Tänään on 29.03.2024, 07:37.

Uusi layout ja lisää sisältöä

Foorumin risut & ruusut sekä muun palautteen ja korjausehdotukset voi osoittaa tänne.
Vastaa Viestiin
Arrows
Jäsen
Viestit: 1776
Liittynyt: 17.01.2003, 21:55

Tuotto: +5.08 yks.

Palautus%: 106.91%

Panosten ka: 1.88 yks.

Vetoja: 39

Pisteitä: 75

Uusi layout ja lisää sisältöä

Viesti Kirjoittaja Arrows »

Ylikerroin.comin leipäsivusto on viimein kokenut uudistukset ja työn tulokset ovat nyt kaikkien nähtävillä osoitteessa www.ylikerroin.com Samalla on myös tullut vähän uutta sisältöä, kuten mm. käyttäjä Berrie julkaisee NBA-arvionsa nykyään siellä puolen.

Tutustukaa!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Elvis
Jäsen
Viestit: 259
Liittynyt: 10.02.2003, 15:15
Pisteitä: 2

Viesti Kirjoittaja Elvis »

Mulla olisi pieni parannusehdotus vielä tuonne. Jos joku vedonlyönnistä kiinnostunut vaikka googlettaa "vedonlyönti" sanaa, niin tää sivusto ei ole lähelläkään kärkeä noissa tuloksissa. Itseasiassa Aku Ankan taskukirjan sivutkin tulee ennen näitä. Täällähän on porukalla kova halu saada tänne lisää kiinnostuneita, mutta tätä on nykyään vähän vaikea löytää. Joten tonne pääsivulle olisi varmaan hyvä saada alaan liittyviä termeä noita hakukoneita varten.
Tää palsta kun on suljettu nyt, niin noi hakukoneet ei taida pystyä ottaan tätä keskustelupuolta mukaan tuohon hakuun ollenkaan. Tossa oli vaan yhdessä toisessa paikassa just juttua miten noiden hakukoiden listoilla päästään aivan kärkeen keskustelupalstan avulla. Toimii kuulemma aivan loistavasti. Eli tuolla palstan avaamisella tää olisi hetkessä kärjessä kaikissa alaan liittyvissä hauissa ja tolla tänne saataisiin varmasti lisää noita uusia kirjottajiakin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


mikkou
Jäsen
Viestit: 2128
Liittynyt: 14.01.2003, 00:21
Pisteitä: 11
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mikkou »

Lisää risuja & ruusuja kaivataan etusivuista.... Mitä sinne halutaan lisää, mitä puuttuu jne.....

Eli käykääpä katsomassa ja kertokaa mielipiteenne niin saadaan asiaa taas eteenpäin 'nopealla' aikataululla kuten aina :lol:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Sputnik
Jäsen
Viestit: 976
Liittynyt: 16.01.2003, 20:54
Pisteitä: 0
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sputnik »

Hieno on etusivu, sellaista pelkistettyä tyyliä. Ei liikaa eikä liian vähän tavaraa. Ensimmäiseksi huomio toki kiinnityy siihen vasemmalla puolella kuvaa olevaan tennispelaajaan. Laittakaahan koko kuvitus täyteen naisurheilijoita 8) Mä voin toimittaa kuvia :wink:

Mä jäin vaan miettimään että mitähän noihin tyhjiin kohtiin tulee sivun oikealla ja vasemmalla puolella -joko mainosmarkkinat räjähtää :? Uskaltaako sanoa edes ääneen b********a? No, onhan ylläpito tehnyt hyvää duunia ja tästä heille soisi rahallistakin korvausta (ellei jo tule...), mutta joo... Minä vajoan takaisin maan alle. Kiitos - i love you alllllll........

Sputnik -tuulipukujen tukkumyyjä-

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Life is a game. Money is how we keep score.

Minikommentit


Sputnik
Jäsen
Viestit: 976
Liittynyt: 16.01.2003, 20:54
Pisteitä: 0
Viesti:

Re: Uusi layout ja lisää sisältöä

Viesti Kirjoittaja Sputnik »

Arrows kirjoitti:Samalla on myös tullut vähän uutta sisältöä, kuten mm. käyttäjä Berrie julkaisee NBA-arvionsa nykyään siellä puolen.
Mun ei ensin pitänyt takertua tuohon ollenkaan, mutta tiedättehän te mut, en mä malttanut montaa tuntia olla kun uteliaisuus ajoi mut taas negatiiviseksi itkupillii "valittajaksi" ja kyselijäksi sekä ties mitä muuta...

Miksi noi Berrien arviot julkaistaan tuolla tuolla tavalla? Onko noi jotenkin enemmän pro-arvioita jotka "ansaitsee"/pitää olla tms muualla kuin varsinaisella keskustelufoorumin omalla osiolla?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Life is a game. Money is how we keep score.

Minikommentit


cpsof95
Jäsen
Viestit: 432
Liittynyt: 10.11.2003, 17:27
Pisteitä: 4
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja cpsof95 »

Elvis kirjoitti:Tää palsta kun on suljettu nyt, niin noi hakukoneet ei taida pystyä ottaan tätä keskustelupuolta mukaan tuohon hakuun ollenkaan.
Suljettu? Nyt mä oon kyllä missannu jotain... :oops: Eikö tänne voi enää rekisteröityä kuka tahansa?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


MarkusM
Jäsen
Viestit: 2187
Liittynyt: 23.03.2003, 16:54

Tuotto: -109.66 yks.

Palautus%: 95.74%

Panosten ka: 14.63 yks.

Vetoja: 176

Pisteitä: 76
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja MarkusM »

Suljettu? Nyt mä oon kyllä missannu jotain... Eikö tänne voi enää rekisteröityä kuka tahansa?
Ei sentään suljettu mutta vain rekisteröityneet voivat lukea joten googlen ja muiden hakurobottien sydeemit eivät pääse indeksoimaan foorumien keskusteluita.

Mitä itse asiaa tulee niin eiköhän uudet etusivut ala pian löytymään hakukoneilla nyt kun tuolla on oikeasti sisältöä ja paljon asiaan liittyvää sanastoa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Peke71
Jäsen
Viestit: 57
Liittynyt: 30.11.2003, 13:27
Pisteitä: 4
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja Peke71 »

Ja jos hakukone laskee muiden sivujen osoittamia linkkimääriä, tämän ongelma lienee siinä, että monet linkit osoittavat juuri tänne foorumiin eikä etusivulle.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Berrie
Jäsen
Viestit: 1490
Liittynyt: 14.01.2003, 09:40
Pisteitä: 33

Re: Uusi layout ja lisää sisältöä

Viesti Kirjoittaja Berrie »

Sputnik kirjoitti:Miksi noi Berrien arviot julkaistaan tuolla tuolla tavalla? Onko noi jotenkin enemmän pro-arvioita jotka "ansaitsee"/pitää olla tms muualla kuin varsinaisella keskustelufoorumin omalla osiolla?
No selitellään, ihan hyvä kysymys. Ei ne minunkaan mielestä mitään enemmän pro-arvioita ole. Itse arvioita parempana toimintona pidän peleistä olevaa tietopakettia elikkä pelin infosivua johon pääsee ottelua klikkaamalla esim:
http://www.ylikerroin.com/index.php?menuID=14&pageID=66

Toki noita ennakoita on muillakin sivuilla, mutta tarkoitus on tuota vielä kehittää ja kasata muutakin tuohon. Arviot ovat lähinnä sivutuote, mutta tarkoitus on että niillä voittoakin pystyisi tekemään. Mitään aikaisemmista palautusprossista en ala höpisemään, katsotaan mihin pelivalinnat ja seurannat suunnan näyttää kun ehdin ne tekemään.

Mutta anyway, lähinnä noi siis on lisäsisältönä, tottahan niille kokonaan oma osasto voidaan tehdä jos ne tuppaavat häiritsemään liiaksi.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


timo
Avatar
Jäsen
Viestit: 4773
Liittynyt: 14.01.2003, 14:56
Pisteitä: 3528
Paikkakunta: Out of space

Viesti Kirjoittaja timo »

Berrien arviot ja varsinkin sieltä aukeavat infosivut on laadittu huolella ja todella tieten sisältäen prossien lisäksi selkeästi esitettynä joukkueiden statistiikkaa! Näin jopa joku NBA-vedoissa vasta-alkajakin voi innostua asiasta.
Itse asiassa en muista koskaan nähneeni NBA-sivustoa, jossa otteluista saisi selkeämmin ja helpommin taustatietoja !!!
Joten niiden paikka on mielestäni todella ansaittu tuolla etusivulla :!: :lol:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Vuosi 2016 uudella systeemillä, tasapanoksin 10 yksikköä.
16.06.2016: 52-35, +70.60 yksikköä.

Minikommentit


gary
Jäsen
Viestit: 520
Liittynyt: 14.01.2003, 09:36
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja gary »

Totta turiset. Hienosti laadittu NBA-osio ja niinkuin muutenkin. Toivottavasti arviot ovat myös yhtä kohdillaan kuin arvioiden esittäminen prosentin sadasosan tarkkuudella :wink: .

Taitaa jopa päivittää mm. loukkaantumistiedot automaattisesti.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin