Tänään on 28.03.2024, 17:17.

Manuel Consulting

Keskustelua maksullisista vihjepalveluista.
Vastaa Viestiin
Katoku
Jäsen
Viestit: 177
Liittynyt: 28.09.2009, 13:34

Tuotto: +8.87 yks.

Palautus%: 101.11%

Panosten ka: 4.77 yks.

Vetoja: 167

Pisteitä: 1

Re: Manuel Consulting

Viesti Kirjoittaja Katoku »

Kannatan. Mä ainakin missaan kertoimia kun lasken itse isommalla Kellyllä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


vakioukko
Avatar
Jäsen
Viestit: 868
Liittynyt: 20.08.2009, 03:23
Pisteitä: 430

Re: Manuel Consulting

Viesti Kirjoittaja vakioukko »

asikainl kirjoitti: Eli jos nyt vaikka vain noista 10/10 kohteista näkyisi se panostus k/8:lla
Kyllä tällä palvelulla sen verran hintaa on että tuollasen joutais tekemään jos kerran siitä asiakkaille apua olisi. Mitä omaan pelaamiseeni tulee niin enhän mä nyt helvetissä tolla K/4:llä tohtis sellasenaan tykittää vaan olen käyttänyt yksikkökokona 0,15 prossaa suositellun 0,3 sijasta. :D

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


JussiQ
Avatar
Jäsen
Viestit: 11549
Liittynyt: 25.02.2003, 18:55

Tuotto: +29.24 yks.

Palautus%: 103.49%

Panosten ka: 0.34 yks.

Vetoja: 2474

Pisteitä: 6214
Paikkakunta: Eura

Re: Manuel Consulting

Viesti Kirjoittaja JussiQ »

Itse en tässä suurempaa ongelmaa näe. Omat panokset on suhtautettu about niin että max panos on vajaa 2%. Kelly/4 tosiaan liian kova itselle, joten siksi päädyin tuollaiseen ratkaisuun.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


mutanen_aapo
Jäsen
Viestit: 3559
Liittynyt: 14.01.2004, 15:48

Tuotto: +115.89 yks.

Palautus%: 101.01%

Panosten ka: 6.84 yks.

Vetoja: 1671

Pisteitä: 4456
Paikkakunta: Fin/Ita

Re: Manuel Consulting

Viesti Kirjoittaja mutanen_aapo »

asikainl kirjoitti:Itse jo ehdotin tuolla kauden alkupuolella isompaa kelly-jakajaa Aapolle suoraan, mutta hän ei lämmennyt ajatukselle. Ehdotin kelly/8:n käyttöä vihjeissä tai ainakin lisäämään kelly/8:n nykyisen kelly/4:n lisäksi. Muutenhan tuo jakaja olisi helppo itsekin laskea puolittamalla panostus nykyisin suositellusta, jolloin kelly/4->kelly/8, mutta ongelmaksi muodostuvat 10/10 panostuksen kohteet, koska ne eivät ole juuri koskaan tasan puolia (eli 5/10) kohteita tuolla kelly/8:lla, vaan voivat olla esim. edelleen 10/10 kohteita kelly/8:lla, tai vaikkapa 8.5/10 kohteita tms. Niinpä ne pitäisi asiakkaan itse laskea aina erikseen (vaivalloista ja aikaaviepää -> ei kerkiä kertoimiin, koska earlynä juurikin nuo 10/10 luonnollisesti tippuvat eniten vihjeiden tulon jälkeen). Siksi ehdotin että vihjeissä suoraan näkyisi k/8 panostus ja ehdotan nyt sellaista uudelleen. Eli jos nyt vaikka vain noista 10/10 kohteista näkyisi se panostus k/8:lla, niin muuthan voisi laskea tuolla puolitustekniikalla itsekin päässä.
Ettei kukaan saa väärää kuvaa, niin kerrotaan myös se mitä vastasin kysymykseesi pari viikkoa sitten:
Aapo kirjoitti:Jos vetää eri jakajalla, niin toi ongelmahan on tosiaan pelkästään noissa 10/10 vedoissa. Esim. Exceliin voi helposti tehdä laskurin mihin laitetaan osumistn ja kerroin ja sit saadaan panos halutulla jakajalla: ((tn*kerroin-1)/(kerroin-1)*kassa)/kelly-jakaja). Jos kierroksessa on vaikkapa kolme 10/10 vetoa, niin noiden laskemiseen menee aikaa se 10 sekuntia :)
Luulin, että ongelma tuli ratkaistuksi vastaukseni myötä, koska sanoit miettiväsi kuinka lähteä toteuttamaan asiaa, ja yhteyttä asian tiimoilta et enää ottanut. Muilta mitään vastaavia pyyntöjä ei myöskään ollut saanut, joten en nyt oikein keksi miten minun olisi pitänyt tuossa eri tavalla toimia.
asikainl kirjoitti:Joku toki saattaa haluta vaikka k/6 tai k/12, mutta mielestäni tuo k/8 on aika hyvä jakaja risk/reward-suhteessa.
Tähän haluaisin vähän enemmän perusteluja miksi juuri 8 olisi mielestäsi sopiva jakaja? Olen määrittänyt jakajat sen mukaan, että minun vihjeitä peesaavat yltäisivät mahdollisimman korkeaan tuottoon. Toisaalta jos asiakkaalle kertyy esim. omien vetojen ja muiden vihjepalveluiden tipsien myötä niin paljon vetoja per viikko, ettei kassa meinaa riittää tai hän haluaa vetää kaikki vedot samalla/haluamillaan jakajilla, niin asiakas osannee tällaisessa tilanteessa pyytää apua, kuten teitkin pari viikkoa sitten, jos ei kykene itse ratkaisemaan tilannetta.

Kysymys ei ole siitä, ettenkö vihjeisiin pystyisi laittamaan muidenkin jakajien panostuksia, mutta minun täytyy tehdä tiettyjä kompromisseja näiden yksittäisten pyyntöjen kohdalla. Joku haluaa k/8, joku k/12. Joku haluaisi vihjeiden tulevan illalla, joku päivällä jne. Olen koittanut kyllä tehdä muutoksia parhaani mukaan asioissa, joista on tullut pyyntöjä usealta taholta tai jotka olen nähnyt järkeviksi.
asikainl kirjoitti:Tämä pyyntö lähtee siitä, että mielestäni k/4 on liian kova panostus yhtään mihinkään, ja etenkin kun olen hieman eri mieltä tuosta lainauksesta boldaamastani kohdasta.
Tämä on sinun valistunut mielipide, josta olen kuitenkin hieman eri mieltä. Käytin alkuaikoina kaikissa vedoissa k/4 menestyksekkäästi. Nousut ja laskut olivat suuria, mutta tulosta tuli. Nykyään kun ei enää aivan samaa hulluutta ja tarvetta koittaa nostaa kassaa 5x vuodessa ole, niin pelaan enimmäkseen jakajalla 6. Sarjoissa ja tilanteissa, joissa tiedän olevani vahvimmillani, käytän kuitenkin edelleen jakajaa 4.

Ennen kautta antamassani infossa kirjoitin seuraavasti:
Aapo kirjoitti:Jos joku haluaa ottaa vähän varmemman päälle tai ei tykkää suurista nousuista ja laskuista, niin kellyjakajaa voi ja pitää muuttaa mieleisekseen. Kuitenkin mielellään niin, että panostussuhde sarjojen välillä pysyy suunnilleen samana.
Tässä on mielestäni oikein selkeästi ilmaistu se, että käyttämilläni jakajilla tulee suuria nousuja ja laskuja ja jos niistä ei pidä, niin jakajia voi suurentaa oman riskitason mukaan.
asikainl kirjoitti:Oma Aapon vihjeiden Serie A seuranta näyttää 1.1.2009-25.9.2011 sellaiselta, että pelattu on ~1400 vetoa (alkaa olemaan jo kiva otos), nyky-yksikössäni laskien pelattu on ~5700 yksikköä ja palautusprosentti on hyvin lähelle tasan 100.00%.
Aapo kirjoitti:Serie A 2007-2011
Vetoja 1469
Palautus 104,2%
Tulos +345,06 yks.
Jos jätit peesaamatta viime kauden, jolloin vihjasin ilmaiseksi foorumilla ja tein n. 200 yksikön voitot, niin tällöin palautus lienee about nollilla tämän alkukauden n. -100 yksikön jälkeen.

Sellainen huomio lisäksi, että 1400 kohteen otos ei voi pitää paikkaansa, koska olen 1.1.2009 saakka vihjannut tasan tarkalleen 980 kohdetta tämän päivän ottelut mukaan lukien. Olettaisin, että olet laskenut erilliset vedot samaan kohteeseen useaan kertaan (jos et ole saanut tarpeeksi yhdelle bookkerille sisään / updatessa lisäveto).
asikainl kirjoitti:Toki tässä on mukana vaihtuva panostus yksikkökoon puolesta, joka saattaa heikentää hieman tulosta tuurista riippuen miten panostus on heilunut. Pitkän päälle se tasoittuu kuitenkin kun yksiköt heiluu ylös ja alas kassan mukana. Eli tämä nollatulos on kyllä varmaan aika pitkälti totuuden mukainen, mitä asiakas on saanut jos on peesannut tuolta maksullisuuden alusta, eli 2009 alusta Serie A-vedot.
Tämä voi heilauttaa todellista tulostasi suuntaan tai toiseen huomattavasti varsinkin kun pelaat paljon myös muita vetoja.

Ymmärrän oikein hyvin, että viimeisten viikkojen tappiot harmittaa suuresti. Voitte uskoa, että tappioputki syö itseänikin, mutta tappion hetkillä voittajat syntyvät. Jos en uskoisi, että vedoissani on valueta, niin miksi jatkaisin useilla sadoilla ja tuhansilla pelaamista? Edelliset kaudet, oman tietotaidon ja tulevaisuuden näkymät huomioon ottaen uskon todellakin, että pystyn tekemään tulosta nykyisissä sarjoissani (Serie A+B, Veikkausliiga, Ykkönen). Yksi 100 yksikön kuoppa ei minua lannista. Jos perään tulee toinen 100 yksikköä takkiin, niin sitten voi olla jo vähän enemmän huolissaan, mutta toistaiseksi luotan kyllä tekemiseeni.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


asikainl
Jäsen
Viestit: 540
Liittynyt: 12.04.2007, 22:38

Tuotto: +20.70 yks.

Palautus%: 103.72%

Panosten ka: 2.77 yks.

Vetoja: 201

Pisteitä: 99

Re: Manuel Consulting

Viesti Kirjoittaja asikainl »

En palannut enää ongelmaan henk. koht., koska en ole nähnyt sua online-tilassa. Mielestäni tämä asia on muutenkin kaikkien asiakkaiden keskenäisen toiveen mukainen asia ja siksi siitä on hyvä keskustella vihjepalvelua koskevassa ketjussa. Samalla pystyin kysymään muiden asiakkaiden mielipidettä asiaan, koska suoraan en pysty, koska en luonnollisesti omista heidän sähköpostiosoitteitaan.

Siis ongelma ei ole tullut ratkaistuksi, koska noiden yksittäisten 10/10 kohteiden laskemiseen menee liikaa aikaa, vaikka se esim. tällä laskurilla on automaattista. Valitettavasti mikäli haluaa noissa 10/10 kohteissa keretä lähellekään vihjeiden mukaisiin kertoimiin (earlynä, mikä on vihjeiden toimitusmuoto tässä Serie A:ssa), on se ~15sek per kohdekin liikaa, mitä arvojen syöttämiseen menee tuollaiseen automatisoituunkin laskuriin. Siksi mikäli haluaa käyttää eri jakajaa, on joko tyydyttävä huonompiin kertoimiin tai pitäisi opetella ulkoa jokin taulukko, mitä mikäkin prosentti tarkoittaa x/10-panostuksessa k/8 jakajalla nykyisissä 10/10 kohteissa. Ajattelin että k/8:lla ilmoittaminen voisi olla sopivaa, koska se on EHKÄ aikalailla keskiarvo asiakkaiden toiveista (mutu). Koska palvelua tuotetaan asiakkaille, niin mielestäni asiakkaiden konsensusmielipide voisi ratkaista, että suunnilleen kuinka aggressiivista panostusta käytetään. Tässä yllä on nyt jo kolme mielipidettä mielestäni, jotka haluaisivat maltillisempaa panostusta tai käyttävät maltillisempaa panostusta jo muokkaamalla itse muihin vetoihinsa nähden yksikkökokoa rahassa tms. "vippaskonsteja".


Viittaat tuossa 2007-2011 Serie A -seurantaan tuloksissa. Itse puhuin vihjepalvelun alkamisen jälkeisestä ajasta, eli 1.1.2009-> toteutuneesta seurannasta asiakkaan päässä. Se ottaa huomioon myös kerroinpudotukset, jotka ovat väistämättömiä, kun pääasiassa vihjataan earlynä. Se seurantahan tässä nyt kuitenkin ratkaisee. Olin laskenut mukaan viime kauden palstalle vihjatut vedot kyllä, mutta en tietenkään niitä, joissa oli vain prosentit ja ei suoria pelivihjeitä. Laskemani vihjemäärä oli yläkanttiin juu tuossa, koska olen merkannut samaa vetoa useammalle riville taulukossa, jos panos on jakautunut eri bookkereille. Mutta panostetut yksiköt ja toteutunut tulos toki pitävät paikkansa (sisältää tosin joitain toimestasi palstalle vihjattuja Coppa Italia -vetoja ja mitä lie harjoitusmatseja pari), mutta muuten se sisältää mainitut 99.9%+ vihjepalvelun piirissä vihjatuista ja yk-palstalle ilmaiseksi vihjatut Serie A -vedot välillä 1.1.2009-tämä pvä. Eli näiden toteutunut tulos näyttää nyt Serie A:n osalta +-0:aa minulla ja siksi mielestäni k/4-panostusta ei voi perustella vihjeiden voitollisuuden takia optimoidulla panostuksella. Vaan mielestäni pitäisi käyttää oletuksena jo maltillisempaa panostusta.


Mutta pointti ei nyt ollut tässä keskustella tuloksista, vaan ihan käytännön asiasta vihjepalvelun toiminnassa. Eli tästä oletuspanostuksen aggressiivisuudesta ja toisaalta esitin mielestäni idean palvelun kehittämisestä, eli josko vaikka noihin 10/10 kohteisiin voisi merkata suoraan jonkin maltillisemman jakajan mukaisen panostuksen myös (mielellään asiakkaiden konsensustoiveen mukaisen), koska tosiaan muuten se maltillisempi panostus on helppo laskea päässäkin (jos haluaa käyttää k/6:sta, ottaa kolmanneksen pois suosituspanostuksesta, jos k/8 niin puolet jne.).


Itsehän saat lyödä sisään omat vetosi vaikka suoralla kelly-panostuksella ilman jakajaa ja vaikka lämmittää uunia satasen seteleillä, mutta kun tuotat maksullista palvelua asiakkaille, niin kai siitä panostuksesta voisi kysyä mielipidettä asiakkailta ryhmänä ja tuottaa sitten palvelu mahdollisimman lähelle sellaisessa muodossa kuin asiakkaat sen ryhmänä haluaisivat keskimäärin olevan? Koska asiakkaat ryhmänä saattavat keskimäärin olla vaikka sitä mieltä, että eivät halua samansuuruisia svingejä kassaansa, jotka sinulle itsellesi henkilökohtaisesti ovat ihan OK. Tätä hain tässä takaa. Tämän palvelun asiakkaana kun on mitä ilmeisimmin vedonlyönnistä muutenkin jo paljon tietäviä ihmisiä, eikä tämä ole mikään "tuularikansan" vihjepalvelu tyyliin ESBC, niin asiakkaatkin kyllä tietävät ja osaavat vastata kysymykseen, mikä heidän mielestään olisi sopivin kelly-jakaja toimitetuissa pelisuosituksissa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


mutanen_aapo
Jäsen
Viestit: 3559
Liittynyt: 14.01.2004, 15:48

Tuotto: +115.89 yks.

Palautus%: 101.01%

Panosten ka: 6.84 yks.

Vetoja: 1671

Pisteitä: 4456
Paikkakunta: Fin/Ita

Re: Manuel Consulting

Viesti Kirjoittaja mutanen_aapo »

asikainl kirjoitti:En palannut enää ongelmaan henk. koht., koska en ole nähnyt sua online-tilassa.
Nyt on pakko ihmetellä, että missä onlinessa? Keskustelimme sähköpostin välityksellä ja mesessäkin olen kyllä ollut päivittäin..

Jos tulos olisi +100 yks, niin en usko, että tätäkään keskustelua käytäisiin. Nyt kun ollaan -100 yks, niin vähemmän yllättäen kauheat epäilyt ja saarnaamiset kuinka k/4:ssa on aivan liian suuret riskit jne. En ole enää aloittelija, jolle täytyy käydä läpi mitä eroa on jakajilla 4 ja 8. Heille, jotka haluavat pelata vähääkään enempää varman päälle, olen suositellut suurempaa jakajaa.
asikainl kirjoitti:Siis ongelma ei ole tullut ratkaistuksi, koska noiden yksittäisten 10/10 kohteiden laskemiseen menee liikaa aikaa, vaikka se esim. tällä laskurilla on automaattista. Valitettavasti mikäli haluaa noissa 10/10 kohteissa keretä lähellekään vihjeiden mukaisiin kertoimiin (earlynä, mikä on vihjeiden toimitusmuoto tässä Serie A:ssa), on se ~15sek per kohdekin liikaa, mitä arvojen syöttämiseen menee tuollaiseen automatisoituunkin laskuriin. Siksi mikäli haluaa käyttää eri jakajaa, on joko tyydyttävä huonompiin kertoimiin tai pitäisi opetella ulkoa jokin taulukko, mitä mikäkin prosentti tarkoittaa x/10-panostuksessa k/8 jakajalla nykyisissä 10/10 kohteissa. Ajattelin että k/8:lla ilmoittaminen voisi olla sopivaa, koska se on EHKÄ aikalailla keskiarvo asiakkaiden toiveista (mutu). Koska palvelua tuotetaan asiakkaille, niin mielestäni asiakkaiden konsensusmielipide voisi ratkaista, että suunnilleen kuinka aggressiivista panostusta käytetään. Tässä yllä on nyt jo kolme mielipidettä mielestäni, jotka haluaisivat maltillisempaa panostusta tai käyttävät maltillisempaa panostusta jo muokkaamalla itse muihin vetoihinsa nähden yksikkökokoa rahassa tms. "vippaskonsteja".
Noniin, olisit sanonut saman maililla jo pari viikkoa sitten, kun asiasta keskusteltiin, niin olisin voinut selvittää asian jo tuolloin. Lähetän huomenna maililla teille kaikille asiakkaille kyselyn tuosta, haluatteko 10/10 kohteisiin myös panostuksen jakajalla 8. Kaikkiin muihin (0,5-9,5/10) matalampaa panostustahan ei tarvitse erikseen laittaa. Kunhan puolittaa vain panoksen.
asikainl kirjoitti:Viittaat tuossa 2007-2011 Serie A -seurantaan tuloksissa. Itse puhuin vihjepalvelun alkamisen jälkeisestä ajasta, eli 1.1.2009-> toteutuneesta seurannasta asiakkaan päässä. Se ottaa huomioon myös kerroinpudotukset, jotka ovat väistämättömiä, kun pääasiassa vihjataan earlynä. Se seurantahan tässä nyt kuitenkin ratkaisee.
Tarkalleen ottaen puhuit omasta seurannastasi, jossa yksikköpanokseesi vaikuttaa myös muut vedot ja milloinenkin kassasi koko. Kerroinpudotukset syövät tosiaan asiakkaan tulosta, mutta 1.1.2009 lähtien tulos on virallisessa seurannassa +177,39 yksikköä ja lähellekään noin paljoa et ole voinut kerroinpudotuksissa hävitä.
asikainl kirjoitti:Olin laskenut mukaan viime kauden palstalle vihjatut vedot kyllä, mutta en tietenkään niitä, joissa oli vain prosentit ja ei suoria pelivihjeitä.
Seurannassa ovat ainoastaan suoran pelivihjeet.
asikainl kirjoitti:Itsehän saat lyödä sisään omat vetosi vaikka suoralla kelly-panostuksella ilman jakajaa ja vaikka lämmittää uunia satasen seteleillä...
...hohhoijaa...
asikainl kirjoitti:...mutta kun tuotat maksullista palvelua asiakkaille, niin kai siitä panostuksesta voisi kysyä mielipidettä asiakkailta ryhmänä ja tuottaa sitten palvelu mahdollisimman lähelle sellaisessa muodossa kuin asiakkaat sen ryhmänä haluaisivat keskimäärin olevan? Koska asiakkaat ryhmänä saattavat keskimäärin olla vaikka sitä mieltä, että eivät halua samansuuruisia svingejä kassaansa, jotka sinulle itsellesi henkilökohtaisesti ovat ihan OK. Tätä hain tässä takaa. Tämän palvelun asiakkaana kun on mitä ilmeisimmin vedonlyönnistä muutenkin jo paljon tietäviä ihmisiä, eikä tämä ole mikään "tuularikansan" vihjepalvelu tyyliin ESBC, niin asiakkaatkin kyllä tietävät ja osaavat vastata kysymykseen, mikä heidän mielestään olisi sopivin kelly-jakaja toimitetuissa pelisuosituksissa.
Tätä täytyy miettiä tulevaisuudessa. Asiakkaiden keskimääräisesti haluama jakaja/panostustyyli kelpaisisi kuitenkin sellaisenaan vain "muutamille", jolloin loput joutuisivat joka tapauksessa laskemaan panostuksen uusiksi. Muuttuisiko tilanne siis käytännössä juurikaan nykyisestä, jolloin nämä "muutamat" pelaavat k/4:lla ja loput laskevat panostuksen oman riskitasonsa mukaan?

Ilman muuta asiakkaille tätä palvelua tuotan ja teidän mielipiteet huomioon ottaen koitan toimia aina parhaalla katsomallani tavalla.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


MacGyver
Avatar
Jäsen
Viestit: 1198
Liittynyt: 05.12.2003, 03:14

Tuotto: -273.30 yks.

Palautus%: 91.30%

Panosten ka: 18.58 yks.

Vetoja: 169

Pisteitä: 765
Paikkakunta: Oulu

Re: Manuel Consulting

Viesti Kirjoittaja MacGyver »

Miksi ihmiset nysväätte niitä kellypanoksia sentilleen kohilleen silloin kun tulee joku 10/10 jytkyveto (joka laskee 99% varmuudella)?! Latokaa sukkana vaikkapa 3% kassasta kiinni kohteeseen ja "pelastakaa" ylimenevä 0,72% myöhemmin paikkaamalla betsi (suomennettuna-> pelaatte vastapalloon kun kohteesta saa omat pois tai varmaa tuottoa).
Ei ole ihme että kertoimet ehtii laskea kun laskin kädessä lasketaan kellypanoksia sen hetkisestä pelikassasta.... :mrgreen:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


asikainl
Jäsen
Viestit: 540
Liittynyt: 12.04.2007, 22:38

Tuotto: +20.70 yks.

Palautus%: 103.72%

Panosten ka: 2.77 yks.

Vetoja: 201

Pisteitä: 99

Re: Manuel Consulting

Viesti Kirjoittaja asikainl »

mutanen_aapo kirjoitti:
asikainl kirjoitti:Siis ongelma ei ole tullut ratkaistuksi, koska noiden yksittäisten 10/10 kohteiden laskemiseen menee liikaa aikaa, vaikka se esim. tällä laskurilla on automaattista. Valitettavasti mikäli haluaa noissa 10/10 kohteissa keretä lähellekään vihjeiden mukaisiin kertoimiin (earlynä, mikä on vihjeiden toimitusmuoto tässä Serie A:ssa), on se ~15sek per kohdekin liikaa, mitä arvojen syöttämiseen menee tuollaiseen automatisoituunkin laskuriin. Siksi mikäli haluaa käyttää eri jakajaa, on joko tyydyttävä huonompiin kertoimiin tai pitäisi opetella ulkoa jokin taulukko, mitä mikäkin prosentti tarkoittaa x/10-panostuksessa k/8 jakajalla nykyisissä 10/10 kohteissa. Ajattelin että k/8:lla ilmoittaminen voisi olla sopivaa, koska se on EHKÄ aikalailla keskiarvo asiakkaiden toiveista (mutu). Koska palvelua tuotetaan asiakkaille, niin mielestäni asiakkaiden konsensusmielipide voisi ratkaista, että suunnilleen kuinka aggressiivista panostusta käytetään. Tässä yllä on nyt jo kolme mielipidettä mielestäni, jotka haluaisivat maltillisempaa panostusta tai käyttävät maltillisempaa panostusta jo muokkaamalla itse muihin vetoihinsa nähden yksikkökokoa rahassa tms. "vippaskonsteja".
Noniin, olisit sanonut saman maililla jo pari viikkoa sitten, kun asiasta keskusteltiin, niin olisin voinut selvittää asian jo tuolloin. Lähetän huomenna maililla teille kaikille asiakkaille kyselyn tuosta, haluatteko 10/10 kohteisiin myös panostuksen jakajalla 8. Kaikkiin muihin (0,5-9,5/10) matalampaa panostustahan ei tarvitse erikseen laittaa. Kunhan puolittaa vain panoksen.
Silloin pari viikkoa sitten tilanne jäi tosiaan auki siihen tilanteeseen, jossa ehdotit lopuksi, että käyttää noissa 10/10 kohteissa jotain laskuria jos haluaa käyttää eri jakajaa panostuksissa. Sanoin että täytyy tutkia asiaa ja tilanne jäi silloin siihen (auki, ratkaisemattomaan tilaan).

Nyt olen tutkinut asiaa ja tullut yllämainittuun johtopäätökseen ja kehitysehdotukseen, koska tuo laskurilla laskeminen ei "toimi" yllämainitusta syystä. En siis voinut esittää kahta vkoa sitten tätä ehdotusta, koska sitä ei ollut olemassa. Täällä keskustelupalstalla asian esittämällä sai myös mielipiteitä muilta asiakkailta, koska eihän tässä ollut tietoa olenko ainoa joka haluaisi pelisuosituksiin (myös) maltillisemman jakajan mukaiset panossuositukset. Ilmeisesti en ole, joten sait tästä vinkkiä miten kehittää palvelua.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


jaakkokolmonen
Jäsen
Viestit: 39
Liittynyt: 22.08.2011, 22:02
Pisteitä: 0

Re: Manuel Consulting

Viesti Kirjoittaja jaakkokolmonen »

En ymmärrä miten joku vihjepalvelu voi toimia SM-liigassa. Onko nuo seurannat lukemat early-kertoimia? Niissä esim. Pinnaclelle saa sisään USD 100-250 ja kertoimet muuttuu jokaisesta (asiakkaan) lyönnistä eli toinen asiakas ei enää tuottoa saa mikäli ensimmäinen (tai itse vihjaaja) on saanut. Pelipäivänä Pinnacle ottaa esim. 1x2:een USD 500 ja kerroin luonnollisesti päivittyy aina kun lyö tai menee jopa offlineen. Tokihan noilla seurannan saa näyttämään hyvältä mutta sitä teoreettista voittoa eivät asiakkaat saa. Sama ongelmahan on jopa NHL:ssä joka kuitenkin SM-liigaan verrattuna suuri maailmanlaajuisesti seurattu sarja vrt. peräpohjolassa läpsyteltävä tasapaksu heikkotasoinen sarja.

Kyllä se näin vaan on 2010-luvulla rahoilleen on haettava tuottoa ihan jostain muualta kuin vedonlyönnistä. Niin vaan ajat muuttuvat. Joskus vielä vuonna 2000 puhumattakaan 1990-luvusta voittoa teki helposti. Nyt markkinat on tehostuneet riittävästi tai vastaavasti niihin ei saa panosta sisään missä tekisi tulosta. Betfairilla taas suurissa sarjoissa suuret massat tietävät sitä että markkinat ovat aina oikeassa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Käyttäjätunnus
Jäsen
Viestit: 996
Liittynyt: 24.01.2004, 01:46

Tuotto: +2663.49 yks.

Palautus%: 119.36%

Panosten ka: 13.89 yks.

Vetoja: 990

Pisteitä: 1532

Re: Manuel Consulting

Viesti Kirjoittaja Käyttäjätunnus »

jaakkokolmonen kirjoitti:En ymmärrä miten joku vihjepalvelu voi toimia SM-liigassa. Onko nuo seurannat lukemat early-kertoimia? Niissä esim. Pinnaclelle saa sisään USD 100-250 ja kertoimet muuttuu jokaisesta (asiakkaan) lyönnistä eli toinen asiakas ei enää tuottoa saa mikäli ensimmäinen (tai itse vihjaaja) on saanut. Pelipäivänä Pinnacle ottaa esim. 1x2:een USD 500 ja kerroin luonnollisesti päivittyy aina kun lyö tai menee jopa offlineen. Tokihan noilla seurannan saa näyttämään hyvältä mutta sitä teoreettista voittoa eivät asiakkaat saa. Sama ongelmahan on jopa NHL:ssä joka kuitenkin SM-liigaan verrattuna suuri maailmanlaajuisesti seurattu sarja vrt. peräpohjolassa läpsyteltävä tasapaksu heikkotasoinen sarja.
Tässä ketjussa puhutaan NBA:sta

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Katoku
Jäsen
Viestit: 177
Liittynyt: 28.09.2009, 13:34

Tuotto: +8.87 yks.

Palautus%: 101.11%

Panosten ka: 4.77 yks.

Vetoja: 167

Pisteitä: 1

Re: Manuel Consulting

Viesti Kirjoittaja Katoku »

Juu ei, tässä puhutaan lähinnä Serie A:sta.
Aapo myy Serie A/B, Veikkausliiga ja Ykkönen.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


kiltroni
Jäsen
Viestit: 436
Liittynyt: 18.04.2008, 13:47
Pisteitä: 92
Paikkakunta: Helsinki

Re: Manuel Consulting

Viesti Kirjoittaja kiltroni »

Semmosta syöksyä Veikkausliigassakin viime kierrokset, että näinköhän saadaan molemmat suomifutissarjat miinukselle tällä kaudella ihan virallisessakin seurannassa..

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Panostus 1-10 yksikköä, jossa 10 yksikköä 3% kassasta. https://twitter.com/kiltroni

Minikommentit


asikainl
Jäsen
Viestit: 540
Liittynyt: 12.04.2007, 22:38

Tuotto: +20.70 yks.

Palautus%: 103.72%

Panosten ka: 2.77 yks.

Vetoja: 201

Pisteitä: 99

Re: Manuel Consulting

Viesti Kirjoittaja asikainl »

Postataan näitä toteutuneita (=asiakkaalle realistisesti toteutuneita) tuloksia tänne, kuten viimekin vuonna, sitä mukaa kun sarjat per kausi valmistuu.

Eli
Ykkönen 2011:
Pelattu: 1042.5u
Tulos analyysikulujen jälkeen: +-0u
Pal%: 100.0%

Veikkausliiga sitten lauantain pelien jälkeen.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Viimeksi muokannut asikainl, 26.10.2011, 23:36. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Minikommentit


kiltroni
Jäsen
Viestit: 436
Liittynyt: 18.04.2008, 13:47
Pisteitä: 92
Paikkakunta: Helsinki

Re: Manuel Consulting

Viesti Kirjoittaja kiltroni »

Täältä löytyy tämmöistä:

Ykkönen 2011
Pelattu: 900u
Tulos analyysikulujen jälkeen: ~ +5u

Kerran vedin vastapalloon PoPaa Soiron early vihjeellä ja jätin Aapon 10/10 hudin peesaamatta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Panostus 1-10 yksikköä, jossa 10 yksikköä 3% kassasta. https://twitter.com/kiltroni

Minikommentit


asikainl
Jäsen
Viestit: 540
Liittynyt: 12.04.2007, 22:38

Tuotto: +20.70 yks.

Palautus%: 103.72%

Panosten ka: 2.77 yks.

Vetoja: 201

Pisteitä: 99

Re: Manuel Consulting

Viesti Kirjoittaja asikainl »

Veikkausliiga 2011:
Pelattu: 1515u
Tulos analyysikulujen jälkeen: +12.7u
Pal%: 100.8%

Samankaltainen siis kuin kausi 2010, jolloin saavutettu tulos oli osaltani +9u.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


mutanen_aapo
Jäsen
Viestit: 3559
Liittynyt: 14.01.2004, 15:48

Tuotto: +115.89 yks.

Palautus%: 101.01%

Panosten ka: 6.84 yks.

Vetoja: 1671

Pisteitä: 4456
Paikkakunta: Fin/Ita

Re: Manuel Consulting

Viesti Kirjoittaja mutanen_aapo »

Veikkausliiga 2011

Veikkausliiga saatiin tänään päätökseen jännittävien loppuvaiheiden jälkeen. HJK:n takana käytiin sijoista 2-4 tiukkaa taistelua Interin, JJK:n ja Hongan kesken. Loppukaudella heikohkosti esiintynyt Turun Inter pystyi kääntämään kotonaan 0-1 tappion 2-1 voitoksi täysin ansaitusti ja pystyi kuin pystyikin pitämään kiinni aikaisemmin jo varmalta näyttäneestä kakkospaikastaan. Veritaksella pystyi aistimaan JJK:n pelaajien epätoivon, kun tieto Hongan siirtymisestä 0-1 johtoon 77' Maarianhaminassa kajahti ilmoille. JJK:n takaa-ajo jäi tästä huolimatta odotettua vaisummaksi, mutta 90' joukkueen fanikatsomo räjähti, kun tieto Helmken tasoitusmaalista tuli. Loppujen lopuksi Veritaksella nähtiinkin kaksi onnellista mitalijoukkuetta. Interistit jäävät varmasti kaipaamaan suurempiin ympyröihin hamuavien Mika Ojalan ja Timo Furuholmin oivalluksia, joiden henkilökohtaiset taidot takasivat lopulta hopeamitalit Interille.

Veikkausliiga 2011

Kaikki:
Vetoja 252
Palautus 100,8%
Tulos +10,95 yks.

Vetomuodot eriteltyinä:

Spread:
Vetoja 137
Palautus 102,6%
Tulos +20,73 yks.

Totals:
Vetoja 115
Palautus 98,2%
Tulos -9,77 yks.

Veikkausliiga 2008-2011

Vetoja 911
Palautus 107,4%
Tulos +387,40 yks.

Päättyneen kauden saavutettuun tulokseen olen ilman muuta hyvin pettynyt. Vain niukka +merkkinen tulos ei ole sitä mitä lähdin kaudelta hakemaan. Voisin aivan hyvin laittaa tähän tilastoja kuinka löimme keskimääräisesti päätöslinjat ja kuinka useita otteluita päättyi täysin ottelutapahtumien vastaisesti meille negatiivisella tavalla, mutta tulosta se ei paranna, eikä ainakaan minua henkilökohtaisesti edes tällä hetkellä kiinnosta johtuiko heikko tulos varianssista vai ei. Miksi? Siksi, koska tulevaisuudessakin aina sen hetkiset arviot ovat ne jotka meinaavat ja määräävät tuloksen. Ei päätöslinjojen biittaaminen tai mikään muukaan. Sen vuoksi aionkin keskittää voimat tulevaisuuteen: Tehdä joukkueista laadukkaat loppuanalyysit, laittaa Veikkausliigasetit pariksi kuukaudeksi tauolle, jonka jälkeen aloitan valmistautumisen Veikkausliigakauteen 2012. Ensi kauden alussa aion käydä katsomassa jokaisen joukkueen paikanpäällä ainakin kerran. Paikanpäällä siksi, että vaikka kuinka näkisi TV:stä haluamansa määrän otteluita, niin silti katsomosta pystyy hahmottamaan koko joukkueen pelaamista huomattavasti paremmin, kuin "pelkkää palloa" tuijottamalla TV:stä.

Ykkönen 2011

Ykkönen 2011

Kaikki:
Vetoja 183
Palautus 98,4%
Tulos -15,70 yks.

Vetomuodot eriteltyinä:

Spread:
Vetoja 105
Palautus 88,8%
Tulos -64,77 yks.

Totals:
Vetoja 78
Palautus 113,0%
Tulos +49,07 yks.

Lähdin ensimmäiseen Ykkösen kauteen hyvillä mielin, kun olin saanut sisällytettyä esikausianalyysiini kaikki ne asiat mitä halusinkin. Tästä huolimatta muutaman joukkueen rankkauksessa tein räikeitä virheitä, jotka söivät tulosta aivan liikaa verrattuna siihen tuottoon, mikä oikein rankattujen joukkueiden myötä tuli. Tuon rankkaamisongelman näkee erittäin hyvin suoraan tuloksesta: AHC:t palauttivat ainoastaan 88,8%, jossa näkyy mm. PoPan väärä rankkaus karulla tavalla. Totalsit sen sijaan tuottivat mukavasti, mutta kun kokonaisuus jäi miinukselle, niin ei tuo paljoa lämmitä. Se mihin tulee keskittyä tulevaisuudessa myös Ykkösen kohdalla on pelitapa-, valmentaja- ja pelaajatuntemus. Tämä on osa-alue, jolle annan tulevaisuudessa suurimman painoarvon ja jonka myötä uskon tuloksen lähtevän nousuun. Veikkausliigan tapaan myös Ykkösen seurat on tarkoitus käydä ensi keväänä läpi paikan päällä, jotta em. seikoista saa paremman kuvan.

Ensi kaudesta tulen infoamaan todennäköisesti viimeistään maaliskuussa.

Kiitokset vielä kaikille mukana olleille ja hyvää alkavaa talvea! :)

Terveisin,
Aapo

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


mutanen_aapo
Jäsen
Viestit: 3559
Liittynyt: 14.01.2004, 15:48

Tuotto: +115.89 yks.

Palautus%: 101.01%

Panosten ka: 6.84 yks.

Vetoja: 1671

Pisteitä: 4456
Paikkakunta: Fin/Ita

Re: Manuel Consulting

Viesti Kirjoittaja mutanen_aapo »

Serie A+B välikatsaus 22.12.

Alla päivitetyt seurannat syksyn osalta osalta:

Serie A (Kelly/4):
Vetoja 249
Palautus 99,2%
Tulos -13,23 yks.

Spread:
Vetoja 133
Palautus 99,9%
Tulos -1,36 yks.

Totals:
Vetoja 116
Palautus 98,1%
Tulos -11,86 yks.

-------------------

Serie B (Kelly/6):
Vetoja 291
Palautus 101,5%
Tulos +20,98 yks.

Spread:
Vetoja 146
Palautus 98,5%
Tulos -11,84 yks.

Totals:
Vetoja 145
Palautus 105,3%
Tulos +32,82 yks.

Serie A lähti aivan karmaisevasti liikkeelle, kun heti syyskuun aikana 67 vedolla tehtiin yli 100 yksikön tappiot. Kelly/4:n käyttäminen oli ja on edelleen hyvin tiedostettu riski, mutta oman näkemykseni mukaan suhteellisen hyvillä arvioilla tuon ei kuitenkaan pitäisi missään nimessä olla liian pieni jakaja, vaikka heilahtelut ovat toki suuria. Viime aikoina Serie A onkin kulkenut ihan mukavasti ja otteluiden seuraaminen on ollut sen verran tiivistä, että tuntuma sarjaan on oikein hyvä. Serie B vastaavasti lähti hyvin liikkeelle, mutta viime aikoina on ollut hieman nihkeämpää ja tulos on painunut vain niukasti voitolliseksi. Serie B:n kohdalla ehkäpä suurin vaikeus on ollut varsinkin optimaalisen avauksen ulkopuolisten pelaajien tason määrittäminen. Spreadien tappiollinen tulos tukisi tätä myös hieman, vaikka näillä kohdemäärillä mihinkään toimiin ei ole todellakaan tarvetta lähteä. Yleisesti tämä pelaaja-, joukkue-, valmentaja- ja pelitapatuntemus on kuitenkin juuri se asia, johon olen loppukesästä saakka kiinnittänyt yhä enemmän huomiota, jonka tärkeyttä olen koittanut painottaa koko ajan itselleni ja jolla uskon saavani tulevaisuudessa lisää etua markkinaan nähden. Hieman tulevaisuutta raottaen olen myös työstänyt syksyn aikana uutta menetelmää, jonka avulla pystyn määrittämään hieman nykyistä tarkemmin joukkueen todellisen tason muutaman uuden muuttujan avulla. Tämän avulla saan spread-arvioitani hieman tarkemmiksi, kun taas vaikutus totalseihin jää pienemmäksi. Nämä viimeisimmät pystyn ottamaan kuitenkin käyttöön vasta Veikkausliigaan ja Ykköseen tulevaksi kesäksi, joten sinänsä ollaan jo hieman asioiden edellä, kun en ole vielä edes päättänyt kesäsarjojen myynnistä. Motivoivaa joka tapauksessa huomata, että pystyy kausittain tuomaan aina jotain pientä lisää, joilla saa arvioita vietyä eteen päin.

Nyt hyvää joulua kaikille ja koitetaan heti alkuvuodesta iskeä bookkerit kyykkyyn Saapasmaan palloilla :)

Terveisin,
Aapo

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


asikainl
Jäsen
Viestit: 540
Liittynyt: 12.04.2007, 22:38

Tuotto: +20.70 yks.

Palautus%: 103.72%

Panosten ka: 2.77 yks.

Vetoja: 201

Pisteitä: 99

Re: Livetysketju - futis

Viesti Kirjoittaja asikainl »

Naabon tuuhea Italian jakapallotietämys ja uskomattomat 10/10 TYKKIKOHTEETET, lol...

:roll:

Suomen jalkapallotietämys voi olla jollain tasolla, mutta ensin Englannin ja Espanjan hiljaisesti kuopattu, isosti hävitty jalkapalllo-osaaminen, ja nyt viimein Italiankin jalkapallotietämys. Isosti hävitty. Mitä tässä voi sanoa? Häviävä vedonlyöjä kyseessä, ei kai voi muuta todeta? Jos vähennetään miehen tuotoista vihjemaksut, niin onko mitään jäänyt käteen viimeisen kalenterivuoden aikana?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


JussiQ
Avatar
Jäsen
Viestit: 11549
Liittynyt: 25.02.2003, 18:55

Tuotto: +29.24 yks.

Palautus%: 103.49%

Panosten ka: 0.34 yks.

Vetoja: 2474

Pisteitä: 6214
Paikkakunta: Eura

Re: Livetysketju - futis

Viesti Kirjoittaja JussiQ »

asikainl kirjoitti:Naabon tuuhea Italian jakapallotietämys ja uskomattomat 10/10 TYKKIKOHTEETET, lol...

:roll:

Suomen jalkapallotietämys voi olla jollain tasolla, mutta ensin Englannin ja Espanjan hiljaisesti kuopattu, isosti hävitty jalkapalllo-osaaminen, ja nyt viimein Italiankin jalkapallotietämys. Isosti hävitty. Mitä tässä voi sanoa? Häviävä vedonlyöjä kyseessä, ei kai voi muuta todeta? Jos vähennetään miehen tuotoista vihjemaksut, niin onko mitään jäänyt käteen viimeisen kalenterivuoden aikana?
No, eilen ainakin markkinat oli petsien puolella. Kyllä mä tollasten petsien mukana olen takuuvarmasti jatkossakin.

Eilinen 1. vetokohde puskettiin jollain ~1,9 tai enemmän ja päätöskerroin 1,73.
Toinen vetokohde makseilla ~1,90 ja päätöskerroin 1,79.

Sattuivat kusemaan, mutta sellasta se on välillä ja Aapon panostavalla vaihtelut ovat suuria. Jotain 98% taitaa tämän kauden futikset olla, mutta eipä tuo olisi vaatinut kuin muutaman isomman panoksen kääntymisen toiseen suuntaan, niin tulos olisi aivan toinen. Kohtuu pienestä nuo lopulta kiinni ja hajonta voi olla suurta.

Mutta juu, ei Aapon tipsit ole tällä kaudella ihan nappiin osuneet ja itsekin hän on myöntänyt virheitään, mutta jotenkin säälittävää kuitenkin tuollainen katkera tilitys. Toki maksullisten arvioiden ostajalla siihen oikeus, kukin taplaa tavallaan. Tosin sun kohdalla tuo näyttää olevan ennemmin sääntö kuin poikkeus.

Tsemit Aapolle.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Tenkrat
Avatar
Jäsen
Viestit: 6850
Liittynyt: 09.11.2005, 01:08

Tuotto: +400.89 yks.

Palautus%: 102.64%

Panosten ka: 3.92 yks.

Vetoja: 3871

Pisteitä: 17648

Re: Livetysketju - futis

Viesti Kirjoittaja Tenkrat »

Aapolle tsemppiä, kyllä se kova työ jossain vaiheessa palkitaan. Peesailuissa mukana olleena en voi välttyä ajatukselta myös noista muutamista sopupeleistä (Popan useammat matsit, Kups-Honka, Italian mahdolliset fixit jne).
Abin Salibandyt on onneksi tuottanu joten niistä kiitos. Ja pidetään ny mielessä se ettei petsailu niin vakavaa ole tai pidä olla, elämässä on paljon muutakin. :P

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

NHL 2022-2023:
Panostus: 1-10/10.
Kelly/8 molemmista päistä kuristettuna+joskus vähän mutua. Pääosa vedoista lähellä otteluiden alkua.

https://twitter.com/tenki62

Minikommentit


Pentti Hirvonen
Avatar
Vieras

Re: Livetysketju - futis

Viesti Kirjoittaja Pentti Hirvonen »

Foorumilta löytyy nykyään enenevissä määrin:

a) häviäviä pelaajia

b) säälittäviä itkuntuhertajia

Käsittääkseni Asikainen et kuulu tuohon ensin mainittuun ryhmään? Vahvistaaksesi käsitystäni, voit taas seuraavan perustelemattoman vihjeesi jälkeen mainita, kuinka kohde onkin jo pelikelvoton kun jättipanoksesi on sen Pinnaclella ehtinyt jo rommauttamaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


mutanen_aapo
Jäsen
Viestit: 3559
Liittynyt: 14.01.2004, 15:48

Tuotto: +115.89 yks.

Palautus%: 101.01%

Panosten ka: 6.84 yks.

Vetoja: 1671

Pisteitä: 4456
Paikkakunta: Fin/Ita

Re: Livetysketju - futis

Viesti Kirjoittaja mutanen_aapo »

JussiQ kirjoitti:
asikainl kirjoitti:Naabon tuuhea Italian jakapallotietämys ja uskomattomat 10/10 TYKKIKOHTEETET, lol...

:roll:

Suomen jalkapallotietämys voi olla jollain tasolla, mutta ensin Englannin ja Espanjan hiljaisesti kuopattu, isosti hävitty jalkapalllo-osaaminen, ja nyt viimein Italiankin jalkapallotietämys. Isosti hävitty. Mitä tässä voi sanoa? Häviävä vedonlyöjä kyseessä, ei kai voi muuta todeta? Jos vähennetään miehen tuotoista vihjemaksut, niin onko mitään jäänyt käteen viimeisen kalenterivuoden aikana?
No, eilen ainakin markkinat oli petsien puolella. Kyllä mä tollasten petsien mukana olen takuuvarmasti jatkossakin.

Eilinen 1. vetokohde puskettiin jollain ~1,9 tai enemmän ja päätöskerroin 1,73.
Toinen vetokohde makseilla ~1,90 ja päätöskerroin 1,79.

Sattuivat kusemaan, mutta sellasta se on välillä ja Aapon panostavalla vaihtelut ovat suuria. Jotain 98% taitaa tämän kauden futikset olla, mutta eipä tuo olisi vaatinut kuin muutaman isomman panoksen kääntymisen toiseen suuntaan, niin tulos olisi aivan toinen. Kohtuu pienestä nuo lopulta kiinni ja hajonta voi olla suurta.

Mutta juu, ei Aapon tipsit ole tällä kaudella ihan nappiin osuneet ja itsekin hän on myöntänyt virheitään, mutta jotenkin säälittävää kuitenkin tuollainen katkera tilitys. Toki maksullisten arvioiden ostajalla siihen oikeus, kukin taplaa tavallaan. Tosin sun kohdalla tuo näyttää olevan ennemmin sääntö kuin poikkeus.

Tsemit Aapolle.
Vedot ovat menneet todella alakanttiin, enkä voi olla millään tapaa tyytyväinen tulokseen. Haluan edelleen korostaa, että 10/10, eli ns. maxbet ei ole minulla TYKKIkohde, vaan normaalia arkea keskimääräista kovemmasta panostustasosta johtuen, mikä selittää osaltaan suuren varianssin. Selittää siis osaltaan suuren varianssin, ei huonoja arvioita. Mitä tuohon tietämykseeni tulee, niin väittäisin minun Italiasettien tietämyksen olevan suhteellisen kovalla tasolla varsinkin Serie A:ssa, johon olen eniten tällä kaudella hävinnyt. Markkina on vain nykyään hyvin kova ja täytyy oikeasti olla hyvä, jotta pystyy sen biittaamaan. Edelleen minulla on all-time statsit Italiasta kohtalaisen hyvät, joten uskon kyllä pystyväni tekemään niistä voittoa. En sinänsä tykkää kauheasti vertailla muihin, mutta Hakulinen&Nurkki teki viime kaudella 99,1% palautuksen peräti 3810 kohteella ja tällä kaudella ovat taas mukavasti plussalla. Kaikkea ei toki varianssilla voi selittää, mutta minun all-time tilastot ovat kuitenkin edelleen vertailukelpoiset, vaikka mennyt vuosi onkin ollut huono.

Kuten alkutalvesta sanoin, niin olen saanut kehitettyä settejäni pitkästä aikaa huomattavasti parempaan suuntaan ja ensi kertaa ne tulevat käyttöön Veikkausliigaan & Ykköseen, joissa all-time statsit ovat 1094 kohdetta ja 106,0%. Lisäksi aion käydä paikan päällä katsomassa pelejä, jotta saa paremman kuvan pelaajista ja joukkueista. Epätoivoista markkinontia? Nope. En nimittäin tule myymään Suomifutiksia tänä kesänä, vaan keskityn tekemään itse tulosta ja uskon +106% olevan täysin realistinen. Tällä hetkellä motivaatio hyvin kova tekemään kovaa tulosta kesältä, vaikka luonnollisesti odotukset myös kevään Italiapalloihin ovat + merkkiset.
Tenkrat kirjoitti:Ja pidetään ny mielessä se ettei petsailu niin vakavaa ole tai pidä olla, elämässä on paljon muutakin. :P
Juuri näin. Asikaista vastaan ei mitään henk. koht. mielessä todellakaan ole, mutta tästä vähän mallia sinnekin päin. Raha, raha ja raha ei ole kaikki kaikessa tässä elämässä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


asikainl
Jäsen
Viestit: 540
Liittynyt: 12.04.2007, 22:38

Tuotto: +20.70 yks.

Palautus%: 103.72%

Panosten ka: 2.77 yks.

Vetoja: 201

Pisteitä: 99

Re: Livetysketju - futis

Viesti Kirjoittaja asikainl »

Ei ole henk. koht. mitään ketään vastaan. Kuitenkin täytyy pitää mielessä, että vihjeitä myymällä on tulosvastuussa. Ainakin jollain tasolla. Tyyliin jos biittaa päätöskertoimet kerran kerrasta, niin ei voi kukaan syyttää ketään, mutta ihan näin ei ole seurailujeni mukaan tainnut asia olla. Silloin täytyy olla valmis vastaanottamaan kritiikki.

H&N vertaus oli tavallaan hyvä, tavallaan aika huono, koska he tekivät järkeviä sisällöllisiä muutoksia palveluun (karsivat rajusti sarjoja -> keskittivät osaamisen tiettyihin, parhaisiin sarjoihin -> tulos nousi muutosten seurauksena). Manuel Consultingissa nuo heikoimmat sarjat (Premier, La Liga) karsittiin jo vuosia sitten, mutta tulos ei kääntynyt silti (näin jälkikäteen tarkastellen) nousuun.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


asikainl
Jäsen
Viestit: 540
Liittynyt: 12.04.2007, 22:38

Tuotto: +20.70 yks.

Palautus%: 103.72%

Panosten ka: 2.77 yks.

Vetoja: 201

Pisteitä: 99

Re: Livetysketju - futis

Viesti Kirjoittaja asikainl »

Pentti Hirvonen kirjoitti: Vahvistaaksesi käsitystäni, voit taas seuraavan perustelemattoman vihjeesi jälkeen mainita, kuinka kohde onkin jo pelikelvoton kun jättipanoksesi on sen Pinnaclella ehtinyt jo rommauttamaan.
En voi sille mitään, että Pinnacle arvostaa jääkiekko-osaamistani niin paljon, että vetävät joka kohteen offlineen betsini jälkeen ja pudottavat kerrointa manuaalisesti noin kaksinkertaisesti siihen nähden, mitä normaalisti automaatti kerrointa pudottaisi vastaavasta panoksesta (vrt. esim. peesatut jalkapallovedot sama panos limiittiin nähden). Tästä syystä keräänkin seurantaa palstalle (="vihjaan") ilmaiseksi, koska monilla lienee mahdollisuus saada kuitenkin panoksia sisään ~samoilla kertoimilla mikkihiiribookkereille, jotka ovat jo rajoittaneet panokseni aikapäiviä sitten. Samasta syystä ilmoitan kerroinrajan kaikissa valinnoissani, jonka avulla voi skaalata panosta/skipata kohteen.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


asikainl
Jäsen
Viestit: 540
Liittynyt: 12.04.2007, 22:38

Tuotto: +20.70 yks.

Palautus%: 103.72%

Panosten ka: 2.77 yks.

Vetoja: 201

Pisteitä: 99

Re: Livetysketju - futis

Viesti Kirjoittaja asikainl »

mutanen_aapo kirjoitti: Juuri näin. Asikaista vastaan ei mitään henk. koht. mielessä todellakaan ole, mutta tästä vähän mallia sinnekin päin. Raha, raha ja raha ei ole kaikki kaikessa tässä elämässä.
No se on kai tavallaan suhteellisen helppoa sanoa noin sieltä päästä, jossa on kerätyillä kymmenientuhansien vihjepalkkioilla (nettonakin) kuitattu omien henk. koht. vetojen kuopat. Asiakkaan lähtökohdista asia on aika paljon kriittisempi ja merkittävämpi (se raha/tulos).

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin