Tänään on 28.03.2024, 12:07.

Ylikerroin.com facebook-ryhmä

Yleiseen turisemiseen muustakin kuin pelaamisesta.
Vastaa Viestiin
mikkou
Jäsen
Viestit: 2128
Liittynyt: 14.01.2003, 00:21
Pisteitä: 11
Viesti:

Ylikerroin.com facebook-ryhmä

Viesti Kirjoittaja mikkou »

Frankie Goes to Hollywood ja Ylikerroin.com goes to Facebook.

Niin se maailma muuttuu ja Ylikerroin.com muuttuu mukana. Tällä kertaa päätimme lisätä palveluihimme FB ryhmän johon tulemme jatkossa tiedottamaan juttuja Ylikerroin.comin osalta. Etusivujen uusista ominaisuuksista ja työkaluista, foorumin kilpailuista ja kaikesta muusta asiaan liittyvästä. Mahdollisesti jatkossa myös "kuumimmista" vihjeistä :wink:

http://www.facebook.com/pages/Ylikerroi ... 5884531329

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


mikkou
Jäsen
Viestit: 2128
Liittynyt: 14.01.2003, 00:21
Pisteitä: 11
Viesti:

Re: Ylikerroin.com facebook-ryhmä

Viesti Kirjoittaja mikkou »

http://www.facebook.com/Ylikerroin

Sen verran tullut liittyneitä tähän ryhmään että päästiin käyttämään lyhyempää "nimeä".

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


mikkou
Jäsen
Viestit: 2128
Liittynyt: 14.01.2003, 00:21
Pisteitä: 11
Viesti:

Re: Ylikerroin.com facebook-ryhmä

Viesti Kirjoittaja mikkou »

Nostellaanpa tätäkin hieman ylemmäs jotta sosiaalisen median ystävät huomaavat asian.

Olemme pyrkineet päivittelemään tuonne vedonlyöntiin liittyviä uutisia+Ylikerroin.comin juttuja. Jatkossa tätä olisi tarkoitus ottaa yhä enemmän vedonlyönti-aiheisten juttujen tiedotukseen ja mahdollisesti lanseeraamme tuolla myös kilpailuja.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Ylikerroin.com
Jäsen
Viestit: 1068
Liittynyt: 21.12.2013, 11:56
Pisteitä: 1947

Re: Ylikerroin.com facebook-ryhmä

Viesti Kirjoittaja Ylikerroin.com »

Täällä foorumin puolella on järjestetty ja tullaan järjestämään jatkossakin kisoja ja muuta mukavaa, mutta nyt yritämme hieman piristää myös Facebook-sivujamme. Facebookissa sekä Ylikertoimen etusivuilla on jatkossa tarjolla uutisia vedonlyönnin ja urheilun parista sekä vedonlyöntivihjeitä ja pitkävetolistan katsauksia.

Nyt FB-jäsenille on tarjolla pientä jännitettävää illaksi:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=776728649020713

Tarkoitus tällä on toki saada hieman FB-sivuston kokoa laajennettua, joten otamme kiitollisina vastaan kaiken tuen palstalaisilta, joilla on Facebookissa tunnukset. Eli kiitos etukäteen kuvan jakaneille, toivotaan osumia!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Ylikerroin.com
Jäsen
Viestit: 1068
Liittynyt: 21.12.2013, 11:56
Pisteitä: 1947

Re: Ylikerroin.com facebook-ryhmä

Viesti Kirjoittaja Ylikerroin.com »

Vielä ehtii mukaan Facebookin puolella yksinkertaiseen kisaan pitkävetolapusta.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=788216047871973

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 2. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


akkepira
Jäsen
Viestit: 7
Liittynyt: 30.07.2014, 21:48

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 1

Re: Ylikerroin.com facebook-ryhmä

Viesti Kirjoittaja akkepira »

Moro! Oli pakko tulla väijyy mikä sivu tää oikein on kun oon jo tästä näköjään tykännyt? Tähä asti oon aina ennen rekannu johonki ennen ku oon liittyny faceen mut näköjää se näinki menee. Töissä ihmeteltiin et oon vedonlyöntiä alkanu harrastaa ja mä ku en ees lottoa pelaa. Selvis sitten et mun pärstä on eksyny teijän facebookiin?

Saako tälle jonku järkevän selityksen miten mun naamari on teijän sivulla vaik en oo ite teijän sivua tykänny? Katselin foorumin etusivun facea et siin oli ainaki kaks lasta about 11-12v äkkiseltää arvattuna. Eikö ikäraja suomes oo 18v vedonlyönneissä?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

30.08.2014 22:00 <Hese> Oisko työkaverit mitenkään mukana? Kepponen?

30.08.2014 22:00 <Turbojugend> 6 viestiä ja muutama vihje taululla ja kerrot tuollaista???

30.08.2014 22:00 <Hese> Pääseekö ne sun koneelle...

30.08.2014 22:02 <Hese> Jaa. 6 postausta on luultavasti keskim. enemmän. Mee ittees!

30.08.2014 22:05 <LeisureSuitLarry> Hahahaa

31.08.2014 19:12 <LeisureSuitLarry> Onneksi kukaan ei ole laittanut 1-vuotis kuvaa profiiliin :)

31.08.2014 19:13 <LeisureSuitLarry> Sithän tämä olisi nekin luullut vauvoiksi jotka käyttävät

31.08.2014 19:13 <LeisureSuitLarry> facebookia :)


moderator
Avatar
Moderaattori
Viestit: 1762
Liittynyt: 19.02.2004, 11:15
Pisteitä: 1024
Paikkakunta: homeless
Viesti:

Re: Ylikerroin.com facebook-ryhmä

Viesti Kirjoittaja moderator »

akkepira kirjoitti:Saako tälle jonku järkevän selityksen miten mun naamari on teijän sivulla vaik en oo ite teijän sivua tykänny? Katselin foorumin etusivun facea et siin oli ainaki kaks lasta about 11-12v äkkiseltää arvattuna. Eikö ikäraja suomes oo 18v vedonlyönneissä?
Tervehdys,

sinun kannattaa varmaankin kysyä tätä asiaa suoraan Facebookin ihmisiltä, meillä ei tällaisesta asiasta ole mitään tietoa. Meillä ei ole tietoa miten ihmiset tykkäävät sivuistamme. Myöskin 11-12 vuotiaat lapset ovat meidän käsityksemme mielestä henkilöitä, jotka eivät edes saa liittyä FB palveluun. Ikävä kyllä emme pysty kertomaan, miten olet meidän ryhmäämme liittynyt tai miten mielestäsi 11-12 vuotiaat lapset ovat liittyneet. Kannattaa tosiaankin kääntyä suoraan FB:n puoleen ja käräyttää ala-ikäiset + itse voit aina painaa "en tykkää" nappia sivuillamme.

Ei myöskään kannata rekisteröidä uusia nimimerkkejä tämän asian kertomiseksi, koska tämä olemassa oleva kelpasi oikein hyvin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 15. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Turbojugend
Jäsen
Viestit: 1816
Liittynyt: 12.05.2010, 09:56

Tuotto: +19.93 yks.

Palautus%: 101.80%

Panosten ka: 2.55 yks.

Vetoja: 433

Pisteitä: 1269

Re: Ylikerroin.com facebook-ryhmä

Viesti Kirjoittaja Turbojugend »

akkepira kirjoitti:Töissä ihmeteltiin et oon vedonlyöntiä alkanu harrastaa ja mä ku en ees lottoa pelaa. Selvis sitten et mun pärstä on eksyny teijän facebookiin?
Taisit kännissä laittaa väärällä nimimerkillä juttua taululle, sulla kun vihjattuna pinnylle, 5dimesille ja betvictorille tolla nimimerkillä?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 2. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

31.08.2014 10:18 <Hese> :)

31.08.2014 11:34 <Jii> Kiitos Alex!


akkepira
Jäsen
Viestit: 7
Liittynyt: 30.07.2014, 21:48

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 1

Re: Ylikerroin.com facebook-ryhmä

Viesti Kirjoittaja akkepira »

Tervehdys! Tää keskustelu oli näköjään menny ihan pieleen ja mä olin unohtanu koko jutun. Mä en oo perustanu uutta tunnusta vaan työkaverini jota asia koski. Sil tuli jotain error ilmotusta perä jälkeen niin kokeiltii sitten mun tunnaril lopuks. Mä rekkasin sivulle ja huomasin sitte kaverin facessa ja siitä tää juttu lähti. Pelasin joo muutamia matseja mutta töissä tapahtu asioita ja ei sitte ollukaan aikaa jatkaa. Nuorena tuli pelailtuu korista niin sitä tulee seurattuu eniten fudiksen ohessa. Mul ei oo mitää tietoo noist facen tykkäyksist eikä näköjää duunikaverikaan ole muistanu koko juttua. En oo kaverii nähny kun on niin harvoin samas vuoros ja eiköhän se oo jo nollannu asian alkoholilla muutamaan kertaan jos tyypin oikein tunnen.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin