Nousevat kertoimet on joskus hankala juttu. Kun oma arvio, johon kuitenkin luotan on sellainen että lyödään niin lyön. Mikäli osaisin ottaa aina parhaat kertoimet niin odottaisin tietenkin oikeaa hetkeä, mutta se ei ole niin helppoa ainakaan minulle. Sitten kun vihjaa niin vielä vaikeempaa ja kyllä joskus laitan vihjeet esiin vaikka itse vielä hetken kyttäilen parempia kertoimia. Näistä kuitenkin mielestäni tyhmä mainita jälkeenpäin että "sainpa paremman kertoimen", sillä saanhan sitä usein muutenkin lyömällä esim. 188betin, betsafen, nordicbetin tai muun roskan kautta. Toisaalta joskus menee niinkin että saan huonomman kertoimen kun kuvittelen odottavani parempaa.
Eiliset Barcelona-osumat oli itselle hienoja ja olen täysin ja kokonaan sitä mieltä että arvio oli hyvä vaikka markkina liikutti kertoimia toiseen suuntaan. Markkina ei ole aina viisas, mutta siitäkin voi olla eri mieltä. Noh, suurin osahan pelaakin tappiollisesti ja jos he liikuttavat kertoimia niin ei haittaa

Kommentoinpa muutamaa nimimerkkiä tässä vielä:
TuplaJallun & Wille --> loistavia tennisvihjeitä.
Esim. Henkalta tullut ihan hauskaa vittuilua ja se on mielestäni ihan eri juttu kun noi TuplaJallun kommentit eikä vain minulle. Henkka myös ollut iso syy sille että laitoin vetojani tänne näinkin pitkään. Hyvä jätkä ja piristänyt touhua

Timo

Betpanda on myöskin piristänyt näitä touhuja ihan kivasti vaikka tämän päivän vitsi "kuka näitä peesaa" ei nyt ihan täysillä uponnut kun katkeruuksissani ajattelin että turhaanko näitä vihjattu

Sitten muistinkin että privaan tullut kiitosta muutamalta. Arvostan

Jussiqilta ollut mukava kuulla "normaali kiitos" ilman vittuilua. Tai ainakin niin olen halunnut tulkita kiitoksesi

Nepry myöskin kiitellyt

Betsaarille

Mikolle

Sukkelan ilmaisvihjeille

Myös monia muita hyviä käyttäjiä. Hauskoja kommentteja. Hyviä vihjeitä.
Tosiaan kyllä minulle jonkinnnäköinen kiitos on tärkeä, sillä nämä eivät ole mitään kaavamaisia vetoja jotka tuotan vartin työllä vaan käytän tähän aikaa enemmän kun moni normityössään.
Omalta osalta minikommentoinnit, viestit ym. vähenee nyt oikeasti. Hyvästikirje tämä nyt ei ole vaikka siltä kuullosta vaikken poissuljettuna pidä sitäkään että loppuu viestittely tänne kokonaan. Te jotka saatte kokea seuraavan alamäen vihjeilläni niin teihin pidän jatkossakin yhteyttä ja toivon että vittuilu on hyvää, mutta asenne positiivinen ellei jopa juhlallinen kun tiedossa että nousu on jo ovella

Minikommentit
30.10.2013 19:51 <R-bet> ps. jos joku tänää haluaa peesata, mutta vihjeitä saanut
30.10.2013 19:51 <R-bet> niin katsokaa vaan kertoimia mitkä nousee :D
30.10.2013 20:02 <JussiQ> Oikein tulkittu. :) plussalla ollaan.
30.10.2013 20:18 <Angelica03> tänne vaan niitä vetoja jatkossakin.. jotkut peesaa, jotkut
30.10.2013 20:18 <Angelica03> ei, sehän tässä ideana onkin
30.10.2013 20:23 <Betsaari> Mehän ollaan jo paljon privailtukin. Keep up the good work!
30.10.2013 20:25 <Henkka> Läpällähän Kallu noita juttujaan on viskonut. Kotkalaiset on
30.10.2013 20:26 <Henkka> ylidorkia ;-)
30.10.2013 20:29 <R-bet> Muokkasin tosiaan viestistä itkunu siitä että Tuplis kiusaa