Tänään on 19.03.2024, 07:41.

Simsulabim - tili tuli vai meni?

Vedonlyöntiblogit. Pelivalintoja ja tarinaa rahapelien maailmasta ja vähän muualtakin.
Vastaa Viestiin
S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Simsulabim - tili tuli vai meni?

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Nyt on koko 2014-15 NBA-kausi näpytelty foorumin seurantaan. Totalit +-0 taso, Sidet 103% ja Pleijarit perseelleen. Taas nähtiin yksi uuden mallinen vuoristoratakäyrä. Totaleissa jäi parannettavaa selvästi. Sideihin olen yllättävänkin tyytyväinen, kun huomioi alkukauden omien mokien lisäksi ennätysmäiset ulkopuoliset häiriötekijät. Tänne siirryttyäni huomasin nopeasti arvioiden paranevan vaikka se ei heti tuottanutkaan hedelmää ja tuosta kirjoitinkin, että nyt on tosi hyvä tuntuma kohteiden kanssa. Osa jaksoi kannustaa ja tukea, kiitos siitä. :peukku: :peukku: Sitten osan kommentit olivatkin sitten tätä kaliberia, kun elettiin rankinta aikaa, eli suolaa haavoihin ja puukkoa selkään. :peukkualas: :peukkualas:

"miten voi olla punasella vaikka voi valita maailman parhaista kertoimista? nyt simo ryhtiä. jos vedät vielä tänkin kauden vihkoon niin meneekö sekin vielä varianssin piikkiin? kyllä huomaa tuloksista ettei simppa enää elä ja hengitä nbaata niinkuin ennen vanhaan. nykyään menee kaikki aika firmojen bonushuorahäppeninkeihin? simo ei oo ikään tainnu pärjätä nban side-vedoilla? ei ihme että menee vituiks ku kahtoo enemmän exelkatiskaa kuin korista." - Herra X

Kuitenkin tuokin oli leppoista verrarruna muutamiin sähköposteihin alkukauden tappioputkessa, jossa yhdessä sanottiin, että onneksi minun isäni kuoli ennen aikojaan, että ei tarvinnut hävetä poikaansa ja tämä jatkui vielä kasan muita henkilökohtaisien loukkausten kera, jossa pilkattiin mm. vammaani, että onko se levinnyt päähän asti, kun mikään ei osu ja jälkikäteen kuka tahansa näkee kuinka paskoja vetoja olivat ja tälläistä kaikkea "kivaa".

"Rehellisesti siis uskon, että myös minä voin saada uuden tason noston aikaan ja myös mielestäni kenen muun tapaan ansaitsen saada sitä myös yrittää. Se, että tein yhdeksän vuotta putkeen voitollista tulosta, olen entinen maksullinen vihjaaja, palstan omistaja, ylläpitäjä tai keskimääräistä vihjaajaa enempi seurattu ei pitäisi olla syy, miksi en saisi tätä ”Come Backia” yrittää. Tällä hetkellä olen mielestäni menossa taas arvioissa parempaan suuntaan, vaikka tuloksellisesti se ei ole vielä realisoitunutkaan, mutta selvästi paluu Etusivun vihjaajan asemasta ns. kotimaisemiin on rentouttanut huomattavasti kaikkea tekemistä." -Marko Virtanen

Sen jälkeen kohta ne tuurit todellakin käänty ja hetken lähes kaikki osui, niin taidolla kuin tuurilla. Viime kaudella siis oli yksi valtava nopea nousu, ei voi muuta sanoa kuin, että ovat noi onnettaret melkoisia velmuja.

Lisäilen myöhemmin seurantaan vielä EM15-korikset sidet ja totalit, sekä katson oliko viisuvetoja, johon oikeesti sai reilusti panosta sisään. Mikkipetsejä ei seurantaa tule. Spreadeistä on hyvä jatkaa viime kauden jälkeen, kun pohjatyöhön on käytetty aikaa ennätysmäärä, vieläpä varsin tehokkaalla otteella ainakin omasta mielestäni. Tämän on mahdollistanut se, että totaleissa aion tällä kaudella, käyttää enempi side-tyylistä analyysiä, jossa käytän vahvemmin hyödyksi tuhansien otteluiden kokemustani sarjasta, mm. matchupeista jne jne. ja suoran tilastodatan rooli pienenee merkittävästi, vaikka toki ne alkupohjan muodostavat kaikissa pelimuodoissa.

Olen tehnyt jo Itäisestä konferenssista pientä pelaaja-analyysia, että mitä pelaajia kannattaa seurata, jotka eivät ainakaan vielä ole kaikkien seuraavien katseiden alle. Tavallisia ennakoita, joissa kerrotaan, että Cavaliersin tärkein pelaaja on LeBron, Anthony Davis on jo supertähti tai Kobe on loukkaantumisherkkä on netti jo täynnä kuin Jounin Kaupan arpajaislista, joten päädyin hieman erityyliseen ratkaisuun. Lännestä teen vielä samanlaisen ennen kauden alkua.

http://www.ylikerroin.com/blog/s.sukkela/ennakot
Skriiveleiden metsästyskausi alkaa olla siis jo ovella! 8--) :peukku:

Kuva

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 14. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Simsulabim - tili tuli vai meni?

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Tällä kaudella tulevat SIDET (spread+moneyline) myyntiin ja TOTALIT kaikille ilmaseksi. Hinnaksi tullee 500€+alv 24% runkosarja, mikäli tilauksen suorittaa tämän viikon aikana, jonka jälkeen 550€+alv 24%. Runkosarja alkaa 27.10.2015

Kohteita tulee arviolta 300-400 ja aikataulusta pyritään tekemään hyvin aikainen kuitenkin niin, että Pinnaclen limitit ovat maksimissaan, jotta tämän jälkeen sijoittajat pääsevät normaali rutiiniensa pariin, koska olen huomannut, että ostajien joukossa on aina paljon niitä joita itse laji ei kiinnosta yhtään, vaan haluavat saada vedot vain näppärästi sisään hyvissä ajoin. Lisäksi aikainen aikataulu ei ainakaan vähennä saatavaa valuee verrattuna myöhäisempään.

Maksulliset vihjeet toimitetaan meilinä, sekä varaformaattina toimii jälleen asiakkaiden yksityisosio. Tällä kertaa kuitenkin niin, että luovun yrityksestä saada aikaa sosiaalisesti aktiivinen ryhmä, sillä se ei vain koskaan toiminut kuten olisin toivonut, eli sinne tulevat ainostaan vihjeet varalle, jos meili ei jostain syystä toimisi jollain asiakkaalla.

Tällä kaudella ei kesken kauden peruuttamisoikeutta ole aikaisempia kausia selkeästi halvemman hinnan vuoksi. Kuukausipaketit ovat vielä harkinnassa.

Tänään en ota tilauksia vastaan, vaan tämän viestin tarkoitus oli kertoa nopeasti tilanne, kun viikonlopun aikana on tullut paljon kyselyitä, sekä selvittää ylipäätänsä kiinnostusta minun NBA-vihjeitäni kohtaan. Huomenna pyrin kirjoittamaan kunnon pohjustuksen, josta pitäisi selvitä kaikki oleellinen ja mikäli ei niin kysymykset ovat tervetulleita huomenna. Tänään en vastaa ajanpuutteen vuoksi kysymyksiin, kun tämän illan vietän perheeni parissa ja hetkeksi unohdan koripallon.

Eli ystävällisesti pyytäisin, että pistäkää yksi peukku, mikäli harkitsette maksullisten vihjeiden hankintaa tai aiotte pelata ainakin ilmaisvihjeet. Yksi peukku syystä, että koitan saada jotain hahmotusta väkimäärästä. TOTALEIDEN toteustusmuoto ja niiden määrä on vielä pohdinnan alla, joten tämä on todellinen tilaisuus vaikuttaa vielä asiaan!

Kurrejahtia odotellessa,

Marko Virtanen

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 91. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

19.10.2015 17:15 <Mungo> Taitaa runkosarja alkaa 27.10 minkä toki tiedät,

19.10.2015 17:15 <Mungo> mutta ei ehkä kaikki ostoa harkitsevat.

19.10.2015 17:52 <S.Sukkela> Kiitti korjauksesta, joo tässä kuussahan se :)

19.10.2015 17:53 <S.Sukkela> Usein tulee toi typo kun vain parina päivänä aina lokakuussa

19.10.2015 17:54 <S.Sukkela> Toinen paha on tammikuun ekat päivät ja vuosi oikein :D


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Simsulabim - tili tuli vai meni?

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Siirtyy huomiseksi pidemmän mainoksen ja informaatipaketin valmistuminen. Tähän on useita syitä:

1) Juutuin liian pitkäksi aikaan akselille Sänky-Facebook-Skype.

2) Yritän saada paremmin infoa varsinkin ilmaisvihjeistä (totalit) kiinnostuneista, sillä tällä on merkitystä aikataulutuksiin. Ei maksullisten asiakkaiden kannalta, mutta itseni kannalta. Nyt vaikuttaisi, että ne ei kiinnosta juurikaan ylemmän kyselyn perusteella, mutta pyrin saamaan tuohon lisäselkoa mm. Twitterissä, kun kourallisen takia en viitsi alkaa nähdä selkeätä lisävaivaa.

3) Teen huomiseen tietopakettiin eriteltynä jokaisen kauden 2007-08 viime kauteen asti runkosarjan sidejen tulokset, mutta tälläisten tietojen koostaminen monesta eri paikasta ilman koodaustaitoa yllättää mut hitaudellaan aina yhtä pahoin kuin talvi autoilijat. Tämä on varmasti hyvin tärkeätä tietoa potentiaalisille ostajaehdokkaille ja kuten itsekin olen todennut, niin maksullisen vihjeiden oston harkinnan edellytyksenä on kunnon seurannat ja haluan seurannat juuri siitä tuotteesta mitä olen myymässä. Tämä myös viä peräkammarinpojilta yhden heidän elämään iloa tuovan vittuilukeinon pois, kun faktat ovat pöydässä eikä mutuilut ja sanojen ja tulosten vääristelyt onnistu.

-Marko Virtanen

Kuva

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 3. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Simsulabim - tili tuli vai meni?

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Miksi vielä maksullinen kausi, vaikka sanoin, että 2013-14 jää viimeiseksi riippumatta tuloksesta?

Suurin syy, kuten minun etusivun blogitekstejä lukeneet tietävät on minun pakonomainen näyttämisen tarve osaamisestani, joka on ajanut minua rankasti uralla ja elämässä eteenpäin välittämättä siittä mitä muut sanoo, kuten Yliopistoon pääsy tai ammattivedonlyöjän ura (peruja koulukiusaamisesta ainakin lääkärien mukaan). Sanoin, että mikäli kaksi tappiollisista kautta tulee, niin pistän koripallon urheiluvaraston ylimmälle hyllylle pölyttämään, mutta näin ei käynyt. Voitollinen viime kausi ei kuitenkaan todista mitään itselleni, sillä ne jotka ovat toimineet maksullisella alalla tietävät kyllä, että on aivan eri asia pistellä palstalle vihjeitä, kuin pyörittää todellista avointa ja rehellisin tavoin toimivaa voittavaa vihjepalvelua nykypäivän kovilla markkinoilla jättimarkkinan lajissa.

Itse taisin aikanaan olla ensimmäisiä, jotka aloitti tämän seurannoiltaan avoimen yhden miehen vihjepalvelun. Minun jälkeeni on tullut monia yrittäjiä, joista lähes kaikki ovat lopettaneet, kun huomasivat melko nopeasti että se onkin täysin eri asia kuin jakaa ilmaisia vihjeitä esim. keskustelipalstalla ilman vastuuta, tai lyödä vetoja itse tai tehdä niitä pöytälaatikkoon. Kaikkien aikojen surkein kausi 2013-14 oli minulle ensimmäinen kokonaisuudessaan tappiollinen kausi koko NBA-aikanani, joten tällä luonteella on tuo jäänyt vaivaamaan kuin raatokärpänen korvassa varsinkin, kun se oli niin valtava katastrofikausi aivan jokaisella osa-alueella. Se ei ole sitä mihin haluan päättää maksullisen urani, vaan kaikinpuolin onnistuneeseen ja selkeästi voitolliseen kauteen, jota voin tyytyväisin mielin jälkikäteen muistella.

Viime kausi 2014-15

Viime kauden alku oli vaikea. Olin jatkuvasti väsynyt talossa tehtyjen remonttien takia ja varmasti Twitterissa tuli kiukuteltua aikalailla minun suosikkiäänestä, eli betoniseinän porauksesta. Aloitin etusivuilla, jossa kuka tahansa voi kommentoida anonyyminä, mutta kommentit menevät läpi vasta hyväksynnän kautta, eli näin moderaattorin oikeuksillani kaiken vittuilun mitä minulle tuli, vaikka ne luonnollisesti poistettiinkin, eikä tullut lukijoiden näkyviin. Lisäksi sain paljon meiliä, kun minun sähköpostiosoite oli kaikkien tiedossa vihjepalvelun vuoksi. Siellä oli mm. kuolleesta isästäni sanottu, että onneksi kuoli, ettei tarvitse hävetä poikaansa, sekä vammastani ja lääkkeiden käytöstäni, kun olen näistä puhunut varmaan turhankin avoimesti etusivun blogissani. Tämän olen tehnyt, sillä mielestäni kalliissa palvelussa vihjaajan kuuluu olla pitkäaikasessa asiakassuhteessa, jossa luottamus hyvin tärkeätä muutakin kuin pelkkä nimimerkki ilman taustoja ja lisäksi toivoin, että kirjoituksillani olisi apua ainakin edes jollekkin samojen ongelmien kanssa kamppaileville, kuten taisi ollakin muutamisya keskusteluista päätellen, kun en ikinä tehnyt itsestäni vedonlyönnin "supersankaria" vaan ongelmien kanssa painivan haavoittuvan ihmisen, jonka ammatti sattuu nyt vain olemaan poikkeava.

Tämä vittuilu oli kuitenkin vain niin epäreilua ja rankkaa, että se väkisinkin vaikutti mielialaani ja työmotivaatiooni, joka ei taas voinut olla vaikuttamatta työni laatuun. Minähän lopulta kuitenkin nämä virheet tein, kun en osannut suodattaa vittuiluja joista kerroin ja muuttaa aikaisemmin ympäristöä. Tällä kaudella asiat järjestän niin, että tälläinen vittuilu ei onnistu, eikä ne tule edes minun korviini vaikka joku saisikin jotain kuravelliä läpi.

Tämä suurin vittuilu loppui nopeasti, kun siirryin etusivuilta keskustelupalstan blogiini, sillä on jo selkeästi suurempi kynnys kirjoittaa jopa nimimerkin takaa kuin vieraana. Tämän jälkeen suurin osa palautteesta oli kannustavaa (iso KIITOS teille!) paria henkilöä lukuunottamatta. Lisäksi tietenkin vittuilua vaikeuttaa kovasti myös se, kun kohteet alkavat osumaan kunnolla. Tämän ympäristön vaihdoksen jälkeen totesinkin, että tuntuma arvioihin on parantunut, vaikka tuolloin ei voittoa ollut vielä tullutkaan, mutta rentous ja ilon työntekemiseen oli tullut takaisin. Tuosta ei mennyt kauan, kun tuli tuo jättinousu ja loppu runkosarjan loppuosa sujui ongelmitta ja lopulta sidehen tulos oli 103.7% pudotuspelit huomioiden (103% pelkkä runkosarja), jota itse pidän erinomaisena suorituksena sideissa, kun huomioi surkean kauden alun ja rankat alkukauden henkiset haasteet.

Olen saanut elämäni aikana niin paljon paskaa niskaani, että vaikka en ole hyvä suodattamaan tuollaisia juttuja, niin en niistä masennu, lamaannu tai luovuta ja vajoa itsesääliin tai koe loppuunpalamista, sillä olen aika hyvin oppinut ymmärtämään, mitä milloinkin pääni sisällä on tapahtumassa ja tämän ymmärtämisen kautta pystyn kontrolloimaan mieltäni vaikeimmillakin hetkillä vaikka se toki rankkaa onkin. Eksyin jo vähän aiheesta, mutta varmasti vaikeita elämänvaiheita kokeneet ymmärtävät mitä tässä tarkoitan.

Kauden 2015-16 valmistelut

Tällä kaudella olen käyttänyt ennätysmäärän aikaa sidejen pohdintaan ja pohjatyöhön, jonka on mahdolllistanut uusi tapa tehdä total-arviot. Tästä total-arvioiden teosta enempi seuraavassa artikkelissa, joka koskee ilmaisvihjeitä. Suurimman osan lisäajasta olen käyttänyt pelaajien ja heidän ominaisuuksiensa yhteensopivuuksien arvioimiseen joukkueiden sisällä, sekä mahdollisten pelitapojen pohdintaan joukkueissa, joissa on tullut kesän aikana selkeitä muutoksia.

Viime kaudellahan runkosarjassa Atlanta Hawks yllätti varmasti aivan jokaisen ja menestymisen takana eivät olleet sarjan parhaat pelaajat, vaan pelitapa ja pelaajien täydellinen yhteesopivuus, jotka muodostivat yhdessä huippuvalmennuksen kanssa voitosta voittoon kulkeneen joukkueen. Se että joukkueella oli neljä pelaajaa tähdistöottelussa johtui tästä menestyksestä, ei siitä että nämä pelaajat olisivat olleet eri joukkueissa pelatessaan kaikki tähdistöottelussa, ehkä mahdollisesti yksi, korkeintaan kaksi.

Eli summattuna olen koittanut päästä mahdollisimman hyvin eroon ajatuksesta, että hyvä materiaali (terveenäkin) tarkoittaisi automaattisesti hyvää joukkuetta, vaan että pelaajien vahvuudet pitää olla mahdollisimman tasapainossa ja valmennuksen sellainen, joka tämän ymmärtää ja osaa luoda pelitavan joka maksimoi pelaajamateriaalin, tuo esiin sen vahvuudet ja osaa piilottaa mahdollisimman hyvin sen heikkoudet.

Kausien 2007-2015 tulokset (spread & moneyline)

Muutamia ongelmia tuli matkaan. Seurannat olivat niin sikin sokin että, tuloksessa on mukana myös pudotuspelien sidet, koska olisi ollut mahdottumuus erotella näitä, tai ainakin se olisi ollut todella aikaa vievää, kun vanhat koneet käyvät niin hitaalla ja oikeiden tiedostojen etsiminen ottaisi liikaa aikaa. Lisäksi luultavasti käy niin, että vihjaan kuitenkin myös pudotuspelit, sillä lähes ainahan noin on käynyt vaikka en ole varmaksi sanonut ennen kauden alkua.

Lisäksi yhden kauden seuranassa, jota en löytäny Excel-muodossa oli noin 15% preseason vetoja (60u) joiden joukossa myös totaleita, mutta näiden poistaminen käsipelillä olisi taas vienyt liikaa aikaa ja koska määrä, niin pieni niin se on mukana tuossa 2007-2015 seurannassa.

Yhdessä vanhemmassa seurannassa olin käyttänyt erilaista panos-skaalaa, joten tuon kauden side-kohteet kerroin kertoimella, niin, että niiden keskiarvoksi tuli tasoa 2.7u, joka varmasti ei ole alakanttiin (tappiokausi). Toisen seurannan ongelma oli, että sidet oli vihjattu puolikkailla panoksilla, joten tuon vertailukelpoiseksi tekemiseksi käytin luonnollisesti kerrointa kaksi.

Tasapanostulosta oli myöskään mahdoton mitenkään järkevästi haalia kasaan, vaikka se olisi hyvältä näyttänytkin. Sama ongelma, jonka myös palstan tilastovelho S.Mäenala on todistanut kaavioillaan viime kausina on minulla aina ollut. Olisiko seitsemästä kaudesta vain yksi, jolloin panossuositukset olivat selkeästi edellä tasapanostusta, jos oikein muistelen. Valitettavasti niitä ei nyt saa tähän lukuja kaunistamaan ja antamaan lisäinfoa.

2007-2015 (7 kautta)

Pelatut yksiköt 6020u
Voitetut yksiköt 6122,3u
Nettovoitto: 102,3u
Palautus% 101.7


Kolme edellistä kautta:

Kausi 2012-13

Pelatut yksiköt 484u
Voitetut yksiköt 600,2u
Nettovoitto: +116,2u
Palautus% 124.0


Kausi 2013-14

Pelatut yksiköt 849u
Voitetut yksiköt 772,3u
Nettovoitto: -76,7u
Palautus% 90.1


Kausi 2014-15

Pelatut yksiköt 1197u
Voitetut yksiköt 1240,8u
Nettovoitto: +43,8u
Palautus% 103.7


Mikäli joku ihmettelee miksi valitsin eriteltäviksi juuri kolme edellistä kautta, niin toki mitä tuoreampaa dataa, niin sen arvokkaampaa infoa, mutta pääsyy oli, että noista näkee niin selkeästi vedonlyönnin luonteen: ylihyvä kausi, jossa ylihyvät tuurit, ennätysheikko kausi, jossa mukana paljon huonoa tuuria ja viimeisenä melkoisen perinteisen tuloksen kausi.

Lisäksi, jos ei ole huomannut ja kiinnostaa pelaajat, jotka minun mielestäni ovat tällä kaudella seuraamisen arvoisia, mutta ei ainakaan vielä tähtiä, niin tuolta löytyy Itäisen konferenssin kolme divisioonaa: http://www.ylikerroin.com/blog/s.sukkela

-Marko Virtanen

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 11. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Simsulabim - tili tuli vai meni?

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Maksullisen side-vihjepaketin tilausohjeet ja infot on siirretty sille kuuluvaan osioon:viewtopic.php?f=31&t=47469

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Simsulabim - tili tuli vai meni?

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Totalit ovat tällä kaudella ilmaisia. Ne julkaistaan aivan ensimmäisenä pääsivun blogissa päiväketjuina. Kaikki eivät aina tule kerralla, mutta ilmoitan Twitterissä aina myös sen kun lisäkohteita on tullut, sillä kun editoin päiväketjua, niin ne eivät näy uutena päivityksenä. Pistän nämä myös keskustelupalstan blogiini, mutta sinne tulee aluksi vain ilmoitus, että vihjeet ovat etusivulla ja ajan kanssa sitten lisäilen ne foorumiseurantaan. Tulen tekemään, niin että ne erottuvat seurannassa viime vuoden kohteista. Foorumin blogissa en mainitse lisäkohteista, sillä muuten ketjusta tulee tökerön näköinen spämmiketju ja jokainen kyllä osaa/oppii halutessaan käyttää Twitteriä ja sen softiin saa mm. hälytysominaisuuden. Käytän aina vihjeviestissäni Twitterissä tägiä #Sukkelat.

Totaleiden tulokset ovat olleet heikkoja viime kaudet kun vielä jokunen vuosi sitten niiden palautus% lähenteli lähes vuosittain tasoa 110%. Mikä tähän romahdukseen on pääsyy? Uskoisin, että koventuneet markkinat, jossa ei enää minun tilastopohjainen data riitä. On tullut paljon todella tarkkoja tilastoja tarjoavia maksullisia palveluita, joka minulle toki on iso miinus, kun minun vahvuus on ollut juurikin tuo datan suuri määrä ja sen käsittely.

Tällä kaudella edessä selkeä muutos analyysiprosessissa. Käytän ilmaisia tai/sekä maksullisia tilastoja totaleiden pohjana ja etua markkinoihin lähden hakemaan, sillä tieto/taidolla mitä olen oppinut seuraamalla sen 5000-6000 ottelua, sillä tuota etua harvalla kuitenkaan on, varsinkaan yhdessä vedonlyöntiosaamisen kanssa. Tämä on tuottanut selkeästi parannusta sideissa, niin uskon, että se tuottaa tulosta myös totaleissa.

Käytännössä tilastoista tulee hyvinkin raaka-asteella oleva arvio, jota rupean muokkaamaan totaleihin vaikuttavilla erityistekijöillä. En halua paljastaa pitkää listaani, mutta suurin osa tekijöistä on ihan maalaisjärjelläkin keksittävissä, kuten mm. matchupit, loukkaantumisten vaikutukset, väsymystekijät jne.

Toivotaan, että tämä uusi arviointityyli olisi avain uuteen nousuun ja tuo minun valtava nähtyjen otteluiden määrä olisi se tekijä jolla päihitän markkinat ja vältän esimerkiksi pahimmat yli- ja alireagoinnit, vaan pikemminkin saavutan niiden kautta etua markkinakäyttäytymiseen ymmärtämällä oikeat faktat.

Ainakin aluksi Twittertili pysyy avoimena, mutta mikäli sinne tulee vittuilua liikaa, niin lukitsen sen enkä ota mukaan enää uusia henkilöitä. Vaikka tuo tilin ”lukkojen taakse” laittaminen ei ole iso vaiva niin näin alkuun se pysyy auki ihan senkin takia, että kaikki halukkaat pääsevät liittymään seuraajiini ja siihen asti blockaan suoraan vittuilijat, joka myöskin onnistuu helposti Twitterissä.

Total-vihjeitä voi tulla lähes mihin tahansa vuorokauden aikaan (käytännössä alkuillasta aamun asti), mutta pienilimittisiä earlyja en käytä. Vaan silloin kun vihjaan on kohde jo pelattavissa käytännössä jokaisella vedonlyöntitoimistolla.

Totaleissa lähden tavoittelemaan samanlaista tulosta kuin sideissa, eli kolminumeroisen kohdemäärän otoksella 105% palautusprosenttia.

-Marko Virtanen

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 15. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Simsulabim - tili tuli vai meni?

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 3. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Simsulabim - tili tuli vai meni?

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 10. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Simsulabim - tili tuli vai meni?

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Pyrin tällä kaudella pitämään aktiivisempaa seurantaa kesken kaudenkin, kun myyn kuukausittainkin vihjeitä. Se kuinka tiheään päivitän niitä onkin sitten arvoitus, joka riippuu ajasta ja mielialanyhdistelmästä, että kuinka hyvällä tuulella olen 14-16h työpäivien jälkeen, että painunko viimehetken tappioiden ja pääsäryn kera niin kiireesti peiton alle kuin mahdollista ja toivon, että olisin karhu vai onko tyytyväinen fiilis työhön niin Ylikerroin.com asioissa ja vedoissa että jaksa tuohon käyttää vielä sen muutaman extra minuutin.

-Marko

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 2. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Simsulabim - tili tuli vai meni?

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 13. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

31.10.2015 10:34 <Mungo> Hyvää duunia!

01.11.2015 14:53 <S.Sukkela> Toivotaan, että jatkuisi koko kauden ja mielellään sellanen

01.11.2015 14:53 <S.Sukkela> tasanen rauhallinen nousu, mutta eiköhän vuoristorata :D

01.11.2015 15:32 <Afinogenov> Heti alkuun lähes koko viime kauden plussat kertyny. Huhhuh

01.11.2015 15:58 <S.Sukkela> Ei mitään uutta petsirintamalta siis :D

01.11.2015 15:58 <S.Sukkela> razorin luvatut 7h thaikkuhierannot pian tarpee, niskat

01.11.2015 15:59 <S.Sukkela> kovilla kun 16-18h päivää on tullu mätettyä.


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Simsulabim - tili tuli vai meni?

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 8. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Simsulabim - tili tuli vai meni?

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Tätä kyseltiin, kun kokeilujakson vikapäivä, niin teen tämän yön matsien jälkeen seurannat, mutta nopeasti laskettenuna sidet 14/19 ja plussaa noin 16yksikköä (x/5).

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Simsulabim - tili tuli vai meni?

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 6. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Simsulabim - tili tuli vai meni?

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Kokeilujakson seuranta. Poistan nämä kyllä seurannasta muutaman päivän päästä, eli kukkahattujen ei tarvi turhaa heristää sormea, että tämä ei ole maksullisten vihjeiden seuraformaatti. Tuulinen sääkin viellä nin kukkahatusta vaan molemmin käsin rauhassa kiinni. :lol:

-poistettu yllämainittu.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 5. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Simsulabim - tili tuli vai meni?

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

-poistettu yllämainitusta syystä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Simsulabim - tili tuli vai meni?

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Simsulabim - tili tuli vai meni?

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 11. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

04.11.2015 12:22 <Afinogenov> Nätisti oravat kiinni


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Simsulabim - tili tuli vai meni?

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 9. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Simsulabim - tili tuli vai meni?

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 7. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Simsulabim - tili tuli vai meni?

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 6. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Simsulabim - tili tuli vai meni?

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 7. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Simsulabim - tili tuli vai meni?

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 7. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Simsulabim - tili tuli vai meni?

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 5. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Simsulabim - tili tuli vai meni?

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 5. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Simsulabim - tili tuli vai meni?

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 5. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin