Tänään on 19.03.2024, 12:06.

ESBC

Keskustelua maksullisista vihjepalveluista.
Vastaa Viestiin
odds
Jäsen
Viestit: 2527
Liittynyt: 13.11.2003, 12:37

Tuotto: +718.57 yks.

Palautus%: 102.40%

Panosten ka: 3.21 yks.

Vetoja: 9344

Pisteitä: 4964
Paikkakunta: Helsinki

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja odds »

pka kirjoitti: a) Luottaminen ESBC:n sanaan
b) Luottaminen ilman seurantaa siihen, että ESBC:n vihjeitä kannattaa ostaa ja niistä on aidosti hyötyä, kun tavoitteena on päästä vedonlyönnissä tiettyyn tuottotasoon
Minun näkemykseni:

b)
Tällä ei ole merkitystä. On aivan sama onko seurantaa vai ei. Ja vaikka tuloksen tietäisi itse, niin sitä ei ole pakko kertoa. Raja menee kuitenkin siinä, että jos rakentaa mielikuvaa premium tuotteesta ja myy ilmaa, niin se on huijaamista.

a)
Aina motiivini arvostella vihjepalvelua on se mitä puutteita on tässä kohdassa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Twitteri

MLB 21 seuranta (päivitetty 14.6):

ML 98.9%
Totals 104.1%

Blogissa mietteitä tuloksien takaa:
MLB 21

Minikommentit


maig v2.0
Jäsen
Viestit: 9
Liittynyt: 01.12.2013, 16:19

Tuotto: +5.61 yks.

Palautus%: 112.41%

Panosten ka: 3.77 yks.

Vetoja: 12

Pisteitä: 51

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja maig v2.0 »

Olen täällä kyyläillyt tätä touhua. Annoin itsekin palautetta tästä kauan sitten. Se palkittiin viestillä "en tarvitse/halua sinua asiakkaakseni" ja blokilla. Nyyh. Onneksi osaan antaa anteeksi, vaikka vieläkään en herran twitteriä pysty viihdekäyttöä varten lukemaan.

Jos joku ei vielä tiennyt niin touhuan töitä markkinoinnin alalla. Reilusti puolet teistäkin omistaa laitteen, jonka markkinoinnissa olen ollut mukana.
Suuri ja ikuinen totuus on, että maine ja imago kestää vuosia luoda, mutta vain minuutin menettää.
Kyseisen yrityksen johtohahmon sekoilu mediassa on ollut heikosti kommunikoitua, epäjohdonmukaista, harhaanjohtavaa ja jopa kuluttajaa halventavaa.
Jos minä antaisin samalla tavalla edes myötäileviä lausuntoja median edustajalle, aamulla olisi pomminvarmasti verokortti pöydällä.

Kyseisen spokespersonin kannattaisi ottaa vähän happea ja miettiä, kuinka haluaa viestinsä yleisölle myydä ja millaisen kuvan toiminnastaan antaa.
Seurannan julkaiseminen ei vaikuta alaisten työtilanteeseen, jos heidän kompetenssinsa on linjassa alan vaatimusten kanssa.

Viimeaikainen esiintyminen on efektiivisesti tuhonnut kaiken uskottavuuden ja jyrännyt mielikuvan siitä, että yritystä johdettaisiin asianmukaisesti. Yhdelläkään yrityksellä ei ole varaa sanoa potentiaalisille asiakkaille "ilahduin päätöksestäsi olla ostamatta palveluitani". Kommunikoija on itsessään suurin riski yrityksen työllisyystilanteelle.

Kommenttini koskevat vain yrityksen kommunikointia eivätkä ota kantaa yksittäisiin henkilöihin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 23. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

04.12.2013 11:24 <Diesel> Tunnus bootattu?

04.12.2013 12:05 <maig v2.0> Korjaus. Twitterini on armahdettu.


soiro
Jäsen
Viestit: 1469
Liittynyt: 07.04.2003, 17:26

Tuotto: +1.93 yks.

Palautus%: 127.57%

Panosten ka: 1.00 yks.

Vetoja: 7

Pisteitä: 528
Paikkakunta: 65.767 24.400

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja soiro »

Laskin juuri peräkammarissani tuloksen ESBC:n arvioilla tehdyistä vedoista vuodesta 2010 tähän päivään. Tuloksena 1803 yksikköä sisään ja 1856 yksikköä ulos. 103% palautus ja vedot valikoidusti niihin lajeihin, joissa kuvittelin/kuvittelen ESBC:n omaavan (eniten) etua markkinoihin. Nettovoittoa kulujen jälkeen on jäänyt sen verran että olisi sillä nimettömänä pysyttelevälle vaimolle talvikengät ostanut. Jopa kerraston kyytipojaksi.

Vaan nyt on Jorma sillä lailla hommat että olen päättänyt lyödä palvelunne banniin toistaiseksi. Palautuksen pysyessä tuolla 103% kantturoissa, onnistuisin vielä peittämään nämä ultimaattisen rapeat 30€/kpl tipsitkin. Vaan eipä kyse ole siitä. Eikä kyse ole siitä seurannastakaan.

Sinulla on Jorma mennyt nyt turhan länkyttämiseksi tämä homma. Puhua pupatat siitä kuinka tärkeä on karsia ympäriltään negatiiviset ihmiset. Vaan miten se alkaa tuntumaan jotta sulla on pian perustavanlaatuinen ongelma kun sieltä peilistä kurkkii aamuisin se kammoksumasi negatiivinen kitisijä.

On peräkammarin poikaa, nimettömiä, itseään häpeäviä, valehtelijoita, vääristelijöitä...perhananmoinen nippu ihan toisen luokan kansalaisia ja kaikki sinua vastaan.

Joskus kun olet laskettelemaan menossa, niin pysähdypä Etelä-Lapin nurkilla. Laita postia päivää ennen, niin ehdin hauduttaa jäniksen selkää peijakkaan hyvässä kastikkeessa. Sitten pää märkänä kerätyistä hilloista smoothiet jälkkäriksi ja sen jälkeen voidaan vaikka käydä idyllisessä kyläkuppilassa naarmaisemassa pari pulloa punkkua ja turisemassa paha olo pois. Kylätaksilla hurautat sitten rinteen kupeelle.

Ymmärtäisit sinäkin että ei kaikki nimeään häpeävät peräkammarin pojat nyt aivan toivottomia ole.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 47. Antamasi peukut: 0.

Nauroivat kun kerroin ryhtyväni koomikoksi. Eivätpä naura enää.

Minikommentit

04.12.2013 12:12 <odds> 103% on vahva tulos isolla otannalla.

04.12.2013 13:27 <betpanda> Siitä olen samaa mieltä ;)

04.12.2013 14:03 <Henkka> panda: >2k vetoja ja Palautusprosentti: 103.00% lol

04.12.2013 14:04 <R-bet> Kova tulos. Vihdoinkin tiedetään ketä panda peesaa

04.12.2013 14:06 <Henkka> en kyl tajuu mikset panda jo myy. varsinkin kun asiakas vois

04.12.2013 14:07 <Henkka> määritellä minkä tahansa lajin/sarjan maailmasta ja pandan

04.12.2013 14:07 <Henkka> kone se vaan räkäisisi plusua tiskiin

04.12.2013 16:12 <betpanda> :D

04.12.2013 16:12 <betpanda> siin vois olla kyl markkinarakoo

04.12.2013 16:12 <betpanda> "Saat itse päättää mistä lajista haluat tipsin"


usedtoplay
Jäsen
Viestit: 15
Liittynyt: 08.11.2013, 10:05
Pisteitä: 44

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja usedtoplay »

Allekirjoitan käyttäjätunnuksen aloitteen

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


travolta
Jäsen
Viestit: 79
Liittynyt: 14.01.2005, 18:19
Pisteitä: 39

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja travolta »

^^Soirolle vielä pari kysymystä. Onko tuo seuranta tasapanoksin eli kohteita tuo 1,8k? Ja miten paljon massia on mennyt analyysikuluihin tuona aikana? 103% on nimittäin hyvä "raakatulos" niinkuin edellä todettiinkin. Riippuu tietty vähän siitäkin että miten paljon aikaa ja kompetenssia tuo kohteiden tai sarjojen valitseminen vaatii.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Noose
Jäsen
Viestit: 111
Liittynyt: 28.02.2003, 13:32
Pisteitä: 102

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja Noose »

Avoin kirje Jorma Vuoksenmaalle,

Jorma, kirjoitan tämän sinulle koska eilisessä puhelinkeskustelussa et antanut minulle puheenvuoroa. Yritin kyllä keskeyttää, mutta et puhelun lopussakaan antanut puhua vaan löit luurin korvaan. Annoit jopa alexfergusonmaisen kymmenen minuutin hiustenkuivaajakäsittelyn yhden twiittini pohjalta, että hetken luulin olleeni Manchester Uniten pukukopissa Fergien kultavuosina. Siksi kirjoitan tänne, koska julkisella foorumilla voi olla edes häviävän pieni mahdollisuus että oikeasti kuuntelisit parannusehdotuksia etkä vain ottaisi sitä "viisaita ajatuksia, mielenkiintoista" -stänssiä, joka ei kuitenkaan tarkoita sitä että tosissasi harkitsisit mitään muutoksia. Tässä kerron ne asiat, joita eilen yritin sanoa.

Kun sinä aloitit ESBC:n 90-luvulla, oli pelimaailma täysin erilainen. Silloin myyntimenetelmäsi toimivat ilmeisen hyvin kun firma on vielä tänä päivänäkin pystyssä ja brändi on ylivoimaisesti Suomen tunnetuin vedonlyöntialalla. Siitä nostan sinulle hattua, kuten muistakin ansioistasi pelimaailman saralla ja etenkin järkipelaamisen puolesta liputtamisella uskottavalla tavalla.

Kaikki puhuvat seurannasta. Minäkin, kuten Twitteristä olet saanut lukea. Se miten käännät seurannan perään kärttämisen negatiivisuudeksi, ei ole auennut minulle eikä tule myöskään aukeamaan (huom. Ylikertoimen keskustelua olen seurannut rajallisesti). Nyt eletään vuotta 2013, jolloin läpinäkyvyys on kaiken a ja o näissä asioissa. Kuten Twitterissäkin sanoin, en minä haluaisi ostaa pankilta heidän tarjoamaan osakesalkkuaan ellen näkisi mitään historiatietoa kuinka pankki on sijoituksissaan pärjännyt. Se ei tietenkään ole tae tulevasta, mutta antaa ostajalle educated guess tehdä ostopäätös. Mielestäni on erittäin oleellista, onko palautus viimeisen viimeisen vuoden (tai viimeisen viiden vuoden) aikana ollut 99%, 101% vai 105%. Se on suuntaa antavaa sille, millaista tuotto-odotusta voi jatkossa odottaa. Minä luotan (ehkä naiivistikin) pankkeihin, mutta en silti halua tehdä ostopäätöstä pystymetsästä vaikka luotankin pankin työntekijöihin. Oletan että sinäkin haluaisit tietää saatko oletettavasti tuoton joka on lähempänä 101% kuin 105%?

Eilisessä monologissasi mainitsit myös useaan otteeseen Ylikertoimen nimimerkkejä ja pari muuta henkilöä nimeltä, ja teit selvän vastakkainasettelun että minä kuulun "heihin", sinua vastustaviin. Et voisi olla enempää väärässä. En ota kantaa ketkä vastustaa täällä sinua ja ketkä ei, mutta omasta puolestani voin sanoa että minä ainoastaan haluan että Suomen vahvin vedonlyöntibrändi menestyisi bisneksessään. Eikä minulla edelleenkään ole sinuakaan mitään vastaan, ihan mielelläni voin jatkossakin lähteä Gunner Pubiin pintille vaikka hyvin yritätkin siltoja polttaa. Se on mielestäni huonoa bisnestä, että ajat entisiä asiakkaita (jotka potentiaalisesti palaavat asiakkaiksi) ulos näillä tilttipuheluillasi. Tiedän etten ole ensimmäinen, ja tuskin myöskään viimeinen. Se käy kalliiksi firmalle, jonka kohderyhmä on maksukykyiset järkipelaajat. Se kohderyhmä Suomen kokoisessa maassa on ikävän pieni. ESBC:n kulurakenne on ymmärtääkseni sen verran raskas, että firman pyörittäminen voitollisesti on jo valmiiksi erittäin haastavaa.

Mikäli minä olisin sinä, harkitsisin uudestaan ulkomaille suuntaamista tai kulurakenteen reipasta keventämistä (jälkimmäistä olet todennäköisesti harkinnutkin). Tiedän että olet käynyt kokeilemassa ulkomaan vesiä ja viileäksi todennut, mutta siitä on jo aikaa. Nyt on olemassa sosiaalinen media, jossa asiat oikein tehtynä laajentaminen on paitsi teknisesti helppoa, myös halpaa. Suomessa olet tehnyt sen mitä olet pystynyt tekemään, enkä näe ESBC:n toiminnassa nykyisellään ja nykyimagollaan kovin paljoa kasvun varaa. Lisäksi jenkkimarkkinat kaipaa kovasti socceria, eikä siellä ole (tietääkseni) merkittävää brändiä pelaamassa voitollisesti eurofudista. Sitä en tiedä (joskin uskon) pärjääkö ESBC eurofudiksessa, mutta siinä näkisin markkinaraon. Ulkomaat tosin vaatii sen läpinäkyvyyden, seurannan, joita jenkkihustlerit eivät tarjoa... todennäköisesti for obvious reasons.

Ja Jorma, kaikki palaute ei ole automaattisesti negatiivisuutta. Mikäli pidät minua negatiivisena ihmisenä, selvä pyy. Se on sinun oikeutesi. Silloin et tunne minua, ja se on ihan fine. Ilman rakentavaa palautetta ei vain tule ikinä muutosta tai eteenpäinmenoa.

Riku Vihreäsaari

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 89. Antamasi peukut: 0.

Soittakaa THE DARK LIEGE OF CHAOS IS UNLEASHED AT THE ENSORCELLED SHRINE OF A'ZURA-KAI (The Splendour of a Thousand Swords Gleaming Beneath the Blazon of the Hyperborean Empire Part II)!

Minikommentit

04.12.2013 13:14 <mikko> Rikun kanssa samaa mieltä. Ei se että haluaisi mahdollisesti

04.12.2013 13:14 <mikko> muutoksia tarkoita suoraan negatiivisuutta.

04.12.2013 13:45 <R-bet> Positiivista että on kiinnostunut ja puhuu kehityksestä.

05.12.2013 00:06 <PostimiesPate> Tyhmä ei ole se joka pyytää,vaan se joka maksaa

05.12.2013 00:07 <PostimiesPate> jätätte vihjeet ostamatta,niin tiedätte tuloksen.... :D

05.12.2013 00:08 <PostimiesPate> ainoa tie parannukseen on muutos, ei paskanjauhaminen


kasvi
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 10.04.2012, 08:59

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 5

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja kasvi »

Noose on puhunut. Case closed.

Omat henkiset ominaisuuteni eivät riitä enää ESBC:n vihjeiden ostamiseen.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


JormaVuoksenmaa
Jäsen
Viestit: 35
Liittynyt: 29.01.2013, 16:15
Pisteitä: 185

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja JormaVuoksenmaa »

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 4. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


R-bet
Jäsen
Viestit: 619
Liittynyt: 24.02.2013, 11:14

Tuotto: +138.08 yks.

Palautus%: 104.24%

Panosten ka: 6.67 yks.

Vetoja: 488

Pisteitä: 635

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja R-bet »

JormaVuoksenmaa kirjoitti:Maailman paras NBA-vedonlyöjä http://www6.esbc.fi/blog/maailman-paras-nba-vedonlyoja/
Pääosin mukavaa tekstiä ja hienoa että vähän palautusta avataan vaikka mielellään näkisin sen taulukkomuodossa vetomäärien kanssa.

Ainoa mitä olisin lisäksi toivonut on vähän iloisempaa asennetta eikä sitä että aina syyllistetään muita siitä että haluavat viedä elämänilon ja ovat ihmisiä jotka haluavat tappaa vihreyden, kasvun ja lämmön. Kyse kun on enemmänkin siitä että Ylikertoimessa monet odottavat korkeaa laatua sekä faktoja maksullisilta palveluilta, ja mielestäni heillä on siihen oikeus. Tämän voi myös tulkita välittämisenä, joka on hyvinkin positiivista.
Monen kanssa olen kuitenkin jollain tavalla ollut tekemisissä ja ovat mukavia ihmisiä, jotka eivät halua tappaa kasvua vaan kehittää sitä.

Olemme muuten jo joulukuussa, joten Jormalle ja kaikille muillekin oikein mukavaa Joulun odotusta! Toivotaan että meillä kaikilla käy joulu, tavalla ja toisellakin ;)

R-bet

ps. edelleen, mikäli oikealla nimelläni on jollekin suuri merkitys niin sitä saa kysellä yksityisviestillä ja naiset saavat kaupanpäälle jopa kuvan

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 2. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


soiro
Jäsen
Viestit: 1469
Liittynyt: 07.04.2003, 17:26

Tuotto: +1.93 yks.

Palautus%: 127.57%

Panosten ka: 1.00 yks.

Vetoja: 7

Pisteitä: 528
Paikkakunta: 65.767 24.400

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja soiro »

travolta kirjoitti:^^Soirolle vielä pari kysymystä. Onko tuo seuranta tasapanoksin eli kohteita tuo 1,8k? Ja miten paljon massia on mennyt analyysikuluihin tuona aikana? 103% on nimittäin hyvä "raakatulos" niinkuin edellä todettiinkin. Riippuu tietty vähän siitäkin että miten paljon aikaa ja kompetenssia tuo kohteiden tai sarjojen valitseminen vaatii.
Kohteita ei ole kuin 877kpl, eli mistään valtavasta otannasta ei ole kyse. Vedot pääsääntöisesti kelly 6-8, toisinaan vieläkin suuremmalla jakajalla. Nopsaan kun vilkaisin, niin jako vetojen osalta jokseenkin näin:

- 8% panoksista viihteelliseen raviurheiluun palautuksella 99%. Kopukoista en mitään perusta, joten suht´ sokeasti olen painanut ESBC:n suosituksilla aina silloin kun olen itseäni konipeleillä viihdyttänyt. Jonkun verran (olemattomalla hevossilmälläni) olen smuuthaillut arvioita näkemäni perusteella. Kunkkareista tuli sen verran hyvät nousut että niillä sitten on katettu monta mukavaa ravi-iltamaa kotisohvalta käsin.

- 32% panoksista NHL:ään palautuksella 105% ja suurin osa taisi mennä sisään viime kaudella. Sattumasta sen verran että muistaakseni Tenku ja olikohan JussiQ, jotka ottivat samalla ajanjaksolla turpiin jonkin verran. Korjatkaa jos olen väärässä.

- 60% panoksista sisään suomifutikseen, suomilätkään ja jonkin verran isompien futispääsarjojen kausien alkuun. Näissäkin käytetty osin tukena muita luotettaviksi havaitsemiani arvioita. Nämä palautuksella 102%.

Eipä tämä nyt vielä mitään todista. Sen verran kuitenkin jotta ei tämän otannan perusteella ESBC:n arvioita voi luokattomiksikaan tuomita.

Analyysikuluja olen maksellut sen verran että sillä lienee yksi ESBC:n laskija leivän syrjässä kuukauden pysytellyt. Suurin piirtein saman verran on jäänyt viivan alle.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 4. Antamasi peukut: 0.

Nauroivat kun kerroin ryhtyväni koomikoksi. Eivätpä naura enää.

Minikommentit


JormaVuoksenmaa
Jäsen
Viestit: 35
Liittynyt: 29.01.2013, 16:15
Pisteitä: 185

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja JormaVuoksenmaa »

Riku,

ystäväni.

Kiitos, kun kirjoitit miehekkäästi omalla nimelläsi.

Minua nolottaa ja surettaa reaktioni puhelimessa Sinulle.

Minun tulisi vain sietää tämä vuosi kausia minua eri foorumeilla vainonnut kirjoittaja. Pysyä vahvana ja positiivisena.

Vähän sama asia, että kun portsarilla on jo käsissä kaasu ja käsiraudat, on turha huutaa "tuokaa isompia tai ei susta ole siihen". Joskus tappio on vain myönnettävä, ja tämä kirjoittaja jatkaa Ylikertoimessa sen sanoman levittämistä minkä aloitti jo 90-luvulla JAL:in palstalla ja sittemmin Suomi 24:ssä.

Mutta minä en enää jaksanut. Suutuin. Olen vain ihminen, ja muutaman huonosti nukutun yön jälkeen, masentuneena, tuollainen raivokohtaus, jonka Sinulle sain on inhimillinen muttei tietenkään puolustettavissa.

PYYDÄN SINULTA ANTEEKSI.

Minulla ei ole näyttöjä, että Ylikertoimella olisi kytkentöjä mihinkään ulkomaiseen pelinjärjestäjään tai suomalaiseen maksulliseen vihjepalveluun.

Minulla ei ole näyttöjä, etteikö Mikko Uotila huolehtisi Ylikerroin-sivuston sisällöstä journalistiliiton periatteiden mukaisesti: puolueettomasti, ilman taloudellisia tai henkisiä kytkentöjä eri toimijoihin.

Pitäisi minun ikäisen miehen oppia pitämään suu kiinni (tai anakin huutamaan hiljaisemmin) silloin, kun ei ole todisteita.

Perun myös Sinuun kohdistamani twitter-blockaukseni.

Toivon, että hyväksyt anteeksipyyntöni.

Mitä tulee tuohon patsashankkeeseeni Tampereelle, tämä http://www6.esbc.fi/blog/maailman-paras-nba-vedonlyoja/ osoittaa, että kannatan patsashanketta. :-)

Me molemmat - ja kaikki tämän palstan kirjoittajat - tietävät, kuka on Suomen (ja ellei koko maailman) paras NBA-vedonlyöjä.

On sitä paitsi ahkera, vaatimaton ja rehellinen ihminen.

Riku,

yritän muistaa Sinun hymyilevänä hyvänä jätkänä, sellaisena kuin siinä Highburyn Pubissa ottamassamme yhteikuvassa olet.

Toivottavasti yhä ystäväsi,

Jorma Vuoksenmaa

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 27. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

06.12.2013 11:10 <PostimiesPate> perustat omille ESBC:n sivuille vetofoorumin,jossa käyttäjät

06.12.2013 11:10 <PostimiesPate> antavat vihjeitä ja voivat verrata niitä omiisi "vetopörssi"

06.12.2013 11:12 <PostimiesPate> 3 parasta vihjaajaa saa t-aikana palkinnon,hyöty voisi olla

06.12.2013 11:12 <PostimiesPate> molemminpuolista ja ei näiden sivujen perustaminen ole

06.12.2013 11:14 <PostimiesPate> vaikeaa,samalla avoin seuranta kaikilta ilman välisivuja :)


JormaVuoksenmaa
Jäsen
Viestit: 35
Liittynyt: 29.01.2013, 16:15
Pisteitä: 185

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja JormaVuoksenmaa »

Ystävät,

vasta Riku avasi silmäni sille, että te haluatte hyvää ESBC:lle, minulle, työntekijöilleni ja perheelleni.

Kiitos tästä.

Lähden 10 minuutin kuluttua pelaamaan Riikan Unibet Openia, ja nyt iso ahditus on poissa.

Palaan Riikasta Suomeen maanantaina. Sen jälkeen teen enää vain välttämättömimmän, jotta voin sitten pitää pitkän joululoman ja antaa perheelleni hyviä hetkiä loppiaiseen asti.

Tammikuun puolivälin paikkeilla vastaan taas omalla nimellään minua lähestyneille sähköpostillani jorma.vuoksenmaa@esbc.fi.

Ilahduta Sinäkin läheisiäsi omalla tahollasi! Rauhoita ja nauti harmonisesta, lämminhenkisestä joulusta!

Ja uudesta vuodesta tulee ansaitusti hyvä.

Jorma Vuoksenmaa

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 8. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


mikko
Avatar
Ylläpitäjä
Viestit: 1532
Liittynyt: 13.01.2003, 23:40

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 2308
Viesti:

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja mikko »

JormaVuoksenmaa kirjoitti:Minulla ei ole näyttöjä, että Ylikertoimella olisi kytkentöjä mihinkään ulkomaiseen pelinjärjestäjään tai suomalaiseen maksulliseen vihjepalveluun.

Minulla ei ole näyttöjä, etteikö Mikko Uotila huolehtisi Ylikerroin-sivuston sisällöstä journalistiliiton periatteiden mukaisesti: puolueettomasti, ilman taloudellisia tai henkisiä kytkentöjä eri toimijoihin.
Jorma, keskustelussa kävimme läpi kaikki ne "kytkennät" ja muut tähän aihepiiriin liittyvät asiat. Tiedät ne yhtä hyvin kuin minäkin, eli niissä ei ole tapahtunut muutoksia.

Mainitsin myös sinulle siitä tosiasiasta, jollaisena näen tämän asian. Kun ESBC:llä menee hyvin, se heijastuu suoraan myös ylikerroin.comin käyttäjiin ja kaikkeen muuhunkin vedonlyönnin piirissä. Siksi toivon sinulle ja työntekijöillesi aina parasta. En ole sinua vastaan, mikäli niin ajattelet.

Haluamme kuitenkin jatkossakin keskustella asioista puolueettomasti ja totuudenmukaisesti. Uskon sen olevan eduksi myös teille. Tietysti tulemme jatkossakin räikeimmät, ylikerroin.comin sääntöjä rikkovat kirjoitukset poistamaan, mutta teemme sen myös kaikissa muissa osioissa, emme ainoastaan tässä keskustelussa. Sinulla on numeroni ja s-postini, juttelen mielelläni lisää kanssasi kun se aika tulee.

-Mikko Uotila

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 13. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


odds
Jäsen
Viestit: 2527
Liittynyt: 13.11.2003, 12:37

Tuotto: +718.57 yks.

Palautus%: 102.40%

Panosten ka: 3.21 yks.

Vetoja: 9344

Pisteitä: 4964
Paikkakunta: Helsinki

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja odds »

Rakentava ilmapiiri - hyvä!

Esittelen oman ehdotukseni seurannasta.

1) ESBC nimeää lajit/sarjat joista pitää seurantaa
2) ESBC kirjaa ylös myös ne periaatteet miten seuranta on tehty.
3) ESBC julkaisee vain tuloksen (palautus-%, kohteiden lukumäärä) luvatuin väliajoin (esim 1/kk)

Mitään liikesalaisuuksia ei tarvitse paljastaa. Riittää kun ilmoittaa kaksi lukua. Kyllä ne asiakkaat ilmoittavat jos tulosta on peukaloitu. Läpinäkyvyyden lisäämiseksi kirjanpidosta voisi tehdä julkisen esim 3kk myöhemmin.

Mielestäni tämä ei vaadi paljoa.

Tietysti seuranta on aina riski. Esim Sukkelan syksyn tulos ei kuvaa palvelun laatua. Tiedän, että asiakkaat kaikkoavat nopeasti jos tulos on heikko. Uhkapeliähän tämä on.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 3. Antamasi peukut: 0.

Twitteri

MLB 21 seuranta (päivitetty 14.6):

ML 98.9%
Totals 104.1%

Blogissa mietteitä tuloksien takaa:
MLB 21

Minikommentit


Turbojugend
Jäsen
Viestit: 1816
Liittynyt: 12.05.2010, 09:56

Tuotto: +19.93 yks.

Palautus%: 101.80%

Panosten ka: 2.55 yks.

Vetoja: 433

Pisteitä: 1269

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja Turbojugend »

odds kirjoitti:1) ESBC nimeää lajit/sarjat joista pitää seurantaa
2) ESBC kirjaa ylös myös ne periaatteet miten seuranta on tehty.
3) ESBC julkaisee vain tuloksen (palautus-%, kohteiden lukumäärä) luvatuin väliajoin (esim 1/kk)
Erittäin hyvä ehdotus. Kyllä asiakkaat huomauttavat heti jos seurannassa on räikeitä eroja omaan seurantaan. Tärkeä tietohan on se, milloin kohteet on pelattu seurantaa varten ja tämä pitää olla tiedossa etukäteen.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Turbojugend
Jäsen
Viestit: 1816
Liittynyt: 12.05.2010, 09:56

Tuotto: +19.93 yks.

Palautus%: 101.80%

Panosten ka: 2.55 yks.

Vetoja: 433

Pisteitä: 1269

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja Turbojugend »

Internetin syövereistä löytyi hauska viesti, joka tuo osittain mieleen tämän viikon keskustelut tällä foorumilla.

http://www.jalbet.com/pelit/vihjailu.html

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


MacGyver
Avatar
Jäsen
Viestit: 1198
Liittynyt: 05.12.2003, 03:14

Tuotto: -273.30 yks.

Palautus%: 91.30%

Panosten ka: 18.58 yks.

Vetoja: 169

Pisteitä: 765
Paikkakunta: Oulu

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja MacGyver »

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Herrajanis
Avatar
Jäsen
Viestit: 227
Liittynyt: 12.07.2013, 17:14

Tuotto: +92.66 yks.

Palautus%: 107.88%

Panosten ka: 4.20 yks.

Vetoja: 280

Pisteitä: 662

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja Herrajanis »

Jatketaan ketjun tapojen mukaan :jorma: :n liikehtimisen seuraamista ja kommentointia.
Tälläkertaa uusimmassa blogimerkinnässä :jorma: muistelee menneitä ja antaa jopa pienen hansikkaan Sukkelan (?) suuntaan:

http://www6.esbc.fi/blog/maailman-paras-nba-vedonlyoja/

"Joten ei. En luultavasti ole Maailman Paras NBA-vedonlyöjä. Suomessakin on yksi parempi." - :jorma:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

06.12.2013 12:50 <credit> Ks. edellinen sivu.


myyrä12
Jäsen
Viestit: 53
Liittynyt: 01.10.2012, 22:40

Tuotto: -3.45 yks.

Palautus%: 97.85%

Panosten ka: 2.17 yks.

Vetoja: 74

Pisteitä: 38

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja myyrä12 »

Eiköhän sen seurannan voi unohtaa. Se kun vetoaa ainoastaan pieneen älypelurien joukkoon, myyvä mökä-markkinointi kansan syviin riveihin -> johtopäätös on melko helppo.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 2. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


cashier
Jäsen
Viestit: 123
Liittynyt: 05.01.2012, 20:45
Pisteitä: 41

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja cashier »

Paras ja kentien ainut toimiva tapa tienata vedonlyönnillä on myydä
siihen liittyviä infopalveluja muille pelureille.

Ei sillä ole väliä mikä on palatusprosentti, kunhan on apua pelaamiseen.

Minulle kaikki tarpeellinen tieto löytyy Internetistä, mutta eihän sitä meikäläinen'
osaa aina tulkita, tai löytää.

Se on vähän itsestä kiinni miten hyväksikäyttää. Mä olen oppinut käyttämään
foorumeita ja Urheilusanomilla on rankingit ja yleiskatsaukset matseihin.

Jos tällä firmalla löytyy itselle tarpeellinen palvelu, niin mikä siinä. Koskaan
sano ei.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Richie Rich
Avatar
Jäsen
Viestit: 224
Liittynyt: 15.11.2013, 15:18
Pisteitä: 114

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja Richie Rich »

Herrajanis kirjoitti: "Joten ei. En luultavasti ole Maailman Paras NBA-vedonlyöjä. Suomessakin on yksi parempi." - :jorma:
:jorma:kin on huomannut, että vaatimattomuus kaunistaa :)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


usedtoplay
Jäsen
Viestit: 15
Liittynyt: 08.11.2013, 10:05
Pisteitä: 44

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja usedtoplay »

Herrajanis kirjoitti:Tälläkertaa uusimmassa blogimerkinnässä :jorma: muistelee menneitä ja antaa jopa pienen hansikkaan Sukkelan (?) suuntaan:
Kyllä minusta tässä viitattiin Valavuoren suuntaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 10. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Noose
Jäsen
Viestit: 111
Liittynyt: 28.02.2003, 13:32
Pisteitä: 102

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja Noose »

Jorma,

Hyväksyn toki anteeksipyyntösi, sillä huonoja päiviähän nyt sattuu. Silti en voisi kuvitella itseäni antamassa samanlaista löylyä jollekin ketä itse kutsun ystäväksi tai kaveriksi, joten strike one ja kahdesta on out. Etenkin kun en ole mitenkään hyökännyt sua vastaan (ainoastaan peränkuuluttanut seurantaa, bisnestä) tai ollut missään salaliitoissa, kuten selvästi kuvittelet... tai kuvittelit.

Olen aina ollut sitä mieltä että jokaisella firmalla vedonlyöntifirmalla tulee olla vuosien näkyvä seuranta, sillä se auttaa asiakasta tekemään valistuneen ostopäätöksen. Se ei liity mitenkään sinuun henkilönä, että alleviivaan tätä alan jokaiselle toimijalle.

Sen ymmärrän, että seuranta on problemaattista palveluntarjoajan kannalta. Varsinkin kun myyt massoille, niin massathan saa liikkeelle huomattavasti helpommin hehkuttamalla edellispäivän 7/8 osumista kuin vuosien 103% palautusta. Ja lisäksi kun huonoja kuukausia tulee, niin silloin kokemattomat ja jotkut kokeneemmatkin voivat lähteä väärin perustein kritisoimaan palvelua. Kyllä me molemmat se tiedetään kokeneina vedonlyöjinä, että tässä hommassa voi olla yksi kuukausi kohtisuoraa ylös ja sitten seuraavan parin kuukauden aikana hävitään ne nousut and then some. Ei se näytä hyvältä. Se on kuitenkin lajin luonne. Myös suomalaisen vedonlyönnin brändijohtajan asemassa on päivänselvää, että ESBC:n seurannasta tai sen puutteesta puhutaan kaikista eniten. Markkinajohtajalla on aina vastuunsa, ja minun mielestäni sen pitäisi näyttää esimerkkiä.

Myös se kuuluu vihjepalvelun pitämisen luonteeseen, että kritiikkiä tulee ja se on suurelta osin myös aiheetonta. Tällöin pitää olla paksu nahka, jotta pää kestää kaikennäköiset louskuttajat, jotka ovat usein hyvin ohuella jäällä liikenteessä. Ne ovat kuitenkin sitä massaa, johon ESBC:kin markkinoinnillaan ja hintapolitiikkallaan tähtää. Mikäli koet ESBC:n pitämisen enemmän taakaksi kuin hyödyksi, sinun saappaissasi keksisin itselleni parempaa tekemistä, kun ilmeisesti tulet toimeen hyvin ilman vihjepalveluakin.

Sinulle edelleen pelkkää hyvää toivoen,

Riku Vihreäsaari

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 13. Antamasi peukut: 0.

Soittakaa THE DARK LIEGE OF CHAOS IS UNLEASHED AT THE ENSORCELLED SHRINE OF A'ZURA-KAI (The Splendour of a Thousand Swords Gleaming Beneath the Blazon of the Hyperborean Empire Part II)!

Minikommentit


soiro
Jäsen
Viestit: 1469
Liittynyt: 07.04.2003, 17:26

Tuotto: +1.93 yks.

Palautus%: 127.57%

Panosten ka: 1.00 yks.

Vetoja: 7

Pisteitä: 528
Paikkakunta: 65.767 24.400

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja soiro »

Onnittelut jälleen kerran ESBC:n väelle/asiakkaille monarin nappaamisesta! 6763,68!!! [Ajax-RB Salzburg 0-3 Swansea-Napoli 0-0 FC Porto-E.Frankfurt 2-2]

Itsellä jäi harmittavasti tuo rivi pelaamatta väärän rajakertoimen takia (~14800) mutta jännittää sentään sain minäkin.
0-4 0-0 2-2 46 378

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 2. Antamasi peukut: 0.

Nauroivat kun kerroin ryhtyväni koomikoksi. Eivätpä naura enää.

Minikommentit


usedtoplay
Jäsen
Viestit: 15
Liittynyt: 08.11.2013, 10:05
Pisteitä: 44

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja usedtoplay »

Hienoa. Onneksi olkoon. Minulla ei myöskään ollut juuri tuota tulosta. Minullakin väärä raja eli 15000.
Mitenkähän olimme molemmat noin pihalla, vaikka rajamme olivat lähellä toisiaan? :o

Tuo toinen mainittu rivi olisi ollut minullakin ylikerroin, raja noin 41000.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

22.02.2014 19:22 <soiro> Me ei vaan osata.


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin