Jännä juttu, itse olen aikoinaan aika paljon pelaillutkin kiekkoa mutta enää sitä ei tule seurattua juuri lainkaan; ei kotimaista jenkkilästä nyt puhumattakaan. Osasyynä ehkä aikoinaan ollut pelien määrän kasvattaminen lähes määrättömästi jolloin yksittäisen pelin painoarvo mun silmissäni putoaa lähes olemattomaksi ja mun mielestä elämä on liian lyhyt ystävyysotteluiden katselemiseen (ellei se nyt sitten ole fudista
Samoin paikallispelit Suomessa ja kaikki helvetin eurohockeyleaguet ja MM-kisat ovat kärsineet sellaisen inflaation etteivät ne oikein ylitä enää mun uutiskynnystäni ja annan mielelläni avon katsella vaikkapa kauniita ja rohkeita lätkän sijaan; saamani kotibonuspisteet käytän sitten myöhemmin parempiin tarkoituksiin.
Tietenkin syynä voi olla myös vanhuus, tuntuu että kiekkokin pienenee vuosi vuodelta ja ikvähän sitä ruutua on katsella jos ei tiedä missä peliväline luuraa?
Kiitoksen aihe kuitenkin asiallisesta suodatuksesta ja asiantuntevan oloisesta analyysistä jota täältä löytyy; etsiessäni tiedonmurusia illan nhl-mvlottoon niitä löytyi, toki ei vielä illan otteluihin mutta viihdyin hyvin eilisten juttujenkin parissa. Mua on näköjään helppo miellyttää kun yesterday's news kiinnostaa mutta kannustuksen sanana; jatkakaa & repikää bookiet kappaleiksi!

Minikommentit