Tänään on 19.03.2024, 16:03.

Betsson: Huolellisen harkinnan jälkeen...

Vastaa Viestiin
Peluri
Jäsen
Viestit: 206
Liittynyt: 04.05.2004, 13:27
Pisteitä: 6

Betsson: Huolellisen harkinnan jälkeen...

Viesti Kirjoittaja Peluri »

Löinpä tuossa pe-iltana Superviikonlopun 5 € riskitöntä livevetoa varten kympillä vetoja. Kirjauduin äsken tarkastamaan tulokset, normaalin ilmaisvedon saamisen vahvistavan viestin sijaan odottikin :o
Tiedotus
Huolellisen harkinnan jälkeen haluamme ilmoittaa teille, että Betsson-tilinne ei ole enää oikeutettu kampanjoihin tai bonuksiin. Asiakastilinne on yhä käytettävissänne, mutta tästä lähtien ette ole oikeutettu ilmaisvetoihin, riskittömiin vetoihin tai minkäänlaisiin bonuksiin.

Ystävällisin terveisin,

Betsson
Ensin tarjotaan "Saat riskittömän livevedon jokaisena viikonloppuna toukokuuhun asti, kunhan täytät vaaditut panostusehdot joka viikko.", "arvaa oikein Mestarien liigaa ja saat 20 € vedon", "saat 10 € vedon Huuhkajien otteluun" jne. ja sitten kun näitä pelaa niin lopulta estetään tarjoukset. Oma pelaaminen on todellista nappikauppaa tosipelaajiin verrattuna, tälläkin viikolla jaoin kympin muutamaan vetoon ja takaisin tuli vain hieman yli 34 %. Se on totta että omaa rahaa ei ole pahemmin ollut kiinni Betssonilla mutta asiakkaanko vika se on että firmalla on säännöllisesti tarjouksia ja niiden suorittamiseen kelpaa useimmiten bonusraha. Esimerkiksi olen arvannut yhden kerran CL-kysymyksen oikein, pelasin siitä tulleen 20 € vedon noin kolmosen kertoimella ja sehän osui, näin tilille napsahti n. 60 € bonusrahaa. No sillähän pelaa kuusi viikkoa 10 €/vko ja kun siten saaduista viitosista osuu pari kertaa kuudesta niin taas on bonusta pelattavaksi ja kierre on valmis. Jos bonuksia pääsee muuntumaan oikeaksi rahaksi riittävästi niin nostoon, jos tili menee tyhjäksi niin oma kymppi sisään ja aikanaan pois.

En usko että minulle tulee ikävä Betssonia ja toivon että tunne olisi molemminpuolinen. Yo. kieltoviestin jälkeen tulevat mainokset em. tarjouksista olisivat jo aika lähellä tietoliikenteen häirintää, minun mielestäni :D

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 4. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

18.11.2017 08:26 <Muikkuz> Betsafelta tuli vastaava jokunen päivä sitten.

18.11.2017 10:23 <MacGyver> Naurettavaa touhua...

18.11.2017 13:48 <Rida> Sama homma. Enkä ole vielä kertaakaan osunut noilla.


MWM247
Jäsen
Viestit: 10
Liittynyt: 02.07.2018, 22:29
Pisteitä: 1

Re: Betsson: Huolellisen harkinnan jälkeen...

Viesti Kirjoittaja MWM247 »

Mulle tuli kanssa just noihin aikoihin tuo viesti kanssa Betssoniilta. Viime viikola Nordicbet bannas myös bonukset. Sinänsä surkeeta, kun nimenomaan noilta kahelta yhtiöltä saa markkinoiden parhaat bonarit.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin