Tänään on 19.03.2024, 05:32.

Betssonin tietojenvahvistus

Vastaa Viestiin
juuh654
Jäsen
Viestit: 1
Liittynyt: 24.09.2017, 19:41
Pisteitä: 0

Betssonin tietojenvahvistus

Viesti Kirjoittaja juuh654 »

Olen pelannut betssonilla nyt vähän päälle vuoden ajan. Voittojen kotiuttaminen on toiminut ongelmitta ennen tämänpäiväistä tapausta. Sain vedonlyönnistä 200€ voiton ja yritin kotiuttaa sen. Huomasin seuraavana päivänä rahojen palautuneen tilille. Tämän lisäksi betssonilta oli tullut viesti, jossa minua pyydettiin vahvistamaan käyttäjätietoni.


Olen alaikäinen ja tietoni ovat siis ikää lukuun ottamatta oikein. Ei tässä varmaan ole mitään tehtävissä rahojeni saamiseksi?


Sivuston vaihtaminen taitaa olla edessä. Tuleeko tämä tietojen vahvistaminen jokaisella sivustolla jossain vaiheessa vastaan? Onko nyt kannattavinta vain odottaa täysi-ikäisyyttä, vai onko jollain sivulla tietojen valvominen löysempää ja siten hyvät mahdollisuudet pelata huoletta?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Turbojugend
Jäsen
Viestit: 1816
Liittynyt: 12.05.2010, 09:56

Tuotto: +19.93 yks.

Palautus%: 101.80%

Panosten ka: 2.55 yks.

Vetoja: 433

Pisteitä: 1269

Re: Betssonin tietojenvahvistus

Viesti Kirjoittaja Turbojugend »

Kyllä se nyt siltä vaikuttaa että menetät rahat. Kaikki hiukankin luotettavat välittäjät tarkistavat jossain vaiheessa tietosi, joten paras ja ainoa oikea tapa on odottaa täysi-ikäisyyttä. Ellei sitten äitisi tai isäsi suhtaudu harrastukseesi suosiollisesti ja avaa tiliä itselleen :mrgreen:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin