Tänään on 19.03.2024, 08:42.

CS:GO

Keskustelua rennolla tai hieman vakavammallakin otteella urheilusarjoista, otteluista, pelaajista ja mistä tahansa urheiluun liittyvästä. Ei kuitenkaan vihjeitä eikä vetoihin liittyviä live-keskusteluja, osumien tuulettelua eikä muuta sellaista.
Vastaa Viestiin
Iiponen
Jäsen
Viestit: 32
Liittynyt: 11.02.2020, 13:49
Pisteitä: 30

CS:GO

Viesti Kirjoittaja Iiponen »

Esportsiin panostaminen on nykyään kova juttu, vaikka itse en ole vielä siihen junaan hypännyt. Mielenkiinnolla seuraan viestiketjua, ehkä sitä tässä itsekin vielä lähtee touhuun mukaan. CS:GO on jännittävä peli ja siihen panokset asettaisin, jos päädyn panostamaan esportsiin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 6. Antamasi peukut: 0.

Viimeksi muokannut moderator, 28.02.2020, 00:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Siirretty vihjeketjusta

Minikommentit


LasLa
Jäsen
Viestit: 34
Liittynyt: 23.02.2020, 18:29

Tuotto: -4.63 yks.

Palautus%: 93.09%

Panosten ka: 2.79 yks.

Vetoja: 24

Pisteitä: 36

Re: CS:GO

Viesti Kirjoittaja LasLa »

Iiponen kirjoitti:
27.02.2020, 20:02
Esportsiin panostaminen on nykyään kova juttu, vaikka itse en ole vielä siihen junaan hypännyt. Mielenkiinnolla seuraan viestiketjua, ehkä sitä tässä itsekin vielä lähtee touhuun mukaan. CS:GO on jännittävä peli ja siihen panokset asettaisin, jos päädyn panostamaan esportsiin.
Itse oon siirtynyt pääosin panostamaan cs:ään lätkästä. Vähän semmonen perstuntuma että monet bookkeritkin tästä lajista vielä vähän pihalla joka sitten johtaa siihen että välillä tulee aika makoisia kertoimia vastaan, varsinkin pienemmissä turnauksissa. Esimerkiksi encen peleistä tullut otettua tänä vuonna helpot pois kun sitä on jostain syystä vielä pidetty kovana ennakkosuosikkina :D

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 2. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin