Tänään on 28.03.2024, 22:38.

Kiinnostaako oikeesti?

Jutustelua hevosista ja heppavedoista
Viestiketju Lukittu
hesse
Jäsen
Viestit: 333
Liittynyt: 16.03.2004, 11:43

Tuotto: -8.90 yks.

Palautus%: 70.33%

Panosten ka: 10.00 yks.

Vetoja: 3

Pisteitä: 0

Kiinnostaako oikeesti?

Viesti Kirjoittaja hesse »

Jos tuota kimppapelijuttua ajettaisiin eteenpäin, niin itseltäkin voisi löytyä aikaa hoitaa homma, jos se olisi v5 ja v75-bonuskierrokset. Ehkä Teivon superv4 voisi tulla kyseeseen kans (ääniä sen puolesta?) V-pelit nimenomaan on sellainen pelimuoto joka tuottaa hyvin vuositasolla jos on rahaa joka kerta sijoittaa vakiopanos ja jaksaa hakea niitä alipelattuja viikosta toiseen. Harvoin maksaa mutta sitten kun maksaa niin maksaa kunnolla, eli ihan rahamiehillekin kimppapelaaminen on järkevää. Ja minkälaisia keskusteluketjuja siitä syntyisi kun joku pistäisi kapean rungon ja siihen kaikki sitten lisäämään ideoitaan joita Thorn taas suolaamaan.

Jos oikeesti kiinnostaa niin pistäkää alustava ilmottautuminen tän alle ja ehdotus kuka kerää rahat ja miten. Jätetäänkö peli netissä? Siitä saisi copy/pasten aina tänne palstalle. Itse olen kirjautunut ylikertoimeen niin monta vuotta sitten etten muista onko tänne pyydetty henkilötiedot, mutta pelinhoitajan varmaan pitäisi luopua anonyymiteetistään. Eli varmaan pankkisiirrot olisi kai paikallaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Bet Leader
Jäsen
Viestit: 433
Liittynyt: 29.12.2008, 12:44
Pisteitä: 3
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja Bet Leader »

Tietääkseni Teivossa ei ravata enää superV4:sta.. :roll:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Lundenääri
Jäsen
Viestit: 465
Liittynyt: 12.07.2004, 18:05

Tuotto: +28.79 yks.

Palautus%: 171.98%

Panosten ka: 10.00 yks.

Vetoja: 4

Pisteitä: 19

Viesti Kirjoittaja Lundenääri »

Kiinnostaa. Im in.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Täällä kaikki riippuu tuurista, tähdistä ja tuulista

Minikommentit


JAH
Jäsen
Viestit: 1180
Liittynyt: 06.03.2003, 15:02
Pisteitä: 80
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja JAH »

Minkälainen panostus per kierros olisi fiksu? Itselläni ei ole kiinnostusta siihen että panostus on joillakin tyyliin 10e/kierros vaan siten että kaikki panostaisivat 50e-100e/kierros. Osanottajia voisi olla kymmenkunta. Nyt ei muuta kuin parempia ideoita kehiin.

Itse olin jokunen vuosi sitten täällä kasatussa monivetoporukassa ja se oli toimivuutensa perusteella hyvin järjestetty. Silloin rahat siirrettiin etukäteen (parin viikon satsi kerralla) kimpan pyörittäjälle ja hän laittoi kaikille rivin sähköpostiin viimeistään 30 minuuttia ennen kohteen sulkeutumista.

Joka tapauksessa siis kiinnostaa ja olisin mielelläni mukana.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Hannu Jortikka: "Wake up Atte Pentikäinen this morning!"

Minikommentit


Let-Q
Jäsen
Viestit: 169
Liittynyt: 30.01.2008, 13:10
Pisteitä: 23

Viesti Kirjoittaja Let-Q »

Olen mukana jos esim. Hesse järjestää. Kaikki v-pelit käy ja edellä ehdotettu panostaso kuulostaa hyvältä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Elitloppet en gång om året!!!!

Minikommentit


cocon
Jäsen
Viestit: 41
Liittynyt: 12.01.2004, 16:43
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja cocon »

Kiinnostaa

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Nisula
Jäsen
Viestit: 240
Liittynyt: 26.06.2005, 12:22
Pisteitä: 1
Paikkakunta: Kouvola - Helsinki

- -

Viesti Kirjoittaja Nisula »

JAH kirjoitti:Minkälainen panostus per kierros olisi fiksu? Itselläni ei ole kiinnostusta siihen että panostus on joillakin tyyliin 10e/kierros vaan siten että kaikki panostaisivat 50e-100e/kierros.
Panostus tulisi riippua mun mielestä ihan siitä mitä pelataan. V4:n ja V5:n en näe mitään järkeä tyrkätä joka viikko ~1000€ lappua, vaan mun mielestä:

* V4:n ~100€ lappu
* V5:n ~100€ - 300€
* V75 bonus-kiekat ???

Jos ajattelis että normi peliviikko vois olla ti-V4, ke-V5, to-V4 ja la-V4, niin peleihin menisi ~500€-600€ / viikko ja se jaettuna max 10 hlöllä. Tai vaikka alkuun V5 ja lauantain V4, ja kattos kuinka homma toimii ja laajentaa sitten jos porukalla on halua.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Viimeksi muokannut Nisula, 03.02.2009, 20:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ride on!

Minikommentit


Nisula
Jäsen
Viestit: 240
Liittynyt: 26.06.2005, 12:22
Pisteitä: 1
Paikkakunta: Kouvola - Helsinki

Re: Kiinnostaako oikeesti?

Viesti Kirjoittaja Nisula »

hesse kirjoitti:Ja minkälaisia keskusteluketjuja siitä syntyisi kun joku pistäisi kapean rungon ja siihen kaikki sitten lisäämään ideoitaan joita Thorn taas suolaamaan.
Epäilisin että ei toimi, tai ainakin menee vaikeaksi. Jos nyt olettaa että saataisiin vaikka 10 hlöä kasaan ja muutama on ns. hiljainen yhtiömies, niin jakaisin silti tekovastuun vain muutamalle per viikko. Siitä ei tule mitään että 8 tyyppiä yrittää tehdä riviä netissä kun kaikilla on omat ideat...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Ride on!

Minikommentit


JAH
Jäsen
Viestit: 1180
Liittynyt: 06.03.2003, 15:02
Pisteitä: 80
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja JAH »

Omasta puolestani rivin voivat tehdä halukkaista jokainen vuorollaan. Itse ajattelin että pelit olisivat pääasiassa V5 ja V75 mutta jos V4:ssa on jotain extrapottia tai enemmistö kokee sen muuten järkeväksi (onko se sitä verrattuna V5- ja V75-peleihin?) niin siitä vaan.

Pitäisin kuitenkin tärkeänä myös sitä että jokainen sitoutuu vähintään 2kk:n (tai muuhun sovittavaan) kokeilujaksoon koska itse en sitä jaksa että joku kokeilee kaksi viikkoa siten että saa itse ison rivin tehdä ja kun ei osu niin jättäytyy pois. Jotkut lyhyet pelisäännöt siis mukaan joiden mukaan toimitaan. Tähän olisi ehkä hyvä myös sisällyttää se että aina pelataan vähintään yksi varma jotta ei tule niitä lappuja joissa ei ole edes mahdollisuutta isompaan pottiin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Hannu Jortikka: "Wake up Atte Pentikäinen this morning!"

Minikommentit


Let-Q
Jäsen
Viestit: 169
Liittynyt: 30.01.2008, 13:10
Pisteitä: 23

Viesti Kirjoittaja Let-Q »

Voisiko joku tietäjä vastata, eikö v4:ssä ole selkeästi parempi palautusprosentti kuin v5:ssä ja v75:ssä? Tämän vuoksi v5 mielestäni huonoin peli, sillä eihän viidellä kohteella hirvittävän helposti kunnon rahoihinkaan pääse käsiksi. Mutta olen mukana kaikissa pelimuodoissa, jos niin päätetään! 75 kuitenkin rakkain kaikista, kun on kunnon menestyksen makuun siinä päässyt!

Onko vastuullinen rahankerääjä/alulle laittaja löytynyt? Nisulan idea mielestäni hyvä. Miten olis alkuun ti, to ja la v4 esim kuukauden koejakson ajan? Yksi näistä voidaan toki vaihtaa keskiviikon v5:een jos sille paljon kannatusta löytyy.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Elitloppet en gång om året!!!!

Minikommentit


Let-Q
Jäsen
Viestit: 169
Liittynyt: 30.01.2008, 13:10
Pisteitä: 23

Viesti Kirjoittaja Let-Q »

Ja yhden varman taktiikka sopii myös. Kyllä mielestäni tänne foorumille voisi esim. pelipäivän aamuna pelintekijälle heittää ns.tärppejä, joita pelaajat itse näkevät hyviksi alipelatuiksi yllättäjiksi. Muutenhan porukan tietotaidosta ei paljoa apua ole. Kyseisen päivän rivin laatija saa kuitenkin lopulta itse päättää, mitä lapulle laitetaan ja siitä ei ole muilla mukisemista. Ei edes Thornilla! :D Oliko pelisäännöt suht siinä? Kuka kerää rahat ja miten aloitetaan?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Elitloppet en gång om året!!!!

Minikommentit


jullee
Jäsen
Viestit: 142
Liittynyt: 01.03.2003, 00:24
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja jullee »

täällä olis myös yksi kiinnostunut.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

kunpa ystäväni olisivat olleet yhtä urheita kuin te.

Minikommentit


JAH
Jäsen
Viestit: 1180
Liittynyt: 06.03.2003, 15:02
Pisteitä: 80
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja JAH »

Let-Q kirjoitti: Miten olis alkuun ti, to ja la v4 esim kuukauden koejakson ajan?
Kai nyt V75 mukana olisi ainakin kun siinä suurin sauma isoon pottiin? Itse en pelkästä V4-kimpasta kovin innostunut ole.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Hannu Jortikka: "Wake up Atte Pentikäinen this morning!"

Minikommentit


Let-Q
Jäsen
Viestit: 169
Liittynyt: 30.01.2008, 13:10
Pisteitä: 23

Viesti Kirjoittaja Let-Q »

75 käy oikein hyvin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Elitloppet en gång om året!!!!

Minikommentit


Pete2
Jäsen
Viestit: 4
Liittynyt: 15.07.2005, 09:17
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Jkl

kimppakivaa

Viesti Kirjoittaja Pete2 »

Täältä löytyy myös kiinnostusta kimppapeliin. Itse olen jo mukana parissa kimppaporukassa, joten rivin teon voin jättää muille. Toki jotain tärppejä voisin silloin tällöin heitellä ja parista omasta hevosesta infoja..

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Nisula
Jäsen
Viestit: 240
Liittynyt: 26.06.2005, 12:22
Pisteitä: 1
Paikkakunta: Kouvola - Helsinki

-

Viesti Kirjoittaja Nisula »

JAH kirjoitti: Kai nyt V75 mukana olisi ainakin kun siinä suurin sauma isoon pottiin? Itse en pelkästä V4-kimpasta kovin innostunut ole.
Mä tiputin V75:n pois kun joku puhui pelkistä bonuskiekoista.. V75:ssä on mahikset suureen rahaan, mutta toisaalta usein 6 oikein tuloksellakaan ei saa lähellekkään omia pois (varsinkin jos lappu maksaa 500€ ja varma pettää). Sen takia esitin että otetaan V5 ja lauantain V4 ekoiksi peleiksi ja vaikka V75 bonusviikolla pelkästään v75, silloin näkisi kuinka homma toimisi ja porukkaa olisi helpompi saada sitoutumaan vaikka kahdeksi kuukaudeksi kun viikkosijoitukset olisi 50€/per hlö...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Ride on!

Minikommentit


Let-Q
Jäsen
Viestit: 169
Liittynyt: 30.01.2008, 13:10
Pisteitä: 23

Viesti Kirjoittaja Let-Q »

Nämä pelit pitää nyt paketoida. Kävisikö kaikille tämmöinen: Tiistain ja lauantain v4 seuraavaan v75 bonuskierrokseen asti? Eli pelaajien pitää sitoutua seuraavaan v75 bonukseen asti. V5 on mielestäni huonoin peli, mutta edelleen voin olla mukana, jos porukka haluaa. Esim 50 € viikossa/hlö eli 25 euroa/V4. Ja bonuskierroksella koko 50 euroa 75 bonukseen?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Elitloppet en gång om året!!!!

Minikommentit


fisseri
Jäsen
Viestit: 47
Liittynyt: 05.02.2007, 14:27
Pisteitä: 0

asiahan ei minulle kuulu

Viesti Kirjoittaja fisseri »

Mutta kimppapeli on kai järkevintä mahdollisimman vaikeisiin pelimuotoihin, kuka nyt vinnarea kimppaan vetää :)

Eli 75 ja V5 toimivimmat, niissä voipi tulla isojakin potteja. V4 on itseasiassa huonoin peli, sillä V4sen ja V5sen pal% on täsmälleen sama, eli V5 on edullisempi. Joten tässä letku vähän öissä. Joskus V5sen voitto-osuus voi tuntua pieneltä, mutta täytyy muistaa pienempi panos ja se että voitto ilmoitetaan suoraan euroina. V4sessa hämää kertoimenailmoitus, jolloin se tuntuu herkästi suureltakin. V5 ja 75 sikälikin parhaat, että niissä juoksee kovatasoisimmat ja tutuimmat kauraturvat, eikä mitään jääravimenijöitä.

Mutta edelleen..otsikko..

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Let-Q
Jäsen
Viestit: 169
Liittynyt: 30.01.2008, 13:10
Pisteitä: 23

Viesti Kirjoittaja Let-Q »

Joo, kävin tarkastamassa asian 75 ja V5 pelien osalta. 65 on prosentti. Saatana. Joten v5 sopii hyvin. Samoin 75. Ihan mikä jengille vaan sopii. Miten olisi joka viikko yksi v4, v5 ja v75?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Elitloppet en gång om året!!!!

Minikommentit


JAH
Jäsen
Viestit: 1180
Liittynyt: 06.03.2003, 15:02
Pisteitä: 80
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja JAH »

Let-Q kirjoitti:Joo, kävin tarkastamassa asian 75 ja V5 pelien osalta. 65 on prosentti. Saatana. Joten v5 sopii hyvin. Samoin 75. Ihan mikä jengille vaan sopii. Miten olisi joka viikko yksi v4, v5 ja v75?
Itse äänestäisin seuraavan vaihtoehdon puolesta:

ti V4
ke V5
to V4
la V75

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Hannu Jortikka: "Wake up Atte Pentikäinen this morning!"

Minikommentit


Nisula
Jäsen
Viestit: 240
Liittynyt: 26.06.2005, 12:22
Pisteitä: 1
Paikkakunta: Kouvola - Helsinki

- -

Viesti Kirjoittaja Nisula »

Itse äänestäisin seuraavan vaihtoehdon puolesta:

Aluksi:

Ke V5
La V4

+

75-bonarikierroksilla ainoastaan V75.

ja perustelut; maltillinen aloitus, rivien tekemiseen on aikaa useampi päivä.

Normiviikolla kustannukset olisivat (V5 200€-300€ ja V4 100€-150€ + V75 kierros 500€) ~40€-50€ per nuppi. Varman-käyttö-pakko riviin. Käyttämällä varmaa, noissa kahdessa pelissä mahdollistetaan useamman lähdön revitys, jolloin niitä potinnostajia tulee riville väkisin (esim. V4:een saa rivin muotoa 1x9x9x9).

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Ride on!

Minikommentit


Let-Q
Jäsen
Viestit: 169
Liittynyt: 30.01.2008, 13:10
Pisteitä: 23

Viesti Kirjoittaja Let-Q »

Sopii minulle. Paljos on potti/hlö/viikko? ehdotus: v4:t 20e/päivä, v5 25€ ja v75 35€ eli 100 euroa viikossa/hlö. Jos tulee pienempi lappu, jätetään loput rahat bonuskierrokselle.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Elitloppet en gång om året!!!!

Minikommentit


Let-Q
Jäsen
Viestit: 169
Liittynyt: 30.01.2008, 13:10
Pisteitä: 23

Viesti Kirjoittaja Let-Q »

Nisula ehtikin vastata välissä. Tämä kiistely alkaa riittää. Mulle käy myös Nisulan vaihtoehto.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Elitloppet en gång om året!!!!

Minikommentit


cocon
Jäsen
Viestit: 41
Liittynyt: 12.01.2004, 16:43
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja cocon »

Sopii minulle Nisulan vaihtoehto

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Dorian Gray
Jäsen
Viestit: 310
Liittynyt: 05.06.2003, 10:58
Pisteitä: 14

Viesti Kirjoittaja Dorian Gray »

Jos sopii vielä niin mukana ollaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Viestiketju Lukittu