Tänään on 29.03.2024, 15:36.

Optimaattori-seurannan pelien julkistaminen

Strategiat, kertoimenlaskenta ja muut ohjeet/vinkit tänne.
Vastaa Viestiin
cpsof95
Jäsen
Viestit: 432
Liittynyt: 10.11.2003, 17:27
Pisteitä: 4
Paikkakunta: Lahti

Optimaattori-seurannan pelien julkistaminen

Viesti Kirjoittaja cpsof95 »

Tällaisena vilkkaana pelipäivinä tulee Optimaattorille melkonen läjä pelejä pelattavaks. Koska toi seuranta on tuolla näkyvissä, niin aattelin, että sillon on myös syytä laittaa ne pelit näkyviin.

Mut koska noita pelejä tulee tosiaan kohtuullinen määrä, niin onks niiden julkistaminen ollenkaan tarpeellista? Vai avaisinko vaikka oman topicin, jonne pistäisin tällaisena päivänä kaikki ne kymmenet pelit, joita virtuaalikassalla pelataan? Sillee ei tarviis teiän juosta topicista toiseen, vaan ne ois nipussa yhdessä paikassa. Luulen, että suurinta osaa nää pelit ei kuitenkaan kiinnosta.

Ei mun oo tietenkään mikään pakko näitä pelejä täällä esitellä, mut sillon tota seurantaakaan ei oo mitään syytä pitää esillä, ja sillon mun on myöskin ihan turha sanoa Optimaattorin toimivuudesta yhtään mitään, koska ei oo mitään proofia missään. Ja sillon Optimaattorin arvioita on melko lailla turha esitellä.

Mitä mieltä ootte?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Willy
Jäsen
Viestit: 603
Liittynyt: 08.05.2003, 16:35

Tuotto: +3.16 yks.

Palautus%: 103.33%

Panosten ka: 2.26 yks.

Vetoja: 42

Pisteitä: 57

Viesti Kirjoittaja Willy »

Mikset laittaisi kaikkia pelejäsi tuonne seurantaosioon minne ne kuuluu? Ja vaikka et laittaisi kaikkia pelejä näkyviin niin laita edes palautusprosentit ym. Ei kai sulla mitään syytä ole niitä valehdella. Ihan mielenkiinnolla seuraan kuinka tolla menetelmälläsi menestyt.

EDIT: Siis seurantaa ajatellen. Ehkä ne pelit on kuitenkin ihan hyvä olla kussakin topicissa erikseen.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin