Tänään on 28.03.2024, 22:35.

Betfairistä

Vastaa Viestiin
jk
Jäsen
Viestit: 320
Liittynyt: 05.07.2003, 18:23
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Tampere

Betfairistä

Viesti Kirjoittaja jk »

Mulle oli laskettu tän viikon komissio pisteet väärin. Ero huomattava. Kun heille soitin niin sanoivat että on laskettu punnista kun piti laskea euroista. Lupasivat korjata asian, mutta ei ainakaan vielä päivitystä ole tehty. Joten olkaahan muutkin tarkana :!:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


gary
Jäsen
Viestit: 520
Liittynyt: 14.01.2003, 09:36
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja gary »

Hyvä kun mainitsit. On muitakin asioita, joita kannattaa seurata BF:llä omien kokemusten perusteella.

Kerran kotiuttaessani rahat piti mennä Osuuspankkiin, mutta ne menikin Nordeaan, johon olin kotiuttanut edellisellä kerralla.

Jälleen kerran kotiuttaessani rahoja ei kuulunut pankkiini ja rahat oli kuitenkin häipynyt pelitililtäni. Parin viikon päästä ne tulikin takaisin pelitililleni vain häipyäkseen taas jonnekin ilman eri ilmoitusta. Tietysti minulta veloitettiin toisen kerran ne kuuluisat 15 e samasta kotiutuksesta. Meni yksi viikko, jolloin rahani tuli vihdoin tilille. Hyvittivät sen 15 euroa pyynnöstäni.

Eli seuratkaa tiliotteitanne, että veloitukset menee oikein. BF ei olisi itse korjannut, jollen olisi seurannut. Asiat saatiin kuitenkin sovittua asiallisesti.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Druidi
Jäsen
Viestit: 16
Liittynyt: 23.01.2004, 17:50
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Druidi »

Onko kukaan kotiuttanut Sampoon? Kun pitäisi olla jokin haarakonttorin koodi (mahtuu 6 merkkiä). Sammosta kysyin, niin eivät tienneet mikä koodi on kyseessä :? Tilinumeron kohtaankaan ei mahdu kuin 8 merkkiä (loppuosa???). Saahan ne rahat tietenkin visalle, mut kuitenkin...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Pe Tomg
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 29.05.2003, 21:00
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja Pe Tomg »

Haarakonttorin kohtaan syötetään 6 ensimmäistä numeroa (ennen väliviivaa) ja tilinumeron kohtaan loput numerot.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


jk
Jäsen
Viestit: 320
Liittynyt: 05.07.2003, 18:23
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja jk »

Se olikin semmoinen virhe, että mulla näky vetohistoriassa liikaa komissio pisteitä, mutta heillä tietokannassa oli laskettu pisteet oikein. Joten lopulta kaikki olikin kunnossa...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin