Tänään on 19.03.2024, 06:39.

Se oli ysärin alkuu...

Yleiseen turisemiseen muustakin kuin pelaamisesta.
Vastaa Viestiin
Hano
Jäsen
Viestit: 35
Liittynyt: 05.05.2008, 17:12
Pisteitä: 9

Se oli ysärin alkuu...

Viesti Kirjoittaja Hano »

Muistan kun mentiin kerran kioskilta ostaan karkkia penskana, niin siellä oli pöydässä jotain juoppoja selittämäs kioskin tädille miten hyvä get-rich-quick-skeema tää pitkäveto on. Niin se kioskin täti sano meille että "menkääs ny muualle siitä kun mulla on vähän tärkeämpiä asiakkaita tässä". Ei sitten saatu karkkeja sieltä sillä kertaa :/

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 2. Antamasi peukut: 0.

"Kun keskustelet vedonlyönnistä, kuuntele vain niitä miehiä, joiden oven poliisi on murtanut vähintään kahdesti"
-Bob Martin, legendaarinen kertoimenlaskija Las Vegasista

Minikommentit


Hano
Jäsen
Viestit: 35
Liittynyt: 05.05.2008, 17:12
Pisteitä: 9

Re: Se oli ysärin alkuu...

Viesti Kirjoittaja Hano »

Mun faija ei mennyt töihin, koska aatteli että pitkävedolla tienaa rahat. Siis se on tyyppi, joka ei oo koskaan elämänsä aikana lukenut yhtäkään kirjaa. Se luki Veikkajaa ja katseli matseja tv:stä, ja luuli että sillä saavuttaa edun. Tätä kesti se 20-30 vuotta, voitolliseen peliin se ei koskaan valitettavasti riittäny.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 4. Antamasi peukut: 0.

"Kun keskustelet vedonlyönnistä, kuuntele vain niitä miehiä, joiden oven poliisi on murtanut vähintään kahdesti"
-Bob Martin, legendaarinen kertoimenlaskija Las Vegasista

Minikommentit

22.11.2017 16:52 <S.Mäenala> Näitä faijoja on nykyään varmasti paljon enemmän kuin ysärin

22.11.2017 16:53 <S.Mäenala> alussa. Valitettavasti.


Hano
Jäsen
Viestit: 35
Liittynyt: 05.05.2008, 17:12
Pisteitä: 9

Re: Se oli ysärin alkuu...

Viesti Kirjoittaja Hano »

Mun faijan veli, eli siis mun setä, joutui muutamaksi vuodeksi linnaan kun oli juovuspäissään mukiloinut jonkun hengiltä.
Nooh, kun se sitten soitteli sieltä ja kertoi mitä piti pistää pitkäveto-lapulle, niin kyllä sitä ihmeteltiin kovasti,
ettei hänkään kyennyt voitolliseen peliin, vaikka hänellä oli kaiket päivät aikaa miettiä niitä kohteita.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 2. Antamasi peukut: 0.

"Kun keskustelet vedonlyönnistä, kuuntele vain niitä miehiä, joiden oven poliisi on murtanut vähintään kahdesti"
-Bob Martin, legendaarinen kertoimenlaskija Las Vegasista

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin