Tänään on 19.03.2024, 12:46.

Betssonin vetopörssistä

Vastaa Viestiin
akuankka
Jäsen
Viestit: 426
Liittynyt: 06.11.2003, 14:32
Pisteitä: 0
Paikkakunta: ankkalinna

Betssonin vetopörssistä

Viesti Kirjoittaja akuankka »

Saako joku näkyviin omat vedot (nimenomaan pörssipuolen vedot) klikkaamalla "Vetoni"-linkkiä. Itsellä jää vain sivu "junnaamaan" hetkeksi ja sitten pysähtyy. Aspa sanoi, ettei ongelma ole tiedossa. Itsellä sama ongelma ollut välillä koti- ja koulukoneella.

EDIT: Ja muutenkin tuntuu jumittavan sivut joka puolella, nyt en saa millään näkyviin urheilupelipuolelta Serie A:n matseja...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Lethalen
Jäsen
Viestit: 386
Liittynyt: 17.11.2006, 14:36

Tuotto: +4.88 yks.

Palautus%: 148.80%

Panosten ka: 2.00 yks.

Vetoja: 5

Pisteitä: 1

Re: Betssonin vetopörssistä

Viesti Kirjoittaja Lethalen »

akuankka kirjoitti:EDIT: Ja muutenkin tuntuu jumittavan sivut joka puolella, nyt en saa millään näkyviin urheilupelipuolelta Serie A:n matseja...
Betssonilla sivut ovat aika perkeleen raskaat, flashkikkareita hitosti, varmenteet ei aina täsmää ym. Liian ärsyttävät sivut pelata yhtään mitään :-)

Mutta ainakin tuo Vetoni -kohta toimii atm...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Kem
Jäsen
Viestit: 144
Liittynyt: 15.05.2003, 02:38
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Betssonin vetopörssistä

Viesti Kirjoittaja Kem »

akuankka kirjoitti:Saako joku näkyviin omat vedot (nimenomaan pörssipuolen vedot) klikkaamalla "Vetoni"-linkkiä. Itsellä jää vain sivu "junnaamaan" hetkeksi ja sitten pysähtyy. Aspa sanoi, ettei ongelma ole tiedossa. Itsellä sama ongelma ollut välillä koti- ja koulukoneella.
Olen tuohon ongelmaan satunnaisesti törmännyt. Mulla yleensä auttaa siihen joko uudelleenkirjautuminen tai sitten vasemman puolen valikosta jonkin sellaisen kohteen näkyviin hakeminen, johon tiedät jotain pelanneesi. Ei kovin käteviä tapoja kumpikaan.

En kyllä ymmärrä mikä hinku on toteuttaa noita sivustoja jollain flash-virityksellä, Unibetinkin uusi sivusto vaikuttaa taaksepäinmenolta edelliseen verrattuna.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


kauha
Jäsen
Viestit: 363
Liittynyt: 21.02.2004, 10:49

Tuotto: +19.13 yks.

Palautus%: 101.66%

Panosten ka: 3.38 yks.

Vetoja: 341

Pisteitä: 100

Viesti Kirjoittaja kauha »

Onko betssonin vedonlyöntipörssi lopetettu? Kävin äsken katsomassa kertoimia siellä, niin kaikki pelit oli jo aikaa sitten pelattuja... Onko tietoa mitä siellä on tapahtunut?

edit. no onhan siellä tuleviakin pelejä, mutta vasemmassa palkissa näyttää mulla pelkästään vanhoja pelejä. ei hyvä homma.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


The M
Jäsen
Viestit: 166
Liittynyt: 25.04.2003, 17:20

Tuotto: -5.00 yks.

Palautus%: 0.00%

Panosten ka: 2.50 yks.

Vetoja: 2

Pisteitä: 61
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja The M »

Olen jo vähän aikaa ihmetellyt Betssonin kohdekohtaisia vaihtoja. Esimerkiksi tänään Sveitsi - Ranska -otteluun on lyöty vetoa 2404€:lla, josta 2200€ on mennyt ristille kertoimella 4, korrektin kertoimen tuohon matsiin ollessa kympin paikkeilla.

Tasan samansuuruinen veto tasurille löytyy myös Slovakia-Unkari -pelistä. Vastaavia esimerkkejä löytyy monista kohteista joka päivä, enkä keksi asialle kuin kaksi selitystä.

A) Betssonilla ei käydä oikeasti kauppaa enää kuin muutamilla kympeillä per kohde ja firma laittaa itse haamuvetoja peitelläkseen rappiotilaansa.

B) Rikolliset käyttävät firmaa rahanpesuun, eikä Betssonilla vain välitetä, vaikka asia on varmasti huomattu.

Kumpikaan skenaario ei ole oikein omiaan herättämään luottamusta kyseistä puljua kohtaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Panos 0.30€ -> Your stake exceeds our stake limits
Panos 0.29€ -> Your stake is lower than our limits
- Betway palvelee voittavaa pelaajaa.

Minikommentit


NoFear
Jäsen
Viestit: 905
Liittynyt: 08.02.2005, 19:30
Pisteitä: 277

Viesti Kirjoittaja NoFear »

Betsson oli lähettänyt pari päivää sitten mailia, että he laskevat komissionsa yhteen prosenttiin vetopörssissä aikavälillä 1.5 - 31.8.2009. Taisi heidän komissionsa olla aiemminkin Betfairia pienempi (ilman alennuksia) eli 4%?

Maili ei ihan auennut onko kyseessä henk.koht. tarjous vaiko ei...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


asikainl
Jäsen
Viestit: 540
Liittynyt: 12.04.2007, 22:38

Tuotto: +20.70 yks.

Palautus%: 103.72%

Panosten ka: 2.77 yks.

Vetoja: 201

Pisteitä: 99

Viesti Kirjoittaja asikainl »

Toi 1% on kaikille, mainostavat sitä sivuillaankin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


viihdeveto
Jäsen
Viestit: 466
Liittynyt: 07.06.2003, 14:12
Pisteitä: 1

Viesti Kirjoittaja viihdeveto »

The M kirjoitti:Olen jo vähän aikaa ihmetellyt Betssonin kohdekohtaisia vaihtoja. Esimerkiksi tänään Sveitsi - Ranska -otteluun on lyöty vetoa 2404€:lla, josta 2200€ on mennyt ristille kertoimella 4, korrektin kertoimen tuohon matsiin ollessa kympin paikkeilla.

Tasan samansuuruinen veto tasurille löytyy myös Slovakia-Unkari -pelistä. Vastaavia esimerkkejä löytyy monista kohteista joka päivä, enkä keksi asialle kuin kaksi selitystä.

A) Betssonilla ei käydä oikeasti kauppaa enää kuin muutamilla kympeillä per kohde ja firma laittaa itse haamuvetoja peitelläkseen rappiotilaansa.
Samaa epäilen, pelasin alasarjaan vedon ja sen lopputulos oli kirjattu väärin! Todennäköisesti olin ainoa pelaaja siinä kohteessa ja Betsson yritti vetää rahat omaan pussiin. 4 mailin jälkeen sain voittorahat!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


arzi
Jäsen
Viestit: 118
Liittynyt: 19.06.2004, 13:12
Pisteitä: 5

Re: Betssonin vetopörssistä

Viesti Kirjoittaja arzi »

On tuossa Betssonin jutussa jotain päin mäntyä ja kusetusta: kaikkiin tällä hetkellä auki oleviin pesiskohteisiin on pelattu 2775 eurolla ja vieläpä älyttömillä kertoimilla eli kaikissa kohteissa on käynyt kaupaksi (just joo) kotijoukkue kertoimella 5! Ei hemmetti, Vimpeli-Kouvola, Koskenkorva-Kuopio, Sotkamo-Oulu jne. Siis jos joku mukamas ihan oikeasti antaa kertoimen 5 noin isolla rahalla pelattavaksi niin ko henkilö on täysidiootti ja vieläpä todella rikas kun pystyy antamaan rahaa pois noin paljon. Itse en kyllä usko että näin on... Onko kukaan kysellyt Betssonilta mitään aiheeseen liittyen?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Strat
Jäsen
Viestit: 397
Liittynyt: 06.05.2003, 11:38
Pisteitä: 0

Re: Betssonin vetopörssistä

Viesti Kirjoittaja Strat »

arzi kirjoitti:On tuossa Betssonin jutussa jotain päin mäntyä ja kusetusta: kaikkiin tällä hetkellä auki oleviin pesiskohteisiin on pelattu 2775 eurolla ja vieläpä älyttömillä kertoimilla eli kaikissa kohteissa on käynyt kaupaksi (just joo) kotijoukkue kertoimella 5! Ei hemmetti, Vimpeli-Kouvola, Koskenkorva-Kuopio, Sotkamo-Oulu jne. Siis jos joku mukamas ihan oikeasti antaa kertoimen 5 noin isolla rahalla pelattavaksi niin ko henkilö on täysidiootti ja vieläpä todella rikas kun pystyy antamaan rahaa pois noin paljon. Itse en kyllä usko että näin on... Onko kukaan kysellyt Betssonilta mitään aiheeseen liittyen?
Eihän se maksa mitään jos itse myy ja ostaa tuota 5 kerrointa... Mutta oikeat Betssonin vaihdot on murto-osa ilmoitetuista.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


akuankka
Jäsen
Viestit: 426
Liittynyt: 06.11.2003, 14:32
Pisteitä: 0
Paikkakunta: ankkalinna

Re: Betssonin vetopörssistä

Viesti Kirjoittaja akuankka »

No nyt näkyy vetopörssisivu kadonneen kokonaan. En tosin jää kovasti kaipaamaan...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


peuno
Jäsen
Viestit: 104
Liittynyt: 13.08.2003, 13:01
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Betssonin vetopörssistä

Viesti Kirjoittaja peuno »

Itse lopetin Betssonin vetopörssin pelaamisen 2004. Futiskohteissa maalin tullessa kun kohde suljettiin, vetojani hyväksyttiin sulkemisen aikana ja aina tietenkin epäedulliseen suuntaan. Suomenkielinen asiakaspalvelu oli töykeä ja syytti valehtelusta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin