Tänään on 28.03.2024, 19:42.

Mitkä bookkerit seurantaan?

Pelaamisen ja vihjaamisen seurantaan.
Vastaa Viestiin
R-bet
Jäsen
Viestit: 619
Liittynyt: 24.02.2013, 11:14

Tuotto: +138.08 yks.

Palautus%: 104.24%

Panosten ka: 6.67 yks.

Vetoja: 488

Pisteitä: 635

Mitkä bookkerit seurantaan?

Viesti Kirjoittaja R-bet »

Aiheesta vamaan löytyy jo keskustelua, mutta en nopealla vilkasulla löytänyt. Tässä miettinyt että mitkä bookkerit kelpaa seurantaan? Olisi mukava saada lista, mutta yksimielistä ei heti saadakkaan?

Itse pelaan niin monille bookkereille pikkukassan omaavana hutilyöjänä kun ei limittejä liiaksi ole, joten saan käyttää hyviä toppeja expektiltä, nordicbetiltä ym., mutta näitä en ole tänne kehdannut laittaa. En myöskään mm. bwiniä laittaisi, mutta näin että tuotakin täällä pidempäänkin vihjannut laittanut, joten ehkä tuonne ei limittejä niin nopeasti saakkan..

Nämä taitaa ainakin kelvata kaikkien mielestä:

Pinnacle
Veikkaus

Itse olen uskaltanut laittaa tänne myös vihjeitä 188bet ja sbobetille, mutta onko näistä vedelty herneitä nenään niin sitä en tiedä. Varmaan muitakin kelpaavia on kuten 5Dimes, mutta taitaa näissä sekin ongelma olla että aina ei ole bookkerista kiinni pelkästään vaan myöskin kohteesta eli mm. siitä onko tapahtuma iso vai pieni.

Kelpaa ainakin ja ei kelpaa ainakaan ovat varmaan helpompi tehdä, mutta sitten on bookkereita näiden välimaastossa.

Seurantaan ei kelpaa varmaan ainakaan seuraavaat:

sportingbet
betway
titanbet
bet-at-home
betsson
betsafe
ladbrokes
paddypower

ja listaa olisi helppo jatkaa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


TuplaJallu
Avatar
Jäsen
Viestit: 2780
Liittynyt: 13.06.2008, 08:02

Tuotto: +29.15 yks.

Palautus%: 100.25%

Panosten ka: 5.92 yks.

Vetoja: 1951

Pisteitä: 3193

Re: Mitkä bookkerit seurantaan?

Viesti Kirjoittaja TuplaJallu »

Eiköhän se ole ihan oma päätös mitä haluaa sinne omaan seurantaan laittaa. Jotkut Betsaarit saattaa vähän huudella mutta eipä niistä tarvitse välittää. ;)

Eri asia on sitten mitä järkeä on tunkea seuranta täyteen jotain maratoonia..

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

19.07.2013 12:58 <R-bet> Tavallaan tuo on rento ja hyvä asenne :)


Betsaari
Jäsen
Viestit: 2303
Liittynyt: 19.11.2009, 10:45

Tuotto: +76.24 yks.

Palautus%: 111.02%

Panosten ka: 2.58 yks.

Vetoja: 268

Pisteitä: 1112
Paikkakunta: Kupittaa, Tku

Re: Mitkä bookkerit seurantaan?

Viesti Kirjoittaja Betsaari »

TuplaJallu kirjoitti:Eiköhän se ole ihan oma päätös mitä haluaa sinne omaan seurantaan laittaa. Jotkut Betsaarit saattaa vähän huudella mutta eipä niistä tarvitse välittää. ;)
Joo, niin öö totaniin tota öö kun joo bwinille laukoo öö 10/10 ja öö sinne saa kuin totaniin kuin joitain euroja niin öö totaniin se on vähän väärin öö sitten joo muita ööhm kohtaa.. niin ja ööh seurantaa saa toki öhm kaunisteltua noin ööh, mut pohja katoaa totaniin kuin luotettavuudesta tai jotain niinku ööööhmm sinnepäin..

T. Sikun siulun kumppani :wink:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

19.07.2013 13:23 <TuplaJallu> Niin, oma valinta millaisen seeurannan haluaa tehdä.

19.07.2013 13:24 <R-bet> Ei saa vittuilla liikaa Sikulle :) mukava kaveri

19.07.2013 13:25 <R-bet> Mitkä on bookkerit joihin Betsaari kelpuuttaa vihjeitä?

19.07.2013 13:25 <R-bet> Oma seuranta on kuitenkin excelissä, joten ei haittaa vaikka

19.07.2013 13:25 <R-bet> pikkubookkerit jää täältä pois

19.07.2013 13:33 <Betsaari> Pikku bookereitakin voi toki käyttää jos panokset on

19.07.2013 13:34 <Betsaari> realistiset. Toki jos yks = 1€, niin sitte onki jo eri juttu


credit
Jäsen
Viestit: 5495
Liittynyt: 02.08.2003, 00:47

Tuotto: +232.86 yks.

Palautus%: 104.64%

Panosten ka: 1.57 yks.

Vetoja: 3193

Pisteitä: 4777

Re: Mitkä bookkerit seurantaan?

Viesti Kirjoittaja credit »

Samaa mieltä TuplaJallun kanssa: on jokaisen oma päätös, miltä bookkereilta hakee seurantavetojensa kertoimet. Tärkeintä on, että olet itse oikeasti saanut pelattua vetosi kertoimella, jonka laitat seurantaan.

Mahdollista huutelua voisi muuten ehkäistä ennalta, jos ylläpito saisi aikaiseksi sellaisen uudistuksen, että jokaisen seurannassa näkyisi suoraan, miten vedot ovat jakautuneet eri bookkereille (ja mitä bookkeria vastaan vetomenestys on ollut parasta).

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

19.07.2013 13:37 <Betsaari> Paljon sait oikeesti sisään noihin vetoihin?

19.07.2013 13:38 <Betsaari> Minusta tuo oli vaan huono esimerkki kokeneelta vihjarilta.


Gini
Jäsen
Viestit: 2240
Liittynyt: 09.05.2006, 12:00

Tuotto: +24.78 yks.

Palautus%: 100.18%

Panosten ka: 10.60 yks.

Vetoja: 1311

Pisteitä: 3815
Paikkakunta: Helsinki 00140

Re: Mitkä bookkerit seurantaan?

Viesti Kirjoittaja Gini »

Mullekin riittää se, että jengi saa oikeastikin ne yksiköt sisään, mitä täällä kirjoittelee. Tuo creditin ehdotus tuosta bookeri-jakaumasta olisi hyvä.

Täällä on kuitenkin esim. formula-vetoja ladeille ja muille 200yks. suuruisina, ja kun on itse katsonut, niin sisään on mennyt se 14€ - parhaimmillaan. Tästä tulee yksikölle hintaa 7 senttiä, niin voi miettii, että onko järkee vai ei.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

19.07.2013 13:43 <Betsaari> Näin juuri. Omaan pesäänhän siinä vaan kusee, jos yrittää

19.07.2013 13:43 <Betsaari> kaunistella seurantaasi. Nyt lenkille ja älkää hermostuko :)

19.07.2013 13:45 <R-bet> Nää 200 yksikön vedot on muutenkin naurettavia, vaikka olisi

19.07.2013 13:45 <R-bet> minne. Betsaarin vihje taisi olla päivän paras: Lenkille


credit
Jäsen
Viestit: 5495
Liittynyt: 02.08.2003, 00:47

Tuotto: +232.86 yks.

Palautus%: 104.64%

Panosten ka: 1.57 yks.

Vetoja: 3193

Pisteitä: 4777

Re: Mitkä bookkerit seurantaan?

Viesti Kirjoittaja credit »

Betsaari kirjoitti:Paljon sait oikeesti sisään noihin vetoihin?
Minusta tuo oli vaan huono esimerkki kokeneelta vihjarilta.
Minä sain niihin omat yksikköni. En kerro tarkkaa summaa, mutta oli se enemmän kuin "euroja".

Jos olisin halunnut vääristellä seurantaani, olisin voinut panostaa noihin "voittaako x-maalainen" -vetoihin vaikka 100 yksikköä jokaiseen (ja mahdollisesti myydä sen jälkeen Froomea Betfairissa riskin tasaamiseksi). Sovitin seurantaan menevät panokseni kuitenkin sellaisiksi, että kokonaisriski oli viisi yksikköä, mikä vastaa yksittäisten normaalivetojen maksimiriskiä, kun panostus on 1-5 yksikköä.

Pelasin vedot Bwinille, mutta jos olisin pystynyt irrottamaan jostain lisää käteistä, olisin voinut pelata samat vedot myös Gamebookersille ja PartyBetsille, joilla on tasan samat kertoimet kuin Bwinillä. Siihen pystyi myös jokainen, jolla on tili kaikissa näissä firmoissa.

Itse en oikein ymmärrä, miten jotkut jaksavat valittaa vihjaajalle silloin, kun itse eivät jostain syystä saa haluamaansa panosta sisään. Tälläkin foorumilla on varmasti satoja pienillä panoksilla pelaavia, jotka pystyivät hyödyntämään vihjeeni heitä tyydyttävillä panoksilla. Olisiko minun pitänyt jättää vihje kirjoittamatta siltä varalta, että joku suuremmilla panoksilla pelaava ehkä pahoittaa mielensä, koska ei saa edes omaa täyttä yksikköään sisään?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 7. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Betsaari
Jäsen
Viestit: 2303
Liittynyt: 19.11.2009, 10:45

Tuotto: +76.24 yks.

Palautus%: 111.02%

Panosten ka: 2.58 yks.

Vetoja: 268

Pisteitä: 1112
Paikkakunta: Kupittaa, Tku

Re: Mitkä bookkerit seurantaan?

Viesti Kirjoittaja Betsaari »

credit kirjoitti:Itse en oikein ymmärrä, miten jotkut jaksavat valittaa vihjaajalle silloin, kun itse eivät jostain syystä saa haluamaansa panosta sisään. Tälläkin foorumilla on varmasti satoja pienillä panoksilla pelaavia, jotka pystyivät hyödyntämään vihjeeni heitä tyydyttävillä panoksilla. Olisiko minun pitänyt jättää vihje kirjoittamatta siltä varalta, että joku suuremmilla panoksilla pelaava ehkä pahoittaa mielensä, koska ei saa edes omaa täyttä yksikköään sisään?
No, sullakin on kuitenkin panosten keskiarvo hiukan yli yhden, niin sitten kajahtaakin kolme 10 yksikön vetoa. Lisäksi noissa oli pienimuotoinen porsaanreikä, eli lähes tulkoot varmaa massia. Eikös tuollaisilla vielä hanki limput aika nopsaan, jos ei niitä vielä ole saanut?

Itsekin taisin vihjata tagiseurannan alkuaikoina noille pienbookereille. Nähtävästi yks veto on ollut jopa 10 yksikköä. Sekin oli muistaakseni liikaa, kun pamahti Betclicille sen jälkeen limput ja seuraavasta parista osumasta jo monoa persuksille koko lafkasta ja sama sitten ladille. Expektille, Bwinille, Bet365:lle ja Nordicbetille sain vielä muutamia yksiköitä sisään vähän yli vuosi sitten, mutta nyt on jokaisessa jo limput haittana. Itse en ole lisäksi vedonlyöntiä harrastanut vakavammin niin kauaa varmaankaan kuin sinä, niin siksikin ihmettelen miten bwinille voi saada sinunkin tasoinen kaveri vielä vuosienkin jälkeen 10 yksikön vetoja. Itse tiputin pelikassan kokoa hiukan tuossa kesän alkumetreillä, mutta siltikään en saa maksimissaan kuin yksikön tuonne sisään ja joskus en sitäkään. Omat bookerit on nyt rajoituneet lähes tulkoot kokonaan akselille Veikkaus, Pinnacle ja Aasiat.

Ei niitä kaikkia vihjeitä ole pakko laittaa tageiksi. Voithan vihjata ilman niitäkin. Ja ei ollut tarkoitus loukata tai muutenkaan polkea varpaillesi. Arvostan osaamistasi todella korkealle!

Toisaalta turha näistä on kinastella, kun jokaisella on oma näkökantansa tähän touhuun. Joku haluaa pitää seurantansa mahdollsimman realistisena sekä ammattimaisena ja joku taas arvostaa enemmän sitä, että voi vihjailla suoraan myös aloittelijoille. Itse, kun laitan tarkat arviot kohteista, niin niitä voi sitten jokainen hyödyntää omien tarpeitansa mukaisesti. Voikin olla paras, että ei suoraan vihjaa mihinkään vaan antaa jokaisen itse etsiä kertoimensa ja bookerinsa.

Sopua ja rakkautta kaikille tasapuolisesti :wink: :peukku: :heart:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 5. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


credit
Jäsen
Viestit: 5495
Liittynyt: 02.08.2003, 00:47

Tuotto: +232.86 yks.

Palautus%: 104.64%

Panosten ka: 1.57 yks.

Vetoja: 3193

Pisteitä: 4777

Re: Mitkä bookkerit seurantaan?

Viesti Kirjoittaja credit »

Betsaari kirjoitti: No, sullakin on kuitenkin panosten keskiarvo hiukan yli yhden, niin sitten kajahtaakin kolme 10 yksikön vetoa. Lisäksi noissa oli pienimuotoinen porsaanreikä, eli lähes tulkoot varmaa massia. Eikös tuollaisilla vielä hanki limput aika nopsaan, jos ei niitä vielä ole saanut?
Kuten sanoin, kokonaisriski oli viisi yksikköä. Efektiivisesti pelaamani veto oli siis viiden yksikön veto, vaikka se sitoi 30 yksikön edestä pelikassan varoja. Eikä kyse ollut suinkaan mistään varmasta vedosta, vaan häviön tn oli ainakin 50 %.

Panosteni keskiarvo on "hieman yli yhden" sen takia, että suurin osa foorumille postaamistani vedoista on ollut erilaisia testivetoja, joihin olen säännönmukaisesti laittanut yhden yksikön panoksen. Esimerkiksi reippaat 500 yhden yksikön MLB-vetoa vetävät panoskeskiarvoa rajusti alaspäin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

19.07.2013 16:56 <Betsaari> Ok ja asia harvinaisen pihvi. Jatketaan vetotalkoita ;)

19.07.2013 17:57 <maig> Mitä ihmeen lässynlässyn meinikiä... SÄRMÄÄ JA RÄHINÄÄ JO


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin