Tänään on 19.03.2024, 10:06.

Moneybookersista..

Vastaa Viestiin
Turbojugend
Jäsen
Viestit: 1816
Liittynyt: 12.05.2010, 09:56

Tuotto: +19.93 yks.

Palautus%: 101.80%

Panosten ka: 2.55 yks.

Vetoja: 433

Pisteitä: 1269

Re: Moneybookersista..

Viesti Kirjoittaja Turbojugend »

Tuo Skrillsin vastaaminen sähköposteihin on välillä käsittämättömän hidasta. Eipä tuossa kaiketi muu auta kuin lähetellä lisää dokumentteja :(

https://www.skrill.com/vip/fi/asiakaspalvelu/

Onhan tuolla tietysti numeroa ja muuta mihin voi yrittää kontaktia vaikka vip puolelta ovatkin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Hese
Avatar
Jäsen
Viestit: 4768
Liittynyt: 16.03.2004, 18:33
Pisteitä: 2437

Re: Moneybookersista..

Viesti Kirjoittaja Hese »

Turbojugend kirjoitti:Tuo Skrillsin vastaaminen sähköposteihin on välillä käsittämättömän hidasta. Eipä tuossa kaiketi muu auta kuin lähetellä lisää dokumentteja :(

https://www.skrill.com/vip/fi/asiakaspalvelu/

Onhan tuolla tietysti numeroa ja muuta mihin voi yrittää kontaktia vaikka vip puolelta ovatkin.
Heh. Juuri samaa mietin. Kiitos tuosta s-posti osoitteesta! Kysymysten esittäminen tuonne tehty lähes mahdottomaksi...

Betfairilta tulikin jo vastaus, että syy nimenomaan SkrillMoneybookersin puolella. Outoa tässä on se, että olen kotiuttanut tällä viikolla Skrilliin ilman ongelmia, samoin avannut uuden bookkeritilin juuri tänään ja tallettanut rahaa, ja molemmat manööverit Skrill/MB:n kautta sujuivat ongelmitta. Mutta jostain syystä Betfairiin siirto ei onnistu. Tänhän pitäisi olla helppoa, ja vasta kesällä nostin Skrillin limiittejä, ja se kesti luvatun viikon sijasta n. kolme viikkoa. Mut ei tässä hätää. Pistetään vaikka pankkisiirrolla kuten aikaisemmin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


pka
Jäsen
Viestit: 999
Liittynyt: 30.01.2004, 22:53
Pisteitä: 571

Re: Moneybookersista..

Viesti Kirjoittaja pka »

Turbojugend kirjoitti:Tuo Skrillsin vastaaminen sähköposteihin on välillä käsittämättömän hidasta. Eipä tuossa kaiketi muu auta kuin lähetellä lisää dokumentteja :(

https://www.skrill.com/vip/fi/asiakaspalvelu/

Onhan tuolla tietysti numeroa ja muuta mihin voi yrittää kontaktia vaikka vip puolelta ovatkin.
Enpä olekaan ennen huomannut, että näillä on sivut myös suomeksi.

Palveleekohan tuo asiakaspalvelukin nykyään myös suomeksi?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Turbojugend
Jäsen
Viestit: 1816
Liittynyt: 12.05.2010, 09:56

Tuotto: +19.93 yks.

Palautus%: 101.80%

Panosten ka: 2.55 yks.

Vetoja: 433

Pisteitä: 1269

Re: Moneybookersista..

Viesti Kirjoittaja Turbojugend »

pka kirjoitti:Palveleekohan tuo asiakaspalvelukin nykyään myös suomeksi?
Vahvasti epäilen ettei suomenkielistä palvelua löydy, mutta en kylläkään ole koskaan tuonne soittanut. Joku voisi pirauttaa ja kertoa faktat :D

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Hese
Avatar
Jäsen
Viestit: 4768
Liittynyt: 16.03.2004, 18:33
Pisteitä: 2437

Re: Moneybookersista..

Viesti Kirjoittaja Hese »

Kirjoitin tuonne eilen suomeksi meilin ja esitin kysymyksen. Vastaus tuli hetki sitten englanniksi, vaikka kysymys oli ymmärretty. Pyysivät vahvistamaan henkilöllisyyden skannattuilla dokumenteilla, jotta saan rahaa siirrettyä BF:lle. Kesän lopulla todistin osoitteeni oikeaksi, ja siihen prosessiin kului kolmisen viikkoa... Viimeisen viikon sisällä olen tehnyt niin onnistuneen noston kuin rahan siirron toiselle tilille. En ymmärrä, miksi siirto Betfairille ei onnistu, koska limiitit ok ja rahansiirto toiselle firmalle sujui eilen keskiviikkona hyvin. Voi vit... Ei jaksaisi aloittaa koko paperisotaa uudestaan :peukkualas: :evil:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Hese
Avatar
Jäsen
Viestit: 4768
Liittynyt: 16.03.2004, 18:33
Pisteitä: 2437

Re: Moneybookersista..

Viesti Kirjoittaja Hese »

Until successful completion of the verification procedure your Skrill account will be restricted for outgoing payments.

In order to complete this verification and have the payment restrictions lifted, we hereby kindly ask you to send us a copy of the following documentation:

- a colour copy (scan or a camera image) of both sides of your valid official identification document which must include a picture (for example, identity card, passport or driving licence).

Please submit the requested documents to verification@skrill.com or via postal mail to:

Skrill Ltd.
Welken House
10-11 Charterhouse Square
London
EC1M 6EH
United Kingdom

Once the documents mentioned above have been received, the review of your account may take up to two business days. Once completed, you will receive an email confirmation that your account has been verified and restrictions lifted.

Please be advised that we are legally obliged to restrict your account and deny all payment services if above mentioned verification is not completed within 21 days of this notification.
Voi kele. Nyt tuli tämä. Tosiaan kesän lopulla lähetin tuonne dokumentteja postitse, kun niin vaativat. Nyt sitten rahat ilmeisesti jäädytetty. En ymmärrä.

EDIT: Tarkistin ja 11.heinäkuuta Skrill on lähettänyt minulle postitse kirjeen otsikolla "Address verification for your Skrill Account". Ko. kirjeessä olleella koodilla sain silloin tilin kolmen viikon jäädytyksen jälkeen auki, ja nyt taas syyskuussa rahat vaihteeksi jäädytetty. Lähetän dokumentit ja vaihdan firmaa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

18.09.2013 12:17 <JussiQ> Eikös tuo nyt vaikuta aika simppeliltä. Ajokortista kuvat ja

18.09.2013 12:17 <JussiQ> maililla vaan sinne.


timo
Avatar
Jäsen
Viestit: 4773
Liittynyt: 14.01.2003, 14:56
Pisteitä: 3528
Paikkakunta: Out of space

Re: Moneybookersista..

Viesti Kirjoittaja timo »

"We would like to inform you that your account is pending closure for failing to accept the new Skrill (Moneybookers) Account Terms of Use and the Privacy Policy until the 31th of December, 2013 .

This is your last and final warning. To avoid account closure , please follow the link below and confirm your personal information. Failing to do so until the 31th of December, 2013 will be considered a denial of our terms and conditions and your account will be permanently closed."



Kalastajia taas liikenteessä. Lähettäjänä no-reply@skrill.com. Ei siis tarvitse / kannata välittää tai klikata mailin linkkiä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 3. Antamasi peukut: 0.

Vuosi 2016 uudella systeemillä, tasapanoksin 10 yksikköä.
16.06.2016: 52-35, +70.60 yksikköä.

Minikommentit

14.11.2013 14:00 <pka> Ihan mielenkiinnosta, mikä on linkin osoite?


pka
Jäsen
Viestit: 999
Liittynyt: 30.01.2004, 22:53
Pisteitä: 571

Re: Moneybookersista..

Viesti Kirjoittaja pka »

Ilmeisesti Skrilliin ei ole enää noin kuukauteen voinut tallettaa rahaa pankkitililtä suoraan niin, että olisivat heti perillä. Aiemmin Nordean verkkopankista onnistui. Nyt tulee virheilmoitusta.

Tuon vaihtoehtona tarjotun Trustlyn kautta homma saattaa pelata, mutta vaikuttaa aika epämielyttävältä ja riskialttiilta, sillä ilmeisesti siinä annetaan verkkopankkitunnukset kolmannelle osapuolelle (Trustlylle), josta sitten joku kirjautuu verkkopankkiin ja hoitaa siirron manuaalisesti. Itse en tätä vaihtoehtoa ole kokeillut.

Tästä aiheesta lisää Pokeritiedon keskustelupalstalla: http://www.pokeritieto.com/keskustelu/r ... ml#p902986

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Zimmerman
Jäsen
Viestit: 202
Liittynyt: 23.01.2004, 17:17
Pisteitä: 127

Re: Moneybookersista..

Viesti Kirjoittaja Zimmerman »

pka kirjoitti:Tuon vaihtoehtona tarjotun Trustlyn kautta homma saattaa pelata, mutta vaikuttaa aika epämielyttävältä ja riskialttiilta, sillä ilmeisesti siinä annetaan verkkopankkitunnukset kolmannelle osapuolelle (Trustlylle), josta sitten joku kirjautuu verkkopankkiin ja hoitaa siirron manuaalisesti. Itse en tätä vaihtoehtoa ole kokeillut.
Viime viikolla siirsin rahaa Danskesta Skrilliin siten, että itse kävin pankin verkkosivuilla tekemässä siirron tuon mainitun Trustlyn tilille. Skrillissä olin ensin naputellut summat ja muut tiedot ja sieltä sai viitenumeron. Skrillissä rahat näkyivät muutamassa minuutissa enkä muutakaan ongelmaa huomannut. Vai koskeeko tämä vain Nordeaa?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


pka
Jäsen
Viestit: 999
Liittynyt: 30.01.2004, 22:53
Pisteitä: 571

Re: Moneybookersista..

Viesti Kirjoittaja pka »

Zimmerman kirjoitti:
pka kirjoitti:Tuon vaihtoehtona tarjotun Trustlyn kautta homma saattaa pelata, mutta vaikuttaa aika epämielyttävältä ja riskialttiilta, sillä ilmeisesti siinä annetaan verkkopankkitunnukset kolmannelle osapuolelle (Trustlylle), josta sitten joku kirjautuu verkkopankkiin ja hoitaa siirron manuaalisesti. Itse en tätä vaihtoehtoa ole kokeillut.
Viime viikolla siirsin rahaa Danskesta Skrilliin siten, että itse kävin pankin verkkosivuilla tekemässä siirron tuon mainitun Trustlyn tilille. Skrillissä olin ensin naputellut summat ja muut tiedot ja sieltä sai viitenumeron. Skrillissä rahat näkyivät muutamassa minuutissa enkä muutakaan ongelmaa huomannut. Vai koskeeko tämä vain Nordeaa?
Näyttää toimivan eri pankeille eri tavalla. Jos valitsee Nordean, OP:n tai S-pankin, niin Trustlyn sivuilla kysytään nettipankin käyttäjätunnusta ja salasanaa, joita ei tosiaan tunnu mukavalta syöttää sinne.

Dansken kohdalla antaa taas maksutiedot, joilla siirron voi tehdä itse. Tämä on huomattavasti mielyttävämpi vaihtoehto. Ja hyvä, jos toimii vielä lähes reaaliaikaisesti. Danske taisi saada täältä yhden uuden asiakkaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

15.11.2013 00:59 <Zimmerman> Itse olen eri syistä ajatellut jättää Dansken. :)


Unknown
Jäsen
Viestit: 337
Liittynyt: 06.01.2009, 10:38

Tuotto: +25.55 yks.

Palautus%: 102.02%

Panosten ka: 3.49 yks.

Vetoja: 362

Pisteitä: 70

Re: Moneybookersista..

Viesti Kirjoittaja Unknown »

Mistä mahtaa johtua, että Skrill-tilini on lukittu? Yhtäkkiä vaan tuli tuollainen ilmoitus, kun yritin tuttuun tapaani siirtää varoja Skrillin kautta.

Kaikkein eniten alkaa vituttaa se, että olen lähettänyt helpiin kaksi sähköpostia, eikä kummastakaan viestistä ole tullut muuta vastausta kuin: "We have created a ticket for you and aim to reply as soon as possible, but due to a significant increase in the volume of queries to our customer services centre we are experiencing a few delays."

Kuinka kauan noissa vastauksissa oikein kestää? Toisen viestin lähetin viime viikolla joskus perjantaina ja jälkimmäisen tuossa tiistaina. Olisi kiva saada hommat toimimaan, sillä esim. Mybetiltä en ole saamassa rahoja ulos muuta kuin Skrillin kanssa ja jos ne apinat siellä eivät vastaa, niin aika vaikea saada unlockattua tiliä. :peukkualas:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


R-bet
Jäsen
Viestit: 619
Liittynyt: 24.02.2013, 11:14

Tuotto: +138.08 yks.

Palautus%: 104.24%

Panosten ka: 6.67 yks.

Vetoja: 488

Pisteitä: 635

Re: Moneybookersista..

Viesti Kirjoittaja R-bet »

Unknown kirjoitti:Mistä mahtaa johtua, että Skrill-tilini on lukittu?
Syitä voi olla monia, mutta turha arvailla vaan tärkeintä että saat sitä apua. Ainakin joskus oli niin että kun saa ticketin niin on jonossa ja jos uudelleen pistää viestiä niin saa uuden ticketin ja joutuu jonon päähän! Noh, olitkin odotellut oudon pitkään. Kokeile vielä tuolta ja luulisi että vastaus tulee:

https://help.skrill.com/pkb_sc_ContactUs?l=en_GB&t=s

Vastausta lupaavat tuossakin 24 tunnin sisällä. Kirjoitathan englanniksi heille :D

Mikäli olet vip niin on omat yhteydenotot ja silloin palvelu on kyllä vähintäänkin loistavaa ja vastauksen saanut aina tuntien sisällä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Unknown
Jäsen
Viestit: 337
Liittynyt: 06.01.2009, 10:38

Tuotto: +25.55 yks.

Palautus%: 102.02%

Panosten ka: 3.49 yks.

Vetoja: 362

Pisteitä: 70

Re: Moneybookersista..

Viesti Kirjoittaja Unknown »

Toki englanniksi kirjoittelin. Noh, kirjoitetaan vielä tuon antamasi linkkisi kautta ja katsotaan, josko joskus vastattaisiin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Unknown
Jäsen
Viestit: 337
Liittynyt: 06.01.2009, 10:38

Tuotto: +25.55 yks.

Palautus%: 102.02%

Panosten ka: 3.49 yks.

Vetoja: 362

Pisteitä: 70

Re: Moneybookersista..

Viesti Kirjoittaja Unknown »

Vaan ei kuulu mitään. Mikä ihme tässä nyt mättää... :evil:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


FatBet
Jäsen
Viestit: 70
Liittynyt: 08.01.2008, 16:53

Tuotto: -53.54 yks.

Palautus%: 97.97%

Panosten ka: 33.44 yks.

Vetoja: 79

Pisteitä: 17

Re: Moneybookersista..

Viesti Kirjoittaja FatBet »

skrillin aspa vastaa 3-4 viikon kuluessa jos katsovat sen tarpeelliseksi. soita sinne ja pyydä finnish support puhelimeen

terv. skrillin asiakas vuodesta 2006

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


kolkytdonaa
Jäsen
Viestit: 6
Liittynyt: 20.11.2013, 17:08

Tuotto: +0.16 yks.

Palautus%: 103.76%

Panosten ka: 0.71 yks.

Vetoja: 6

Pisteitä: 5

Re: Moneybookersista..

Viesti Kirjoittaja kolkytdonaa »

Unknown kirjoitti:Vaan ei kuulu mitään. Mikä ihme tässä nyt mättää... :evil:
Unknown kirjoitti:Vaan ei kuulu mitään. Mikä ihme tässä nyt mättää... :evil:
Itsellä oli tämä ihan sama tilanne, viikko oli kulunut dokumenttien lähetyksestä eikä mitään ollut tapahtunut. Noh, lähetin sitten supportiin uuden sähköpostin jossa kerroin tilanteen, tällä kertaa pistin viestin otsikoksi "OFFICIAL COMPLAINT" ja tadaa: tili oli auki kahden tunnin kuluttua :peukku:
Taitavat ihan piruuttaan kiusata ihmisiä, ei voi olla niin vaikeeta :evil:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


E'ment
Jäsen
Viestit: 138
Liittynyt: 03.06.2011, 18:28

Tuotto: +85.29 yks.

Palautus%: 123.24%

Panosten ka: 7.49 yks.

Vetoja: 49

Pisteitä: 67

Re: Moneybookersista..

Viesti Kirjoittaja E'ment »

Nordean Solon avulla siirtäminen ei onnistu vieläkään. Olen laittanut Skrillille asiasta mailia. Vaikeuttaa toimintaa melkoisesti. Mitenhän tuon ongelman voisi ratkaista?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

29.11.2013 15:46 <simppa1427> Se on lopetettu kokonaan.

29.11.2013 15:49 <simppa1427> Siis siirtäminen Nordean sololla.

29.11.2013 16:06 <nuhapumppu> depoo kortil

29.11.2013 17:29 <S.Sukkela> Kohtuu nopeasti saa perinteisellä pankkisiirrolla jos...

29.11.2013 17:30 <S.Sukkela> itellä on Nordean tili kun Skrillillä on Nordea myös.

29.11.2013 17:30 <S.Sukkela> Itelle mennyt kahdessa arkipäivässä.


cashier
Jäsen
Viestit: 123
Liittynyt: 05.01.2012, 20:45
Pisteitä: 41

Re: Moneybookersista..

Viesti Kirjoittaja cashier »

Mä sain Sampopankin normaalilla tilisiirrolla no alle 10 minsaa meni.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Unknown
Jäsen
Viestit: 337
Liittynyt: 06.01.2009, 10:38

Tuotto: +25.55 yks.

Palautus%: 102.02%

Panosten ka: 3.49 yks.

Vetoja: 362

Pisteitä: 70

Re: Moneybookersista..

Viesti Kirjoittaja Unknown »

Pitää vissiin itsekin koittaa "OFFICIAL COMPLAINT" -korttia. Ei pysty verifioimaan pankkitunnuksia tai korttia, on se nyt perkele. Lisäksi tosiaan mihinkään sähköpostiyhteydenottoon ei olla vastattu.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


cashier
Jäsen
Viestit: 123
Liittynyt: 05.01.2012, 20:45
Pisteitä: 41

Re: Moneybookersista..

Viesti Kirjoittaja cashier »

Jokin siellä mättää, itse sain siirrettyä Mastercardilla reilut 2K , mutta
kortin verifiointi ei onnistunut, vaikka lähettivät tarkistussumman pankkitilille.
Tästä voi koitua tulevaisuudessa ongelmia.

Lisäksi Danske pankki laittoi sulkuun Masterin kokonaan, siirtojen jälkeen.
Piti käydä pankissa selvittämässä ja vielä soittaa johonkin numeroon et
homma toimisi.

Tosi outoa, aiemmin ei vastaavia ongelmia ilmennyt.
Huomasin et siirtokulut ovat myös kasvaneet ennen pääsi 50 sentillä,
nyt meni 10 euroa sen 2K siirtämiseen toiselle tilille.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Unknown
Jäsen
Viestit: 337
Liittynyt: 06.01.2009, 10:38

Tuotto: +25.55 yks.

Palautus%: 102.02%

Panosten ka: 3.49 yks.

Vetoja: 362

Pisteitä: 70

Re: Moneybookersista..

Viesti Kirjoittaja Unknown »

Ei se nyt vaan jumalauta onnistu. Official complaint -otsikolla meni jo postia ja lisäksi yritin lähettää passista ja jostain laskusta kuvaa verifiointeihin, vaikka olen tainnut ne jo ennenkin lähettää. Mitä helvettiä tässä nyt oikein tekee, kun pitäisi Mybetistä saada rahat pois ja sieltä ne hyväksyvät ainoastaan tuon Skrill-tilin, joka siis on tällä hetkellä ihan sekaisin, eikä mihinkään sähköposteihin vastata, vaikka lupaavat 24h sisällä postia. PERKELE, ja anteeksi kielenkäyttöni. Tämä rumba on kestänyt kuitenkin jo niin pitkään, että hermo menee jo.

Jonkun verification-letterinkin yritin saada ja sitä ei ole ainakaan vielä postissa näkynyt, 5 päivän kuluessa pitäisi tulla...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

05.12.2013 08:55 <Tahma> Kymmenen arkipäivää menee tuossa kirjeessä.

12.12.2013 11:23 <Koivisto> Mulla taisi mennä n. 3kk ennen kuin tuo kirje saapui


pka
Jäsen
Viestit: 999
Liittynyt: 30.01.2004, 22:53
Pisteitä: 571

Re: Moneybookersista..

Viesti Kirjoittaja pka »

pka kirjoitti:
Zimmerman kirjoitti:
pka kirjoitti:Tuon vaihtoehtona tarjotun Trustlyn kautta homma saattaa pelata, mutta vaikuttaa aika epämielyttävältä ja riskialttiilta, sillä ilmeisesti siinä annetaan verkkopankkitunnukset kolmannelle osapuolelle (Trustlylle), josta sitten joku kirjautuu verkkopankkiin ja hoitaa siirron manuaalisesti. Itse en tätä vaihtoehtoa ole kokeillut.
Viime viikolla siirsin rahaa Danskesta Skrilliin siten, että itse kävin pankin verkkosivuilla tekemässä siirron tuon mainitun Trustlyn tilille. Skrillissä olin ensin naputellut summat ja muut tiedot ja sieltä sai viitenumeron. Skrillissä rahat näkyivät muutamassa minuutissa enkä muutakaan ongelmaa huomannut. Vai koskeeko tämä vain Nordeaa?
Näyttää toimivan eri pankeille eri tavalla. Jos valitsee Nordean, OP:n tai S-pankin, niin Trustlyn sivuilla kysytään nettipankin käyttäjätunnusta ja salasanaa, joita ei tosiaan tunnu mukavalta syöttää sinne.

Dansken kohdalla antaa taas maksutiedot, joilla siirron voi tehdä itse. Tämä on huomattavasti mielyttävämpi vaihtoehto. Ja hyvä, jos toimii vielä lähes reaaliaikaisesti. Danske taisi saada täältä yhden uuden asiakkaan.
Nyt ei enää toimi Danskellakaan niin, että saisi itse kirjautua verkkopankkiin, vaan Trustlyn sivuilla kysyvät tunnuksia, joita en sinne aio kyllä antaa.

Uskaltaako muut muka noin vain antaa omia pankkitunnuksiaan tuonne? Luulisi, ettei tuollainen talletustapa houkuttele juuri ketään... Vai olenko itse vain liian vainoharhainen?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


credit
Jäsen
Viestit: 5495
Liittynyt: 02.08.2003, 00:47

Tuotto: +232.86 yks.

Palautus%: 104.64%

Panosten ka: 1.57 yks.

Vetoja: 3193

Pisteitä: 4777

Re: Moneybookersista..

Viesti Kirjoittaja credit »

pka kirjoitti: Uskaltaako muut muka noin vain antaa omia pankkitunnuksiaan tuonne? Luulisi, ettei tuollainen talletustapa houkuttele juuri ketään... Vai olenko itse vain liian vainoharhainen?
Kerran olen Trustlyn kautta tallettanut, eikä se kyllä mukavalta tuntunut. Ei tarvita kuin yksi epärehellinen ihminen Trustlyn päässä, niin pankkitili on tyhjä. :?

En ole vielä kerinnyt ottamaan selvää, mikä firma tämä Trustly tarkkaan ottaen on ja kuka sitä valvoo (vai valvooko kukaan). Se on ensi vuoden ensimmäisiä tehtäviä. Vaikea nähdä, että tallettaisin enää toista kertaa rahaa valvomattoman firman kautta Moneybookersiin, joten jos suorat talletukset suomalaisista pankeista ovat jatkossakin mahdottomia, niin ainoa vaihtoehto on pitää riittävästi rahaa joko MB:n tilillä tai jollakin sellaisella bookkerilla, jolta ne saa nopeasti ulos.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


nuhapumppu
Avatar
Jäsen
Viestit: 751
Liittynyt: 17.01.2009, 13:48

Tuotto: +125.50 yks.

Palautus%: 122.41%

Panosten ka: 10.00 yks.

Vetoja: 56

Pisteitä: 461

Re: Moneybookersista..

Viesti Kirjoittaja nuhapumppu »

Kaippa tuo trustly ihan luotettava pulju on, mutta on toi silti vähä kyseenalaista antaa tunnuksia muualle. Tuli pankiltaki heti viestiä että soosoo ei saa luovuttaa tunnuksia muualle ku olin kerran deponnu trustlyn kautta :) Tuokin trustlykokeilu oli vain sen takia ku ei eräällä koneella toiminu popupit ollenkaan enkä jaksanu selvittää syytä ni ei saanu depottua kortilla.

Edelleenki jos skrillin tili on katki ni depoon bookkerille valitsemalla bookkerin depovaihtoehdoista skrillin ja sieltä sitten maksuvaihtoehdoista visa electronin (tai minkä kortin nyt itse kukakin on joskus aikoinaan rekisteröinyt skrillin tililleen). Massit menee suoraan omalta pankkitililtä, ei viivettä eikä kuluja.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Basileios
Jäsen
Viestit: 23
Liittynyt: 09.04.2011, 02:07
Pisteitä: 42

Re: Moneybookersista..

Viesti Kirjoittaja Basileios »

Itse en ole ainakaan uskaltanut/luottanut tallettaa niin että antaisin 3. osapuolelleni pankkitunnukseni. Avasin tästä samasta asiasta jo elokuussa tänne moneybookkers ketjuun viestin jossa kyselin vähän samaa asiaa. Olin silloin eksynyt noille uusille sivuille jossa oli vain tää Trust vaihtoehto mutta silloin sen pysty vielä kiertämään kun loggas vanhoille sivuille ja sillä oli vanha verkkopankkitalletus. Laitoin asiasta myös kyselyn moneybookkersille kuukausia sitten mutta mitään vastausta ei ole tullut. Vähän oudolta tuntuu että pitää antaa pankkitunnukset jollekkin 3. osapuolelle kun en viiti antaa pankkitunnuksiani edes perheenjäsenilleni.

Ehkä olen vaan vainoharhainen mutta tossa on kuitenkin aina riski että yksikin epärehellinen trustin päässä riittää kuten Credit jo mainitsi. Ja vaikka kukaan ei siellä kavaltaisikaan rahaa niin mikä on heidän tietoturvansa ettei kukaan ulkopuolinen niitä saa, kun vähän väliä on juttua että eri sivuille on hakkeroitu ja viety luottokortti ym. tietoja. Tai vaikka sitä kautta ei rahat häviäisikään niin entäs jos jotenkin muuten häviäisi. Pankki ei varmaankaan korvaa jos ne näkee että antanut jollekkin 3. osapuolelle tunnuksen kuten esim. nuhapumpun tapauksessa pankki oli jo narissut asiasta. Pankki kyllä pesee heti kätensä noissa tapauksissa vaikka kunka selittäisit, että ei se osapuoli jolle antanut tunnukset, ole vieny rahoja. Itse olen deponnut normi pankkisiirron kautta nykyään ja jatkossakin jos tuo systeemi ei muutu. Jokainen tietysti tallaa omalla tavallaan, mutta en kyllä hirveesti kenellekään muulle suosittele antamaan pankkitunnuksiaan kenellekkään 3. osapuolelle.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin