Tänään on 19.03.2024, 04:51.

Kotiutus tahmaa

Vastaa Viestiin
toimitusjohtaja
Jäsen
Viestit: 3766
Liittynyt: 04.04.2003, 16:26

Tuotto: +4774.74 yks.

Palautus%: 105.99%

Panosten ka: 12.16 yks.

Vetoja: 6560

Pisteitä: 3507

Kotiutus tahmaa

Viesti Kirjoittaja toimitusjohtaja »

Kaikki pyydetyt dokut toimitettu ja hyväksytty,vihreää palaa omat asiakirjat osastossa. Tästä huolimatta kotiutukset vaa kimpoaa takasi pelitilille eikä selitystä tule. Mitä vittua.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

28.03.2014 16:34 <toimitusjohtaja> noniin "meidän pitäisi vielä soittaa sinulle varmistuspuhelu

28.03.2014 16:34 <toimitusjohtaja> pelitilistäsi" ai saatana

28.03.2014 16:38 <toimitusjohtaja> tämä siis vaimon tilillä,omat pilattu jo vuosia sitte

28.03.2014 16:41 <mikko> Aijaijai, vaimo saa tietää rahojen tulosta :(

28.03.2014 16:45 <Henkka> ei sentään kaverin mummo. näinkin on käynyt. luuri pirahti.

28.03.2014 16:46 <Henkka> mulla ois nyt betsafelta kaverin mutsin tilin tyhjennys

28.03.2014 16:47 <Henkka> edessä kun pamahti limpit vikoihin talvikisoihin

28.03.2014 16:48 <Henkka> kuinkakohan tuskallinen otatus tosta tulee :-(

31.03.2014 22:15 <Henkka> jep. sama meininki betsafella ku toimarilla betssonilla.

31.03.2014 22:16 <Henkka> bank statement hyväksytty mut passi hylkyyn vaikka helvetin

31.03.2014 22:17 <Henkka> hyvin saa selvää kuvasta.

31.03.2014 22:19 <Henkka> sokka irti ja kranu toimistoon.


unohtunut salasana
Avatar
Jäsen
Viestit: 583
Liittynyt: 22.03.2014, 22:46
Pisteitä: 382

Re: Kotiutus tahmaa

Viesti Kirjoittaja unohtunut salasana »

toimitusjohtaja kirjoitti:Kaikki pyydetyt dokut toimitettu ja hyväksytty,vihreää palaa omat asiakirjat osastossa. Tästä huolimatta kotiutukset vaa kimpoaa takasi pelitilille eikä selitystä tule. Mitä vittua.
Jokainen tietenkin tekee kuten parhaaksi näkee, mutta itse ainakin ihmettelen miten vielä jengi jaksaa touhuta näitten "keskisormi naamaan" puljujen kanssa. Onko se sen työn arvoista saada pelata sinne, mutta sitten kun rahoja haluaa pois niin aiheuttaa itselleen harmaita hiuksia ja sydänkohtauksia? Talletuksia voit kyllä laittaa menemään kiloja ja uusia kiloja, ilman että kukaan kyselee mitä rahoja nämä ovat. Mutta sitten kun haluat rahat takasin, niin saat aloittaa viikkoja kestävän sähköposti sodan, eikä siltikään ole varmuutta näetkö enään rahojasi.

Olishan se kiva että voisi pelata sitä ja tätä ilman limittejä, kun pistää uutta tiliä toisen perään, mutta itse näen ainakin asian niin että se aika ja vaiva mitä siihen joutuu panostaa ei ole sen arvoista. Mielummin pelaan siellä missä saan asettaa haluamani panoksen ilman että muutaman voiton jälkeen pelaan senttimetreillä metrien sijaan. Ja tiedän kun haluan kotiuttaa rahaa, että rahat tulevat varmasti tilille, enkä tarvitse kuluttaa kymmeniä tunteja lähettämällä sähköposteja vetopuljuun ja SBR:lle vuorotellen, saadakseni pois pari satkua tai kiloa minkä molopäät koittavat kusettaa itselleen. Elämä on valintoja täynnä. Itse tykkään siitä helpommasta.

Betssonista kuitenkin jotain pientä hyvää, vaikka olenkin sulkenut pelitilin vuosia sitten. Sain pelata siellä melko suurilla summilla vaikka olin vuosikausia voitolla pelitilillä. Saattaa toki johtua sillä että en koskaan kotiuttanut rahaa monen vuoden aikana, vaan kierrätin ainoastaan summia edes takaisin. Välillä tili oli +2000€ ja välillä huonoimpina jaksoina +1000. Kyllä niillä on työkalut tehdä niin kuin parhaaksi näkee, ja mun osalta odottivat vaan että pelaan pois fyrkat. Eihän sitä muuten voi hävitä rahoja heille takaisin jos he asettavat naurettavat limiitit. No, rajat niilläkin on, ja kun tili meni +3000 puolelle, niin joutui kiittämään heitä yhteistyöstä, kun ei enää ollut mitään järkeä pelailla kympeillä isoihin liigoihin. Hauska juttu oli että kun lähetin sähköpostia pyytääkseni pelitilin sulkemista, niin kukaan ei koskaan vastannut viestiin mitään. Tili vaan suljettiin ja rahat sain kotiutettua ilman yhtään lisä keskustelua. Luulisi että edes hyviin tapoihin kuuluu kiittää asiakkuudesta, ja toivottaa hyvää jatkoa. Tuskin sentään tervetuloa uudestaan, kun ei hävinny heille rahaa. Tämä tapahtui vuonna 2011.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

"Impossible is nothing." "Save money. Live better." "I am what I am"
"If you want to impress someone, put him on your Black list"
Pinnacle - SBObet - The Greek - Veikkaus
-5 yks. tasapanostuksella.-

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin