Sivu 1/1

Siirrot eivät onnistu Skrill => bookkeri

Lähetetty:
Kirjoittaja pjl
Skrillin aspan nopeus ei ole ihan huippua, joten kysytään josko täällä jollain olisi tietoa.

Eli aina kun koitan tehdä talletusta Skrillistä bookkerille, niin saan ilmoituksen:

"Antamasi salasana on vanhentunut tai se ei vastaa tiedostoomme tallennettua. Kokeile uudelleen"

Salasana on varmasti oikein ja vaihdettu tällä viikolla. Skrillin omien sivujen kautta pystyn kirjautumaan ihan normaalisti.

Re: Siirrot eivät onnistu Skrill => bookkeri

Lähetetty:
Kirjoittaja Rooney
Mä en ole päässyt tänä iltana niiden kotisivuille. Tulee ilmoitus
Access to account.skrill.com was denied
You don't have authorization to view this page.
HTTP ERROR 403
Ei ole auttanut keksien tyhjennys, selaimen vaihto tai edes tietokoneen vaihto.

Re: Siirrot eivät onnistu Skrill => bookkeri

Lähetetty:
Kirjoittaja RdyToFlow
Suosittelen vaihtaan Netelleriin, avaat suoraan Silver tai Gold VIP tilin ja saat vastauksia paljon nopeemmin jos on ongelmia. Mulla ei ole ollut Netellerin kanssa yhtään ongelmaa joka ei olis ratkennut viimiseen 5 vuoteen.

Re: Siirrot eivät onnistu Skrill => bookkeri

Lähetetty:
Kirjoittaja pjl
Mitähän ihmettä :shock:

Thank you for contacting the Skrill Help Team.

Please note that your Skrill account was registered with us several years ago and it has some business configurations. Therefore, you will no longer be able use it for payments with our merchants.

If you wish to use our services for regular individual purposes, you can simply register an account with a different email address at www.skrill.com.

Conversely, if you wish to use our business services you will need to contact our Merchant Services on-boarding department, by filling out and submitting the relevant contact form from the link below:

https://signup.skrill.com/business/#/contact?lang=EN

We hope this information is helpful.

Thank you for choosing us.