Tänään on 28.03.2024, 23:54.

EM-karsinnat 7.6.

Keskustelua jalkapallosta.
Vastaa Viestiin
Hese
Avatar
Jäsen
Viestit: 4768
Liittynyt: 16.03.2004, 18:33
Pisteitä: 2437

EM-karsinnat 7.6.

Viesti Kirjoittaja Hese »

Ruotsi-Suomi -1.5/2.12 Canbet

Kyllä mä arvostan suomalaistafutista edelleen, ja käyn katsomassa pelejä, se keskustelu on turhaa. Mutta maajoukkueen tilanne on Mixusta huolimatta entistä heikompi juuri nyt. San Marino -ottelua oli vaikeaa katsoa. Uusi pelityyli, joka ei toiminut edes parintuhannen asukkaan maata vastaan. Mixu ajaa edelleen pelaajia sisään uuteen systeemiin, ja se on tärkeämpää kuin pisteet. Tässä joukkueessa on pelaajia, jotka ei mahtuisi edes moneen Allsvenskan-seuraan...

Ruotsilla on pirun kova ryhmä, Zlatanilla tai ilman. Elmander, Toivonen, Mellberg etc. Ruotsi ei tule saamaan Hollantia kiinni, mutta on tällä hetkellä paras lohkokakkonen, eli menossa jatkoon. Ne voitti just Moldovan vieraissa 4-1, mikä on Moldovan suurin kotitappio koskaan. Suomi sai siellä syksyllä nykyistä paremmalla ryhmällä 0-2 selkään.

Råsundalla on tiistaina juuri sellainen tunnelma kuin näiden maiden kohdatessa on, että Suomi joutuu helvettiin. Voi olla että Ruotsi hakee samoja numeroita kuin lätkäfinaalissa, mutta tuo Canbetin toppi (esim. Pinny 2.03) kelpaa isolla.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


pexi111
Jäsen
Viestit: 11
Liittynyt: 11.05.2005, 19:05
Pisteitä: 0

Re: EM-karsinnat 7.6.

Viesti Kirjoittaja pexi111 »

Kyllä, jos tuota ensimmäistä Mixun joukkueen peliä tarkastelee niin mikään ei ole muuttunut. Joukkue kasattu kokoon testimielessä ja murskatappio tuolla tyylillä.

http://arkitieto.blogspot.com/2011/06/s ... alloa.html

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Zizou
Avatar
Jäsen
Viestit: 914
Liittynyt: 18.12.2003, 12:02
Pisteitä: 840
Paikkakunta: Jumpan Kulma

Re: EM-karsinnat 7.6.

Viesti Kirjoittaja Zizou »

omat lottonumerot:
ValkoVenäjä Luxemburg 87 11 2
Azerbaijan Saksa 2 11 87
Ruotsi Suomi 76 18 6
Bosnia Albania 65 22 13
SanMarino Unkari 1 6 93
Fär-Saaret Viro 11 23 66

Viro eroaa aikalailla markkinoiden näkemyksestä, mutta eipä ole ensimmäinen kerta, kun olen pihalla :roll:
Ruotsi laskettu ilman Zlatania, mutta sehän taitaa jopa pelatakin?

tommosiin tuhrattu pätäkkää:
Viro 1,64
Ruotsi -1,25 1,82
Ruotsi -1,5 2,09

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

http://www.jumpankulma.net avattu - tervetuloa tutustumaan
twitter Jumpankulma

Minikommentit


T:P.
Jäsen
Viestit: 218
Liittynyt: 17.05.2004, 09:20
Pisteitä: 0

Re: EM-karsinnat 7.6.

Viesti Kirjoittaja T:P. »

Ruotsi-Suomi Betfairilla "any other result" eli että jompikumpi joukkueista (lue: Ruotsi) tekee 4 maalia tai enemmän, kerroin 6,2. Oli aiemmin päivällä jopa 6,4. Mielestäni mojova ylikerroin, arvioin itse varovaisesti 22 % tälle.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Neo
Avatar
Jäsen
Viestit: 3597
Liittynyt: 19.01.2003, 18:32

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 3188
Paikkakunta: Norge
Viesti:

Re: EM-karsinnat 7.6.

Viesti Kirjoittaja Neo »

Itse olen täysin eri mieltä noiden Ruotsi-näkemysten kanssa. Jengi tuntuu kovasti reagoivan tuohon San Marino -matsiin, mutta aina jotenkin unohdetaan miten Suomi tuntuu nostavan tai laskevan peliään vastustajien tasolle. Samanlaista tuskailua noi lilliputti -matsit on aina olleet, ja nyt vielä tietysti Mixullakin eka peli, taktiikat oli alkuun vähän hakusessa jne. Toiseksi, Suomelle sopii paremmin asetelma jossa se pääsee altavastaajana rakasta naapuria vastaan, ja Ruotsilla on ne isot paineet ja pakkovoitto. Suomi nyt on liputettu ulos jo jatkosta kauan sitten, ja uskon lisäksi Mixun olevan varsin hyvä "pelaajien valmentaja" tässä suhteessa lietsomaan joukkueeseen hyvän taisteluasenteen ja nimenomaan paineettoman tilan. Kolmanneksi, mielestäni Ruotsi on törkeän yliarvostettu joukkueena jos prossia tällaiseen peliin saadaan 75+ kotivoitolle, ja neljänneksi Zlatanin merkitystä aliarvioidaan. Zlatan on laadultaan aivan helvetisti edellä kaikkia muita pelaajia ja siihen päälle pitkän pitkä pelaamattomuus jne.

Muitakin pointteja on mutta en nyt jaksa romaania aiheesta kirjoittaa. Mielestäni nykyistä Ruotsia ei millään voi saada yli 70 pinnan suosikiksi ja itse olen vahvasti hyvin nihkeän ja tasaisemman pelin puolella mitä täällä yleisesti uskotaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


T:P.
Jäsen
Viestit: 218
Liittynyt: 17.05.2004, 09:20
Pisteitä: 0

Re: EM-karsinnat 7.6.

Viesti Kirjoittaja T:P. »

Neo kirjoitti: Mielestäni nykyistä Ruotsia ei millään voi saada yli 70 pinnan suosikiksi ja itse olen vahvasti hyvin nihkeän ja tasaisemman pelin puolella mitä täällä yleisesti uskotaan.
Sinulta varmasti tulee hurja peli esim. Betfairille ihan Kellyn kaavankin mukaan. Nimittäin ottamalla vastaan vetoja: 1,35-kertoimella ovat pelaajat valmiina sijoittamaan Ruotsin voittoon tuhansia ja taas tuhansia. Tämä tarkoittaa kääntäen 3,86 kerrointa sille, että Ruotsi EI voita, jolle siis annat ainakin 30 %. Ylikertoimesi on 15-20 %. MOT.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Neo
Avatar
Jäsen
Viestit: 3597
Liittynyt: 19.01.2003, 18:32

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 3188
Paikkakunta: Norge
Viesti:

Re: EM-karsinnat 7.6.

Viesti Kirjoittaja Neo »

T:P. kirjoitti:
Neo kirjoitti: Mielestäni nykyistä Ruotsia ei millään voi saada yli 70 pinnan suosikiksi ja itse olen vahvasti hyvin nihkeän ja tasaisemman pelin puolella mitä täällä yleisesti uskotaan.
Sinulta varmasti tulee hurja peli esim. Betfairille ihan Kellyn kaavankin mukaan. Nimittäin ottamalla vastaan vetoja: 1,35-kertoimella ovat pelaajat valmiina sijoittamaan Ruotsin voittoon tuhansia ja taas tuhansia. Tämä tarkoittaa kääntäen 3,86 kerrointa sille, että Ruotsi EI voita, jolle siis annat ainakin 30 %. Ylikertoimesi on 15-20 %. MOT.
Ja tämän viestin pointti oli mikä?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


T:P.
Jäsen
Viestit: 218
Liittynyt: 17.05.2004, 09:20
Pisteitä: 0

Re: EM-karsinnat 7.6.

Viesti Kirjoittaja T:P. »

Ihan vain kertoakseni minkälainen helmi sinulla omien prosenttien perusteella on käsissäsi. Monet - ehkä et kuulu niihin - jättävät laskematta ns. lay-kertoimet käänteisesti. Toisaalta itse löydän perin harvoin näinkin pienellä, alle neljän kertoimella tällaisia 20 % ylikertoimia. En myöskään tästä pelistä. Suuremmilla kyllä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


PostimiesPate
Jäsen
Viestit: 134
Liittynyt: 01.08.2010, 13:51
Pisteitä: 62

Re: EM-karsinnat 7.6.

Viesti Kirjoittaja PostimiesPate »

Kyllä Suomi pelasi aivan pashasti San Marinoa vastaan, mutta en kyllä noilla kertoimilla saa Ruotsia pelattavaksi.
1,25 - 1,3 kertoimet ei kiinnosta ja 4 maalin voittoon Ruotsille en edes usko. Ruotsin 4 maalia on lähempänä 15 prosenttia kuin utopistista 22 %. Toivotaan, että Suomen kertoimet vielä nousee vähän ja ihmetellään asiaa huomenna uudestaan. Noilla kertoimilla joutuu vaan toivomaan, että Suomi hoiteloo håmmopojkarnat. Ainakaan paskemmin Suomi ei voi pelata, joten katsotaan asiaa huomenna.

Suomi ja Luxembourg huomenna voitoon :lol:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


norssi
Jäsen
Viestit: 160
Liittynyt: 07.03.2004, 18:33

Tuotto: +15.70 yks.

Palautus%: 119.50%

Panosten ka: 7.32 yks.

Vetoja: 11

Pisteitä: 27
Paikkakunta: Turku

Re: EM-karsinnat 7.6.

Viesti Kirjoittaja norssi »

Neo kirjoitti:Itse olen täysin eri mieltä noiden Ruotsi-näkemysten kanssa. Jengi tuntuu kovasti reagoivan tuohon San Marino -matsiin, mutta aina jotenkin unohdetaan miten Suomi tuntuu nostavan tai laskevan peliään vastustajien tasolle. Samanlaista tuskailua noi lilliputti -matsit on aina olleet, ja nyt vielä tietysti Mixullakin eka peli, taktiikat oli alkuun vähän hakusessa jne. Toiseksi, Suomelle sopii paremmin asetelma jossa se pääsee altavastaajana rakasta naapuria vastaan, ja Ruotsilla on ne isot paineet ja pakkovoitto. Suomi nyt on liputettu ulos jo jatkosta kauan sitten, ja uskon lisäksi Mixun olevan varsin hyvä "pelaajien valmentaja" tässä suhteessa lietsomaan joukkueeseen hyvän taisteluasenteen ja nimenomaan paineettoman tilan. Kolmanneksi, mielestäni Ruotsi on törkeän yliarvostettu joukkueena jos prossia tällaiseen peliin saadaan 75+ kotivoitolle, ja neljänneksi Zlatanin merkitystä aliarvioidaan. Zlatan on laadultaan aivan helvetisti edellä kaikkia muita pelaajia ja siihen päälle pitkän pitkä pelaamattomuus jne.

Muitakin pointteja on mutta en nyt jaksa romaania aiheesta kirjoittaa. Mielestäni nykyistä Ruotsia ei millään voi saada yli 70 pinnan suosikiksi ja itse olen vahvasti hyvin nihkeän ja tasaisemman pelin puolella mitä täällä yleisesti uskotaan.
Hyviä pointteja Neolta! Pitkälti faktaahan tuo on. Silti painoin Ruotsia ahc -1.25 ja niitä tuulari 3-0, 4-0, 4-1 jne. tulosvetoja pitkin maailmaa :wink: Tainut muuttua jo kansan vedoksi nuo isomaaliset voitot. Pitääkin ottaa varmaan pieni 1-1 suoja, jos kertoimet vielä kovasti nousee. En yhtään ihmettilisi jos Ruotsi painostaisi kovaa, mutta erittäin vaarallisia maalitilanteita ei syntyisi. Ruotsi toki painaisi vielä 1-0 johdon jälkeen ja Suomi sitten tasoitttaa 1-1 vastaiskusta. Näiden puheiden jälkeen varmaan jo pakko pelata tuo 1-1.

Itse enemmänkin painotan Ruotsin kostohenkeä, voitontahtoa (en pakkovoittoa), ja varmaankin aivan törkeetä hurmosta Stadionilla. En osaa sanoa juuta tai jaata ensimmäisen pelin vaikutseen "pelaajien sisälleajoon" jne., mutta päin vittuahan se peli meni. Ennenkin poikien kanssa treenailtu, joten ei mielestäni voi hirveästi antaa anteeksi tuon "ensimmäisen pelin" -vaikutuksen takia.

Huimasti muuten Pinnyllä tullut Suomen kerroin alas 12,x -> 10,x. Muuallakin näytti laskusuuntaiseslta. Markkinatopit nyt 11 pintaan. Ahc -1.25 jo 1.90, joten jotain mätää tässä nyt on. Tai en tiedä onko mätää, mutta vituiks män kun painoin 1,80 pintaan itse. Ei taidakaan Zlatan pelata?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


maig
Avatar
Jäsen
Viestit: 2456
Liittynyt: 30.01.2005, 17:27

Tuotto: -206.24 yks.

Palautus%: 98.03%

Panosten ka: 4.33 yks.

Vetoja: 2424

Pisteitä: 1369

Re: EM-karsinnat 7.6.

Viesti Kirjoittaja maig »

norssi kirjoitti:
Neo kirjoitti:Itse olen täysin eri mieltä noiden Ruotsi-näkemysten kanssa. Jengi tuntuu kovasti reagoivan tuohon San Marino -matsiin, mutta aina jotenkin unohdetaan miten Suomi tuntuu nostavan tai laskevan peliään vastustajien tasolle. Samanlaista tuskailua noi lilliputti -matsit on aina olleet, ja nyt vielä tietysti Mixullakin eka peli, taktiikat oli alkuun vähän hakusessa jne. Toiseksi, Suomelle sopii paremmin asetelma jossa se pääsee altavastaajana rakasta naapuria vastaan, ja Ruotsilla on ne isot paineet ja pakkovoitto. Suomi nyt on liputettu ulos jo jatkosta kauan sitten, ja uskon lisäksi Mixun olevan varsin hyvä "pelaajien valmentaja" tässä suhteessa lietsomaan joukkueeseen hyvän taisteluasenteen ja nimenomaan paineettoman tilan. Kolmanneksi, mielestäni Ruotsi on törkeän yliarvostettu joukkueena jos prossia tällaiseen peliin saadaan 75+ kotivoitolle, ja neljänneksi Zlatanin merkitystä aliarvioidaan. Zlatan on laadultaan aivan helvetisti edellä kaikkia muita pelaajia ja siihen päälle pitkän pitkä pelaamattomuus jne.

Muitakin pointteja on mutta en nyt jaksa romaania aiheesta kirjoittaa. Mielestäni nykyistä Ruotsia ei millään voi saada yli 70 pinnan suosikiksi ja itse olen vahvasti hyvin nihkeän ja tasaisemman pelin puolella mitä täällä yleisesti uskotaan.
Hyviä pointteja Neolta! Pitkälti faktaahan tuo on. Silti painoin Ruotsia ahc -1.25 ja niitä tuulari 3-0, 4-0, 4-1 jne. tulosvetoja pitkin maailmaa :wink: Tainut muuttua jo kansan vedoksi nuo isomaaliset voitot. Pitääkin ottaa varmaan pieni 1-1 suoja, jos kertoimet vielä kovasti nousee. En yhtään ihmettilisi jos Ruotsi painostaisi kovaa, mutta erittäin vaarallisia maalitilanteita ei syntyisi. Ruotsi toki painaisi vielä 1-0 johdon jälkeen ja Suomi sitten tasoitttaa 1-1 vastaiskusta. Näiden puheiden jälkeen varmaan jo pakko pelata tuo 1-1.

Itse enemmänkin painotan Ruotsin kostohenkeä, voitontahtoa (en pakkovoittoa), ja varmaankin aivan törkeetä hurmosta Stadionilla. En osaa sanoa juuta tai jaata ensimmäisen pelin vaikutseen "pelaajien sisälleajoon" jne., mutta päin vittuahan se peli meni. Ennenkin poikien kanssa treenailtu, joten ei mielestäni voi hirveästi antaa anteeksi tuon "ensimmäisen pelin" -vaikutuksen takia.

Huimasti muuten Pinnyllä tullut Suomen kerroin alas 12,x -> 10,x. Muuallakin näytti laskusuuntaiseslta. Markkinatopit nyt 11 pintaan. Ahc -1.25 jo 1.90, joten jotain mätää tässä nyt on. Tai en tiedä onko mätää, mutta vituiks män kun painoin 1,80 pintaan itse. Ei taidakaan Zlatan pelata?
Zlatan ehkä penkillä.

edit:ehkä

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Hese
Avatar
Jäsen
Viestit: 4768
Liittynyt: 16.03.2004, 18:33
Pisteitä: 2437

Re: EM-karsinnat 7.6.

Viesti Kirjoittaja Hese »

Maikkarin tv-uutisten mukaan on kunnossa. Käsitin että nimenomaan pelaa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


credit
Jäsen
Viestit: 5495
Liittynyt: 02.08.2003, 00:47

Tuotto: +232.86 yks.

Palautus%: 104.64%

Panosten ka: 1.57 yks.

Vetoja: 3193

Pisteitä: 4777

Re: EM-karsinnat 7.6.

Viesti Kirjoittaja credit »

Smuuttaamattomat arviot tiistaille:

Azerbaidzan - Saksa 7-17-76
Färsaaret - Viro 18-30-52
V-Venäjä - Luxemburg 81-14-5
Bosnia - Albania 59-26-15
Ruotsi - Suomi 69-22-9
San Marino - Unkari 0,1-0,9-99

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Mika Ässä
Jäsen
Viestit: 5609
Liittynyt: 05.05.2004, 19:39
Pisteitä: 9
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: EM-karsinnat 7.6.

Viesti Kirjoittaja Mika Ässä »

Hese kirjoitti:Ruotsi-Suomi -1.5/2.12 Canbet

Råsundalla on tiistaina juuri sellainen tunnelma kuin näiden maiden kohdatessa on, että Suomi joutuu helvettiin. Voi olla että Ruotsi hakee samoja numeroita kuin lätkäfinaalissa, mutta tuo Canbetin toppi (esim. Pinny 2.03) kelpaa isolla.
Myös mun arvioilla Ruotsin tasoitukset riittää pikku peliin, varsinkin kun nyt pääsee jo ottamaan -1,5 maalin sijasta osuvamman -1,25 maalin vedon.

Ruotsi -1,25 1,847 Pinnacle 57% oa 1,05

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Surebetti
Jäsen
Viestit: 501
Liittynyt: 21.01.2005, 14:52
Pisteitä: 11

Re: EM-karsinnat 7.6.

Viesti Kirjoittaja Surebetti »

Ruotsi-Suomi 62-27-11

Neon kanssa pitkälti samaa mieltä. Kyseessä on Derby ja perjantain otteluista kertoimiin on ylireagoitu, niin Ruotsin Moldova-voiton kuin Suomen San Marino-räpellyksenkin johdosta varsin selkeästi.

Kaiken lisäksi Elmander ja Toivonen ovat nähdäkseni Zlatania kovemmassa kunnossa tällä hetkellä ja jos Zlatan jomman kumman heistä syrjäyttää, niin Suomen kannalta nähdäkseni vielä parempi.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Mungo
Jäsen
Viestit: 4418
Liittynyt: 25.05.2003, 23:13

Tuotto: +59.91 yks.

Palautus%: 101.26%

Panosten ka: 3.65 yks.

Vetoja: 1305

Pisteitä: 4110

Re: EM-karsinnat 7.6.

Viesti Kirjoittaja Mungo »

Ihan kysymys: jos kuvitellaan että Ruotsin A-maajoukkue futiksessa on Suomen A-maajoukkuetta puolitoista tai vajaa kaksi kertaa parempi, eikös siitä tule kotiedulla ryystettynä sellaiset 70 prosenttia Ruotsille vai laskenko nyt ihan väärin? Tilastojen perusteella Ruotsi on tuon verran parempi 10 viime vuodelta ja jos Suomen esityksiä katsotaan, niin trendi on ollut laskeva.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


maig
Avatar
Jäsen
Viestit: 2456
Liittynyt: 30.01.2005, 17:27

Tuotto: -206.24 yks.

Palautus%: 98.03%

Panosten ka: 4.33 yks.

Vetoja: 2424

Pisteitä: 1369

Re: EM-karsinnat 7.6.

Viesti Kirjoittaja maig »

Azerit - Saksa
2-10-88 | 61 39

Valko-Venäjä - Luxemburg
83-14-3 | 51 49

Ruotsi - Suomi
72-21-7 | 43 57

Bosnia - Albania
52-26-22 | 51 49

Fäärsaaret - Viro
13-22-65 | 50 50

San Marino - Unkari
1-5-94 | 70 30


Suunnilleen Albaniaa +1, Viroa -1 ja underia svärjematsiin.
Pientä u3.5 Azereille ja o2.5 Fäärsaarille.

Ruotsi -1.25 raja 1.83 ja -1.5 2.15

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Viimeksi muokannut maig, 07.06.2011, 14:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Minikommentit


Zizou
Avatar
Jäsen
Viestit: 914
Liittynyt: 18.12.2003, 12:02
Pisteitä: 840
Paikkakunta: Jumpan Kulma

Re: EM-karsinnat 7.6.

Viesti Kirjoittaja Zizou »

Mungo kirjoitti:Ihan kysymys: jos kuvitellaan että Ruotsin A-maajoukkue futiksessa on Suomen A-maajoukkuetta puolitoista tai vajaa kaksi kertaa parempi, eikös siitä tule kotiedulla ryystettynä sellaiset 70 prosenttia Ruotsille vai laskenko nyt ihan väärin? Tilastojen perusteella Ruotsi on tuon verran parempi 10 viime vuodelta ja jos Suomen esityksiä katsotaan, niin trendi on ollut laskeva.
Suoraan omasta tietokannasta, mikä pitää sisällään vain merkitykselliset maaottelut = EM ja MM-karsintapelit.
Kategoria 2 (Ruotsi) vs Kategoria 4-5 (Suomi) päättynyt vuodesta -98 alkaen 68% kotivoittoon.
Luokitukset olen tehnyt osittan FIFA-rankingin mukaan mutta pääosin ihan omin silmin nähtyjen matsien mukaan edellisen 10+ vuoden aikana.
Eri asia sitten tietenkin, kuinka hyvin tuo kategorointi pitää kutinsa.
Itse siirsin tuosta vielä 8% Ruotsin suuntaan syistä:
-Ruotsilla täysi motivaatio kisoihin pääsystä + parhaat pelaajat saatavilla (paitsi Zlatan ?-merkki)
-Suomella joukkuetta nuorennettu äkkiä ja paljon, ei suoraa motivaatiota => varaa kokeilla ja ajaa sisään uutta pelisysteemiä yms. Ensimmäisessä maaottelussa tulos oli surkeahko oikeastaan kaikilla pelin osa-alueilla.
-Jos pudottaa neloskategorian pois ja ottaa pelkästään 5-korin, niin jakauma on 72% kotiin. Omasta mielestäni tuo kuvastaa Suomen tämänhetkistä tasoa paremmin, samassa laarissa Slovenia, Liettua, Latvia, P-Irlanti, Albania, Bosnia, Islanti ja Macedonia. Itse asiassa mun mielestä Suomi ei ole tuossa ryhmässä edes kovin maajoukkue tällä hetkellä, ei FIFA:n eikä omin silmin nähdynkään perusteella.
-Jos verrataan ihan pelaaja pelaajalta Ruotsin ja Suomen pelaajia juokkue/rooli joukkueessa tasolla, etu Ruotsilla on ISO. Ja nyt ei saa etua joukkuepelistäkään, kun Ruotsi pelaa tutulla systeemillä, mikä on jo ajettu sisään joukkueeseen ja Suomi vasta ajaa uutta systeemiä sisään.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

http://www.jumpankulma.net avattu - tervetuloa tutustumaan
twitter Jumpankulma

Minikommentit


Mungo
Jäsen
Viestit: 4418
Liittynyt: 25.05.2003, 23:13

Tuotto: +59.91 yks.

Palautus%: 101.26%

Panosten ka: 3.65 yks.

Vetoja: 1305

Pisteitä: 4110

Re: EM-karsinnat 7.6.

Viesti Kirjoittaja Mungo »

OK ja kiitos, Zizou, erinomainen tiivistys!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


KilgoreTrout
Jäsen
Viestit: 2066
Liittynyt: 27.10.2006, 20:29

Tuotto: -13.75 yks.

Palautus%: 98.34%

Panosten ka: 2.95 yks.

Vetoja: 280

Pisteitä: 532
Paikkakunta: Helsinki

Re: EM-karsinnat 7.6.

Viesti Kirjoittaja KilgoreTrout »

Eipä noissa Ruotsin 70-75% pitäisi mielestäni olla mitään ihmeellistä. Hätäsenä voisi sanoa että maalivahtipeli vaihtunut vahvuudesta heikkoudeksi, Hyypiän lopettaminen vaikuttaa ja tosiaan uuden valmentajan katastrofaalinen alku.

Veikkauksen tulosvetoon taitaa kertyä ihan kunnon vaihto, sieltä varmaan pelattavaakin löytyisi.

Saattaisin varovasti arvella Ruotsin olevan Saudi-Arabian tasoinen, parempi tai jopa selkeästi parempi. Minulla ei ole kuitenkaan väitteeni tueksi kuin paljon mutua. Ainakin Saudien viimeisimmät tulokset viestisivät etteivät ole enää keskimääräistä kovempaa eurooppalaista maajoukkuetta edellä. S-A-Japani 0-5, Jordan-S-A 1-0, S-A-Syyria 1-2.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


maig
Avatar
Jäsen
Viestit: 2456
Liittynyt: 30.01.2005, 17:27

Tuotto: -206.24 yks.

Palautus%: 98.03%

Panosten ka: 4.33 yks.

Vetoja: 2424

Pisteitä: 1369

Re: EM-karsinnat 7.6.

Viesti Kirjoittaja maig »

Zizou kirjoitti: -Jos pudottaa neloskategorian pois ja ottaa pelkästään 5-korin, niin jakauma on 72% kotiin. Omasta mielestäni tuo kuvastaa Suomen tämänhetkistä tasoa paremmin, samassa laarissa Slovenia, Liettua, Latvia, P-Irlanti, Albania, Bosnia, Islanti ja Macedonia. Itse asiassa mun mielestä Suomi ei ole tuossa ryhmässä edes kovin maajoukkue tällä hetkellä, ei FIFA:n eikä omin silmin nähdynkään perusteella.
Komppaan jokaista pointtiasi, mutta etenkin tätä. Suomen joukkue ei tällä hetkellä mielestäni kuulu sinne neloskoriin, vaan nuorennusleikkauksen takia pelaajamateriaali on vitoskoria. Suomen joukkueesta ei taida löytyä pelillistä johtajuutta Litmasen jäätyä kotiin. Etenkin laitapakkien taso on jotain kamalaa tämän nähdyn perusteella.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Zizou
Avatar
Jäsen
Viestit: 914
Liittynyt: 18.12.2003, 12:02
Pisteitä: 840
Paikkakunta: Jumpan Kulma

Re: EM-karsinnat 7.6.

Viesti Kirjoittaja Zizou »

KilgoreTrout kirjoitti:Eipä noissa Ruotsin 70-75% pitäisi mielestäni olla mitään ihmeellistä. Hätäsenä voisi sanoa että maalivahtipeli vaihtunut vahvuudesta heikkoudeksi, Hyypiän lopettaminen vaikuttaa ja tosiaan uuden valmentajan katastrofaalinen alku.

Veikkauksen tulosvetoon taitaa kertyä ihan kunnon vaihto, sieltä varmaan pelattavaakin löytyisi.

Saattaisin varovasti arvella Ruotsin olevan Saudi-Arabian tasoinen, parempi tai jopa selkeästi parempi. Minulla ei ole kuitenkaan väitteeni tueksi kuin paljon mutua. Ainakin Saudien viimeisimmät tulokset viestisivät etteivät ole enää keskimääräistä kovempaa eurooppalaista maajoukkuetta edellä. S-A-Japani 0-5, Jordan-S-A 1-0, S-A-Syyria 1-2.
Omasta mielestä vertaus Ruotsi-Saudit on kyllä jos ei ihan 100-0 Ruotsille niin ei paljon muutakaan...Ruotsi kuitenkin selvinnyt Euroopasta ~säännöllisesti MM-kisoihin tai pudonnut aivan karvan verran + ovat ~säännöllisesti mukana EM-kisoissa.
Saudit ei Euroopasta selviytyisi koskaan kumpaankaan kisaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

http://www.jumpankulma.net avattu - tervetuloa tutustumaan
twitter Jumpankulma

Minikommentit


cacmac
Jäsen
Viestit: 414
Liittynyt: 17.11.2003, 13:33
Pisteitä: 35
Paikkakunta: Hki

Re: EM-karsinnat 7.6.

Viesti Kirjoittaja cacmac »

maig kirjoitti:
Zizou kirjoitti: -Jos pudottaa neloskategorian pois ja ottaa pelkästään 5-korin, niin jakauma on 72% kotiin. Omasta mielestäni tuo kuvastaa Suomen tämänhetkistä tasoa paremmin, samassa laarissa Slovenia, Liettua, Latvia, P-Irlanti, Albania, Bosnia, Islanti ja Macedonia. Itse asiassa mun mielestä Suomi ei ole tuossa ryhmässä edes kovin maajoukkue tällä hetkellä, ei FIFA:n eikä omin silmin nähdynkään perusteella.
Komppaan jokaista pointtiasi, mutta etenkin tätä. Suomen joukkue ei tällä hetkellä mielestäni kuulu sinne neloskoriin, vaan nuorennusleikkauksen takia pelaajamateriaali on vitoskoria. Suomen joukkueesta ei taida löytyä pelillistä johtajuutta Litmasen jäätyä kotiin. Etenkin laitapakkien taso on jotain kamalaa tämän nähdyn perusteella.
Puuttumatta yhtään mihinkään muuhun, niin on aika kovaa kommentointia YHDEN ottelun perusteella. Muutenkin täällä aika reippaasti nojataan kommentoinnissa tuohon surulliseen San Marino -peliin, siis sivustolla, jossa pitäisi olla ymmärrystä mm. tilastollisesti pätevästä otannasta...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

"voin huoletta savukkeeni sammuttaa, kyllä helvetistä tulta saa..."

Minikommentit


maig
Avatar
Jäsen
Viestit: 2456
Liittynyt: 30.01.2005, 17:27

Tuotto: -206.24 yks.

Palautus%: 98.03%

Panosten ka: 4.33 yks.

Vetoja: 2424

Pisteitä: 1369

Re: EM-karsinnat 7.6.

Viesti Kirjoittaja maig »

cacmac kirjoitti:
maig kirjoitti:
Zizou kirjoitti: -Jos pudottaa neloskategorian pois ja ottaa pelkästään 5-korin, niin jakauma on 72% kotiin. Omasta mielestäni tuo kuvastaa Suomen tämänhetkistä tasoa paremmin, samassa laarissa Slovenia, Liettua, Latvia, P-Irlanti, Albania, Bosnia, Islanti ja Macedonia. Itse asiassa mun mielestä Suomi ei ole tuossa ryhmässä edes kovin maajoukkue tällä hetkellä, ei FIFA:n eikä omin silmin nähdynkään perusteella.
Komppaan jokaista pointtiasi, mutta etenkin tätä. Suomen joukkue ei tällä hetkellä mielestäni kuulu sinne neloskoriin, vaan nuorennusleikkauksen takia pelaajamateriaali on vitoskoria. Suomen joukkueesta ei taida löytyä pelillistä johtajuutta Litmasen jäätyä kotiin. Etenkin laitapakkien taso on jotain kamalaa tämän nähdyn perusteella.
Puuttumatta yhtään mihinkään muuhun, niin on aika kovaa kommentointia YHDEN ottelun perusteella. Muutenkin täällä aika reippaasti nojataan kommentoinnissa tuohon surulliseen San Marino -peliin, siis sivustolla, jossa pitäisi olla ymmärrystä mm. tilastollisesti pätevästä otannasta...
Ainakin Veli Lammen taitotaso nähty jo kauan sitten. Joo, Raitalan debyytti ja paskat housussa, mutta kyllä on paljon parannettavaa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Neo
Avatar
Jäsen
Viestit: 3597
Liittynyt: 19.01.2003, 18:32

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 3188
Paikkakunta: Norge
Viesti:

Re: EM-karsinnat 7.6.

Viesti Kirjoittaja Neo »

Tuohon Zizoun viestiin; muuten samaa mieltä mutta mun mielestä suurin virhe tuossa laskutoimituksessa on tuo Ruotsin tason asettaminen. Suomi on varmasti ns vitoskorissa tuolla logiikalla ja jossain P-Irlannin tasolla max, mutta Ruotsia pidetään jostain syystä edelleen heti Euroopan kärkimaiden takana. Eli samassa kastissa missä esim Venäjä tai Kroatia yms ja jotenkin edelleen arvokisojen "vakiokasvona". Tämä ei ole mun mielestä enää nykypäivää, eikä sitä tue myöskään oikein mitkään faktat. Ruotsi ei päässyt viime karsinnoista MM-kisoihin todella helposta lohkosta. Sitä ennen joukkue oli edellisissä EM-karkeloissa aivan täysi rotsi, ja näihinkin kisoihin hurrit pääsi käytännössä siksi, että Latvialta oli ostettu pojot parilla säkillä perunoita. Ja niin edelleen. Karkeasti sanottuna Ruotsi ei ole mun mielestä esittänyt vajaaseen 5 vuoteen oikein yhtään mitään, ja nytkin ainoa todellinen tason mittaus päättyi turpasaunaan 4-1 Hollannilta. Toiseksi, työn puolesta on tullut nähtyä paljon Ruotsin pelaajia viikoittain eikä hurreilla ole enää samalla tavalla Euroopan huipputasolla pelaajia (kuten ei Suomellakaan) kuin aiemmin. En hirveästi Suomen laitapakkeja haukkuisi kun ei tuo hurrien Lustig nyt ole erityisemmin vakuuttanut sekään, Rosenborgissa on juostu ohi oikealta ja vasemmalta pitkin kautta. Suomalaiset lisäksi dissaavat omiaan tyypilliseen tapaan, kun eivät monienkaan pelaajien esityksiä ja todellista tasoa pääse viikottain näkemään. Jotain Sebastian Larssonia pidetään suunnilleen jeesuksesta seuraavana, kun pelaa sentään kalinaa Birminghamissa jne.

Näin ollen pidän mahdottomana, että Ruotsin tasoinen jengi voisi olla jotain 75% suosikki tällaisessa ottelussa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin