Tänään on 28.03.2024, 12:21.

Club Ylikerroin uudistuu

Foorumin risut & ruusut sekä muun palautteen ja korjausehdotukset voi osoittaa tänne.
lunatus
Jäsen
Viestit: 1149
Liittynyt: 24.05.2013, 09:57

Tuotto: +71.10 yks.

Palautus%: 105.73%

Panosten ka: 0.95 yks.

Vetoja: 1313

Pisteitä: 2539

Re: Club Ylikerroin uudistuu

Viesti Kirjoittaja lunatus »

edit: ei jaksa

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 2. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

24.06.2015 14:16 <toimitusjohtaja> jaksa vaan,hyvä että joku jaksaa vastata tuohon turhaan

24.06.2015 14:16 <toimitusjohtaja> nillitykseen

24.06.2015 14:17 <toimitusjohtaja> sun kirjoitus oli kaikin puolin hyvä,laita takas vaa


Zpr
Jäsen
Viestit: 440
Liittynyt: 15.05.2010, 13:22

Tuotto: -58.98 yks.

Palautus%: 94.32%

Panosten ka: 4.51 yks.

Vetoja: 230

Pisteitä: 389
Paikkakunta: Helsinki

Re: Club Ylikerroin uudistuu

Viesti Kirjoittaja Zpr »

Edit: kommentti osaksi lunatus:n edittiin, mutta tässä on pointtia myös ihan yleisellä tasolla, joten annan olla.

En nyt tarkoita, että kovaa tulosta tekevien ammattilaisten pitäisi jakaa kaikki kaikelle kansalle vastikkeettomasti. Jokainen jakaa sen minkä haluaa. Suurelle yleisölle on kuitenkin selkeä menetys, että osa foorumin sisällöstä suljetaan kultapossukerhoon ja en varmasti ole ainoa, joka kokee formaatin turhauttavaksi.

Menneinä vuosina foorumi on ollut ihailtavan aktiivinen mm. suurten lajien arvokisojen ja muiden vedonlyönnin kannalta mielenkkintoisten tapahtumien aikaan. Nykyisellään tuntuu, että nämä isot arvokisatopikit elävät muutaman aktiivisen käyttäjän toimesta ja yleisemmän tason keskustelu on ollut melko pienissä jo pidemmän aikaa. Tuntuu, että seurantatyökalun julkaisun jälkeen foorumista on tullut alusta, johon syötetään vain vetoja seurantaan ja pyritään näin ansaitsemaan oma paikkansa kultapossukerhossa. Kaikenlainen keskustelu asioiden ympäriltä on lähes kuollut.

Tainnut Mäenala jo joskus todeta, että jos kultapossukerhon on oltava olemassa, niin sitten selkeästi ja yksiselitteisesti määritellyt läpinäkyvät kriteerit ja kulotapossukerhon jäsenlistat julkisesti nähtäville, eikä kenenkään hihavakiolla valikoituja herrakerhoja. Vai kuinka nämä clubilaiset tätä nykyä määritellään? Yksivaihtoehto voisi olla tuottaa foorumille joku vihjepalvelun tyyppinen alusta, jos kovan luokan vedonlyöjät haluavat jotain vastiketta vihjeidensä julkaisemiselle.

Sinänsä myös ihmetyttää, että kuinka parin yksittäisen käyttäjän näkemykset kultapossukerhosta saavat aikaan näin suuren myrskyn vesilasissa, jos kaikki muut ovat asian kanssa ok.

Itse jään kaipaamaan ennen kaikkea vilkasta keskustelua itse urheilusta, en niinkään lukemattomia vihjetägejä, joiden perusteella juostaan kilpaa clubiin. Hypoteesini on, että seurantatyökalu ja tämä kilpajuoksu klubiin näivettävät foorumin yleisen tason keskustelua, joka mielestäni on foorumin itse tarkoitus.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 4. Antamasi peukut: 0.

Seurannan panostus x/10 yks.

Minikommentit

24.06.2015 13:38 <Zpr> Eli otetaan clubi ja seuranta pois, niin homma rullaa taas

24.06.2015 13:38 <Zpr> kivasti :)

24.06.2015 14:06 <jone> Hmm, clubi ollut kohta 10v. toiminnassa. Viime aikoinako

24.06.2015 14:07 <jone> vasta homma kussut vai seurannan kanssa yhteistyössä?

24.06.2015 15:42 <Zpr> Näkisin, että seurantatyökalu on laukaissut kilpajuoksun

24.06.2015 15:43 <Zpr> klubiin tai oman henkisen rintakarvan kasvattamiskisan,

24.06.2015 15:43 <Zpr> minkä myötä keskustelun määrä on vähentynyt dramaattisesti.


credit
Jäsen
Viestit: 5495
Liittynyt: 02.08.2003, 00:47

Tuotto: +232.86 yks.

Palautus%: 104.64%

Panosten ka: 1.57 yks.

Vetoja: 3193

Pisteitä: 4777

Re: Club Ylikerroin uudistuu

Viesti Kirjoittaja credit »

Zpr kirjoitti: En nyt tarkoita, että kovaa tulosta tekevien ammattilaisten pitäisi jakaa kaikki kaikelle kansalle vastikkeettomasti. Jokainen jakaa sen minkä haluaa. Suurelle yleisölle on kuitenkin selkeä menetys, että osa foorumin sisällöstä suljetaan kultapossukerhoon ja en varmasti ole ainoa, joka kokee formaatin turhauttavaksi.
Ymmärrän hyvin tämän näkökannan. Monet muutkin uuden Clubin - tai kultapossukerhon - ulkopuolelle jääneet kokevat varmasti tilanteen turhauttavaksi ja epäreiluksi. Minusta ratkaisu voisi olla se, että clubilaiset ottaisivat "aateluus velvoittaa" -asenteen ja kiinnittäisivät huomiota siihen, ettei jäsenyys Clubissa ainakaan vähennä heidän kirjoitteluaan ja vihjaamistaan yleisellä puolella - vaan pikemminkin päinvastoin. Aktiivisuuden yleisellä puolella voisi myös nostaa nykyistä tärkeämmäksi Clubin jäsenyyden kriteeriksi. Nythän huomiota kiinnitetään etupäässä vihjeiden määrään ja niiden osumiseen.

Clubin tarkoitus on sinänsä hyvä, eikä sen olemassaolon pitäisi antaa pilata foorumia muilta käyttäjiltä. En kuitenkaan laittaisi keskustelun näivettymistä pelkästään Clubin tai seurantatyökalun syyksi. Ihan yhtä hyvin siitä voisi syyttää blogeja. Tai sitä, että isojen lajien vedonlyöntimarkkinat ovat nykyään sen verran tehokkaat, että monilla ei aika riitä keskustelun käymiseen ja toiset ovat päätyneet tekemään rahaa pikkulajeilla tai erikoisvedoilla, joista on hankalampi synnyttää vilkasta keskustelua.

Niin tai näin, itse aion joka tapauksessa antaa panokseni foorumin "elvyttämiselle" kirjoittamalla jatkossa enemmän erilaisia juttuja omaan blogiini ja panostamalla menetelmäkeskusteluun, jota on nykyään todella vähän. En täysin jaa S.Mäenalan aikoinaan esittämää näkökantaa, että vihjaaminen on täysin toissijaista tai jopa epäolennaista, mutta olen kyllä ehdottomasti sitä mieltä, että jos täällä keskitytään pelkästään vihjaamiseen ja julkisen seurannan pitämiseen, mikä on näyttänyt olevan viime aikojen trendi, foorumin tulevaisuus on hyvin synkkä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 16. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Oliver
Avatar
Jäsen
Viestit: 1330
Liittynyt: 14.01.2003, 12:22
Pisteitä: 263
Viesti:

Re: Club Ylikerroin uudistuu

Viesti Kirjoittaja Oliver »

S.Mäenala kirjoitti:Vanha Oliver ei enää vuosiin ole jaksanut kömpiä esiin muuten kuin Mäenalan viestien herättäessä hänen taistelunhalunsa.
Silloin hän saattaa singahtaa poterostaan taskulaskimet taskuistaan tipahdellen kuin nuori rusakko parhaina nuoruuden päivinään.
Hän löytää aina kamalan paljon ongelmia minun viesteistäni.
Hänen tahtiaan ei lainkaan haittaa se että useimmat reaalielämän tosiasiat jäävät häneltä huomaamatta.
Hän ei näe mitään ongelmaa siinä että jokaisen 10 yksikön vihjeen paino on seurannassa 100-kertainen jokaiseen 0.1 yksikön vihjeeseen
verrattuna.
Minä seuraan leppoisasti hymyillen kun hän kainalot savuten löntystää takaisin poteroonsa keräämään voimia seuraavaa iskua varten.
Ihan virkistävää sananoppailua, vaikka toi on ilmiselvä https://fi.wikipedia.org/wiki/Chewbacca-puolustus

Kun tilastonikkari on niin kiintynyt omiin taulukoihinsa ja valinnut kantansa jo etukäteen, niin ei kai tästä sitten irtoa tämän enempää.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 8. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

25.06.2015 11:20 <S.Mäenala> Oikeassa olet Oliver, en juuri vaivautunut Sinun viestiäsi..

25.06.2015 11:21 <S.Mäenala> lukemaan. Et kai Sinä tässä lankea samaan syntiin?

26.06.2015 10:26 <Oliver> minä kerroin mielipiteeni sentään perusteluineen.

26.06.2015 10:26 <Oliver> sinä vastasit tuttuun tapaan ylimielisesti liirumlaarumilla.

26.06.2015 10:26 <Oliver> jos viittaat alleviivattuun kohtaan, kerro toki miksi näin

26.06.2015 10:27 <Oliver> ei olisi, sillä tuossa saattaa mennä matematiikan kirjat

26.06.2015 10:27 <Oliver> uusiksi.

26.06.2015 10:27 <Oliver> PS. sama juttu nyt kuin silloin kun pyöriteltiin Matchbookin

26.06.2015 10:28 <Oliver> komissioita. et viitsinyt lukea muiden kirjoituksia ja

26.06.2015 10:28 <Oliver> kuinkas kävikään...


Turbojugend
Jäsen
Viestit: 1816
Liittynyt: 12.05.2010, 09:56

Tuotto: +19.93 yks.

Palautus%: 101.80%

Panosten ka: 2.55 yks.

Vetoja: 433

Pisteitä: 1269

Re: Club Ylikerroin uudistuu

Viesti Kirjoittaja Turbojugend »

credit kirjoitti:Niin tai näin, itse aion joka tapauksessa antaa panokseni foorumin "elvyttämiselle" kirjoittamalla jatkossa enemmän erilaisia juttuja omaan blogiini ja panostamalla menetelmäkeskusteluun, jota on nykyään todella vähän.
Tälle postaukselle pitää antaa todella suuri peukku. Juuri tämänlaiset kommentit vievät foorumia oikeaan suuntaan, eikä turha valittaminen siitä jos ei satu näkemään kaikkea internettiin kirjoitettua tekstiä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

24.06.2015 15:43 <Zpr> Ongelma ei sinänsä ole se, etten näe kaikkea internettiin

24.06.2015 15:44 <Zpr> kirjoitettua tekstiä vaan se, etten näe senkään vertaa

24.06.2015 15:44 <Zpr> tekstiä mitä olen tavannut foorumilla aikaisemmin nähdä.

24.06.2015 15:44 <Zpr> Yhdistelmä seurantatyökalu+clubi ei tätä ainakaan kohenna.


S.Mäenala
Avatar
Jäsen
Viestit: 1190
Liittynyt: 18.01.2011, 19:17
Pisteitä: 3733
Paikkakunta: Kamppi

Re: Club Ylikerroin uudistuu

Viesti Kirjoittaja S.Mäenala »

Oliver kirjoitti: minä kerroin mielipiteeni sentään perusteluineen.
sinä vastasit tuttuun tapaan ylimielisesti liirumlaarumilla.
jos viittaat alleviivattuun kohtaan, kerro toki miksi näin
ei olisi, sillä tuossa saattaa mennä matematiikan kirjat
uusiksi.
PS. sama juttu nyt kuin silloin kun pyöriteltiin Matchbookin
komissioita. et viitsinyt lukea muiden kirjoituksia ja
kuinkas kävikään...
En ylimieliseen tyyliini viitsi lukea näin pitkiä kommenttejakaan.. tältä tietäjältä.
Matchbook -case'ssa kävi niin että Sinä omalaatuisella "matematiikallasi" loit typerän ehdollisen mallin, joka vääristää kaikkien sitä käyttävien seurannat.
Sinun "matematiikan" kirjasi saattavat mennä uusiksi, eivät kenenkään muun.

Olen jo useaan kertaan päättänyt olla vastaamatta tämän tietäjän aikaansaannoksiin. Lipsuminen päättyy aina surkeasti, niin nytkin.
Teen tuon päätöksen nyt vihonviimeisen kerran.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 7. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Berrie
Jäsen
Viestit: 1490
Liittynyt: 14.01.2003, 09:40
Pisteitä: 33

Re: Club Ylikerroin uudistuu

Viesti Kirjoittaja Berrie »

Kepoisen hiljaiselon jälkeen voisi jotain kirjailla, siis lähinnä ajatuksia Clubista. Aikanaan olin kuitenkin jossain määrin aktiivi foorumilla. Herrakerhoista en ole oikein koskaan pitänyt, mutta toisaalta ymmärrän niitä hyvin. Clubiin en ole vuosien varrella koskaan kuulunut vaikka modenakin täällä vuosikausia olin. Vanhimmat janarit varmaan muistaa minut vastarannan kiiskenä :) ja väkisinkin S.Mäenalan postauksia lukeneena tulee mieleen, että kyseessä olisi paranneltu versio minusta. Mutta ei ole ei, olisi varmaan miljoonas kehitysversio kun on intoa ja taitoa enemmän kuin minulla koskaan. No se p-jauhamisesta.

Miksi tuollainen kerho pitäisi olla olemassa? No siksi, että taitavimmat kaverit saavat tekemisestään jotain valueta tekemänsä kovan työn eteen.
Listalla oli aika monta nickiä joista en ole ikinä kuullutkaan, no tämä ei tietenkään heidän vikansa vaan minun. Kaikki ovat varmasti paikkansa ansainneet.

En tiedä Clubin sääntöjä sen tarkemmin, mutta toivottavasti siitä ei tule kultapossu-/hyvävelikerhoa josta ei viitsi kavereita pistää ulos. Eli jos tuonne pääsee kovalla työllä yleisen FOORUMIN kautta niin clubissa oleminenkin vaatii jonkinlaista effortia yleiselle puolelle. Kaikki varmasti tietää että vedonlyönti on sen verran hektistä ettei tuollainen vihjeiden siirtoautomaatti ole kovin toimiva kuin hyvissä ajoin tehtyjä vihjeitä ajatellen. Parempana vaihtoehtona näkisin clubilaisten oman aktiivisuuden eli postaa vihjeitä säännöllisesti joko suoraan yleiselle puolelle (tyyliin kerran viidestä) tai sitten kopsaa club-vihjeet sellaisenaan yleiselle puolelle viiveellä.

Eli niin pitkään kun Clubi on foorumilla, sääntöjen pitää olla kaikille samat ja Clubin oven pitää käydä molempiin suuntiin jos aihetta on. Jos taas Clubista muodostuisi kerho jossa olisi foorumin ulkopuolisia, niin sitten näkisin parempana että se olisi täysin erillinen paikka. Näitäkin virityksiä on aikanaan ollut ja on varmaan joitakin salaseuroja vieläkin.

No siinäpä oli mun pari senttiä.

En ole hakenut Clubiin, ei riitä aktiivisuus eikä riittäisi tasokaan. Kaikista vaan ei tule koskaan tarpeeksi hyviä, että ovet avautuisi ja rahaa tulisi ovista ja ikkunoista. :)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 10. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

09.07.2015 11:37 <mikko> Nyt Berrie vihjeitä foorumille. Oot ollut jo tarpeeksi kauan

09.07.2015 11:37 <mikko> hiljaa ;)

09.07.2015 11:38 <Berrie> Pitää nyt kattoo josko aktivoituis, tosin taidan keksiä

09.07.2015 11:39 <Berrie> itelleni uuden harrastuksen = perhokalastus

09.07.2015 11:39 <Berrie> ja sitomisleikkejä voisi opetella/harrastaa talvella :)

09.07.2015 16:00 <soiro> Täällä Visionit ja Guidelinet hommattu viime vuonna.

09.07.2015 16:01 <soiro> +EV joka kerta kun käy joella.

09.07.2015 16:55 <Berrie> Tosiaan, oltiin kavereiden kans viikko Savukosken Kairijoell

09.07.2015 16:55 <Berrie> Tuli hurahdettua perhokalastukseen aikalailla täysillä

09.07.2015 21:41 <GooRio> Ny Berrie ryhtiä. Excel laulamaan ja kohta NBA:sta ja motogp

09.07.2015 21:42 <GooRio> :stä massive profits! Sitäpaitsi ei nykyaikana perhoihin tah

09.07.2015 21:43 <GooRio> do löytyä materiaalejakaan ;)

10.07.2015 21:17 <Lorimer> Veikkaan että Kairijoella perhon " materiaalina" lähinnä

10.07.2015 21:18 <Lorimer> alamittainen harri

10.07.2015 21:26 <Berrie> Juuri niin, pikkuharreja tuli reilusti, yhtään mitallista ei


Ver
Jäsen
Viestit: 1396
Liittynyt: 27.01.2004, 08:54

Tuotto: +5.95 yks.

Palautus%: 100.29%

Panosten ka: 0.71 yks.

Vetoja: 2851

Pisteitä: 983

Re: Club Ylikerroin uudistuu

Viesti Kirjoittaja Ver »

Clubin vois avata, vaikka viikoks kaikile nähtäväksi niin kaikki uteliaat pääsis katsomaan mitä siellä on. Nyt kesällä siellä tuskin mitää vihjeryöppyä muutenkaan on, nii ei edes mene jakoon helmiä sioille.

Tuskin se clubi mikää kultakaivos on, niin kurkkaamalla sinne vois pettyneimmät ihmiset huomata ettei paljoa ole menettäny, kun ei mukaan ole päässyt.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 9. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Mäenala
Avatar
Jäsen
Viestit: 1190
Liittynyt: 18.01.2011, 19:17
Pisteitä: 3733
Paikkakunta: Kamppi

Re: Club Ylikerroin uudistuu

Viesti Kirjoittaja S.Mäenala »

Berrie kirjoitti:S.Mäenalan postauksia lukeneena tulee mieleen, että kyseessä olisi paranneltu versio minusta
Tilanne on täysin päinvastainen. Minä olen reippaasti heikennetty versio Berriestä.
Olen Sinulle oikeastaan kiitoksen velkaa:
- opiskelin vba-kielen kesällä 2011 kun olin lukenut Sinun Berrien puristin -viestisi.
Mutta se p-jauhamisesta.
Berrie kirjoitti:Herrakerhoista en ole oikein koskaan pitänyt, mutta toisaalta ymmärrän niitä hyvin.
...
Miksi tuollainen kerho pitäisi olla olemassa? No siksi, että taitavimmat kaverit saavat tekemisestään jotain valueta tekemänsä kovan työn eteen.
Minkä ihmeen kovan työn eteen??
Ei kai kukaan tietokantoja ylläpidä ja arvioita laske foorumia varten?
- Omaa vedonlyöntiä varten se työ tehdään!
Jos joku omien vetojen jälkeen postittelee pöydälle jääneitä murusia foorumille, ei siinä minusta ole mitään palkitsemisen arvoista.
Ei varsinkaan kun tiedetään ettei homma ainakaan excel'isteiltä vie montaakaa sekuntia.

Sen sijaan kun esim. Hese viime kesänä kirjoitti kymmeniä työtunteja vaatineen hurjan Brazil-raamattunsa, hän teki sen pitkälti vain foorumin eli yhteiseksi hyväksi.
Se on palkitsemisen arvoista.
Ver kirjoitti:Clubin vois avata, vaikka viikoks kaikile nähtäväksi niin kaikki uteliaat pääsis katsomaan mitä siellä on.
Klubissa on ihan saman näköistä kuin missä tahansa vihje-ketjuissa.
Ei siellä ole mitään nähtävää.
Jos klubin seuranta-tietoja haluat, kannattaa käydä lukaisemassa minun selvitykseni muutamaa postia ylempänä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 4. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

11.07.2015 13:33 <Zpr> +1


Ver
Jäsen
Viestit: 1396
Liittynyt: 27.01.2004, 08:54

Tuotto: +5.95 yks.

Palautus%: 100.29%

Panosten ka: 0.71 yks.

Vetoja: 2851

Pisteitä: 983

Re: Club Ylikerroin uudistuu

Viesti Kirjoittaja Ver »

S.Mäenala kirjoitti:
Ver kirjoitti:Clubin vois avata, vaikka viikoks kaikile nähtäväksi niin kaikki uteliaat pääsis katsomaan mitä siellä on.
Klubissa on ihan saman näköistä kuin missä tahansa vihje-ketjuissa.
Ei siellä ole mitään nähtävää.
Jos klubin seuranta-tietoja haluat, kannattaa käydä lukaisemassa minun selvitykseni muutamaa postia ylempänä.
Luin tuon sun selvityksen jo sillon kun se tuli, mielenkiintoinen oli ja kiitos vaivannäöstä. Joskus oon ollukkin klubissa ja ainaki sillon viestjä tuli harvakseltaan ja kertoimet putos usein joten ei niihin ehtiny jos ei kyttää palstaa jatkuvasti.

Tuolla viikoks clubi auki -ehdotutuksellani ajattelin siis niitä jotka on pettyneitä ettei siellä ole ja pääsisivät kurkkaamaan nii pettymys haihtuis, varmaan heitäkin on.

Noin muuten oon sun kanssa samaa mieltä että clupi pois kokonaan, se syö sitä vähääkin ajatusten vaihtoa pois, jos joitain viestejä pääsee näkemään kommentoimaan vaan klupilaiset. Keskustelu on muutenkin todella minimaalista täällä ja se vähä hajautuu blogien ja vihjeketjujen (ja klupin?) kesken.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 4. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

11.07.2015 17:22 <S.Mäenala> Ok, samoilla ajatuksilla sitten Ver! Vaikea nähdä että clubi

11.07.2015 17:23 <S.Mäenala> olisi lisännyt kilpailua missään vihjeketjussa, päinvastoin.


Berrie
Jäsen
Viestit: 1490
Liittynyt: 14.01.2003, 09:40
Pisteitä: 33

Re: Club Ylikerroin uudistuu

Viesti Kirjoittaja Berrie »

S.Mäenala kirjoitti: Minkä ihmeen kovan työn eteen??
Ei kai kukaan tietokantoja ylläpidä ja arvioita laske foorumia varten?
- Omaa vedonlyöntiä varten se työ tehdään!
Jos joku omien vetojen jälkeen postittelee pöydälle jääneitä murusia foorumille, ei siinä minusta ole mitään palkitsemisen arvoista.
Ei varsinkaan kun tiedetään ettei homma ainakaan excel'isteiltä vie montaakaa sekuntia.

Sen sijaan kun esim. Hese viime kesänä kirjoitti kymmeniä työtunteja vaatineen hurjan Brazil-raamattunsa, hän teki sen pitkälti vain foorumin eli yhteiseksi hyväksi.
Se on palkitsemisen arvoista.
Jälkimmäisessä kojautit naulankantaan. Tuollaista työtä joskus aikanaan olin kiivaasti nostamassa arvoonsa ja toivottavasti/luultavasti sitä arvostetaankin.

Mutta ei minun mielestä voitollisten arvioiden postaamista foorumille voi mitenkään väheksyä, rahanarvoista tavaraa se kuitenkin on. Ja voitollinen pelaaja voisi varsin hyvin pitää ne omana tietonaankin, turha sitä on väheksyä. Ja mikäli noita voitollisia arvioita tulee olemaan Clubissa niin siinähän sitä olisi "palkkiota" tai no kannustinta postata hyviä "raamattuja" foorumille.

Toisaalta meidän on miltei yhdentekevää keskustella aiheesta, koska kumpikaan ei asioista ole päättämässä eikä ihan tarkkoja linjauksia ole Clubin säännöistä tiedossa. Mutta jos multa kysyttäisi niin jotain tuon tyylistä systeemiä kehittäisi, jos Club ylipäätään pitäisi olla olemassa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 3. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


juspa
Jäsen
Viestit: 3138
Liittynyt: 10.09.2004, 22:27

Tuotto: +12.67 yks.

Palautus%: 100.15%

Panosten ka: 2.80 yks.

Vetoja: 2934

Pisteitä: 980
Paikkakunta: ylöjärvi

Re: Club Ylikerroin uudistuu

Viesti Kirjoittaja juspa »

Hakemus on jätetty, mutta ei ole kuulunut mitään vastausta? Ilmesesti minua ei ole huolittu takasin kun olen jossain kohtaa pudonnut pois vaikka olen tehnyt aktiivisen paluun. Onko siis enää mahdollista palta clubiin jos putoaa pois?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

05.02.2016 08:50 <club> Yv laitettu. On mahdollista palata.


Kongin kumaus
Jäsen
Viestit: 617
Liittynyt: 10.01.2015, 13:18

Tuotto: -188.11 yks.

Palautus%: 97.41%

Panosten ka: 2.47 yks.

Vetoja: 2940

Pisteitä: 121

Re: Club Ylikerroin uudistuu

Viesti Kirjoittaja Kongin kumaus »

Kirjoitellaanpa oma pari senttiseni aiheesta, josta en juuri mitään tiedä vaan perustan kaiken tietoni tämän ketjun varaan. Ketjun mukaan Clubin puolella on ongelmia, joten ohessa on seuraava ehdotukseni kuinka toteuttaisin Clubin.

1. Jäsenvalinta suoritetaan hakijoiden välillä kokemuksen, "metodien" ja tuloksen (isot bookkerit) perusteella. 1- max. 2 asiantuntijaa per sarja, tavoitteena n. 25 jäsentä yhtä monesta eri sarjasta/lajista. Hieman samalla tyylillä kuin työhaastattelu.
2. Jäsenet vihjaavat Clubiin kaikki oman sarjan vetonsa (ei koske livejä). Tämä voidaan hoitaa ja "valvoa" esim. siten, että jäsen antaa realistisen vetomäärätavoitteen kaudelle. Sallitut vihjebookkerit samat kuin kohdassa 1.
3. Softalla olisi automaatti joka postaisi tunnin (sovitun aikamääreen) kuluessa julkaisusta vihjeet foorumin yleiselle puolelle osioon "Clubin vihjeet".
4. Clubin jäsenillä on vaitiolovelvollisuus vihjeistä, kunnes varoaika on kulunut.

Mitä Clubin jäsen tästä hyötyy?
Clubin jäsen saa yhtä sarjaa vastaan moninkertaisen määrän vihjeitä. Moni ei pysty kuin muutamassa (1-3) sarjassa voitolliseen tulokseen, mutta kassassa olisi tilaa kierrättää enemmänkin euroja per päivä. Jos normaalina pelipäivänä kassasta on vaikka 6% pelissä 7 kohteessa niin mahtuisihan tuohon enemmänkin odotusarvoltaan voitollisia vetoja, optimaalisella riskitasolla. Kassa kiertää ja tulos kasvaa.

Mitä Ylikerroin tästä hyötyy?
Ylikerroin toimii omalla tavallaan rekry- ja verkostoimiskanavana, jonka lisäksi Clubin vihjeet tulevat kaikille aikanaan näkyviin.

Mahdollisia uhkia?
- Vihjaajan ideajoukkueiden paljastuminen. Toisaalta, onhan ne aiemminkin olleet kaikkien tulkittavissa aiemmista vihjeistä, mikäli foorumin kautta Clubiin on noustu. Mikä on tämän uhan painoarvo?
- Vihjaajalla neljä hyvää kautta julkisella ja sitten yksi katastrofaalinen Clubissa. Annetaanko armon käydä oikeudessa vai saako epäonnistuja kenkää? Asiasta pitää käydä palaveri ja selvittää syyt epäonnistumiseen, jonka jälkeen tehdä päätös.

Sitoutuminen
Se on varmaa, että mikään tavoite ei täyty ellei siihen sitouduta. Nykyisessä Clubissa tuskin on sitoutuminen ollut korkealla, jos asiat ovat menneet huonoon tilaan. Sitoutumista pääsääntöisesti edesauttaa hyvä johtajuus.

-------------------------------------------------------------------------------------

Tämä teksti saattoi vaikuttaa jonkun mielestä typerältä, mutta toivottavasti edes herättäisi keskustelua.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 10. Antamasi peukut: 0.

Panostus: 1 yksikkö on 0,25% kassasta.
14.9.2015 alkaen vain Liigaa: viewtopic.php?p=361133#p361133

Minikommentit


TuplaJallu
Avatar
Jäsen
Viestit: 2780
Liittynyt: 13.06.2008, 08:02

Tuotto: +29.15 yks.

Palautus%: 100.25%

Panosten ka: 5.92 yks.

Vetoja: 1951

Pisteitä: 3193

Re: Club Ylikerroin uudistuu

Viesti Kirjoittaja TuplaJallu »

Aukeaako taivahan portit? ;)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


TommiK
Avatar
Jäsen
Viestit: 2567
Liittynyt: 04.03.2014, 13:21

Tuotto: +271.70 yks.

Palautus%: 101.90%

Panosten ka: 4.07 yks.

Vetoja: 3517

Pisteitä: 6732
Paikkakunta: 110,998%

Re: Club Ylikerroin uudistuu

Viesti Kirjoittaja TommiK »

Millaset löylyt ylälauteilla ja millä kokoonpanolla nykyään vihdotaan? Minua harmittaa, kun kauniina talvipäivinä pitää Happo-Heikkistäkin kannustaa ilman toivoakaan lunastuksista. Itekään osaa laskea.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 5. Antamasi peukut: 0.

Mites on Tommi, kestääkö sinun seuranta varianssin?
MM 2018, EM 2021 yksiköt 1-10, muuten 1-5

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Viestiketju Lukittu