Tänään on 29.03.2024, 00:11.

BET3000: Varoitus ja apua kaivataan.

Keskustelua vedonlyöntiyhtiöt ja rahaliikenne ympärillä.
Vastaa Viestiin
paawo1000
Jäsen
Viestit: 2
Liittynyt: 17.08.2011, 08:24
Pisteitä: 0

BET3000: Varoitus ja apua kaivataan.

Viesti Kirjoittaja paawo1000 »

Tervehdys!

Palstan pitkäaikaisena “lukijajäsenenä” rohkaistuin vihdoin tekemään oman nimimerkin ja pyytämään apua.

Avasin noin viikko sitten BET3000:lle tilin ja deposin 400€ ja samalla lunastin 100€:n bonuksen. En ole varma, pitikö bonusehdot hyväksyä depotessa vai tuliko bonus suoraan. Joka tapauksessa bonusehdot olivat 2.0 kertoimilla depo 2x ja bonus 5x eli yht 1300€ kierrätettävä ennen nostoa, aikaa 45 päivää.

Ehdin lyödä kaksi 100€ vetoa, jotka molemmat osuivat, mutta jo ensimmäisen osuman jälkeen tilini oli rajoitettu yhteen euroon. Nyt siis bonusehdot täyttääkseni minun pitäisi lyödä 1100 kappaletta euron vetoja. Tilillä oli voittojen jälkeen 880 euroa bonukset mukaan luettuna.

Olin yhteydessä asiakaspalveluun (asiakaspalvelu tässä paskafirmassa vain sähköpostilla), missä väittivät että minulla useita tilejä heillä ja siksi rajoitettu yhteen euroon. Tämä ei pidä paikkaansa ja lähetin heille kopiot passistani ja ajokortistani. Sen jälkeen tuli vastaus, että henkilöllisyys vahvistettu, ei muuta.

Tilini on edelleen rajoitettu yhteen euroon. Olen lähettänyt heille useita posteja, mutta mihinkään ei vastata mitään. Yritin myös kysyä, että voisinko nostaa deponi+voittoni, bonuksesta ei niin väliä, mutta tähänkään ei vastattu mitään.

Yritin vielä lyödä yhteen tennisotteluun montaa euron vetoa, mutta sekään ei onnistunut eli sain vain yhden yhden euron vedon sisään. Nyt tililläni on siis 879 euroa enkä tiedä mitä teen?

Osaisiko joku antaa mitään vinkkejä? Kiitoksia jo etukäteen!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


vakioukko
Avatar
Jäsen
Viestit: 868
Liittynyt: 20.08.2009, 03:23
Pisteitä: 430

Re: BET3000: Varoitus ja apua kaivataan.

Viesti Kirjoittaja vakioukko »

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


paawo1000
Jäsen
Viestit: 2
Liittynyt: 17.08.2011, 08:24
Pisteitä: 0

Re: BET3000: Varoitus ja apua kaivataan.

Viesti Kirjoittaja paawo1000 »

Kiitokset vakioukolle linkistä.

Tein tuon linkin kautta valituksen. En tiedä oliko sen ansiota vai ei, mutta noin tunnin päästä oli tullut meiliin vastaus Bet3000:lta eiliseen viestiini. Ihan asiallinen viesti.

Nyt on rahojen kotiutuspyyntö sisässä. BET3000 ei maksa rahoja moneybookersille, joten pankkisiirtoa saa odottaa. Muutenkaan en ole hirveän optimistinen, että rahat kuitenkaan tulisivat ensi yrittämällä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin