Tänään on 19.03.2024, 06:52.

Moneybookers ja uusi osoite käyttöön ?

Vastaa Viestiin
jarihfi
Jäsen
Viestit: 222
Liittynyt: 14.07.2004, 23:20
Pisteitä: 3

Moneybookers ja uusi osoite käyttöön ?

Viesti Kirjoittaja jarihfi »

Olen lisännyt uuden emailin vanhaan Moneybookers tiliini ja siellä asettanut tämän uuden osoitteen primaryksi. Tästä huolimatta nämä mahdolliset "Money received"-ilmoitukset (toivottavasti niitä tulee paljon =)) tulevat yhä tähän vanhaan mailiin mikäli lähettäjä on sitä käyttänyt osoitteena rahaa lähettäessään. Onkohan asetuksista mitenkään mahdollista valita, että kaikki nämä ilmoitukset tulisivat yhteen ja samaan osoitteeseen (=uuteen) ?

Ongelmana tässä on se, että olen vuoden alussa vaihtamassa yhteydentarjoajaa ja tämä vanha email tulee sen myötä katoamaan bittitaivaaseen !
Olen nyt koittanut manuaalisesti/emailin välityksellä muutella näitä Moneybookers osoitteita eri bookkereille ja käytännöt tämän asian suhteen tuntuvat olevan vähintäänkin kirjavat!
-Joillakin bookkereilla Moneybookers muuttuu automaattisesti kun muuttaa emailin yhteystietoihin eikä vanhaa sen myötä enää pysty edes käyttämään
-Joillakin se pitää manuaalisesti/emailin välityksellä itse muuttaa/muutattaa (joillakin muutos tulee voimaan vasta seuraavan talletuksen yhteydessä)
-Ja sitten on joukko näitä jääräpäitä joiden kanssa alkaa menemään hermot tämän muutoksen suhteen ja mielummin tyytyisi käyttämään vanhaa osoitetta kun kerran sekin toimii vallan hyvin (ilmoitusta lukuunottamatta).

Kaikkinensa tämä osoitteen muutos ollut hillitön ja hermoja rassaava työ, kun kuitenkin bookkereita ~40 käytössä.Olen koittanut pitää tarkasti excelissä kirjaa, että missä vaiheessa muutos kullakin bookkerilla on tällä hetkellä, mutta aivan varmasti vielä tulee eteen useampiakin sekaannuksia tämän asian tiimoilta. Pari kertaa on jo reaali-talletus bookkerille mennyt harakoille, kun erehtynyt vaihtamaan tätä pop-upin automaattisesti antamaa vanhaa osoitetta siirron yhteydessä ja sitten joutunut setvimään asiakaspalvelun kanssa, että saanut rahat pelitilille. Ja tätä setvimistä ollut juurikin niiden bookkereiden kanssa, jotka nimenomaan säännöissään vaativat, että pelitilin ja Moneybookersin osoite pitäisi heillä olla sama.

Sen olen ainakin kantapään kautta oppinut nyt tässä sekamelskassa, että uusi Moneybookers osoite on gmailin kautta ja siten täysin riippumaton siitä, että kenen kautta bittini maailmalle jatkossa kulkeepi.

Muita ketkä mahdollisesti painineet saman ongelman kanssa ?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


juspa
Jäsen
Viestit: 3138
Liittynyt: 10.09.2004, 22:27

Tuotto: +12.67 yks.

Palautus%: 100.15%

Panosten ka: 2.80 yks.

Vetoja: 2934

Pisteitä: 980
Paikkakunta: ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja juspa »

Itellä oli sama ongelma kun surfeu lopetti toiminan. Lisäsin vaan bookersiin uuden osoitteen. No kaikki meni siihen asti hyvin kun talletin pinnaclelle ja rahat eivät tulleet pinnaclelle. Laitoin pinnaclelle postia ja he vaativat, että osoitteen on oltava sama mikä pinnaclen tiedoissa on ja moneybookersin tiedoissa on. Olin lisäänyt bookeriin uuden osoitteen, mutta talletus näkyi vanhalla. Tämän jälkeen vasta tajus vaihtaa bookerista List of e-mail:sta klikata uuden ositteen primaryksi ja siiten se näkyi vas yläkulmassa.

Sitten laittoivat pinnaclelta talletuksen tililleni. Kun muutin sen pinnaclen tiedoista vanhaksi ja päivittivät tilini niin, että talletus näkyy jatkossa uudella osoitteella.

Nyt perjantaina koin taas pitkästä aikaa uusia ongelmia. Centrebetin tili meni katki ja talletin. Eipä tullut tilille. Tietysti näkyi niille uudella osoitteella kun olin aikaisemmin tallettanut vanhalla.

Eivät sitten vastaa sähköposteihinkaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin