Tänään on 28.03.2024, 12:08.

Veikkausliiga 14.-15.9.

Keskustelua jalkapallosta.
Vastaa Viestiin
NoFear
Jäsen
Viestit: 905
Liittynyt: 08.02.2005, 19:30
Pisteitä: 277

Re: Veikkausliiga 14.-15.9.

Viesti Kirjoittaja NoFear »

maig kirjoitti:
NoFear kirjoitti:Rehellisesti sanottuna en ymmärrä noita Maigin prosentteja yhtään (kuten en myöskään AsaMasan) tai sitä, että mistä maig sai vielä taiottua lisää paunoja TPS:lle sen jälkeen, kun näki tuon Betsaarin avausennusteen, mikäli ne prossat tulivat tosiaan lisää tuon kokoonpanon näkemisen jälkeen, kun luokkaeroa piti entisestään kasvattaa. TPS:lta siis sivussa koko "normaali" keskikenttä, kun joutuvat matsiin ilman mm. Kolehmaista, Lähdettä ja Pennasta. Hyyrynen on toki yllättänyt itseni tällä kaudella, mutta niin varmasti myös itsensä. Ei hän niin hyvä ole kuin tilastot antavat nyt ymmärtää. Ääritalokin on vain varjo itsestään ja joku Eriba nyt ei ole mikään "vahvistus". Kenen tuosta porukasta pitäisi peliä tehdä? TPS:n peliesitykset ovat olleet omasta mielestäni jo aiemmin varsin heikkoja pl. tietty pakollinen kauden paras esitys Interiä vastaan verrattuna tuloksiin. Mitkähän teidän prosentit olisivat muuten olleet, mikäli TPS:lla olisi kauden ihannekokoonpano käytettävissä?

Kups on aika isokin kysymysmerkki lähinnä motivaationsa takia, mutta uskon, toivon ja luotan, että kotona he sentään jaksavat yrittää kauden loppuun asti. Siinä missä TPS on haalinut viime aikoina pisteitä ansaitsemattaan, niin Kups on ollut jo aiemmin tuloksiaan parempi ja on vain vahvistunut mitä pidemmälle kausi on mennyt. Materiaaltaan rankkaan heidät tällä hetkellä selvästi TPS:n yläpuolelle ja kun siihen lisätään kotietu, niin en ole vielä kovinkaan huolissani, että Kupsin puolesta on tullut laitettua tähän matsiin koko kauden suurin betsi.

Muiden matsien kokoonpanoista sen verran, että Interin ennakon mukaan myös Pim Bouwman olisi huomisesta matsista sivussa.
Nyt kun koneella olen ja voi enemmänkin kirjoitella kuin pelkällä luurilla. Ilmaisenko tosiaan itseäni noin epäselvästi, että ymmärsitte minun taikoneen LISÄÄ prosentteja tepsille kokoonpanon jälkeen? Ihan oikeasti, luetteko mitä kirjoitan vai meneekö nämä suoraan "me not listen" -luuriin? Mitenkään itseäni korottamatta jalustalle, pidättekö minua noin tyhmänä?

Ja mikä helvetin kotietu? KuPS ollut yksi huonoimpia kotijoukkueita koko kaudella. Ei se tee KuPSista tasavahvaa TPS:n kanssa, että Dudu tulee sinne potkimaan. "Itsensä ylittänyt" Hyyrynen teki taas maalin. Ääritalo teki maalin. Kaksi varjoa. Ei ainakaan se, että VIRON kaksi mj-miestä ovat tehneet 7 maalia 29 ottelussa tällä kaudella. Varjorankingissa KuPS ei ole paljoa Tepsiä perässä, mutta osa sitä fudista on myös viimeistely. Ei paljoa auta, jos ampuu 7 vetoa per matsi maalia kohti, jossei veskarin tarvitse liikkua.

Uskallan väittää, että aika monella oli prosentit tepsin suuntaan, mutta minulla (ja AsaMasalla) oli ainoastaan pokkaa heittää arviot tänne. Smuuttailua on näkyvissä aika monella täältä rivien välistä. Minä uskon arvioihini ja olen valmis menemään niiden kanssa vaikka kaivoon. Silloin kun ollaan eri mieltä, tekstiä lentää. Entäs nyt?
Kiitos vain, mutta ei tarvitse teititellä. Enköhän se minä yksin ollut, joka tulkitsi virheellisesti viestiäsi ja jos pitäisin sinua tyhmänä, niin olisin sen toki jo kertonut suoraan. Kyllä minäkin seison omien arvioideni takana ja menin kaivoon eilenkin niiden kanssa. En oikein ymmärrä mitä hyötyä siitä kenellekään olisi, jos on nytkään, että suoltaisin tänne sivukaupalla toisia myötäilevää tarinaa tuomatta esiin niitä omia - selvästikin sitten vääriä - mielipiteitä. Niin ja tuota, minähän taisin olla ainoa joka sai tässäkin ketjussa alunperin sen Kupsin selvästi pelattavaksi?

En vain ymmärtänyt viestistäsi, että jos sinulla on nyt luokkaeroa näiden välillä "päälle luokan ero", niin mistä se muutos TPS:an päin vielä tuli, että pääsit tuohon 44 prosenttiin, mutta se nyt on yksi ja sama. Sori, my bad.
Mulla tässä nyt on päälle luokan ero (D-C 32-27-41) ja siihen vähän enemmän siis:

KuPS - TPS
29-27-44 | 54 46
Hienot ovat pelaajatilastosikin ja toki ne pitävät paikkansa. Itse vain näen tai koitan nähdä jotain muutakin. Esimerkiksi TPS:n keskikenttä ei ole tuossa muodossa pelannut kertaakaan yhdessä, josta on pakko rokottaa vaikka nämä korvaavat pelaajat olisivatkin saaneet kohtalaisen määrän peliminuutteja kauden mittaan ja vieläpä eri pelipaikoilla. Kolehmainen tosiaan poistui "aikoja sitten", eli yhtä peliä aiemmin ja sen pelin perusteella olikin syytä olettaa TPS:n osanneen adjustoida hänen lähtöönsä, vai kuinka? Tuossa pelissähän Klubi käveli varsinkin avausjaksolla TPS:n keskikentän yli ja olisi voinut ratkaista pelin jo avausjaksolla.

Kups, tuo pelaajamateriaaliltaan Veikkausliigan todennäköisesti toiseksi kallein seura tosiaan hankki juuri Dudun ja Sohnan lisävahvistuksiksi, joista itse lasken kyllä lisää etua tälle Savon muukalaislegioonalle loppukaudeksi. Sohna, joka toki hankittiin jo "aikoja sitten", muttei ole pelikieltojensa takia juuri ehtinyt vielä kentällä olemaan, olisi kelvannut mille tahansa VL-seuralle HJK:ta myöten ja Dudua pidän itse edelleen yhtenä VL:n parhaista kärkipelaajista, vaikkei Hongassa onnistunutkaan. Nimet selässä eivät tietty mitään tarkoita, mutta lähde siinä sitten vertaamaan kauden alla ilman VL-sopimusta jäänyttä Rasimusta, joka kävi monen seuran testissä ja istui Vantaallakin penkillä ja jotain Sohnaa... :cry: Varsinkin Dudulle annan paljon lisäpainoarvoa hänen potentiaalinsa takia, jonka uskon edelleen tulevan esiin kauden mittaan, kun nyt pääsi takaisin tuttuun seuraan ja pelitapaan. Ja pirteästihän tuo on kuulemma aloittanutkin osumatta kuitenkaan vielä. Heikon alkukauden jälkeen Kupsin touhu on näyttänyt jo pitkään siltä, että cupit ovat ne mihin ensisijaisesti panostetaan, joten itse ehkä lasken heidän potentiaalilleen liian suuren painoarvon jättäen painottamatta heidän heikkoja esityksiään kesällä cup-kiireiden aikoina. Eiliseen peliin ei kuitenkaan mitkään cup-kiireet pitänyt vaikuttaa, joten paljon parempaa odotin perustuen omiin ajatuksiini.

Kotiedusta en nyt jaksa edes kirjoittaa, tuntui vähän oudolta kysymykseltäkin ja johan Betsaari tuohon vastasikin. Alla kotijoukkueelle tutumpi ja vierasjoukkueelle varsin outo pelimatto, pelataan kotona ja pelaajamateriaalin ollessa nykyisen laaja, luulisi pelaajiakin motivoivan tapella pelipaikoistaan kotiyleisön edessä jne. jne. niin tokihan heillä on kotietua välittämättä pätkääkään siitä miten he ovat aiemmin tällä kaudella kotonaan pisteitä keränneet. Selvähän se on, että myös kotona on mennyt tällä kaudella huonosti, jos joukkue on häntäpään sijoilla.

Saa nähdä saako Pekonen kenkää tänään, mutta sai tai ei, niin itse varmaan jatkossa olen entistä varovaisempi tämän Kuopion palkka-armeijan kanssa näissä heille panoksettomissa matseissa, mutta vastaavasti en kyllä kovin helpolla lähde TPS:n arviotanikaan nostamaan. Hieno voitto eilen, Hyyrynen teki hienon maalin, mutta Hilander loput ja Ilo ampui tolppaan...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 3. Antamasi peukut: 0.

"No, tulihan todistettua vääräksi se mantra että ylikertoimia pitää etsiä ja pelata."
- sinitähti

Minikommentit


pjl
Jäsen
Viestit: 1103
Liittynyt: 02.03.2003, 14:15

Tuotto: -13.78 yks.

Palautus%: 96.64%

Panosten ka: 3.90 yks.

Vetoja: 105

Pisteitä: 162
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Veikkausliiga 14.-15.9.

Viesti Kirjoittaja pjl »

Interin kp jättää kyllä paljon toivomisen varaa:

http://fcinter.fi/uutiset.php?news_id=3689

Tosin Mypallakin on omat isot puutteensa, mutta en kuitenkaan osaa allekirjoittaa Interin selvähköä suosikkiasemaa tässä pelissä.

Vedonlyöntivihje: - Mypa-Inter - peliaika päättynyt

kohde
Mypa-Inter
veto
Mypa +0,25
kerroin
1.940 (Pinnacle)
panos
5 yks.

Puoliksi osuma! +2.35 yks.

0-0

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


oore
Jäsen
Viestit: 720
Liittynyt: 28.03.2006, 18:35

Tuotto: -17.29 yks.

Palautus%: 99.19%

Panosten ka: 4.79 yks.

Vetoja: 444

Pisteitä: 145

Re: Veikkausliiga 14.-15.9.

Viesti Kirjoittaja oore »

Veikkausliiga Special - Friday

Vedonlyöntivihje: - Veikkausliiga - Home-Away - peliaika päättynyt

kohde
Home-Away
veto
Home -2
kerroin
1.930 (Dafabet)
panos
9 yks.
raja
1.667
todennäköisyysarvio
arvio 60%

Huti: -9.00 yks.

Vedonlyöntivihje: - Veikkausliiga - Home-Away - peliaika päättynyt

kohde
Home-Away
veto
o 11.5
kerroin
1.750 (Dafabet)
panos
3 yks.
raja
1.667
todennäköisyysarvio
arvio 60%

Huti: -3.00 yks.


Vihjeet yhteensä: panokset 12.00, palautukset 0.00, tulos -12.00 yksikköä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


maig
Avatar
Jäsen
Viestit: 2456
Liittynyt: 30.01.2005, 17:27

Tuotto: -206.24 yks.

Palautus%: 98.03%

Panosten ka: 4.33 yks.

Vetoja: 2424

Pisteitä: 1369

Re: Veikkausliiga 14.-15.9.

Viesti Kirjoittaja maig »

Vedonlyöntivihje: - HJK - Jaro - peliaika päättynyt

kohde
HJK - Jaro
veto
HJK -2
kerroin
1.940 (Pinnacle)
panos
10 yks.
raja
1.43

Huti: -10.00 yks.



Vedonlyöntivihje: - MyPa - Inter - peliaika päättynyt

kohde
MyPa - Inter
veto
MyPa ML
kerroin
2.290 (Pinnacle)
panos
5.6 yks.
raja
1.88

Push: +0.00 yks.


Vihjeet yhteensä: panokset 15.60, palautukset 5.60, tulos -10.00 yksikköä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 2. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


maig
Avatar
Jäsen
Viestit: 2456
Liittynyt: 30.01.2005, 17:27

Tuotto: -206.24 yks.

Palautus%: 98.03%

Panosten ka: 4.33 yks.

Vetoja: 2424

Pisteitä: 1369

Re: Veikkausliiga 14.-15.9.

Viesti Kirjoittaja maig »

Honka - JJK
45-25-30 | 68 32

Vedonlyöntivihje: - Honka - JJK - peliaika päättynyt

kohde
Honka - JJK
veto
JJK -0.5
kerroin
3.760 (Pinnacle)
panos
1.8 yks.
raja
3.28

Huti: -1.80 yks.

Vedonlyöntivihje: - Honka - JJK - peliaika päättynyt

kohde
Honka - JJK
veto
O3
kerroin
1.943 (Pinnacle)
panos
5.8 yks.
raja
1.67

Push: +0.00 yks.


Vihjeet yhteensä: panokset 7.60, palautukset 5.80, tulos -1.80 yksikköä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

15.09.2012 18:15 <NoFear> Komppia JJK:lle, +0,25 @ 2.20, eli vituiksi menee...

15.09.2012 18:18 <NoFear> ...4/10


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin