Tänään on 28.03.2024, 15:59.

Bet365 ja Pointbet

Vastaa Viestiin
shiirer
Avatar
Jäsen
Viestit: 789
Liittynyt: 14.01.2003, 11:29

Tuotto: +10.34 yks.

Palautus%: 101.08%

Panosten ka: 4.31 yks.

Vetoja: 221

Pisteitä: 215
Paikkakunta: Joensuu

Bet365 ja Pointbet

Viesti Kirjoittaja shiirer »

Meinasin avata tilin ja kokeilla kahta seuraava bookkeria: Pointbet ja Bet365.
Itse pelaan pääasiassa aasialaisia vetomuotoja. Tarkoitus olisi lähinnä pelata noihin Englannin palloilua. Taitaa nuo myös molemmat tarjota pelejä Veikkausliigaan ja SM-liigaan?

Onko "kollegoilla" minkälaisia kokemuksia näistä kahdesta puukkerista?
Henkka tais ainakin ylistää Pointbettiä, mutta saa sitä joku haukkuakin, jos on aihetta. Voi myös esittää jotain muuta hyvää vaihtoehtoa, joka täyttää yllämainitut ehdot (Pinnacle,Betfair ja Betsson on jo käytössä).

Kiitoksia, etukäteen.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Vanhemmat seurannat: viewtopic.php?f=8&t=18

Minikommentit


Zenmaster
Jäsen
Viestit: 608
Liittynyt: 21.05.2003, 12:55
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Zenmaster »

Bet365 ainakin harrastaa voittavien pelaajien panoskoon rankkaa rajoittamista. Ehken se ei ole ihan niin räikeää futiksessa, mutta mm. eilen olisin saanut WTA tennisvetoon laittaa kokonaista 9€ panosta (ja peli oli jo melkein alkamassa). Siinä tuntuu jo B&W:n 25€ maxipanoskin ihan hulppealta. Nuo panoskatot kun eivät tunnu siis riippuvan edes pelivaihdosta. Lisäksi ainakin luottokorttitalletuksen yhteydessä oli jotenkin todistettava asuvansa kotiosoitteessa, jota pidin varsin erikoisena vaatimuksena. No olen nyt nostanut rahani tuosta putiikista, mutta varoituksen sana on paikallaan.

Pointbetistä ei vielä moitittavaa ole löytynyt.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

3.7.2005 (wanhoja)
vihjattu 137 (436)
palautus
108,7 % (102,7%)
palautus tasap.
105,0 % (102,4%)
profit 69,46 (81,3)

Minikommentit


Neo
Avatar
Jäsen
Viestit: 3597
Liittynyt: 19.01.2003, 18:32

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 3188
Paikkakunta: Norge
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Neo »

Itse olen myös miettinyt tilin avaamista Pointbet:lle, koska sinne tuntuu yleisesti futiksessa olevan koko ajan järjettömän paljon hyviä kertoimia. Näyttäisi hakkaavan esim Pinnaclenkin sekä vetopörssit. Muutamalla tutulla on sinne tili ollut jo kauan eikä mitään valituksia ole kuulunut. Ärsyttää kun ne hyypiöt saa melkein joka toiseen vetoon paremman kertoimen kuin itse, pelkästään Pointbetin avulla :x Sitä en ole kyllä muistanut kysyä miten kotiutukset toimii, niistä voisi joku mainita, jolla tili on. Onnistuuko Moneybookersilla?

Bet365:n näen itse täysin turhana bookkerina.

T: Neo

P.S Sain itsekin Moneybookersin vihdoin toimimaan, ihmetytti kyllä kun se "verification code", jonka ne pisti pankkitilille, kesti about 1,5 viikkoa. Viime viikon maanantaina rekisteröidyin ja laitoin sen verification code -pyynnön (tämä ns. 'dummy transfer'), ja eilen oli tullut. Toivottavasti sieltä ei sitten normaalit kotiutukset laahaa noin helvetin kauan?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


MarkusM
Jäsen
Viestit: 2187
Liittynyt: 23.03.2003, 16:54

Tuotto: -109.66 yks.

Palautus%: 95.74%

Panosten ka: 14.63 yks.

Vetoja: 176

Pisteitä: 76
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja MarkusM »

Bet365:sta ei ole mitään valitettavaa ainakaan jenkkilajien osalta, panoksia ei minulla ole rajoitettu(Ehkä en sitten ole voittava pelaaja ;) ) tosin minun max panostukset ovat olleet vain luokkaa 100e yhteen kohteeseen.

Ehkä paras käyttöliittymä ikinä, jenkkilajeissa hyvä tarjonta kuten MLB/NFL/CFL livet ja propsit. Asiakaspalvelun tai kotiutuksen kanssa en ole joutunut vielä tekemisiin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Zenmaster
Jäsen
Viestit: 608
Liittynyt: 21.05.2003, 12:55
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Zenmaster »

Neo kirjoitti:Onnistuuko Moneybookersilla?

Toivottavasti sieltä ei sitten normaalit kotiutukset laahaa noin helvetin kauan?
Pointbet ja Moneybookers toimivat hyvin ja rahaa on siirrelty kyllä edestakaisin moneen kertaan. Kyllä minusta Moneybookersilta sain rahaa ihan perinteiselle pankkitilille 2-3 vrk kuluessa.

Ja sen verran voin vielä MarkusM kirjoitusta kommentoida, että minustakin Bet365:n käyttis on ihan kärkipäätä. Itsekin alkuun olin ihan innoissani, ongelmat alkoivat kohdallani juuri silloin kun halusin kotiutella tai olla ylipäänsä yhteydessä asiakaspalvelun kanssa. Sujuvuus ja joustavuus eivät silloin olekaan enää päällimäisinä :x Mutta tuo Moneybookers on ylipäänsäkin itselläni poistanut monta hidastetta rahan liikkumiselle ja sitä kyllä voin suositella muillekin lämpimästi.

Edit: Vielä tuosta Pointbetistä, että siellä on 10€ MINIMIpanos, joten ihan pikkurahoilla pelaavien ei sinne kannata tiliä avata.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

3.7.2005 (wanhoja)
vihjattu 137 (436)
palautus
108,7 % (102,7%)
palautus tasap.
105,0 % (102,4%)
profit 69,46 (81,3)

Minikommentit


shiirer
Avatar
Jäsen
Viestit: 789
Liittynyt: 14.01.2003, 11:29

Tuotto: +10.34 yks.

Palautus%: 101.08%

Panosten ka: 4.31 yks.

Vetoja: 221

Pisteitä: 215
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja shiirer »

Juu, kiitoksia vaan. :wink:
Pakkohan se on nyt tuo PointBet kokeilla. Näppärästi kävi rahansiirtokin Betsson-Moneybookers-Pointbet.

Pitää miettiä vielä tuota toista uutta tiliä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Vanhemmat seurannat: viewtopic.php?f=8&t=18

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin