin tämä kääntyy täydeksi farssiksi.

Sinä, Sinun vetosi, seurantasi tai mielipiteesi eivät kiinnosta minua pätkän vertaa.

Mikä minua kiinnostaa ja mistä itse tässä keskustelen on se
- noudatetaanko foorumilla mitään sääntöjä ja käytäntöjä, vai
- eletäänkö täällä kuin pellossa.

Täällä on vuosien mittaan nähty monenlaista vipeltäjää, jotka katsovat voivansa touhuta mitä huvittaa.
Kaikkeen yhteisesti sovittuun huonosti sopeutuvia on aina ollut ja niitä tulee aina olemaan.

Se on hyvin surullista.
TommiK kirjoitti:...
Vaikuttaa vähän sivullekirjoitaneen aliarvioimiselta taas mut totahan isot pojat toitottaa nyt monesta tuutista.
Minä en ole missään mielessä iso poika.
Nyt kun olen pari Sinun viestiäsi lukenut, olen myös jokseenkin varma etten ole syyllistynyt Sinun aliarvioimiseesi.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 8. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

19.09.2016 13:13 <S.Mäenala> Onneksi ei ole mikään pakko roikkua täällä näitä vollotuksia

19.09.2016 13:13 <S.Mäenala> kuuntelemassa.

19.09.2016 13:17 <TommiK> Ty :D


TommiK
Avatar
Jäsen
Viestit: 2567
Liittynyt: 04.03.2014, 13:21

Tuotto: +271.70 yks.

Palautus%: 101.90%

Panosten ka: 4.07 yks.

Vetoja: 3517

Pisteitä: 6732
Paikkakunta: 110,998%

Re: Henkalle tiedoksi

Viesti Kirjoittaja TommiK »

Hieman vaikea fokusoitua tämän viestin kirjoittamiseen, kun kolajuoma purskahtelee näytölle tuon arroganssin myötä. Yritetään kuitenkin keskustella, vaikka lähtökohdat ovat todella haastavat. Tämäkään viesti tai mielipiteeni kun ei siellä Norsunluutornissa kiinnosta.

Pidän siis homman mahdollisimman simppelinä ja kysyn seuraavaa:

1. Viittasit vipeltämiseen ja touhuamiseen. Olenko rikkonut jotain forumin sääntöä? Jos olen, pyydän nöyrimmästi anteeksi ja pyrin parantamaan tapani. Joko sisälukutaitoni on luvattoman heikko tai seurannan piilottaminen ei ole sääntörike, vaikka se jotakuta saattaakin kiukuttaa ja aiheuttaa ylimääräistä työtä.

2. Tämän kokoisen forumin kaitseminen on varmasti haastavaa ja ymmärrän, että erilaisuus välillä kiristää. Kannattaisiko kuitenkin laskeutua hieman lähemmäs rahvasta ja nähdä jokainen debaatti edes pienenä mahdollisuutena kehittää forumin toimintaa?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 23. Antamasi peukut: 0.

Mites on Tommi, kestääkö sinun seuranta varianssin?
MM 2018, EM 2021 yksiköt 1-10, muuten 1-5

Minikommentit


S.Mäenala
Avatar
Jäsen
Viestit: 1190
Liittynyt: 18.01.2011, 19:17
Pisteitä: 3732
Paikkakunta: Kamppi

Re: Henkalle tiedoksi

Viesti Kirjoittaja S.Mäenala »

Päivitys:

Kuva

Ja mitä tästä nyt sitten pitäisi ajatella?
Volyymit vielä melko vaatimattomia mutta ei tätä kauheasti voi moittiakaan.

Panostaso on laskettu viimeisten 10 vedon panoksien liukuvana keskiarvona.
Panostuksessa näkyy hyvin tavallinen virhe: panostaso nousee silloin kun sen pitäisi laskea ja laskee silloin kun sen pitäisi nousta.
Tälläiseen tilanteeseen päädytään kun panokset lasketaan päiväkassoista eikä kassan pidemmän aikavälin keskiarvosta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 9. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

11.10.2016 17:04 <TommiK> Panostuksessa paljon lajiriippuvuutta. Mut optimointi jatkuu


S.Mäenala
Avatar
Jäsen
Viestit: 1190
Liittynyt: 18.01.2011, 19:17
Pisteitä: 3732
Paikkakunta: Kamppi

Re: Henkalle tiedoksi

Viesti Kirjoittaja S.Mäenala »

TommiK kirjoitti:Panostuksessa paljon lajiriippuvuutta. Mut optimointi jatkuu
Tämä on jokseenkin ontuva selitys panostusvirheille.
Asia tulee hyvin näkyviin esimerkiksi kun katsotaan pelkästään CSGO -vetoja:

Kuva

Monttujen kohdalla panostasot ovat ylimmillään.
Ensimmäisten 120 vedon aikana kassa huristelee pieniä variansseja lukuunottamatta alamäkeä.
Panostaso puolestaan yli kaksinkertaistuu tänä aikana (1,8 ==> 5,0).

Loppujakson aikana kun kassa kasvaa voimakkaasti, panostaso sitten tipahtaa n. 50% (5,0 ==> 2,5).

Itse en, joitakin poikkeustilanteita lukuunottamatta, tekisi panostasoon mitään muutoksia näin pienen otoksen perusteella.

- panostasoja laskettu päiväkassoista
- tappiojaksoja yritetty paikata kasvatetuilla panoksilla.

En tiedä jatkuuko optimointi, mutta kyllä se kannattaisi aloittaa.

Minun osaltani tämän nimimerkin vetojen seuranta päättyy tähän.
Palaan (mahdollisesti) asiaan sitten kun kakaramainen seurantojen piilotteluleikki loppuu.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 11. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

12.10.2016 20:41 <Henkka> Kiitos :)

12.10.2016 20:49 <S.Mäenala> At Your service BigH!


TommiK
Avatar
Jäsen
Viestit: 2567
Liittynyt: 04.03.2014, 13:21

Tuotto: +271.70 yks.

Palautus%: 101.90%

Panosten ka: 4.07 yks.

Vetoja: 3517

Pisteitä: 6732
Paikkakunta: 110,998%

Re: Henkalle tiedoksi

Viesti Kirjoittaja TommiK »

Ja minä kun luulin, että Norsunluutornin känkkäränkkäpäivät olisivat jo ohi. Mutta nälviä pitää aina kun siihen on pienikin mahdollisuus. Tällä menolla pitää palkata sisäkkö kolatahroja putsaamaan, kun kanssakeskustelijan kyky neutraaliin ilmaisuun on kovin rajallinen. Pitää kuitenkin nostaa myös oma käsi virheen merkiksi. Yritin tiivistää ajatustani liian pieneen merkkimäärään tuossa kommenttikentässä. Epäonnistuin ja yritän nyt uudestaan.

Voi kuulostaa vallankumoukselliselta panostusmenetelmältä, mutta minä panostan odotusarvon enkä kulloisenkin käppyrän asennon mukaan. En myöskään voi valita ajankohtaa, jolloin laskurini mukaan isompia tahi pienempiä odotusarvoja esiintyy. Mitä laajempi otanta on, sitä enemmän sinne mahtuu ryppäitä molempiin äärilaitoihin. Mato kyllä näyttää työn laadun, kun saa aikansa matkaa jatkaa. Ei se sokkona ja tuurilla kulje. CS-käyrän kuoppakohdassa työn laatu ei ollut priimaa, vaan retrospektiivisesti ajateltuna virhearviot ja pieni epäonni piirsivät sen aika rumaksi. Näkemyserosta maksettiin tuossa vaiheessa hintaa. Nöyränä poikana kuitenkin opin virheistäni, viilasin laskukaavoja ja kas kummaa: se nousee sittenkin. Työ tekijäänsä kiittää.

Isoja kuteja on ollut sen jälkeenkin, joista niistäkään eivät kaikki ole osuneet. Jatkossa ei tietenkään löydy mitään hyvää, kun pitää varjella saalista ja grindata pippelinmittauslistalle. Voi sit napata kuvan olohuoneen seinälle ja keskittyä talven Lapin pilkkikisahedareihin. Kesän korvilla alkaa varmaan löytyä 1,30 OA:n agility-moukareita.

Isot äijät, pliis.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 46. Antamasi peukut: 0.

Mites on Tommi, kestääkö sinun seuranta varianssin?
MM 2018, EM 2021 yksiköt 1-10, muuten 1-5

Minikommentit

13.10.2016 08:54 <toimitusjohtaja> Valitat että Mäenala nälvii vaikka omat kirjoituksesi

13.10.2016 08:55 <toimitusjohtaja> kolajuomineen ovat selkeää vittuilua jatkuvasti.

13.10.2016 08:55 <toimitusjohtaja> Mäenalahan tuo vain esiin havaintojaan tuossa.

13.10.2016 09:26 <Henkka> ja isot äijät peukuttaa tätä :)

13.10.2016 14:33 <Neo> 1.30 oa.n agility-moukareille peukku! kelpaa Henkallekin!

13.10.2016 14:55 <Henkka> Kyllä. Rankin teko tulevaan juuri tekeillään. Täytyy muistaa

13.10.2016 14:57 <Henkka> myös tutkia kuinka usea dogi on kun käynyt lipomassa

13.10.2016 14:58 <Henkka> Tessanin rasvattuja pillunhuulia. Käry käy.

13.10.2016 15:00 <TommiK> Mäenala on itse valinnut käyttää halveksivaa retoriikkaa.

13.10.2016 15:01 <TommiK> Kolajuomat purskahtelevat, kun kysymyksiin ei vastata.

13.10.2016 15:03 <Henkka> Lahjattomat vaan koittaa vääntää Premiereihin kaikenlaisia

13.10.2016 15:03 <TommiK> Mäenala kyllä pystyisi esittämään asiansa neutraalimminkin.

13.10.2016 15:03 <Henkka> hupirankkeja, joista aina tiedossa vain luut käteen.


TommiK
Avatar
Jäsen
Viestit: 2567
Liittynyt: 04.03.2014, 13:21

Tuotto: +271.70 yks.

Palautus%: 101.90%

Panosten ka: 4.07 yks.

Vetoja: 3517

Pisteitä: 6732
Paikkakunta: 110,998%

Re: Henkalle tiedoksi

Viesti Kirjoittaja TommiK »

Kuva

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 22. Antamasi peukut: 0.

Mites on Tommi, kestääkö sinun seuranta varianssin?
MM 2018, EM 2021 yksiköt 1-10, muuten 1-5

Minikommentit

22.12.2016 14:05 <skasi> +2


Henkka
Jäsen
Viestit: 11059
Liittynyt: 14.06.2003, 11:39

Tuotto: +507.09 yks.

Palautus%: 120.53%

Panosten ka: 1.46 yks.

Vetoja: 1695

Pisteitä: 3683
Paikkakunta: Vantaa

Re: Henkalle tiedoksi

Viesti Kirjoittaja Henkka »

S.Mäenala kirjoitti:
Minun osaltani tämän nimimerkin vetojen seuranta päättyy tähän.
Otsikko voisi edes vähän velvoittaa. Ei saa olla noin jyrkkä (muuten vaadin otsikon muuttamista (uhkailenko?, kyllä)) Pyydän nöyrimmästi vielä yhden päivityksen Tompan seurantakäppyrästä. Tuntuu, että nyt napsunut hyvin. Mutta mistä voin tietää. Tytär kinuaa kaikenmaailman päivitystä nukkekotiin. Tuskin on rahaa. Viimeisillä meni jättipata uuttavuotta varten pojille jemmaan. Niissä sentään lukee TommiK. Jysähtääkö ensi vuonna, vai ei.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 3. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

23.12.2016 04:21 <TommiK> Harkinnassa kummisetämäinen offline-vuosi. Ei helmiä sioille


S.Mäenala
Avatar
Jäsen
Viestit: 1190
Liittynyt: 18.01.2011, 19:17
Pisteitä: 3732
Paikkakunta: Kamppi

Re: Henkalle tiedoksi

Viesti Kirjoittaja S.Mäenala »

Henkka kirjoitti: Otsikko voisi edes vähän velvoittaa. Ei saa olla noin jyrkkä (muuten vaadin otsikon muuttamista (uhkailenko?, kyllä)) Pyydän nöyrimmästi vielä yhden päivityksen Tompan seurantakäppyrästä. Tuntuu, että nyt napsunut hyvin. Mutta mistä voin tietää. Tytär kinuaa kaikenmaailman päivitystä nukkekotiin. Tuskin on rahaa. Viimeisillä meni jättipata uuttavuotta varten pojille jemmaan. Niissä sentään lukee TommiK. Jysähtääkö ensi vuonna, vai ei.
En uskalla näitä omien peesivetojeni seurantoja enää julkisesti esitellä.
Foorumin tätikerho saa näppylöitä. Joku on saanut vakava-asteisen housunkastelu-ongelman. Ja ties mitä muuta...
Siispä lähetän tuon seurannan nykytilanteen Sinulle PM:nä. Eihän se joulu pikkusilla tule ilman nukkekotipäivityksiä...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 2. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

23.12.2016 15:34 <Henkka> Kiitos taas kovasti. On se uppimiehiä.


TommiK
Avatar
Jäsen
Viestit: 2567
Liittynyt: 04.03.2014, 13:21

Tuotto: +271.70 yks.

Palautus%: 101.90%

Panosten ka: 4.07 yks.

Vetoja: 3517

Pisteitä: 6732
Paikkakunta: 110,998%

Re: Henkalle tiedoksi

Viesti Kirjoittaja TommiK »

Tuhat tuhnua täynnä. Jatketaanko vai olisiko joku kiinnostuneempi esim. koulukiusatun musiikkimausta?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 20. Antamasi peukut: 0.

Mites on Tommi, kestääkö sinun seuranta varianssin?
MM 2018, EM 2021 yksiköt 1-10, muuten 1-5

Minikommentit

13.03.2017 16:38 <Manny Hockey> hyvää työtä


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin