Tänään on 19.03.2024, 13:23.

Betandwin

Vastaa Viestiin
mikko82
Jäsen
Viestit: 495
Liittynyt: 15.09.2003, 16:46
Pisteitä: 8
Paikkakunta: Lahti///Malesia...Jne ?

Betandwin

Viesti Kirjoittaja mikko82 »

Betandwin mainostaa itseään seuraavasti "europe's biggest betting line-up", tästä huolimatta firmalla on vedonlyöntifirmoista ylivoimaisesti alhaisimmat panoskatot ja voittokatot. Minulla on kyseisessä firmassa 4 tiliä. Tämän viikon maanantaina huomasin, että jokaiselle tililleni oli asetettu 50e panoskatto. Minun mielestäni aika naurettavaa toimintaa firmalta joka mainostaa itseään edellä mainitulla tavalla, tämä jos mikä on riskienhallintaa. Luulisi näin suuren firman kestävän max. 1000e panostuksia, kun pienemmät firmat ottavat niitä mukisematta vastaan. Minulla on muutenkin firmasta vain pahaa sanottavaa. Voittojenmaksu kestää monesti 24-48 tuntia, olen joutunut todistamaan, että vetoni meni oikein ja muita epäselviä tilanteita on laskutettu minun kannaltani epäselvällä tavalla tai vetoja on peruttu kisan jälkeen.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Strat
Jäsen
Viestit: 397
Liittynyt: 06.05.2003, 11:38
Pisteitä: 0

Re: Betandwin

Viesti Kirjoittaja Strat »

mikko82 kirjoitti:Betandwin mainostaa itseään seuraavasti "europe's biggest betting line-up", tästä huolimatta firmalla on vedonlyöntifirmoista ylivoimaisesti alhaisimmat panoskatot ja voittokatot. Minulla on kyseisessä firmassa 4 tiliä. Tämän viikon maanantaina huomasin, että jokaiselle tililleni oli asetettu 50e panoskatto. Minun mielestäni aika naurettavaa toimintaa firmalta joka mainostaa itseään edellä mainitulla tavalla, tämä jos mikä on riskienhallintaa. Luulisi näin suuren firman kestävän max. 1000e panostuksia, kun pienemmät firmat ottavat niitä mukisematta vastaan. Minulla on muutenkin firmasta vain pahaa sanottavaa. Voittojenmaksu kestää monesti 24-48 tuntia, olen joutunut todistamaan, että vetoni meni oikein ja muita epäselviä tilanteita on laskutettu minun kannaltani epäselvällä tavalla tai vetoja on peruttu kisan jälkeen.
Eikös B&W ole legendan maineessa näissä panoskattojen tiputtamisissa jos joko voittaa tai häviää liikaa? William Hill on toinen ja muitakin löytyy.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


mara
Jäsen
Viestit: 49
Liittynyt: 06.02.2004, 12:15
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja mara »

Ja vielä pelaat vielä kys. firmaan? Siirry oitis vetopörsseihin sinne pystyt jättämään 1000-10 000 euron pelisi.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


mikko82
Jäsen
Viestit: 495
Liittynyt: 15.09.2003, 16:46
Pisteitä: 8
Paikkakunta: Lahti///Malesia...Jne ?

Viesti Kirjoittaja mikko82 »

Kyllä minä pelaa 13:sta firmaan, mutta Betandwinnilla on monesti niin päin mäntyä laskettuja kertoimia (talviurheilu, yleisurheilu), että ei viitsisi nostaa kytkintä ja ottaa rahoja ja lähteä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


pka
Jäsen
Viestit: 999
Liittynyt: 30.01.2004, 22:53
Pisteitä: 571

Viesti Kirjoittaja pka »

Sanoit, että sulla on neljä tiliä Bet and Winille. Kaikki tuskin ovat omissa nimissäsi, mutta jos sieltä löydyt petsit ovat hyvin samansisältöisiä, niin enpä yhtään ihmettele, että ovat pudottaneet limitit alhaisiksi.

Muutenkin kannattaa muistaa, että panoskatot firmoille ovat asiakaskohtaisia. Joku saanee petsata enempi Bet and Winille. Ja kaikki eivät suinkaan saa lyödä 1. divisioonan MM-lätkää 375 euroa laddarille tai 500 euroa expektille. Joiltakin asiakkailtaan nuo firmat ottavat vastaan paljon suurempiinkin sarjoihin vain murto-osia noista summista.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


mikko82
Jäsen
Viestit: 495
Liittynyt: 15.09.2003, 16:46
Pisteitä: 8
Paikkakunta: Lahti///Malesia...Jne ?

Viesti Kirjoittaja mikko82 »

Ja kaikki eivät suinkaan saa lyödä 1. divisioonan MM-lätkää 375 euroa laddarille tai 500 euroa expektille. Joiltakin asiakkailtaan nuo firmat ottavat vastaan paljon suurempiinkin sarjoihin vain murto-osia noista summista.
Mistä luulet asian johtuvan ? Voitoista vai muusta ?(siis muilla yhtiöillä, expekt, ladbrokes)
Minun mielestäni asiakaskohtaisia panosrajoja ei tulisi olla, vaan yhtiön tulisi olla vastuussa lasketuista kertoimistansa. Laskisi kertoimensa niin hyvin ettei riskit kasvaisi. Kaikki pelaajat pitäisi olla tasa-arvoisia. Niin kuin on asia Centrebetillä, pahimmalla Betandwinnin kilpailijalla. Olen sinne aika lailla saman verran voitolla kuten Betandwinniin ja he ovat ottaneet vastaan aivan minkä kokoisen panoksen tahansa (ainakin tähän mennessä), tämä minun mielestäni on ainoa tapa pitää firman mainetta yllä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


pka
Jäsen
Viestit: 999
Liittynyt: 30.01.2004, 22:53
Pisteitä: 571

Viesti Kirjoittaja pka »

Alennetut limitit johtunevat ladbrokesin ja expektin tapauksessa juuri siitä, että on firmoista aikalailla voitolla. Mielestäni on varsin ymmärrettävää, etteivät firmat halua voitollista peliä pelaavilta suuria panoksia. Ymmärtävät varmasti itsekin, että saattavat joskus tehdä virheitä kerroinlaskennassaan.

Ja tuskin firman toiveasiakkaita eli pienillä panoksilla ja tappiollista peliä pelaavia haittaa, että joiltakin asiakkailta ei vastaanoteta suuria vetoja. Melkeinpä päinvastoin: mun mielestä panoksia rajoittava firma tuntuu luotettavammalta kuin sellainen, joihin voitollista peliä pelaavat suurpelurit voivat pelata hyvin suuria summia, eikä limittejä pudoteta.

Centre ottaa isoja vetoja varsin kiitettävästi vastaan, mutta toisaalta kertoimet kyllä putoavat käytännössä aina, jos jotain kohdetta lyö maksimisumman. Eli eivät välttämättä saa ylikertoimiin yhteensä sen enempää peliä esim. betandwin, mutta se tulee vain harvoilta tileiltä/asiakkailta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Peoplez
Jäsen
Viestit: 234
Liittynyt: 05.01.2004, 22:20
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Peoplez »

pka kirjoitti:Melkeinpä päinvastoin: mun mielestä panoksia rajoittava firma tuntuu luotettavammalta kuin sellainen, joihin voitollista peliä pelaavat suurpelurit voivat pelata hyvin suuria summia, eikä limittejä pudoteta.
Mun mielestä jos firma ilmoittaa tietyn panos- tai voittokaton niin se pitäisi päteä kaikkiin asiakkaisiin. Tuollainen panosten rajoitus tiettyjen asiakkaiden kohdalla alemmas kuin toisten ei ole hyvä juttu.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


mikko82
Jäsen
Viestit: 495
Liittynyt: 15.09.2003, 16:46
Pisteitä: 8
Paikkakunta: Lahti///Malesia...Jne ?

Viesti Kirjoittaja mikko82 »

Naurettava firma, ekana 50e panosraja, nyt ne on tiputtanut sen viiteen euroon kahdella tilillä ja yhdellä se on 15e. :lol:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Rahan tuloa ei voi estää, se täytyy vain kestää !

Seuranta , kaikki vihjatut kohteet

Seuranta

Minikommentit


mara
Jäsen
Viestit: 49
Liittynyt: 06.02.2004, 12:15
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja mara »

Kuinkas onnistuu pelaaminen neljältä tililtä?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


mikko82
Jäsen
Viestit: 495
Liittynyt: 15.09.2003, 16:46
Pisteitä: 8
Paikkakunta: Lahti///Malesia...Jne ?

Viesti Kirjoittaja mikko82 »

"Lähipiiri pelaa", mutta minä koordinoin heidän pelejään.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Rahan tuloa ei voi estää, se täytyy vain kestää !

Seuranta , kaikki vihjatut kohteet

Seuranta

Minikommentit


Elvis
Jäsen
Viestit: 259
Liittynyt: 10.02.2003, 15:15
Pisteitä: 2

Viesti Kirjoittaja Elvis »

Että sä jaksatkin itkeä tosta! Sä olet yrittänyt kiertää niiden sääntöjä (en tosin onnistunut löytämään niiden säännöistä tuon kieltoa, tai oikeastaan mitään muutakaan) ja jäänyt kiinni. Sitä paitsi sä olet päässyt vähällä, esim Unibet pitää oikeuden itsellään takavarikoida pelitilin varat tuossa tapauksessa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Arrows
Jäsen
Viestit: 1776
Liittynyt: 17.01.2003, 21:55

Tuotto: +5.08 yks.

Palautus%: 106.91%

Panosten ka: 1.88 yks.

Vetoja: 39

Pisteitä: 75

Viesti Kirjoittaja Arrows »

Elvis kirjoitti:Että sä jaksatkin itkeä tosta! Sä olet yrittänyt kiertää niiden sääntöjä (en tosin onnistunut löytämään niiden säännöistä tuon kieltoa, tai oikeastaan mitään muutakaan) ja jäänyt kiinni. Sitä paitsi sä olet päässyt vähällä, esim Unibet pitää oikeuden itsellään takavarikoida pelitilin varat tuossa tapauksessa.
Olen lähes satavarma, ettei mikko82 mistään kiinni ole jäänyt. Tuo nyt vain on B&W:n normaali käytäntö että voittavien pelaajien panoskatot lasketaan aivan naurettaviksi. Parempi tuokin kuin ettei kukaan saisi voittojaan kotiin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Elvis
Jäsen
Viestit: 259
Liittynyt: 10.02.2003, 15:15
Pisteitä: 2

Viesti Kirjoittaja Elvis »

Arrows kirjoitti:Olen lähes satavarma, ettei mikko82 mistään kiinni ole jäänyt. Tuo nyt vain on B&W:n normaali käytäntö että voittavien pelaajien panoskatot lasketaan aivan naurettaviksi. Parempi tuokin kuin ettei kukaan saisi voittojaan kotiin.
Se itse sano, että se pelaa 4 tilin kautta! Luuletko sä todella ettei tuollaista huomata siellä. Noista voitoista mä en tiedä yhtään mitään, kun en tunne tätä mikko82:ta. Mutta toi panoskattojen ylitys useiden tilien kautta pelaamalla on kielletty kaikilla toimistoilla.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Arrows
Jäsen
Viestit: 1776
Liittynyt: 17.01.2003, 21:55

Tuotto: +5.08 yks.

Palautus%: 106.91%

Panosten ka: 1.88 yks.

Vetoja: 39

Pisteitä: 75

Viesti Kirjoittaja Arrows »

Elvis kirjoitti:Se itse sano, että se pelaa 4 tilin kautta! Luuletko sä todella ettei tuollaista huomata siellä. Noista voitoista mä en tiedä yhtään mitään, kun en tunne tätä mikko82:ta. Mutta toi panoskattojen ylitys useiden tilien kautta pelaamalla on kielletty kaikilla toimistoilla.
Jos tuo olisi huomattu niin eikö tilit olisi silloin jäädytetty ja yhtiö pitänyt rahat? Nythän vain panoskattoa oli laskettu.

Ja voihan tuon monen tilin kautta pelaamisen tehdä vähän järkevämminkin kuin rekisteröimällä jokaisen tilin omiin nimiinsä, käyttämällä kaikissa samaa salasanaa tai jotain muuta yhtä viisasta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Elvis
Jäsen
Viestit: 259
Liittynyt: 10.02.2003, 15:15
Pisteitä: 2

Viesti Kirjoittaja Elvis »

Arrows kirjoitti:Jos tuo olisi huomattu niin eikö tilit olisi silloin jäädytetty ja yhtiö pitänyt rahat? Nythän vain panoskattoa oli laskettu.

Ja voihan tuon monen tilin kautta pelaamisen tehdä vähän järkevämminkin kuin rekisteröimällä jokaisen tilin omiin nimiinsä, käyttämällä kaikissa samaa salasanaa tai jotain muuta yhtä viisasta.
Toi oikeus varojen takavarikointiin oli Unibetin säännöistä. En tiedä mitä B&W säännöt sanovat tuosta, kun en sieltä löytänyt oikein mitään ja kyllästyin etsintään. Voi olla, että Unibettikään ei ensimmäiseksi takavarikoi varoja tileiltä, vaan tekevät jotain muuta.
Ja mitä tohon loppuun tulee, niin koita nyt käyttää järkeesi vähän pidemmälle. Kaikki tiedot tallentuu sinne koneille, tottakai ne löytää monen tilin käyttäjät helpostikin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


MarkusM
Jäsen
Viestit: 2187
Liittynyt: 23.03.2003, 16:54

Tuotto: -109.66 yks.

Palautus%: 95.74%

Panosten ka: 14.63 yks.

Vetoja: 176

Pisteitä: 76
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja MarkusM »

Kaikki tiedot tallentuu sinne koneille, tottakai ne löytää monen tilin käyttäjät helpostikin.
Jos pelaan neljän eri proxyn kautta, tunnuksilla joilla kaikilla on eri nimi, e-mail ja osoitetiedot eripuolella suomea. Rahat on siirrety eri luottokorteilla tai vastaavasti muilla tunnistamattomilla tavoilla eikä kotiutuksia tehdä samalle tilille niin kerrotko miten tunnukset tunnistetaan samaksi.

Tietysti kohteet pelattaisiin mahdollisuuksien mukaan eri tunnuksilla vielä hieman eri aikaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


*1*
Jäsen
Viestit: 4
Liittynyt: 16.04.2004, 15:38
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Helsinki/Lahti

Viesti Kirjoittaja *1* »

On aivan eri asia puhua Unibetistä , koska kyseiseen yhtiöön voi pelata samoja pelejä mitä Betandwinnille 10-20 kertaa suuremmilla panoksilla niin ei ole mitään tarvetta luoda lisä tilejä Unibetille. Olen samaa mieltä mikko82:sen kanssa, että ettei pitäisi mainostaa itseään tuolla tavalla, jos pelaillaan niin eri luokassa olevilla panosrajoilla mitä kilpailijoilla on

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Elvis
Jäsen
Viestit: 259
Liittynyt: 10.02.2003, 15:15
Pisteitä: 2

Viesti Kirjoittaja Elvis »

MarkusM kirjoitti:Jos pelaan neljän eri proxyn kautta, tunnuksilla joilla kaikilla on eri nimi, e-mail ja osoitetiedot eripuolella suomea. Rahat on siirrety eri luottokorteilla tai vastaavasti muilla tunnistamattomilla tavoilla eikä kotiutuksia tehdä samalle tilille niin kerrotko miten tunnukset tunnistetaan samaksi.

Tietysti kohteet pelattaisiin mahdollisuuksien mukaan eri tunnuksilla vielä hieman eri aikaan.
Ton ainut pointtihan on kiertää maksimi panosrajoja, joten eiköhän noilta kaikilta tileiltä tule aina maksimipanokset samoihin kohteisiin. Eikä tuota toimiston kumminkaan tarvi todistaa mitenkään aukottomasti, onhan niiden kaikkien säännöissä, että voivat esim sulkea sun tilisi ilman sen kummempaa syytä ilmoittamatta.
Mutta jos sä teet noin kun tossa kuvailit, niin kyllähän tuossa tapauksessa sut saadaan kiinni helpostikin. Riippuu tietysti mitä tietoa ne susta kerää sinne. Kun en ole mikään it-alan ammattilainen, en nyt muista varmasti oliko se kovalevyn numero vai mikä lienikään, mikä pystytään nappaamaan sun koneeltasi ja tunnistamaan tuon avulla. En ole kyllä ihan varma, mutta omasta mielestä tuon proxyn ei pitäisi vaikuttaa tuohon mitään.
Ja sitten tälle *1*.lle tiedoksi, toi Unibet oli tuossa mainittu ihan vaan esimerkkinä sen takia, kun heidän säännöistään löysin tuon kohdan, B&W:ltä en. Ei se sen vaikeampaa ole! Tolla miten paljon korkeampia unibetin panosrajat on, ei ole mitään tekemistä tän asian kannalta, toi on ihan normaali politiikka kaikilla välittäjillä.
Täällä nyt tuntuu olevan joillakin ongelma meikäläisen mielipiteiden takia, mutta multa ei todellakaan tipu sääli eikä sympatiaa jollekulle, joka yrittää tahallista kusetusta, jää kiinni ja kaiken huipuksi viitsii vielä itkeä siitä täällä!!!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


MarkusM
Jäsen
Viestit: 2187
Liittynyt: 23.03.2003, 16:54

Tuotto: -109.66 yks.

Palautus%: 95.74%

Panosten ka: 14.63 yks.

Vetoja: 176

Pisteitä: 76
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja MarkusM »

Ton ainut pointtihan on kiertää maksimi panosrajoja, joten eiköhän noilta kaikilta tileiltä tule aina maksimipanokset samoihin kohteisiin.
Kyllä varmaan ja jos noi maksimipanokset on tosiaan säädetty noin alhaiseksi niin eipä tälläisestä parin tunnuksen temppuilusta mitään hyötyä olisikkaan.
Eikä tuota toimiston kumminkaan tarvi todistaa mitenkään aukottomasti, onhan niiden kaikkien säännöissä, että voivat esim sulkea sun tilisi ilman sen kummempaa syytä ilmoittamatta.
Ei tarvitse mutta tuskin sentään sulkevat kaikkia saman maan tunnuksia jotka pelaavat jotain tiettyä kohdetta. Tässä on sitten syytä käyttää järkeä että ei pelaa kaikilla lisätunnuksilla jokaista kohdetta. Ja toisaalta miksi lisätunnukset edes olisivat kaikki suomesta kun tässä kerran EU:ssa ollaan.
Mutta jos sä teet noin kun tossa kuvailit, niin kyllähän tuossa tapauksessa sut saadaan kiinni helpostikin. Riippuu tietysti mitä tietoa ne susta kerää sinne. Kun en ole mikään it-alan ammattilainen, en nyt muista varmasti oliko se kovalevyn numero vai mikä lienikään, mikä pystytään nappaamaan sun koneeltasi ja tunnistamaan tuon avulla. En ole kyllä ihan varma, mutta omasta mielestä tuon proxyn ei pitäisi vaikuttaa tuohon mitään.
Usko suosiolla että ei saada. Ip(proxyn) näkyy ihan suoraan ja cookiella voi temppuilla tiettyyn pisteeseen asti mutta ilman ActiveX kontrolleja ei käyttäjän koneesta saa tunnistukseen tarpeeksi tietoa jos käyttäjä osaa hommaan varautua.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Elvis
Jäsen
Viestit: 259
Liittynyt: 10.02.2003, 15:15
Pisteitä: 2

Viesti Kirjoittaja Elvis »

Mä en tohon tunnistusjuttuun pysty sanomaan mitään, koska en ole mikään alan ammattilainen. Sun täytyy jutella siitä jonkun muun kanssa, joka tietää asiasta jotain.
Voihan ton tehdä myös niin, että esim 4 eri kaverusta vaikka eri maista pelaa aina samat kohteet maksimilla. Kyllähän tuokin siellä huomataan, samat kohteet, maksimipanokset, suurin piirtein samat jättöajat (kertoimet muuttuu, joten ei tossa voi olla kovin paljoa eroa) ja toi vielä aina vain sillon kun toimistolla on markkinoiden korkein kerroin tai lähellä sitä oleva. Mitä ne sitten tekee asialle, riippuu ihan niistä. Jos jollain toimistolla tai jossain lajissa on liian alhaiset panosrajat sulle, niin sillon pitää vaan vaihtaa toimistoa tai lajia. Ei yhdelläkään toimistolla ole mitään velvollisuutta ottaa vetoja keneltä tahansa tai miten isoja tahansa, kyllä ne saa asiakkaansa valita siinä missä mikä tahansa muukin liikeyritys. Samoin ne saavat päättää miten isoja vetoja ne ottavat vastaan. Sä puolestasi voit valita vapaasti mille toimistolle sä lyöt noi vetosi.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


MarkusM
Jäsen
Viestit: 2187
Liittynyt: 23.03.2003, 16:54

Tuotto: -109.66 yks.

Palautus%: 95.74%

Panosten ka: 14.63 yks.

Vetoja: 176

Pisteitä: 76
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja MarkusM »

Mä en tohon tunnistusjuttuun pysty sanomaan mitään, koska en ole mikään alan ammattilainen. Sun täytyy jutella siitä jonkun muun kanssa, joka tietää asiasta jotain.
Minä tiedän asiasta jotain eikä mitään tuollaista tunnistautumiskeinoa ole.
Voihan ton tehdä myös niin, että esim 4 eri kaverusta vaikka eri maista pelaa aina samat kohteet maksimilla. Kyllähän tuokin siellä huomataan, samat kohteet, maksimipanokset, suurin piirtein samat jättöajat (kertoimet muuttuu, joten ei tossa voi olla kovin paljoa eroa) ja toi vielä aina vain sillon kun toimistolla on markkinoiden korkein kerroin tai lähellä sitä oleva.
Mutta jos oikeasti tarkkailevat tuollaisten asioiden perusteella niin saavat aikapaljon ilmoituksia. Voidaan kuitenkin olettaa että jos tarjolla on joku noin selvästi parempi kerroin niin sen kyllä huomaa useampi käyttäjä ja useat noista varmaan pelaavat tuota erityisen hyvää kohdetta isolla.
Jos jollain toimistolla tai jossain lajissa on liian alhaiset panosrajat sulle, niin sillon pitää vaan vaihtaa toimistoa tai lajia. Ei yhdelläkään toimistolla ole mitään velvollisuutta ottaa vetoja keneltä tahansa tai miten isoja tahansa, kyllä ne saa asiakkaansa valita siinä missä mikä tahansa muukin liikeyritys. Samoin ne saavat päättää miten isoja vetoja ne ottavat vastaan. Sä puolestasi voit valita vapaasti mille toimistolle sä lyöt noi vetosi.
Toki totta. Itse olen keskustellut tuosta monen tilin käytöstä lähinnä teknisestä näkykulmasta mutta silloin kun firma alkaa tiputtelemaan voittavien pelaajien panoskattoja naurettavalle tasolle niin siitä on ihan oikein pitää hieman meteliä koska tuollaista pelaajien harhauttamista/savustamista ei voi pitää kovinkaan edustavana toimintana.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Elvis
Jäsen
Viestit: 259
Liittynyt: 10.02.2003, 15:15
Pisteitä: 2

Viesti Kirjoittaja Elvis »

No, jos toimistolla on pelaajakohtaiset maksimit käytössä ja noita halutaan kiertää useamman tilin avulla, niin noiden vetojen on tultava sisään melko tarkasti saman aikasesti. Toi ihan sen takia, että välittäjä alkaa todennäköisesti miettimään kertoimen muutosta jo yhden maksimipanostuksen jälkeen. Totta on, että jos toimisto tarjoaa markkinoiden isoimman kertoimen johonkin peliin, sille tulee melko varmasti monestakin paikkaa vetoja, mutta siitä huolimatta noi tulee sattuman varaisesti eri tileiltä. Jos jotkut taasen pelaa kimpassa, niin ne vedot tulevat aina samoilta tileiltä ja vielä samoihin peleihin. Eihän tuohon varmaan mitään idiootti varmaa tapaa ole havaita tuota, etenkin jos se on suunniteltu oikein huolella.
Ja mitä tohon panoskattoon tulee, niin tässä tapauksessa toi heppu voi syyttää vain itseään. Yleensäkin kun netissä porukka kertoo panoskatoista, tilin sulkemisista yms, noi kertomukset ovat hyvin yksipuoleisia versioita asiasta. Ne itse esittävät aina saman syyn, eli tuon liikaa voittamisen, mutta kun asioita on alettu selvittämään perusteellisemmin, taustalla on aina olleet ihan muut syyt.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


parre
Jäsen
Viestit: 590
Liittynyt: 17.01.2003, 18:39
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja parre »

Tähän samaan panos katto firmaan voi laskea playitin.... :evil:
Aivan naurettavat rajat.....

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


*1*
Jäsen
Viestit: 4
Liittynyt: 16.04.2004, 15:38
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Helsinki/Lahti

Viesti Kirjoittaja *1* »

Ne itse esittävät aina saman syyn, eli tuon liikaa voittamisen, mutta kun asioita on alettu selvittämään perusteellisemmin, taustalla on aina olleet ihan muut syyt.
Niin kuin mitkä muut ?
Mä en näe mikko82 kirjoittaneen täällä mitään liikaa voittamisesta, mistä sä ton keksit ? Luultavasti mikko82 tuntien kyse on vain tuhansien eurojen voitoista ja muuten turha kyseenalaistaa häntä pelaajana niin kuin sanoin tunnen henkilön suht. hyvin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin