Tänään on 19.03.2024, 08:53.

Betsson kusettaa joka puolella

Vastaa Viestiin
Hese
Avatar
Jäsen
Viestit: 4768
Liittynyt: 16.03.2004, 18:33
Pisteitä: 2437

Betsson kusettaa joka puolella

Viesti Kirjoittaja Hese »

Täällä näyttää olevan Betsson aiheisia kusetusilmoituksia enemmänkin... en ihmettele.

Välttäkää kaikkia tarjouksia. Sain omaan s-postiosoitteeseeni mainoksen 50 euron ilmaisvedosta, jonka saisin jos teen 50 € yhdistelmävedon Veikkausliigan avauskierrokselle. Koska firman maine on täälläkin pohjilla, varmistin chatista tarjouksen ehdot "Leolta" , ja minulle vakuutettiin että olen oikeutettu siihen. Halusin vahvistuksen, koska betssonilla on aikaisemmin ollut pilkunnussimista esim. kerroinrajojen kanssa vastaavissa tapauksissa.

Ei enää yllätä, että tänään lupauksien vastaisesti ilmaisvetoa ei tullut. Supportissa "Tatu" tylytti, että tilini on aikoinaan avattu eri s-postiosoitteesta. Hän lupasi auttaa ja selvittää asian, mutta vastaus tuli alle 30 sekuntia chatin sulkeuduttua. "Tarkistimme asian vastaavan osastomme kanssa (HEH HEH) ja ette ole rekisteröityneet tähän tarjoukseen pelitilillänne olevasta sähköposti osoitteesta."

Luultavasti standardivastaus.

Betssonilta taas yksi keino karkottaa asiakkaita.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


karrhu
Jäsen
Viestit: 48
Liittynyt: 27.11.2012, 01:56

Tuotto: +26.70 yks.

Palautus%: 116.28%

Panosten ka: 5.86 yks.

Vetoja: 28

Pisteitä: 106
Viesti:

Re: Betsson kusettaa joka puolella

Viesti Kirjoittaja karrhu »

Hese kirjoitti:Täällä näyttää olevan Betsson aiheisia kusetusilmoituksia enemmänkin... en ihmettele.

Välttäkää kaikkia tarjouksia. Sain omaan s-postiosoitteeseeni mainoksen 50 euron ilmaisvedosta, jonka saisin jos teen 50 € yhdistelmävedon Veikkausliigan avauskierrokselle. Koska firman maine on täälläkin pohjilla, varmistin chatista tarjouksen ehdot "Leolta" , ja minulle vakuutettiin että olen oikeutettu siihen. Halusin vahvistuksen, koska betssonilla on aikaisemmin ollut pilkunnussimista esim. kerroinrajojen kanssa vastaavissa tapauksissa.

Ei enää yllätä, että tänään lupauksien vastaisesti ilmaisvetoa ei tullut. Supportissa "Tatu" tylytti, että tilini on aikoinaan avattu eri s-postiosoitteesta. Hän lupasi auttaa ja selvittää asian, mutta vastaus tuli alle 30 sekuntia chatin sulkeuduttua. "Tarkistimme asian vastaavan osastomme kanssa (HEH HEH) ja ette ole rekisteröityneet tähän tarjoukseen pelitilillänne olevasta sähköposti osoitteesta."

Luultavasti standardivastaus.

Betssonilta taas yksi keino karkottaa asiakkaita.
Joo mulle kävi tän saman bonuksen kanssa ohrasesti, vaikka luin ehdot kuinka tarkkaan. Rekisteröidyin tuohon kampanjaan ja varmistin vielä, että syötin järjestelmään pelitiliin rekisteröidyn sähköpostiosoitteen.

Tänään sitten ihmettelin, kun bonusta ei näkynyt tilillä. Kyselin Betssonilta asiaa, mutta mulle ilmoitettiin, ettei sähköpostiosoitettani ollut rekisteröity kampanjaan. No tästä olin vahvasti eri mieltä, koska olin aivan varma siitä, että rekisteröin sähköpostiosoitteeni kampanjaan. Tämä samainen Tatu kuitenkin onnistui selvittämään, että olin typottanut mailiosoitteeni X@luukku.com -> X@luukkku.com.

Tämän kirjoitusvirheen takia tiliäni ei kuitenkaan oltu automaattisesti rekisteröity kampanjaan. Manuaalinen rekisteröinti ei tietenkään onnistunut, vaikka asia tarkastettiin tuolta sinunkin mainitsemaltasi vastaavalta osastolta.

Eipä auta valittaminen, kun oli ihan oma moka, mutta jäipähän taas huono maku tästä puljusta. Tuollainen bonusjärjestelmä, johon syötetään sähköpostiosoite ilman minkäänlaista varmistusta on aika riskialtis, mutta sehän tässä onkin epäilemättä Betssonin tavoitteena. Betssonin Tatu vielä sanoi, että kannattaa syöttää sähköpostiosoite useampaan kertaan tuohon järjestelmään, että menee varmasti perille. Just. Ei kai tota puljua voi hirveästi suositella kenellekään.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


unohtunut salasana
Avatar
Jäsen
Viestit: 583
Liittynyt: 22.03.2014, 22:46
Pisteitä: 382

Re: Betsson kusettaa joka puolella

Viesti Kirjoittaja unohtunut salasana »

Unohtakaa kaikki boonukset mitä tyrkytetään. Ei niissä ole mitään muuta kuin kusetusta 90% tapauksista. Aina löytyy joku pykälä siellä ja täällä minkä olet tehnyt väärin, ja sitä ja tätä olet rikkonut.

Betsson teki itselle monesti sillein, että jätettiin vetoja roikkumaan jopa kuukausia jollei niitä itse huomannut. Joka kerta oli kyseessä voitettu veto, eikä se mitään sattumaa voi olla. Sitten kun ne huomasi ja mainitsi niin ne kylläkin korjattiin heti, mutta haiskahti joka kerta pahasti että yritettiin vetää kotiinpäin. Sen verran monta kertaa tapahtui.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

07.04.2014 23:13 <Henkka> Allekirjoitan tämän roikuttamisen. Useasti joutui huomauttaa


Massimo
Jäsen
Viestit: 276
Liittynyt: 19.09.2013, 16:57

Tuotto: +145.37 yks.

Palautus%: 107.86%

Panosten ka: 4.60 yks.

Vetoja: 402

Pisteitä: 649

Re: Betsson kusettaa joka puolella

Viesti Kirjoittaja Massimo »

Samainen bonus jäi saamatta, vaikka myöskin tarkastin ehdot ja kaiken mahdollisen monesti. En jaksanut edes kysellä, että miksi näin. Oksettava lafka.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


dos
Jäsen
Viestit: 79
Liittynyt: 19.09.2013, 09:46

Tuotto: +11.88 yks.

Palautus%: 124.49%

Panosten ka: 2.69 yks.

Vetoja: 18

Pisteitä: 96

Re: Betsson kusettaa joka puolella

Viesti Kirjoittaja dos »

Kannattaa ehdottomasti valittaa asiasta. Jos kerran sähköpostiin tulee bonustarjous, pitäisi tuon bonarin olla myös validi vaikka olisi miten monta kertaa sähköpostiosoitettaan muuttanut.
Itse en koko sähköpostitarjousta edes saanut, mutta betssonin sivuilla näkyi tuo bonustarjous, joten pelasin.
Ei ongelmia, 50e bonus tuli tilille maanantaina ja kierrätysvaatimus vain 1x. Eli itselläni ei ole mitään moitittavaa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Hese
Avatar
Jäsen
Viestit: 4768
Liittynyt: 16.03.2004, 18:33
Pisteitä: 2437

Re: Betsson kusettaa joka puolella

Viesti Kirjoittaja Hese »

dos kirjoitti:Kannattaa ehdottomasti valittaa asiasta. Jos kerran sähköpostiin tulee bonustarjous, pitäisi tuon bonarin olla myös validi vaikka olisi miten monta kertaa sähköpostiosoitettaan muuttanut.
Minulla on valitus päällä. Lupasivat tämän päivän aikana vastata. Toivottavasti tulee myönteinen päätös, ainakin tässä on pitkään jatkunut hyvän tavan vastainen menettely mainonnassa kyseessä, koska en näköjään ole ainoa. Eli edelleen olen sitä mieltä, että Betsson toimii törkeästi lähettäessään mainoksiaan s-postiosoitteeseen, ja sen jälkeen ilmoittaa että ko. osoite ei ole heidän rekisterissään. Piruuttani katson tämän loppuun. Betsson ei mielestäni ole täyttänyt kaikkia mainonnan sääntöjä ja ehtoja.

"Tarkistimme asian vastaavan osastomme kanssa ja ette ole rekisteröityneet tähän tarjoukseen pelitilillänne olevasta sähköposti osoitteesta.
Tarjoukset tulevat aina automaattisesti, kun bonuksen kaikki säännöt ja ehdot on täytetty."

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

09.04.2014 13:00 <karrhu> Mihin valitit?

09.04.2014 13:01 <Hese> ensin kysyin chatissa ja sieltä pyysivät

09.04.2014 13:01 <Hese> virallisempaa kirjallista valitusta.


Hese
Avatar
Jäsen
Viestit: 4768
Liittynyt: 16.03.2004, 18:33
Pisteitä: 2437

Re: Betsson kusettaa joka puolella

Viesti Kirjoittaja Hese »

No niin. Nyt on vuorossa Petterin, Tatun ja Leon jälkeen Laura, joka väittää että en ole voinut saada koko tarjousta sähköpostiini(!) ja että tarjous koskee vasta 14. huhtikuuta pelattavaa ottelua HJK-KuPS. Olen varma, että sähköpostiini tuli tarjous koskien liigan avauskierrosta, ja tästä kysyin myös chatissa jo ennen vetoa. Samoin maanantaina chatissa "Tatu" sanoi minulle, että mikäli olisin oikeutettu bonukseen, se olisi jo maksettu maanantain kuluessa.

Laura myös ilmoittaa, että tämän asian ajamista ei kannata jatkaa virallisia kanavia pitkin, sillä edellisessä vastauksessa keskiviikkoaamuna Laura jo mainitsi, että suomalainen kuluttajansuoja ei koske Betssonia! "Huomaathan, että emme ole suomalainen yhtiö."

Tällaiseen palveluun on vaikea enää vastata...

Olisi mukava tietää, onko kenelläkään täällä jäljellä tuota avauskierroksen tarjousta, jota Betssonilla kukaan ei enää löydä. Itse sain sen lauantaina sähköpostiini, jota Betssonilla ei kuulemma ole. Minulta ei linkkiä enää tietystikään löydy, kuten ei heidän sivuiltaankaan.


Kiitos tuosta uutiskirjeestä, se auttoi todella paljon.

Tässä on todellakin siis kyse tuosta viikkohaasteesta (haaste 1). Tässä linkki.
Luethan kyseisen tarjouksen ehdot huolella.

Eli, homman nimi oli se, että pitää laittaa veto ennen 7.4 otteluun HJK - KUPS. Tämä ottelu pelataan 14. huhtikuuta, eli sitä ei olla vielä pelattu. Kun tarjouksessa luvataan, "Voitat tai häviät – Saat bonuksen, jos ottelussa jäädään maaleitta. " Tätähän emme siis vielä tiedä, koska ottelua ei olla vielä pelattu. Tarjouksen säännöissä myös selvästi sanotaan, että "Lisäämme pelitilillesi asettamasi vedon suuruisen bonuksen maanantaina 14.4 kello 15.00 CET, jos ottelussa ei nähdä maaleja. "

Bonukset tulevat siis maksuun 14.4 eli ensi viikon maanantaina. Kenelläkään ei ole siis vielä maksettu bonuksia kyseisestä tarjouksesta.

Lisäksi, teidän pelitili ei ole rekisteröity tällä osoitteella: xxx , joten ei ole mahdollista, että olisimme kyseisen uutiskirjeen siihen osoitteeseen lähettäneet.

Löysin pelitilisi , mikä on rekisteröity toisella osoitteella. En löytänyt vetohistoriasta yhtäkään vetoa vaadittuun HJK - KUPS otteluun, joten ette siitä syystä tule tätä bonusta saamaan, koska ette ole ottaneet osaa tähän tarjoukseen.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

09.04.2014 13:23 <karrhu> Ei valitettavasti. Nettisivujen puolelta löysin omani.

09.04.2014 16:45 <Massimo> Samoin löysin omani ilmoituksista, kun kirjauduin sisään...


dos
Jäsen
Viestit: 79
Liittynyt: 19.09.2013, 09:46

Tuotto: +11.88 yks.

Palautus%: 124.49%

Panosten ka: 2.69 yks.

Vetoja: 18

Pisteitä: 96

Re: Betsson kusettaa joka puolella

Viesti Kirjoittaja dos »

Itse löysin bonustarjouksen täältä:

http://murobbs.plaza.fi/urheilu/506866- ... a-545.html

Jonka jälkeen varmistin bonuksen vielä kirjauduttuani betssonin sivuille.
Oli siis mielestäni viime viikon viikkohaaste nro 1.
Bonuksen ehdoissa ei muistaakseni mainittu mitään tyyliin "vain sähköpostin saaneille".

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

09.04.2014 18:22 <Hese> Joo. Betssonin ilmoituksissa tuo oli edelleen näkyvissä.

09.04.2014 18:22 <Hese> Huippua,että kehtaavat väittää, että tuollaista bonari ei

09.04.2014 18:22 <Hese> edes ole ollut.


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin