Tänään on 28.03.2024, 19:51.

Matchbook live-veto

Vastaa Viestiin
ahomake
Jäsen
Viestit: 391
Liittynyt: 22.03.2007, 23:12
Pisteitä: 69

Matchbook live-veto

Viesti Kirjoittaja ahomake »

Matchbook tarjoaa 0% komissiota live-vetoon niin käykäähän kokeilemassa. Minä kävin. Olen yli 20 vuotta veikannut ja täytyy kyllä sanoa, että oli huonoin live-veto kokemus ikinä :(

Yritin veikata tennistä, jossa peliä ei meinaa saada sisään kun kertoimet liikkuvat niin nopeaa. Päätin että teen niinku betfairilla oli tapana eli valitsin kertoimen 3 kun sen hetkinen kerroin pelaajalle huiteli jossain yli 5. No matchbook kirjasin tuon vedon juurikin tuolla kertoimella 3 :( Voi jessus. Onneksi ei ollut isompi panos... Miten se voi ottaa alhaisemman kertoimen mitä on tarjolla???
Ja kokeilkaapa samaa ihanuutta puhelimella! Siinä ei ees nää kerrointa, joka muuttuu sillä hetkellä kun laitat vetoa sisään.. Melkoista arpapeliä, hermot meni sekunnissa.

Kiitos ja näkemiin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 2. Antamasi peukut: 0.

My opinion may have changed, but not the fact that I'm right." - Ashleigh Brilliant

Minikommentit


ahomake
Jäsen
Viestit: 391
Liittynyt: 22.03.2007, 23:12
Pisteitä: 69

Re: Matchbook live-veto

Viesti Kirjoittaja ahomake »

Vastasivat twitterin puolella, että display problem, mutta kerroin korjataan kyllä myöhemmin oikeaksi. Katselin omasta listasta ja oli merkitty 4,25 ja 4,45 toteutunut kerroin eli oli vedetty vähän välistä yli viiden kertoimeen, mutta kuitenkin parempi kuin tuo 3.0 millä aluksi ilmoitti.

Jokainen saa tehdä kuin haluaa, mutta minä en enää tuonne mitään livessä pelaa. Ainakaan tennistä tai korista, missä kertoimet liikkuu nopeaa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 2. Antamasi peukut: 0.

My opinion may have changed, but not the fact that I'm right." - Ashleigh Brilliant

Minikommentit


videx
Jäsen
Viestit: 1241
Liittynyt: 23.01.2004, 12:40

Tuotto: -175.14 yks.

Palautus%: 93.79%

Panosten ka: 7.25 yks.

Vetoja: 389

Pisteitä: 144

Re: Matchbook live-veto

Viesti Kirjoittaja videx »

Matcbookilta puuttuu harmittavasti mahdollisuus jättää veto voimaan kun tapahtuma siirtyy livevedonlyöntiin.
Itse käytän kyseistä toimintoa jonkin verran ja joudun nyt pelaamaan kyseiset vedot Butfairin ryöstökomissioihin.
Pari kertaa olen laittanut palautetta kyseisestä asiasta.

Eli jos muilla kiinnostusta asiaa kohtaan niin pistäkää firmaan palautetta,tuo noin 4,5% ero mitä joutuu nyt toiminnosta maksamaan on aivan liikaa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

edellinen raviseuranta 402 kpl +150 yks. 109%

Minikommentit


betsimies
Tuplanikkitrollaaja
Viestit: 117
Liittynyt: 26.01.2015, 15:30
Pisteitä: 215

Re: Matchbook live-veto

Viesti Kirjoittaja betsimies »

Tää Matchbook live on aivan sukka. Ei ole 1st half -markkinoita, eivätkä maksa over-vetojen voittoja vastan kun pelin päätyttyä vaikka ne ovat osuneet. Miten näin huono palvelu on suunniteltu? Ja miten tätä heikon tarjonnankin ja volyymin markkinaa voi joku tunnettu peliammattilainenkin hehkuttaa? Valovuoden Betfairia jäljessä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin