http://arbitraasi.blogspot.com/
Ite odottelen suosiol lätkän mm-kisoihi mis sit huikeet vedot päälle
Vedonlyöntibonus: 100 % 200 € - Winnerz.com
Tuotto: -273.30 yks.
Palautus%: 91.30%
Panosten ka: 18.58 yks.
Vetoja: 169
Ja lisäksi eri säännöt luovutustilanteissaplayerone kirjoitti:Viikon arbitraaseja
Phau, Bjorn vs Troicki, Viktor
Tennis :: ATP :: Miami
30/03/2009 16:00
Arbitaasituotto: 2.7%
Betoto 1: 4.90
Europlay 2: 1.30
Europlay on SBR:n mustalla listalla, maksuvaikeuksia jo vuodesta 2005.
Tuotto: +0.00 yks.
Palautus%: -
Panosten ka: -
Vetoja: 0
Tuotto: +504.97 yks.
Palautus%: 120.37%
Panosten ka: 1.46 yks.
Vetoja: 1697
Tuotto: +9.21 yks.
Palautus%: 101.49%
Panosten ka: 2.18 yks.
Vetoja: 285
Tuotto: +755.32 yks.
Palautus%: 102.12%
Panosten ka: 7.33 yks.
Vetoja: 4853
Mainittakoon vielä että löysin tämän sivun Tuomaksen sivujen kautta! Tuomas oli ottanut linkkeihin €2U:n (meidän käyttäjien antama hupsuttelunimi) esimerkin arbitraasista.Meillä on tiedossa vedonlyöntitoimistoja ympäri maailmaa ja eri aikavyöhykkeissä joita voimme käyttää palveluissamme.
Tuotto: +115.89 yks.
Palautus%: 101.01%
Panosten ka: 6.84 yks.
Vetoja: 1671
Strat kirjoitti:Täytyy tunnustaa että arbeja on tullut vedeltyä puoliammattilaisena n. 3.5 vuotta.
Eikös arbeja pelatessa yleisesti maksimissaan toinen osapuoli ole iso firma, joka ottaa panosta paljon vastaan ns. yleisellä linjalla? Toinen puoli lienee taas useimmiten joku pienempi normi paikka, joka ottaa vastaan max 1k vetoja.. Eikö tuon jälkimmäisen puolen kautta pelaaminen lopu hyvinkin nopeaan? Lähtökohtaisesti kaksi suurta firmaa ei kuitenkaan tarjoa arbia käytännössä koskaan, mitä olen aika paljon linjoja seuraillut.palapaisti kirjoitti:Itse olen pelannu viimeisen neljän vuoden aikana n. 3500 arbitraasia, näistä tuottoa ~64ke. Arbitraasit pääasiassa euroopan jalkapallo- ja jääkiekkoliigoihin. Näistä ainoastaan kaksi on epäonnistunut siten, että eri sääntöjen mukaan toisessa firmassa veto on jäänyt voimaa ja toisessa peruttu (muistaakseni liittyi siihen että osa paikoista pitää vedot voimassa jos 80-85min pelattu jalkapallossa). Toki välistä joutuu ottamaan joidenkin eurojen tappiota, kun kertoimet ehtivät muuttua vetoja laittaessa. Nykyään onkin sitten käytännössä kaikkiin firmoihin muutaman kympin maksit ettei enää oikein maksa vaivaa pelailla...
Minikommentit