JussiQ kirjoitti:Tämä vain oma mielipide, mutta eikö nuo sun vedot kuuluisi ennemmin omaan blogiin kuin tähän ketjuun? Ymmärtääkseni vihjeketjuissa kai vihjataan nimenomaan muille eikä postata omia vetoja? Hyviä vetoja varmasti monet, mutta pikkasen se ärsyttää kun ei pysty peesaamaan aina, kuten nyt

Noh, mun mielestä ne kuuluu aika paljon enemmän vihjeketjuun kuin nanovihjeet. Eli itse en laita seurantaan kuin ne vedot, jotka olen saanut itse sisään, mikä tarkoittaa 1u=$500 tällä hetkellä. Eli mitään nanobookkereita ei näissä vedoissa näy.
Pointti on siinä, että en edes seuraa niitä xx määrää bookkereita jotka ovat jo limitoineet minut, joten merkitsen seurantaan vain todellisia pelejä, en niitä, joille "tekisi mieli" pelata xxxx summalla.
Koska en ole maksullinen palvelu, niin minua ei kiinnosta kuin oma todellinen seuranta yllämainituilla kriteereillä. Mikäli pitäisin maksullista palvelua, pitäisi toki vihjata vain saatavissa oleviin kertoimiin ja riittävillä limiiteillä, mutta kun en ole. That´s the way it is.
Niin ja pointtina on siis se näissä, että vihjaan nimenomaan kerroinrajalla aina, eli kaikki voivat halutessaan peesata omilla käytössä olevilla bookkereillaan ja omilla uniteillaan jos haluavat (en suosittele; pieni otantani foorumiseurannassa huomioonottaen. Toki se on vastaava, eli siis pal% omassa otannassa, myös todellisessa seurannassa mutta sillä ei ole mitään merkitystä, koska sitä ei ole todistettu).
P.S olen myös merkannut kertoimet niissä kohteissa niillä joilla olen itse pelannut, missä postaushetkellä on ollut saatavissa parempikin kerroin. Siinäkin vielä pikkuisen realismia mukaan touhuun. Eli esim. pari vkoa sitten vihjasi Lukkoa Vekellä kertoimella 2.60, kun postaushetkellä sai 2.77 Pinnyltä. Mutta vihjasin tuolla, koska se oli se, jolla itse olin pelannut, jotta seuranta säilyy totuudenmukaisena. Kaikista vedoistani voin postata aina screenshotit pyydettäessä, se on periaatteeni.
Minikommentit