mä nyt jatkan tätä keskustelua tuolta jälkipeleistä tänne oikeaan osoitteeseen
Palstahan on perustettu vuonna 2003 eli tästä on nyt kulunut 3 vuotta.
vuonna 2003 käyttäjiä oli kirjatunut 650 kpl.
650 kappaleesta n. 50 on päässyt 3 vuodessa yli 200 viestin rajan.
näistä aktiivisia on enää n. 30... jos joku miettii keitä on "kutsuttu" tuonne vip puolelle niin tuossa on hyvä vastaus siihen...
Kuten joku joskus sanoi niin tänne tulee niin paljon vihjeitä, että hyvät vihjeet eksyvät helposti. On tärkeää, että on yksi paikka josta voi nopeasti katsoa "hyvät" vihjeet eikä niitä tarvi muiden joukosta etsiä. On jokaisen oma asia kopioiko viestit tännä yleiselle vai ei... ja suljetun suurin etu on hyvien vihjeiden lisäksi,että saa asianmukaista ja asiantuntevaa palautetta ja ehkä jossain määrin säästää aikaa...
Kyllähän vedonlyönti on kiva harrastus aloittaa, mutta kun tulosta ei tule niin tämäkin harrastus unohtuu. Toisille se on työnteko toisille lisäansion tienaaminen. Tähdenlentoja tälläkin palstalla näkyy niin monia...
Jos itse saisin päättää ketä pääsee suljetulle palstalle niin kyllä mun mielestä sen edellytys on että huomataan ettei ole mikään tähdelento joita täällä siis yleensä tulee nähtyä...
En tarkoita, että jokaisen aloittelijan pitää hakata säästöpossunsa uuteen kehittämäänsä pronsenttilaskentakaavaan ja kirjoittavansa 20 viestiä päivässä saavuttaakseen vaikka 200 viestin rajan vaan kyllä täällä on mielestäni asiantuntevat moderaattorit, jotka kyllä osaavat eroittaa jyvät akanoista tai muuten vaan oikealle polulle harhautuneet jos sellaista edes on...vääriähän vedonlyönnissä on niin monta! Mielestäni hyvä otteluennakko ilman prosentteja on jo hieno asia ja itse ainakin arvostan sellaista paljon!
Aloittelijan on aivan turha alkaa mielestäni tutkimaan 10 lajia samaan aikaan... se kun ei voi millään onnistua... yhdenkin lajin/liigan hyvä tuntemus saattaa jo tuoda + merkkisen saldon ja siitä on hyvä jatkaa ehkä jo seuraavaan lajiin/liigaan.. mutta se vaatii oikeasti työtä ja aikaa tai ainakin itselläni on vaatinut... mutta esim. tälläisen yhden lajin osaaminen tällä palstalla huomataan varmasti ja mikä olisi hienompaa kuin lunastaa eilen omilla tipseillään omasta tuntemastaan lajista ja sitten lunastaa tänään vaikka henkan tipseillä, eikä tarvitse kuin vain hymyssä suin pelata vaikka ei ymmärrä koko lajista mitään...(tämä nyt vain näin karkeasti) 8) mutta ehkä idea käy selville lausesta miksi kaksi päätä on viisaampi kuin yksi...
kuten kaikki tietää niin elämäntilanteet muuttuvat ja kaikilla ei ole koko ajan aikaa kirjoittaa tänne ja se on mielestäni ihan hyväksyttävää.. eikä tarvitsekkaan, mutta yleensä hyvät kirjoittajat jäävät mieleen...
mutta tämmöistä nyt aattelin kirjoitella näin uuden vuoden viestinä...
ja lopuksi vielä vähän tilastoa...
Tällä palstalla on tällä hetkellä 7164 käyttäjää ja ainoastaan 41 on päässyt 3 vuodessa yli 400 viestin ... niinpä joku voi laskea tuon prosenteiksi...
10 tai alle on kirjoittanut 3 vuodessa 6626 ... niinpä tuonkin joku voi laskea prosenteiksi...
Minikommentit