Tänään on 19.03.2024, 11:37.

Moneybookers, Neteller vai joku muu?

Vastaa Viestiin
Hopon
Jäsen
Viestit: 104
Liittynyt: 24.01.2004, 13:07

Tuotto: -3.46 yks.

Palautus%: 68.55%

Panosten ka: 1.83 yks.

Vetoja: 6

Pisteitä: 29

Moneybookers, Neteller vai joku muu?

Viesti Kirjoittaja Hopon »

Ajattelin avata jonkun tuommoisen tilin, kun semmoisella ilmeisesti ainakin hyviltä bookereilta pystyy siirtelemään rahaa hyvinkin nopeasti.

Tähän asti olen käyttänyt vain Visaa ja pankkisiirtoa.

Näyttää siltä, että Master Cardille ei voisi palauttaa, vai kuinka?

Millaisia kuluja nuo ottavat? Ilmeisesti niillekin voi luottokortilla reaaliajassa tallettaa?

Mitä tiliä suosittelette? Mitä ette? Onko vaaraa kusetuksesta?

Entä voiko bookereille tallettaa suoraan luottokortilla ja nostaa em. nettitilille? Ainakin jotkut tuntuvat vaativan, että nosto tehdään samalla vehkeellä kuin panokin.

Täällä on varmaan näistä tileistä paljonkin kokemusta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


KilgoreTrout
Jäsen
Viestit: 2066
Liittynyt: 27.10.2006, 20:29

Tuotto: -13.75 yks.

Palautus%: 98.34%

Panosten ka: 2.95 yks.

Vetoja: 280

Pisteitä: 532
Paikkakunta: Helsinki

Re: Moneybookers, Neteller vai joku muu?

Viesti Kirjoittaja KilgoreTrout »

Hopon kirjoitti:Ajattelin avata jonkun tuommoisen tilin, kun semmoisella ilmeisesti ainakin hyviltä bookereilta pystyy siirtelemään rahaa hyvinkin nopeasti.

Tähän asti olen käyttänyt vain Visaa ja pankkisiirtoa.

Näyttää siltä, että Master Cardille ei voisi palauttaa, vai kuinka?

Millaisia kuluja nuo ottavat? Ilmeisesti niillekin voi luottokortilla reaaliajassa tallettaa?

Mitä tiliä suosittelette? Mitä ette? Onko vaaraa kusetuksesta?

Entä voiko bookereille tallettaa suoraan luottokortilla ja nostaa em. nettitilille? Ainakin jotkut tuntuvat vaativan, että nosto tehdään samalla vehkeellä kuin panokin.

Täällä on varmaan näistä tileistä paljonkin kokemusta.
Moneybookersiin kannattaa ehdottomasti tutustua. Lähes joka paikassa käytössä ja iso plussa Nordean reaaliaikaiset pankkitilitä siirrot nettilompakkoon päin.

talletukset ilmaisia. kotiutuksista pankkitilille 1,80e per laaki ja 2-5 päivää kestää.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


TheSavageSam
Avatar
Jäsen
Viestit: 448
Liittynyt: 27.02.2008, 13:07

Tuotto: -5.61 yks.

Palautus%: 93.15%

Panosten ka: 2.41 yks.

Vetoja: 34

Pisteitä: 20
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Moneybookers, Neteller vai joku muu?

Viesti Kirjoittaja TheSavageSam »

Hopon kirjoitti:Mitä tiliä suosittelette?

Mitä ette?

Onko vaaraa kusetuksesta?

Entä voiko bookereille tallettaa suoraan luottokortilla ja nostaa em. nettitilille? Ainakin jotkut tuntuvat vaativan, että nosto tehdään samalla vehkeellä kuin panokin.
Moneybookers on toiminut ainakin itsellä.

Muista ei ole kokemusta.

Sen verran paljon käyttäjiä ja keskustelua MB:sta on(mm. pokerifoorumeilla), että ainakaan kyseisen puljun kanssa ei pitäisi kusetusvaaraa olla(itsellä tämä ainakin riittää luottamukseen). Ainut ongelma mikä on tullut oli kun olin näppäillyt salasanan liian monesti väärin, niin tili lukittiin turvallisuussyistä(sähköposti piti vaihtaa, niin homma toimi taas). Yhteyttä ei tahdo saada kuin puhelimella ja suomenkielistä palvelua ei kai saa. Tuon kun pitää mielessä vaan, niin hyvä palvelu se on.

Tämä varmaan riippuu paljon bookkerista, mutta ainakin itse onnistuin tässä Expektillä. Ennen kuin Moneybookersiin saattoi nostaa vedonlyöntitililtä, niin täytyi tehdä minimitalletus Moneybookersin kautta. Uskoakseni tuo on ihan yleinen käytäntö, jos haluaa nostaa varoja eri kautta kuin tallettaa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minulla on kaikki aika tässä maailmassa. Ja koska aika on rahaa, niin minulla on kaikki rahat tässä maailmassa.

Minikommentit


KilgoreTrout
Jäsen
Viestit: 2066
Liittynyt: 27.10.2006, 20:29

Tuotto: -13.75 yks.

Palautus%: 98.34%

Panosten ka: 2.95 yks.

Vetoja: 280

Pisteitä: 532
Paikkakunta: Helsinki

Re: Moneybookers, Neteller vai joku muu?

Viesti Kirjoittaja KilgoreTrout »

TheSavageSam kirjoitti:
Hopon kirjoitti:Mitä tiliä suosittelette?

Mitä ette?

Onko vaaraa kusetuksesta?

Entä voiko bookereille tallettaa suoraan luottokortilla ja nostaa em. nettitilille? Ainakin jotkut tuntuvat vaativan, että nosto tehdään samalla vehkeellä kuin panokin.
Moneybookers on toiminut ainakin itsellä.

Muista ei ole kokemusta.

Sen verran paljon käyttäjiä ja keskustelua MB:sta on(mm. pokerifoorumeilla), että ainakaan kyseisen puljun kanssa ei pitäisi kusetusvaaraa olla(itsellä tämä ainakin riittää luottamukseen). Ainut ongelma mikä on tullut oli kun olin näppäillyt salasanan liian monesti väärin, niin tili lukittiin turvallisuussyistä(sähköposti piti vaihtaa, niin homma toimi taas). Yhteyttä ei tahdo saada kuin puhelimella ja suomenkielistä palvelua ei kai saa. Tuon kun pitää mielessä vaan, niin hyvä palvelu se on.

Tämä varmaan riippuu paljon bookkerista, mutta ainakin itse onnistuin tässä Expektillä. Ennen kuin Moneybookersiin saattoi nostaa vedonlyöntitililtä, niin täytyi tehdä minimitalletus Moneybookersin kautta. Uskoakseni tuo on ihan yleinen käytäntö, jos haluaa nostaa varoja eri kautta kuin tallettaa.
Minulla on toiminut aspa sähköpostilla varsin kiitettävästi. Hetken rahaa pyörittelemällä saa myös VIP-asiakaspalvelun, sen kautta vastaukset käytännössä aina alle puolessa tunnissa :)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


dyess
Jäsen
Viestit: 20
Liittynyt: 16.12.2008, 17:09

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 9

Viesti Kirjoittaja dyess »

Muista avata Moneybookers-tilisi (tai NETeller tai vast.) siinä valuutassa jossa vedonlyöntitilisi ovat. Tai käytännössä kannattaa avata MB euroissa, ja jos on USD-tilejä bookereilla, sulkea ne ja avata tilalle uudet EUR-tilit. Mikäli sinulla on eri valuutta jossain ketjun pankkitili-nettilompakko-pelitili välissä, joudut ensinnäkin ottamaan kurssiriskin ja toiseksi kärsimään valuutanvaihtokuluja joka kerta kun siirrät rahaa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


jarihfi
Jäsen
Viestit: 222
Liittynyt: 14.07.2004, 23:20
Pisteitä: 3

Viesti Kirjoittaja jarihfi »

Itseltäni kanssa lähtee ääni Moneybookersille, sillä kokemukset sen käytöstä ainoastaan positiiviset.

Eipä taida muuten itselläni olla yhtään paikkaa käytössä jolle ei Moneybookers olisi yhtenä vaihtoehtona tarjolla. Kuluja tulee ainoastaan siirroista omalle pankkitilille päin 1.8€ kerta, kun talletuksiin Moneybookersiin päin voi tarvittaessa käytää Soloa realiaikaseen rahan siirtämiseen.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


datalogi
Jäsen
Viestit: 62
Liittynyt: 11.03.2004, 13:12
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja datalogi »

Moneybookersia suosittelevat osaavat varmaan sanoa, onko kuinka yleisiä nämä käyttökatkokset?

Olen aika uusi käyttäjä ja mulla ei ole nyt toiminut yli vuorokauteen. Eikä varmaan muillakaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Lethalen
Jäsen
Viestit: 386
Liittynyt: 17.11.2006, 14:36

Tuotto: +4.88 yks.

Palautus%: 148.80%

Panosten ka: 2.00 yks.

Vetoja: 5

Pisteitä: 1

Viesti Kirjoittaja Lethalen »

datalogi kirjoitti:Moneybookersia suosittelevat osaavat varmaan sanoa, onko kuinka yleisiä nämä käyttökatkokset?

Olen aika uusi käyttäjä ja mulla ei ole nyt toiminut yli vuorokauteen. Eikä varmaan muillakaan.
Ihan hyvin toimii.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


jone
Jäsen
Viestit: 2539
Liittynyt: 14.01.2003, 16:19

Tuotto: +70.36 yks.

Palautus%: 101.35%

Panosten ka: 4.01 yks.

Vetoja: 1300

Pisteitä: 2220
Paikkakunta: Hollola

Viesti Kirjoittaja jone »

datalogi kirjoitti:Moneybookersia suosittelevat osaavat varmaan sanoa, onko kuinka yleisiä nämä käyttökatkokset?

Olen aika uusi käyttäjä ja mulla ei ole nyt toiminut yli vuorokauteen. Eikä varmaan muillakaan.
Aika harvoin käyttökatkoksia on esiintynyt MB:lla. Nytkään en ole huomannut mitään katkoksia, joskaan en ole kokeillut kuin kerran ja äsken viimeisen vuorokauden aikana toimivuutta. Toimii siis itselläni ainakin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


timo
Avatar
Jäsen
Viestit: 4773
Liittynyt: 14.01.2003, 14:56
Pisteitä: 3528
Paikkakunta: Out of space

Viesti Kirjoittaja timo »

Moneybookers itsellä ollut käytössä vuosia ja rahaliikenne sujunut molempiin suuntiin moitteetta.

Siirryttyäni käyttämään siirrossa nyt Sampo Pankin Visaa huomasin kauhukseni, että tililtä on veloitettu jokaisen MB-siirron jälkeen käteisnostopalkkiona vaihteleva summa ja lisäksi tiliotteessa MB-siirrot on merkitty "Nosto automaatilla"! :roll:

Onko jollain samoja kokemuksia ja onko jonkun muun pankin VISA-kortilla käynyt samoin?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Vuosi 2016 uudella systeemillä, tasapanoksin 10 yksikköä.
16.06.2016: 52-35, +70.60 yksikköä.

Minikommentit


jarihfi
Jäsen
Viestit: 222
Liittynyt: 14.07.2004, 23:20
Pisteitä: 3

Viesti Kirjoittaja jarihfi »

datalogi kirjoitti:Moneybookersia suosittelevat osaavat varmaan sanoa, onko kuinka yleisiä nämä käyttökatkokset?
Kerran on osunut kohille, että Moneybookersilla oli joku päivitys menossa. Toki voihan tuo olla ihan tuuristakin kiinni, kun kerran käyttötarpeet ovat sattumanvaraisia.

Isompi murheen aihe on sitten joidenkin bookkereiden omat viritykset Moneybookersiin liittyen => talletus ei näykään aina samantien, vaan sitä joutuu emaililla perään kyseleen ja jättämään pelien syöttämisen myöhempään ajankohtaan/toiselle bookkerille.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin