Miksi poistuisi? Olemme yhteistyöhömme hyvin tyytyväisiä. karikar ilmoitti tilanteestaan minulle, minä Optibetille ja 15 minuuttia homma selvitetty ja limitit poissa. Tämähän meni juuri kuten olen toivonut, ongelmantilanteissa saa ottaa minuun yhteyttä, se missä järjestyksessä tekee tuleeko eka palstalle kertomaan neg. asiat vai kokeileeko ensiksi minuun yhteyttä on toki oma päätös ja pitää huomioida, että aina en vastaa heti, kun nukunkin välillä ja myös satunnaisesti muutakin elämää . Toivottavasti myös jaksatte mainita, mikäli asiat hoidettu mielestänne hyvin.credit kirjoitti:Poistuuko Optibet nyt Ylikertoimen yhteistyökumppaneiden listalta?
Olen kuitenkin jo melkoisen läjän hoitanut asiakkaiden ongelmia eri yhtiöiden kanssa, en minä näistä odota tietenkään mitään palkintoa vaan minulle on riittänyt kiitokset mitä he ovat minulle kaksinkeskeisessä keskustelussa sanoneet. Kuitenkin tälläisten yhteistyöfirmojen kohdalla on varmasti kaikkien etu, että myös positiivisesti hoidetut asiat kerrotaan, mikäli ollut tyytyväinen tilanteiden korjaamiseen jne. Ei tarvitse mitään juhlapuhetta vaan vaikka tyyliin "Asia kunnossa ja homma jepa hoidettu". Kuitenkin näitä ketjuja lukee moni, joka avaamassa tiliä, niin voi helposti saada väärän kuvan vaikka asiat saatukkin kuntoon.
Näissä yhteistyössä pitää kaikkien osapuolten hyötyä, niin Ylikertoimen, bookkerin, kun rekanneiden asiakkaiden ja sitä auttavana välikätenä toimiminen on ollut. Myöhemmin varmasti lisäetuja niin vanhoille kuin uusille asiakkaille, mikäli jokainen osapuoli on tyytyväinen yhteistyön edistymiseen. Minulta joku aika sitten yksi seuraaja kysyin erittäin fiksun kysymyksen Twitterissä: "Miksi avata tili affin kautta, mikäli ei mitään lisähyötyä saa?" Tähän vastasin, että ei yhtään mitään ja tätä tässä juuri koitamme toteuttaa, eli emme ole pelkkiä sisäänheittäjiä kuten muut affit yhteistyökumppanifirmojen kohdalla, vaan firman asiakkaat on myös meidän asiakkaitamme, mikäli tili avattu meidän kautta. Muutamia muidenkin affeja olen henk.koht jeesannu kun firma on toiminut törkeästi vastoin asiakkaan oikeuksia, eikä oma affi ole vastannut mihinkään.
Kuten on käynyt selväksi, että tällä palstalla sana on vapaa, kunhan on asiallista sanottavaa asialliseen tyyliin. Kuitenkin edelleen haluan muistuttaa, että kilpailijaleireistä on tullu ei tähän ketjuun, mutta muutamiin muihin tahallista negatiivista palautetta, kun tämä tuntuu olevan monen kilpailijan taktikkka, joiden resurssit ei muuhun riitä. Eli olkaa aina tarkkoja ja pieni suodatin päällä mitä luette, sillä vanha "tuttukin" saattaa olla siirtynyt kilpailijan leiriin.
Oorelta en ole saanut käyttäjätunnusta, joten tuota emme voi selvittää.
-Marko
Minikommentit