Tänään on 19.03.2024, 06:00.

Tarina Moneybookerssista

Vastaa Viestiin
jk
Jäsen
Viestit: 320
Liittynyt: 05.07.2003, 18:23
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Tampere

Tarina Moneybookerssista

Viesti Kirjoittaja jk »

Tästä on jo vähän aikaa.

Mutta eräänä päivänä olin saanut mukavasti voittoja Betfairin tilille. Niinpä päätin nostaa rahaa sieltä Moneybookersille. Kun sain toisen noston Moneybookerssin tililleni ja kotiutuspyynön tehtyä, niin päätin tehdä vielä uuden nostopyynnön. Tämä siksi koska Moneybookerssilla hyväksytään jostain syystä tilillä vain rajallinen määrä rahaa. No kuitenkin sain myös tehtyä tälle toisellekkin nostolle kotiutuspyynnön ja rahat hävisivät nopeasti Moneybookerssin tililtä.

Mutta nyt ongelmat alkoivat. Kun seuraavaksi kirjauduin Betfairille niin huomasin että yhtäkkiä tililtäni oli hävinnyt 1500 euroa. Katsoin tilihistoriaa ja huomasin että rahat olivat menneet Moneybookerssin tilille. No, kirjauduin sisään Moneybookerssiin ja huomasin että tilillä ei ole euron euroa! Myös katsoin historiasta (Moneybookerssin) että mitään 1500 nostopyyntöä Betfairin tililtä ei ole tehty. Mystistä. Jälkeenpäin kuulin, että Betfair hyväksyy vain MINUN sähköpostista tulleet nostopyynnöt, jotka koskevat Betfairin tiliäni. Siis kukaan muu ei ole voinut tehdä tätä nostoa, kuin joku Moneybookerssin tililtäni.

Ongelman ratkaisu. Ongelma ratkesi sillä että soitin asiasta Betfairille ja he sanoivat siellä että he voivat vaatia rahoja takaisin Moneybookerssista. Suostuin tähän. No onneksi Moneybookerssista saatiin rahat Betfairin tililleni takaisin. Mutta kun olin yhteydessä sähköpostitse Moneybookerssiin, niin he kysyivät vaan sieltä mikä oli sen nostopyynnön numero joka oli siellä Betfairissa. Tätä en kuitenkaan vaivautunut selvittämään, sillä luulisi että HE tietävät miten rahat ovat sinne tulleet, kun PYSTYVAT ne myöskin takaisin palauttamaan.

Epäilen että joku Moneybookerssista on yrittänyt kavaltaa rahani, mutta kysyn nyt vielä teiltä, arvon palstalaiset, mikä on teidän teorianne?

No tämä nyt oli vaan varoitukseksi. Ja tapauksen jälkeen en ole pitänyt Betfairin tilillä rahaa, kun olen lähtenyt kotoani reisulle vähän pidemmäksi aikaa, esim. noin kahden päivän matkalle...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Inssi
Jäsen
Viestit: 36
Liittynyt: 12.09.2003, 10:37
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Stadi

Viesti Kirjoittaja Inssi »

Vaikea uskoa tuohon kavallusteoriaan. Minä lähtisin liikkeelle puhtaasti inhimillisestä erehdyksestä tai jostakin muusta tilapäishäiriöstä.

Vaikka usein rikollinen mieli ja järki eivät viihdykään samassa päässä, niin en usko, että kukaan ryhtyisi tuollaista kavallusta tekemään. 1500 euroa on sen verran pieni raha, että se pitäisi viedä useammalta henkilöltä jotta homma kannattaisi. Se on toisaalta sen verran iso summa, että oikea omistaja ryhtyy sitä jossain vaiheessa kaipaamaan. Näin kiinnijäämisriski on todella suuri.

Uskoisin näiden firmojen olevan mukana bisneksessä tosissaan ja silloin tälläiset kavallusmahdollisuudet on otettu huomioon systeemejä rakennettaessa joten jäljet jää varmasti johonkin tapahtuneesta. Ja eiköhän sitä ole painotettu myös henkilökunnalle kunnolla, sillä maineen menetys voi olla kohtalokasta rehelliselle yritykselle. Virheitä toki sattuu koko ajan, joten tarkkana pitää asiakkaan olla.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Neo
Avatar
Jäsen
Viestit: 3597
Liittynyt: 19.01.2003, 18:32

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 3188
Paikkakunta: Norge
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Neo »

Samaa mieltä Inssin kanssa. Vaikka 1500 euroa on ainakin itselleni iso köntti rahaa, niin Moneybookersin kaltaiselle firmalle merkityksetön summa, jonka vuoksi olisi aivan järjetöntä alkaa tekemään mitään kavalluksia. Kyllä niitä bugeja on isommissakin järjestelmissä, joten veikkaisin itsekin joko ohjelmiston tai inhimillistä virhettä.

T: Neo

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


gary
Jäsen
Viestit: 520
Liittynyt: 14.01.2003, 09:36
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja gary »

Ja inhimillisiä virheitä tekevät yllättävän usein kuten itsellänikin kävi Betfairillä keväällä, joka olikin varsinainen vyyhti. Tästä olikin juttua aiemmin.

Toisaalta tämä kaikki ihmetyttänyt, kun olen luullut systeemien olevan niin varmoja, ettei inhimillisille virheille jää juurikaan varaa. Näin ei sittenkään taida olla. Tarkkana pitää olla.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin