Tänään on 19.03.2024, 08:50.

Rahojen siirto Moneybookersilta

Vastaa Viestiin
te_5pulm
Jäsen
Viestit: 55
Liittynyt: 23.01.2004, 18:08
Pisteitä: 0

Rahojen siirto Moneybookersilta

Viesti Kirjoittaja te_5pulm »

Aiheesta löytyy YK.comista parikin ketjua. Niitä en ala nosteleen ylös, eikä niissä ollut tästä ongelmaa.

Tässä on pieni ongelmatilanne, johon ajattelin täältä ehkä löytyvän kavereita, joille tämä on tuttu tilanne.

Siirsin rahoja Betfairilta Moneybookersille. Koska kyseessä on ensimmäinen siirto "kotiinpäin", ajattelin kokeilla siirtoa Moneybookersilta omalle tililleni pienemmällä summalla. Hyvä näin. Laitoin Moneybookerseilta siirtosummaksi 10 €. Nyt tulin parin päivän lomamatkalta takas kotia ja katselin verkkopankista tiliotetta. Tilille siirtynyt rahaa ruhtinaalliset 0,04€, elikäs neljä senttiä!

Onko visiota, et pitäiskö asiasta soittaa pankkiin, vai kysellä asiaa Moneybookersilta? Onko tälläinen tuttua? Ja ennen kaikkea, mä ymmärsin, et tuosta ois välistä pitänyt mennä jotain 1.8€, ei 9,96 €? Onko kyseessä mun moka, vai onko siellä joku konttorirotta saanut auringon pistoksen?

Suoraan en sinne ala mailia kirjoittamaan, sillä tähän aikaan yöstä voi tulla sellaista tekstiä, että jutun varsinainen pointti häviää värikkäiden kielikuvien alle :evil:

Tällä hetkellä näyttää hyvin selvältä, että siirrän loput rahani takaisin Betfairille, ja siirrän ne omalle tililleni sieltä, menköön 15€uroa välistä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Olazabal
Jäsen
Viestit: 641
Liittynyt: 06.02.2003, 15:08
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja Olazabal »

Onko MB-tililtäsi vähennetty 10€ vai tuo 4c?

MB:hän vaatii ennen isoa kotiutusta tuollaisen pienen jonka mukana saat verification-koodin tai vaihtoehtoisesti voit lähettää sinne skannauksen ajokortistasi.


Stratin viesti vanhemmasta mb-ketjusta:
"Todennäköisesti turhaa läpänheittoa mutta olettehan syöttäneet sen verifikaatio koodin ennen kotiutuspyyntöä?

Eli tilitietojen kohdalta löytyy verifikaatio pyyntö joka ainakin minulla 'kotiutti' 3 sentin arvoisen siirron pankkitilille ja viestissä oli ko. koodi joka piti sitten syöttää Moneybookersissa varmistamaan pankkitili.

Tämän jälkeen kotiutus pitäisi siis toimia, toimi ainakin minulla tässä hiljattain (tili Nordeassa). Kesti kyllä vähintään sen 3 pankkipäivää.

Eli ettehän ole yrittäneet kotiuttaa 10€ ennen tuota verifiointia (liekö edes mahdollista)?"
viewtopic.php?t=2879&postdays=0&postord ... rs&start=0

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


römperi
Jäsen
Viestit: 352
Liittynyt: 13.02.2004, 23:00
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja römperi »

Juu sieltä tulee ensin se muutaman sentin siirto pankkitilillesi missä on muistaakseni viestin kohdalla varmistuskoodi mikä sinun tulee syöttää moneybookersin sivulla varmistaaksesi tilisi!Eli minun mielestä ihan viisas varotoimenpide moneybookersilta.Kun olet varmentanut pankkitilisi niin se oikea tilisiirto tulee kyllä :)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


te_5pulm
Jäsen
Viestit: 55
Liittynyt: 23.01.2004, 18:08
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja te_5pulm »

Joo, MB tililtä oli vähennetty 10€. Katselin tarkemmin sitä MB:ltä tullutta maksuviestiä. Kyllähän siellä verification code näkyi olevan. Kävin syöttämässä sen MB:lle.

Odotellaan nyt pari päivää tuleeko se loppusumma sieltä kans.

Kiitoksia.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


römperi
Jäsen
Viestit: 352
Liittynyt: 13.02.2004, 23:00
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja römperi »

te_5pulm kirjoitti:Joo, MB tililtä oli vähennetty 10€. Katselin tarkemmin sitä MB:ltä tullutta maksuviestiä. Kyllähän siellä verification code näkyi olevan. Kävin syöttämässä sen MB:lle.

Odotellaan nyt pari päivää tuleeko se loppusumma sieltä kans.

Kiitoksia.
Kyllä se tulee :wink:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin