Tänään on 19.03.2024, 05:54.

Moneybookers ja osoitteenvahvistus

Vastaa Viestiin
PiruParka
Jäsen
Viestit: 495
Liittynyt: 07.07.2004, 04:34
Pisteitä: 0

Moneybookers ja osoitteenvahvistus

Viesti Kirjoittaja PiruParka »

Vetohommille ei juuri jääny viime aikoina aikaa joten päätin imaista rahaa pankkitilille vaan mukava yllätys: MB tahtoo vahvistaa osoitteeni lähettämällä minulle snail meiliä. 2-5 työpäivää pitäis mennä vaan on menny jo ja ylikin. Kunnes kirje tulee (jos tulee, lieneekö edes lähtenyt matkaan?) rahat on jumissa, mukavaa :x . Onko täällä kokemuksia tästä, kestääkö vain pitkään vai tuleeko ollenkaan?

MB:lle muuten jättimiinus siitä etteivät informoineet kotiutusehtojen muuttuneen, aiemmin riitti pankkitilin vahvistus.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


playerone
Jäsen
Viestit: 1050
Liittynyt: 10.09.2004, 10:44
Pisteitä: 3
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja playerone »

Itellä tuli muutaman arkipäivän kuluessa...kyl se sieltä tulee vielä. Siin lapussa oli joku koodi muistaakseni ja se sit syötettiin moneybookerissa, ei sen kummempia.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Keisari
Jäsen
Viestit: 24
Liittynyt: 02.09.2007, 23:43
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja Keisari »

mulla meni yli 4 viikkoo, mutta oon kuullu että jollekki tullu kahdessa viikossa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


JAH
Jäsen
Viestit: 1180
Liittynyt: 06.03.2003, 15:02
Pisteitä: 80
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja JAH »

Mulla menit joku 2-3 viikkoa aikanaan. Kyllä se sieltä tulee kun malttaa odottaa. Ei mikään elämää nopeampi palvelu kylläkään kyseessä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Hannu Jortikka: "Wake up Atte Pentikäinen this morning!"

Minikommentit


credit
Jäsen
Viestit: 5495
Liittynyt: 02.08.2003, 00:47

Tuotto: +232.86 yks.

Palautus%: 104.64%

Panosten ka: 1.57 yks.

Vetoja: 3193

Pisteitä: 4777

Viesti Kirjoittaja credit »

Ei tosiaan ole maailman nopeinta toimintaa Moneybookersilla noiden kirjeiden lähettely. Kun kirjeen tilaa, tulee parissa tunnissa vahvistusviesti, että kirje on lähetetty ja että se saapuu vastaanottajalle 3-5 päivässä. Todellisuudessa kirje ei ole vielä lähtenyt matkaan ja sen saapumista voi hyvinkin joutua odottelemaan jopa kaksi viikkoa.

Itse jouduin tämän vuoden alussa varmistamaan oman osoitteeni jo toista kertaa. Helvetin ison miinuksen annan minäkin Moneybookersin toiminnasta, sillä rahat jäävät jumiin tilille, kunnes osoitteenvahvistus on suoritettu loppuun, ja sen nopeus riippuu ensisijaisesti Moneybookersista, ei tilinhaltijasta. Lisäksi (mikä pahinta) Moneybookers ei mitenkään informoi tilinhaltijaa siitä, että osoitteenvarmennus olisi tarpeen, vaan tilinhaltija saa tämän selville vasta yrittäessään (turhaan) kotiuttaa varoja omalle pankkitililleen. Käytännössä kotiuttamiseen voi tällaisessa tilanteessa mennä hyvinkin 3-4 viikkoa (aika laskettuna ensimmäisestä kotiutusyrityksestä siihen, kun rahat vihdoin ovat pankkitilillä).

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


cacmac
Jäsen
Viestit: 414
Liittynyt: 17.11.2003, 13:33
Pisteitä: 35
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja cacmac »

Otahan supportiin yhteyttä, että olet odotellut kirjettä jo turhnak kauan. Ne pystyvät varmistamaan sun osotteen ihan sähkösestikin, kuhan skannaat jonkun ID:n ja jonkun laskun, joka on postitettu sun voimassaolevaan osotteeseen. Itse toimin näin ja homma skulasi päivässä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

"voin huoletta savukkeeni sammuttaa, kyllä helvetistä tulta saa..."

Minikommentit


PiruParka
Jäsen
Viestit: 495
Liittynyt: 07.07.2004, 04:34
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja PiruParka »

cacmac kirjoitti:Otahan supportiin yhteyttä, että olet odotellut kirjettä jo turhnak kauan. Ne pystyvät varmistamaan sun osotteen ihan sähkösestikin, kuhan skannaat jonkun ID:n ja jonkun laskun, joka on postitettu sun voimassaolevaan osotteeseen. Itse toimin näin ja homma skulasi päivässä.
Venailen perjantaihin asti kirjettä, jos ei kuulu niin toimin kuten neuvoit. Kiitos infosta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


PiruParka
Jäsen
Viestit: 495
Liittynyt: 07.07.2004, 04:34
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja PiruParka »

Kirje tuli sitten perille tänään. Kroatiasta näkyvät sen lähettäneen. Sen verran viisaita ovat ettei kuoressa lue moneybookers vaan on ihan valkoinen kirje. Sana "money" kuoressa tuppaa lisäämään sen "häviämis"-riskiä reippaanlaisesti :wink:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin