Tänään on 19.03.2024, 07:30.

Betssonilla jaossa ilmaista rahaa.

Vastaa Viestiin
Eltzu
Jäsen
Viestit: 435
Liittynyt: 24.04.2003, 22:26
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Helsinki

Betssonilla jaossa ilmaista rahaa.

Viesti Kirjoittaja Eltzu »

Sain värikkään mainospostin Betssonilta. Kopioin siitä tänne ydinosan, joten käykää itse tarkemmin sivulla tutustumassa mainokseen.

----------------- clip -----------------

Betsson Ilmaisturnaus - $1000 potti!
Betsson Pokerin turnaukset ovat nyt täydessä käynnissä, tervetuloa pelaamaan! Nyt tarjoamme kaikille mahdollisuuden osallistua turnaukseen ilmaiseksi ja tavoitella suurvoittoja ilman omaa rahaa! Ensimmäinen Betsson Ilmaisturnaus pelataan tänään, ole valmiina!

Betsson Ilmaisturnausten aikataulut:
Keskiviikko 3.11. 19.00 (GMT)
Sunnuntai 7.11. 9.00 (GMT)
Torstai 11.11. 19.00 (GMT)

------------------ clap ----------------------

Itse kun en pokeria pelaa ollenkaan, niin tarkoittaako tuo nyt sitä että
on vain **YKSI** 1000 dolsun potti vai jopa useampikin? Vain voittaja saa 1000 dolsuu ja kukaan muu ei mitään?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


sharkie
Jäsen
Viestit: 365
Liittynyt: 02.09.2003, 18:28
Pisteitä: 10

Viesti Kirjoittaja sharkie »

Minä ymmärrän tuon siten että noina jokaisena päivänä on 1000 dollarin potti joka jaetaan sijoitusten mukaan. Itse sain myös kyseisen viestin ja hymyilytti kun pikkasen vaatimattomalta kuulostaa kun esim. expekt, jossa itse eniten pelaan on joka päivä samanlainen potti ja tässä kuussa speciaalit 10000$ freerollit synttäreitten takia. En tarkemmin tunne Bettsonin pokeria mutta ilmeisesti ei mikään iso paikka joten pelaajamäärä vähäisempi kuin Priman vastaavissa ja näin ollen paremmat mahdollisuudet rahoille.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin