Sivu 1/1

Epäonnistunut talletus

Lähetetty:
Kirjoittaja samipppa
Yritin tallettaa 50e Monsino casinolle. Yritin tätä rapid transferin kautta. Näppäiltyäni Nordean tunnukset, palkki pyöri pitkän aikaa tyhjää ja lopulta luki että talletus epäonnistui. Yritin uudestaan ja tällä kertaa talletus onnistui, eli pelitilille siirtyi 50e. Sähköpostiin kuitenkin tuli kaksi identtistä viestiä Skrilliltä missä luki että talletus onnistui. Tililtä oli myös lähtenyt 100e

Eli nyt on 50e kadonnut kuin tuhka tuuleen. Monsinon asiakaspalvelu käski ottaa Skrilliin yhteyttä. Tätä yritin mutta mistähän löytäisi esim. jonkun sähköpostiosoitteen mihin laittaa asiasta viestiä? Ainoa minkä löysin pitkän etsimisen jälkeen oli jokin yhteydenottolomake, mistä tulikin pikaisesti viestiä että eivät ota yhteyttä kun minun sähköp.osoitteella ei ole tunnuksia heillä

Kellään mitään ideaa?

Re: Epäonnistunut talletus

Lähetetty:
Kirjoittaja Rantameloni
Huonoa tuuria.Ne menee joskus jompaan kumpaan päähän myöhemmin,mutta ota tuo menetettynä rahana.Elämään kuuluu ikävätki asiat. Hymy huuleen ja kukka rintaan.

Ehkä avaisin skrill tilin...

Re: Epäonnistunut talletus

Lähetetty:
Kirjoittaja vakioukko
Piru ku säikähin kun sisäänkirjautuessa tuli viesti "we need more information about you" että taasko pitää lähetellä vaikka mitä mutta ei ne halunneetkaan tietää muuta kuin kansalaisuuden ja occupationin eli millä alalla toimii :peukkualas: :peukku: