Keskusteluhan on käynyt vilkkaana kun olen ollut pois. On aika itkeä vikat itkut vielä.. Tai käyttäisin itse mielummin verbiä nauraa. Nimittäin siltä minusta tuntui kun 50e panosraja tippuu 5 euroon. Kuinka suurta hallaa pystyy tekemään 50ex4=200e, ei suurta. Ja viime aikoina rivit ovat osuneet vain hieman yli 100%. Yhtiön pörssiarvo taisi olla noin 300 miljoonaa euroa. Eikö olisi parempi pitää maine kuin alkaa tälläiseen pelleilyyn. Ei tuhannet eurot paljon hetkauta tai aivan hyvin olisin voinut hävitä tilini loppuun. Tiedän että minulla on alhainen moraali kun luon 4 eri tiliä, mutta houkutus on liian suuri kun tämän pystyi tekemään
samalta pankkitililtä , kyllä jo talletus vaiheessa tulisi yhtiön tajuta jos rahat tulevat samalta tililtä. Kyllä heidänkin tulisi katsoa myös peiliin. Minun moraali on alhainen, mutta valitettavasti minulle merkkaa vain tulos. Keskustelun aloittaessani ei ollut tarkoitus luoda tälläistä keskustelua, oli tarkoitus puhua yhtiöstä, ei minun pelitilistäni (se oli vain esimerkki). Minun mielestä Betandwin ei yllä kilpailijoiden (Unibet,Expekt, Centrebet jne....) tasolle juuri missään. Yhtiöllä on huono maine monessa suhteessa. Kuten jo aiemmin totesin voitonmaksu tökkii, tuloksissa monesti epäselvyyksiä. Minulla on aivan samoja kokemuksia kuin edellisellä kirjoittajalla. Yksi voitto peruttiin kisan jälkeen, kerran saman yleisurheilu lajin 2 osallistujaa jäi pois, vain toisesta maksettiin rahat. Myöskin panoskatoissa minulla oli aluksi samoja ongelmia (pelasin aluksi yhdellä tilillä, muut loin hieman myöhemmin) minulla myös alku oli tasapaksu, mutta tästä huolimatta he rajoittivat panoksia ihan siitä syystä että pelasin panoskattoa vastaa. Asikaspalvelu myös on Betandwinnillä surkeaa ja hidasta. Muuten Zenmaster kertoo kaiken oleellisen edellä, on se vaan kumma että niin monen ongelmat keskittyy yhteen yhtiöön.
Ne itse esittävät aina saman syyn, eli tuon liikaa voittamisen, mutta kun asioita on alettu selvittämään perusteellisemmin, taustalla on aina olleet ihan muut syyt.
Elviksen vihjailut jätän omaan arvoonsa

, toteamalla vain ettei kyseessä olleet mitkään kymmenien tuhansien eurojen voitot 8)
Minikommentit