Tänään on 29.03.2024, 01:35.

Kotiutuspyyntö tyssäsi ja tili suljettiin

Vastaa Viestiin
Zimmerman
Jäsen
Viestit: 202
Liittynyt: 23.01.2004, 17:17
Pisteitä: 127

Kotiutuspyyntö tyssäsi ja tili suljettiin

Viesti Kirjoittaja Zimmerman »

Olen avannut tilin Coolbetille tammikuussa, rahaa siirretty Danskesta, bonukset lunastettu ja kierrätykset tehty. 18.2. tein kotiutuspyynnön pankkitilille. Huomasin vasta tässä tämän viikon alussa, että raha ei ollut tullutkaan perille, vaikka se saman tien vähennettiin pelitilin saldosta. Vielä eilen se näkyi olevan tilassa "Odottaa" tms.

Rupesin tietysti kyselemään, että mikä mättää. Ensin chatissa vastattiin, että palaavat asiaan sähköpostilla saman päivän aikana. Kun mitään ei kuulunut, niin aloin tietysti itse lähettelemään sähköposteja. Viimein vastattiin, että "Our security department will contact you as soon as possible.". Tämän jälkeen toiseen kyselyyn tuli vastaus: "Your account is undergoing a routine security check and our security department will contact you as soon as possible."

Tänään aamulla tuli sitten sposti: "We have decided to close your betting account while we are performing an extended security check on your account. Lähetin heti takaisin parikin hieman tuohtuneessa mielentilassa kirjoitettua mailia. Nyt ei sitten ole kuulunut enää mitään.


Olen ymmärtänyt, että täälläkin olisi ihmisiä, joilla on Coolbetillä tili. Tässä vaiheessa kiinnostaa erityisesti, että toimiiko kaikki niin kuin pitääkin ja ovatko mahdolliset kotiutukset onnistuneet tässä helmikuun puolenvälin jälkeisenä aikana? Toivon siis ilman muuta itsekin, että se on vain minun pelitili, jossa jokin kaihertaa ja että itse firma on hyvässä hapessa. Haluan rahani kotiutukseen, vaikka pelitili syystä tai toisesta menisikin.

Nyt en siis itse pääse enää tililleni kirjautumaan. Kasapäin kuvakaappauksia sentään onneksi löytyy profiilista, vedoista yms. Mitään sukulaistilejä ei ole ja arbeja en pelaa enkä ole tehnyt käsittääkseni mitään muutakaan mitä en ole jo tehnyt varmaankin kymmenillä bookkereilla vuosien varrella. Satuin kyllä voittamaan tuolla aika hyvin ja pelaan pois markkinatopit.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


onC
Jäsen
Viestit: 219
Liittynyt: 15.02.2016, 11:40
Pisteitä: 95

Re: Kotiutuspyyntö tyssäsi ja tili suljettiin

Viesti Kirjoittaja onC »

Zimmerman kirjoitti:
Tänään aamulla tuli sitten sposti: "We have decided to close your betting account while we are performing an extended security check on your account.
Itse en ihan vielä panikoisi, jos kerran ihan sääntöjen mukaan olet pelaillut. Omat kokemukset pelkästään positiivisia (verrattuna muihin mikkihiiribookkereihin), viisinumeroinen summa kotiutettuna ja aina rahat tulleet perille max. muutamassa tunnissa. Viimeisin kotiutus tammikuun lopulta.

Ensimmäisenä tulee mieleen esim. se, että ethän pelaa ulkomailta/VPN kanssa? Tuohan voisi varmaan aiheuttaa red flagin kun kerran vain pohjoismaille vedonlyöntiä tarjotaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Zimmerman
Jäsen
Viestit: 202
Liittynyt: 23.01.2004, 17:17
Pisteitä: 127

Re: Kotiutuspyyntö tyssäsi ja tili suljettiin

Viesti Kirjoittaja Zimmerman »

onC kirjoitti:Ensimmäisenä tulee mieleen esim. se, että ethän pelaa ulkomailta/VPN kanssa? Tuohan voisi varmaan aiheuttaa red flagin kun kerran vain pohjoismaille vedonlyöntiä tarjotaan.
Tuo tuli mullekin mieleen, vaikka en pelaa ulkomailta. Käytän VPN:ää ja lähetin tänä aamuna jo selvityksiä ja kuvakaappauksia tästäkin.

Pelitili siis toimii tälläkin hetkellä normaalisti? Tämä on se tieto, mikä tässä vaiheessa kiinnostaa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


onC
Jäsen
Viestit: 219
Liittynyt: 15.02.2016, 11:40
Pisteitä: 95

Re: Kotiutuspyyntö tyssäsi ja tili suljettiin

Viesti Kirjoittaja onC »

Zimmerman kirjoitti:
onC kirjoitti:Ensimmäisenä tulee mieleen esim. se, että ethän pelaa ulkomailta/VPN kanssa? Tuohan voisi varmaan aiheuttaa red flagin kun kerran vain pohjoismaille vedonlyöntiä tarjotaan.
Tuo tuli mullekin mieleen, vaikka en pelaa ulkomailta. Käytän VPN:ää ja lähetin tänä aamuna jo selvityksiä ja kuvakaappauksia tästäkin.

Pelitili siis toimii tälläkin hetkellä normaalisti? Tämä on se tieto, mikä tässä vaiheessa kiinnostaa.
Juu, viimeisin veto hyväksytty 14:02.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


vakioukko
Avatar
Jäsen
Viestit: 868
Liittynyt: 20.08.2009, 03:23
Pisteitä: 430

Re: Kotiutuspyyntö tyssäsi ja tili suljettiin

Viesti Kirjoittaja vakioukko »

Zimmerman kirjoitti: Pelitili siis toimii tälläkin hetkellä normaalisti? Tämä on se tieto, mikä tässä vaiheessa kiinnostaa.
Viime yönä tein pitkästä aikaa ensimmäisen noston ja aamulla rahat Skrillissä. Tänään vetoja mennyt sisään normaalisti.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Zimmerman
Jäsen
Viestit: 202
Liittynyt: 23.01.2004, 17:17
Pisteitä: 127

Re: Kotiutuspyyntö tyssäsi ja tili suljettiin

Viesti Kirjoittaja Zimmerman »

vakioukko kirjoitti:Viime yönä tein pitkästä aikaa ensimmäisen noston ja aamulla rahat Skrillissä. Tänään vetoja mennyt sisään normaalisti.
Jep.

Nyt rupeaa jo pahin vitutus laskeutumaan. Soittivat juuri äsken Tallinnasta ja ilmeisesti ongelmana oli ollut juuri tuo ylempänä mainittu VPN. Näin ainakin mulle kerrottiin ja ja on jopa todennäköistäkin, että muutaman vedon olen tehnyt "Tukholmasta" tai jostain.

Lupasivat avata tilin. Ehkä seuraavat tätä foorumia? :o

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Tenkrat
Avatar
Jäsen
Viestit: 6850
Liittynyt: 09.11.2005, 01:08

Tuotto: +400.89 yks.

Palautus%: 102.64%

Panosten ka: 3.92 yks.

Vetoja: 3871

Pisteitä: 17648

Re: Kotiutuspyyntö tyssäsi ja tili suljettiin

Viesti Kirjoittaja Tenkrat »

Ihan varmasti seuraavat. :peukku:
Eiköhän tuo VPN ole syynä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

NHL 2022-2023:
Panostus: 1-10/10.
Kelly/8 molemmista päistä kuristettuna+joskus vähän mutua. Pääosa vedoista lähellä otteluiden alkua.

https://twitter.com/tenki62

Minikommentit


Afinogenov
Avatar
Jäsen
Viestit: 517
Liittynyt: 08.06.2014, 13:53

Tuotto: +232.87 yks.

Palautus%: 106.28%

Panosten ka: 5.89 yks.

Vetoja: 629

Pisteitä: 2339

Re: Kotiutuspyyntö tyssäsi ja tili suljettiin

Viesti Kirjoittaja Afinogenov »

Coolbet on saanut käyttäjäkantaansa kasvatettua todella paljon viime aikoina. Etköhän saa rahasi. Itsekin olen hölmöilly vahingossa tuon VPN kanssa jonkun firman kanssa, josta seurasi ongelmia. Kannattaa olla tarkkana sen kanssa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Zimmerman
Jäsen
Viestit: 202
Liittynyt: 23.01.2004, 17:17
Pisteitä: 127

Re: Kotiutuspyyntö tyssäsi ja tili suljettiin

Viesti Kirjoittaja Zimmerman »

Tällä erää päätökseen tämä jupina, että ei jää millään muotoa roikkumaan, että kuinka meni.

Perjantaina (2.2.) siis mulle soitettiin ja kyseltiin hieman tuosta VPN-systeemistä ja kerroin asiat. Luvattiin tili avata ja tämä sitten sähköpostilla vielä vahvistettiin.

Tili tosiaankin aukesi ja perjantaina tein uuden kotiutuksen Skrilliin, kun tuo edellinen pankkikotiutus siis peruuntui. Lauantaina tein muutaman vedonkin. Tämä toinen kotiutus jäi myös "odottamaan" ja oli samassa tilassa vielä maanantaina, kunnes otin chatin kautta yhteyttä ja sitten tulikin jo Skrillistä sähköposti rahojen saapumista. Ehkä tuo olisi chatin kautta onnistunut nopeamminkin, mutta halusin odottaa sen yhden arkipäivän.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


pka
Jäsen
Viestit: 999
Liittynyt: 30.01.2004, 22:53
Pisteitä: 571

Re: Kotiutuspyyntö tyssäsi ja tili suljettiin

Viesti Kirjoittaja pka »

Kielletäänkö millään firmoilla ehdoissa tuota VPN:n käyttöä?

Vai onko se vain sellainen toimi, jota ei pitäisi tehdä, jos haluaa välttää ongelmia, mutta kaikkialla kuitenkin periaatteessa sääntöjen sallimaa?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Zimmerman
Jäsen
Viestit: 202
Liittynyt: 23.01.2004, 17:17
Pisteitä: 127

Re: Kotiutuspyyntö tyssäsi ja tili suljettiin

Viesti Kirjoittaja Zimmerman »

pka kirjoitti:Kielletäänkö millään firmoilla ehdoissa tuota VPN:n käyttöä?

Vai onko se vain sellainen toimi, jota ei pitäisi tehdä, jos haluaa välttää ongelmia, mutta kaikkialla kuitenkin periaatteessa sääntöjen sallimaa?
Ei ole mulle vastaan tullut tuollaista kieltoa, mutta tietysti kiinnostaa, jos jollakulla tietoa tuollaisesta on. Mulla VPN on käytössä lähinnä striimien takia ja kun tuosta nyt vähän maksaakin, niin sitten sitä pitää päällä koko ajan lisäsuojana. Kone pyörii käytännössä koko ajan ja jos ei vierasta IP:tä tarvitse, niin vetojen takia sijaintina on Suomi. Voisi tuosta ehkä luopuakin, kun tarkoitus ei ole mitenkään vedättää mitään bookeria eikä näköjään aina muista kääntää asetusta kotimaahan.

Mulle tuli muuten vajaa vuosi sitten kysely Sbobetiltakin tästä asiasta kotiutuksen yhteydessä: "After thorough check on your account, we found that your last login IP was from Sweden whereas you have chosen Finland as your country of residence. Could you please clarify?" Tästä selvisi yhdellä sähköpostilla, joka sisälsi lyhyen selityksen.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


JormaJJJ
Jäsen
Viestit: 69
Liittynyt: 28.11.2017, 22:02
Pisteitä: 79

Re: Kotiutuspyyntö tyssäsi ja tili suljettiin

Viesti Kirjoittaja JormaJJJ »

.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Viimeksi muokannut JormaJJJ, 24.09.2018, 23:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Minikommentit


palapaisti
Jäsen
Viestit: 129
Liittynyt: 28.11.2005, 02:48
Pisteitä: 59

Re: Kotiutuspyyntö tyssäsi ja tili suljettiin

Viesti Kirjoittaja palapaisti »

Kyllä noita kieltoja on joillakin firmoilla, esim Bethard Group:

3.15 The use of VPN/Proxy to hide your identity and location when logging onto our website is strictly prohibited. BetHard reserves the right to cancel all bonuses and confiscate all winnings the player has won under the use of VPN/Proxy services. Breaking these regulations may result in us terminating the player account.

Enimmäkseen tuolla VPN-kiellolla yritetään estää useampien tilien käyttöä.

Kannattaa tarkistaa säännöistä, mitkä maat ovat kiellettyjen listalla ennen kuin pelaa ulkomailta. Muuten voi huoletta pelata ulkomaisesta IP:stä, toki osa firmoista saattaa kysyä asiasta.

Turhaan en suosittele VPN:ää käyttämään sisäänkirjautuessa, sillä saattaa johtaa juuri lisätarkistuksiin - etenkin jos on hyödyntänyt bonuksia.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin